UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 22 stycznia 2018

18, 19, 20, 21 I 2018 Wszystko zwalczysz, dziecko, ze mną, zaufaj mi a wygrasz.

Czwartek, 18 stycznia

00:26
Zapisz dziecko
Widzisz, szatan i temu się sprzeciwia, ale niewiele może zrobić.
  • Tak, Panie.

Dochodzi dziesiąta.
Mówię, że musisz się bardziej starać aby nie przychodziły do Ciebie pokusy przeciw Mnie, mające zaczepienie w sercu.
Nie wiesz jak się bardziej starać? Módl się o to.

23.30
Nic się nie zmienia, dziecko, w postępowaniu i podejściu Twojej mamy. Ja już powiedziałem wszystko co powinienem.
  • Chwała Tobie Chryste.
....................................................................................................
Piątek, 19 stycznia

01:00
Mam nadzieję, dziecko, że wygra Miłość.


.........................................................................................................
Sobota, 20 stycznia

9.15
Zapisz dziecko.
Dziwisz się czemu oddaliłeś się ode Mnie w swoim duchu dlaczego jest Mnie miej.
Po to żeby Cię wypróbować i czy będziesz mnie szukał i dobijał się o moją słodką bliskość.
Amen.

19.30

Zapisz dziecko
Cóż zapisać Panie?
Mało piszemy dziecko.
Przechodzisz rodzaj nowych pokus.
W tamtym roku, na początku roku, w miesiącu Twoich urodzin były bunty. W tym roku jest pewne zobojętnienie i choć nie buntujesz się jak w tamtym, pojawiło się coś innego.
Wszystko zwalczysz, dziecko, ze mną, zaufaj mi a wygrasz.
  • Nie ufam Ci Panie?
  • Ufaj więcej i lepiej.
    Z Bogiem moje dziecko.

...................................................................................
Niedziela, 21 styczeń

24.34
Zawsze pamiętaj o mojej wybaczającej miłości.

14.58
Widzisz dziecko. Mówiłem abyś pojechał wczoraj i wszystko wyszło na dobre.
Ofiaruj mi ten krótki wypoczynek w górach, jak chciałem abyś jechał.
Miałeś jechać już w jesieni na tygodniowy pobyt, ale ze względu na wiadome rzeczy, które działy się z Twoją mamą (i jeszcze dzieją) nie mogłeś. Teraz to jest mniej niż tydzień, ale na razie nie może być inaczej. Wracasz ze względu na wizytę u lekarza Twojej mamy, a chciałem abyś przy tym był.
        • Chwała Tobie Chryste.

20.50
Wszystko wygląda lepiej niż przy naszym ostatnim spotkaniu w zapisanym słowie.
Ciesz się miejscem, aurą, przyrodą i nabieraj sił.
          • Dobrze, Panie Jezu.
            Chwała Tobie Chryste.

2 komentarze:

  1. +JMJ
    Tutaj ciekawy komentarz, który ktoś kiedyś dał( którego zresztą już nie ma, usunął prawdopodobnie, moim zdaniem, sam umieszczający)

    aby dokonczyc cale sledztwo blogerskie, wystarczy ze opublikujecie szczegoly dot. ochrony prezydenta Lecha Kaczynskiego. Tylko tyle i az tyle.
    SIWCU 04 | 03.03.2013 13:16

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o modlitwę za księdza Michała Woźnickiego który sprawuje Msze Świętą Wszech Czasów, a jest strasznie atakowany z tego powodu bo mówi jak jest w swoich ogłoszeniach i nie pozwalają mu tego robić władze kościelne jak i jego współbracia Salezjanie. Chrońmy Mszę Wszech czasów i zapraszam, aby każdy kto jest w stanie lub zechce ją na nowo poznać to uczynił z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.