UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 13 marca 2020

9 - 12 III 2020 Do czerwca umrze dwieście osób na coronawirusa [W Polsce]/ O całowaniu relikwi na przykładzie Jana Pawła II/ Potwierdzenie - ucierpi przede wszystkim ściana wschodnia/ Rzeszów, bliskie okolice, Kraków - będą bardziej chronione


/ Poprzednie Orędzie/

2, 3, 4, 5 ,6, 7, 8 III 2020 Na coronawirusa umrze w Polsce więcej niż 100 tysięcy Polaków. (Likwidacja gotówki) / Gdyby Jezus Chrystus nie został Królem Polski zmarłoby trzy miliony/ 11 marca o godz 20:00 Różaniec i Koronka w intencji o zwalczenie koronawirusa i ochronę przed nim swoich Rodzin, Ojczyzny i siebie




Dokończenie z 8 marca

14.30

Zapisz
- Odpoczniesz, dziecko, a potem będziesz przepisywał przekaz.
- Dobrze Panie Jezu, dziękuję.
Chwała Tobie Chryste.

………………………………………………..

Prawdopodobnie 9 marca ( poniedziałek)

Zapisz dziecko
- Cóż, musisz mimo swego stanu załatwić potrzebne rzeczy. Skoro mama jest chora to nie pojedziesz.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Około 20.30
- Tak dziecko, w tej sytuacji, z Twoją mamą trudno Ci należycie funkcjonować. Nie stara się, to już mówiłem wielokrotnie. Nie chce zrozumieć, że masz nie tylko „na głowie” siebie, swoje obowiązki, czy ją także częściowo, ale innych ludzi a będzie to narastać. Winieneś mieć wsparcie osoby, która jest przy Tobie lub być sam. I zapewniam Cię Janino, że niejedna matka potrafiłaby dać większa wsparcie nawet gdyby fizycznie była bardziej ograniczona niż Ty ze względu na wiek i choroby, w tym wieku co Ty.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Około kwadrans później.

Zapisz dziecko
- Tak, to jest przykre lecz niech mówi przez telefon co chce…
Jeśli nie potrafi inaczej.
(:
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

< Tu był na koniec dnia nie zapisany uśmiech Pana Jezusa dodający otuchy, ale w innej sprawie. C.P.>

……………………..

Wtorek, 10 marca

Około 22- giej

Zapisz dziecko
- To od szatana, nie jest to bluźnierstwo od Ciebie:)
- Dziękuję Panie Jezu, to jednak bardzo przykre.
- :)


……………………………

Środa, 11 marca

20.30

Zapisz
- Do czerwca umrze dwieście osób.
- Tak Panie Jezu, naprawdę?
- Tak dziecko, około 200 osób.
- Chwała Tobie Chryste.
- (:

< Oczywiście dotyczy to Polski. Na moje wątpliwości czy to chodzi o 200 osób, które w ogóle umrze czy o to co oficjalnie podadzą Pan Jezus uzupełnił C.P.>
- Wedle tego co podadzą.

…………………………………

Czwartek 12 marca

Około 00:32

Zapisz dziecko
- Tak, to atak szatana na Twoje ciało. Nie ma w tym Twojej winy.
- A gdybym dłużej się modlił?
- Po tym też by nastąpił.
- Dziękuję Panie Jezu, a dlaczego dopuszczasz kochany Panie Jezu.
-:)
- I co teraz mam zrobić Panie Jezu?
- Połóż się spokojnie spać:)
- Dobrze Panie Jezu, dziękuję
-:)

Zapisz dziecko
< Nieczytelny zapis. Krótkie pouczenie składające się z czterech słów C.P.>

Zapisz
- Tak, Jan Paweł II chciał byś ucałował relikwię:)
- A inni Panie?
- Nikt kto ucałuje relikwię Jana Pawła II nie zarazi się coronawirusem. Lecz nie musicie tego robić.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.47

Zapisz dziecko
- Zasmucony jesteś dziecko, że są już dwa przypadki w Rzeszowie?
- Tak Panie Jezu.
- Szatan działa.
- Powiedziane jest ( u Anny od Jezusa bodaj czy u Michaliny od Apokalipsy), że ucierpi przede wszystkim ściana wschodnia.
- I tak będzie dziecko.
- Ale dlaczego Panie Jezu?
- Tu są ludzie bardziej gotowi by umrzeć, więcej jest takich ludzi.
- Tak Panie Jezu.
Myślałem, że Rzeszów będzie bardziej chroniony.
- I będzie dziecko. W samym Rzeszowie i bliskiej okolicy umrze mniej ludzi niż w innych miejscach regionu.
- A Kraków Panie Jezu?
- Też będzie bardziej chroniony.
- Dziękuję Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.
Wydaje się, że mogę być niedługo odcięty od Krakowa.
- Tak będzie dziecko.
- I nie będę mógł pojechać do Krakowa.
- Po ludzku się tam nie dostaniesz, dziecko.
- Bardzo chciałbym się Panie Jezu nie po ludzku tam dostać.
- Uważasz dziecko, że jesteś na to zbyt grzeszny?
- Tak Panie Jezu.
-:)
Dostaniesz się tam jednak.
-:) (mój uśmiech)
- :) Uśmiech Pana Jezusa
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

23.00

Zapisz dziecko
- Nie martw się niczym dziecko i niech się nie martwią czytelnicy tych Orędzi.
Traktuj wszystko spokojnie.
- Tak Panie Jezu:)
-:)

- Co do Twego wyjazdu i kontynuacji, na kolejne dwa tygodnie. Czasami podaję ci przyszłość a czasami sytuację Twoją tak jak ona wygląda na dzień dzisiejszy. Obawiasz się, że zamkną granice i będziesz miał problem z powrotem.
Poczekasz na rozwój wypadków.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję bardzo Panie Jezu za dzisiejszą hojność ludzi, którzy Cię słuchają. Myślałem, że będzie ona mniejsza bo potrzeby są a nie wszyscy przecież zrobili zapasy, poza tym to nie żywność i woda tylko, ale i taką kuchenkę musi ktoś kupić, jak nie kupił, butle gazowe i inne rzeczy.
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak
(Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////

Regulamin komentowania pod Orędziami znajduje się na dole, z prawej strony ( w wersji na komputer).


15 komentarzy:

  1. + Najsłodszy Królu Polski dziękuję Ci za obietnice, że Kraków będzie bardziej chroniony. Chwała Tobie Królu Polski!!! Myślę, że inne miejsca skąd pochodzą czytelnicy i Elekci też będą bardziej chronione, lecz Pan Krzysztof zapytał o te dwa miasta i Pan Jezus odpowiedział. Dodaj nam Panie Jezu siły i odwagi do wypełniania Twoich zaleceń. KRÓLUJ nam Chryste teraz i na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za piekne slowa .
    i teraz wiem dlaczego taka spokojna jestem az sie dziwie bo ja emocjnalna zawsze i nerwus .placzek.a teraz nic .Licze na Boga i tyle choc grzesznik ze mnie straszny

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Maryja Królowa Polski!

    Niech radość wyplywająca z Krolewskiego Panowania Jezusa Chrystusa Króla Polski będzie większa od szatańskiego wirusa! Czym bowiem jest ten atak broni biologicznej na naszą Ojczyznę wobec Wszechmocy Boga Jezusa Chrystusa? Któż jak Bóg!

    Z modlitwą
    Grzeszne Dusza

    OdpowiedzUsuń
  4. Króluj nam Panie, bądź z nami na dobre i złe, chroni nasze rodziny .. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłam właśnie z mszy świętej na której przed komunią zostało powiedziane że komunia będzie również na rękę, rozdawało dwóch kapłanów, z tego co udało mi się zaobserwować jeden kapłan raczej wszystkim dawał do ust a drugi na rękę. Myślałam, że osoby które podeszły miały takie życzenie by dostać na rękę jednak kiedy i ja podeszłam uklęknęłam a ten ksiądz chciał mi dać hostię na rękę jednak ja zaprzeczyłam zdcydowanie głową dając do zrozumiemia że inaczej niż do ust nie przyjmę. Powiedział że teraz jest taki wymóg als do ust dostałam, za co Chwała Panu! Jednak trudno mi było powstrzymać łzy w ławce i do teraz boleje nad tym bardzo. Co robić? To lepiej przyjmować duchowo? Jezuniu kochany odpowiedź przez usta swoich proroków. Błagam.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona ..Ja rozsylam po kościołach te orędzia ,niech Pani też wydukuje i wyśle do tego kościoła,może pomoże.

      Dziś na mszy sw. jak ksiądz rozdawał komunię św. jedna hostia upadła ,podniósł i odłożył na patene, a co później zrobił nie widziałam.

      Usuń
  6. Serce pęka.. .jakby nie chciał dać do ust to bym najpierw powiedziala Że krzyżują po raz drugi Naszego Pana.wstała i poszła do ławki. Trzeba się dużo modlić bo kapłani zbłądzili. Niech powrócą jak marnotrawny syn!!!
    Ufajmy Naszemu Królowi! Szczęść Boże Panu, Panie Krzysztofie i Wszystkim czytającym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja slysze ze premier pozwolil do 50 os tylko na zgromadzenia ale galerie otwrte klepy wielkie tyz...male zamykaja koscioly do 50 os episkopat pozwolil..no i jaka to madrosc ja nie moge no..rzad to chyba najwoeksze pajace i bez mozgi.
    u pAnny od Jezusa jest napisane ze najorzej w czasie kryzysu beda miec najbiedniesi i rodziny wielodzietne..no fajne mam 7 dzieci i zas ja bede najgorsza bo bede najbiedniejsza a we wsi bogaci ludzie ..Boze dales mi dzieci to nam pomoz bo ja sie boje o nie..napisze do episkopatu ze jak nie chca Jezusa na Krola to oddam im dzieci .nie bede patrzec na ich smierc

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu, dziękuję Ci za komunię do ust bez żadnej choroby. Bądź uwielbiony w Twoim Najswietszym Ciele.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przyjelam komunie do ust bylam bardzo wzruszona ze tak malo nas w Kosciele ale nasz ksiadz proboszcz kazdego dnia robi adoracje Pana Jezusa i wspolny rozaniec poswiecil ludziom wode aby mogli w domu urzywac a na rozpoczecie Mszy Sw.wszystkich pokropil woda swiecona oby wiecej takich kaplanow

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Jezus nie zapomnij o Poloni jestesz Krolem nasze Poloni kocham Cie Jezus

    OdpowiedzUsuń
  11. [Filip] Jestem ciekaw czy ten wirus w ogóle nie dotknie Częstochowy. Gdzie nasza Matka Maryja Hetmanka Królowa Polski wraz z Panem Jezusem Królem Polski przebywają na Jasnej Górze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Króluj nam Chryste! Bądź uwielbiony Panie! Prowadź nas Jezu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu Chryste Królu Polski Niewyczerpana Studnio Milosci i Milosierdzia. Zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi nasz kraj Polskę, nasze rodziny i nas samych. Jezu Ty sie tym zajmij koronowieusem. Wierzę w Ciebie, ufam Tobie, Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Jezu chroń nasze miasto Pleszew , Marcin widział we śnie zamknięte to miasto... Widział wojsko na ulicy i... trupy Sen ten miał w grudniu 2019r. ale on daleko jest od Ciebie , ja tak to widzę.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.