UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 3 stycznia 2018

3 I 2018

Środa, 3 stycznia
13.00

Zapisz, moje dziecko.
O tym, ( o Twojej mamie) często mówimy, lecz nie powinniśmy mówić.
Źle się dzieje.
Ofiaruj mi to wszystko.
Ma to też na Ciebie inny niedobry wpływ, jak teraz poznałeś.
Lecz zostawmy to. Dość już zostało powiedziane.
Porozmawiajmy o czymś innym.

Co do mieszkania, dziecko.
Będzie Ci to przeszkadzało. Ten dźwięk <nieczytelnie zapisane słowo w nawiasie, chyba w sensie "natężenie"> dźwięku, nienaturalnie głośny szum wody w kaloryferach, ma wpływ na organizm.
Niestety, moje dziecko, to się nie zmieni i będziesz musiał się stąd przenieść.
Na szczęście ( w tym kłopocie) jest ktoś kto ci pomoże zabrać rzeczy i zanieść do nowego mieszkania, przewożąc nieodpłatnie. Zatem nie dokonuj zakupu biurka pod kątem tego mieszkania, czy stolika.
Zaraz się nie przeniesiesz jak dopiero po przyjeździe z domu i potem może po kilkudniowym wyjeździe w góry, który jest Ci potrzebny i którego chcę. Będzie to zatem pod koniec miesiąca. Jest jeszcze sprawa wypowiedzenia, cóż musisz tu dotrzymać ustalonego terminu, lecz jeszcze nie jest ustalony.
Wiem, dziecko, że trudno Ci będzie znaleźć mieszkanie z którego będziesz zadowolony, lecz ten szum będzie Cię nieustannie drażnił, źle wpływa na organizm, zwłaszcza Twój. Ludzie mniej wrażliwi mniej to odczuwają, ale odczuwa ich organizm.

Napiszemy, dziecko, teraz o Twoim utrzymaniu się.
Drogie dzieci:
Wiecie, że mój syn płaci za wynajem mieszkania. W tym miesiącu, że względu na przeprowadzkę, termin jest dłuższy, do 10 b. m. dlatego, moje dzieci, nie dawałem dotąd przypomnienia.
Cieszę się, że są osoby, które dały środki na nowy miesiąc bez Mego przypomnienia. Błogosławię im za to.
Mówiłem, że mój syn ze względu na to, że ciągle się przeziębia nie powinien rozpoczynać teraz pracy, bo nie byłoby dobre gdyby po kilku dniach poszedł na dwutygodniowe chorobowe. Mój syn będzie chorował do wiosny.
Dlatego chciałbym aby był utrzymywany przez was, moje dzieci na ten miesiąc i przez następne trzy miesiące.
Nie przymuszam was, lecz w innym wypadku będzie musiał zająć się jakąkolwiek pracą dorywczą, której dla niego nie chcę i skończyć się to może wyjazdem z Rzeszowa, który wedle moje woli nie ma nastąpić ani dziś, ani za rok.
W tym miesiącu chciałbym aby moje dziecko otrzymało środki na poziomie pensji budżetowej licząc staż pracy. I podobnie w następnych.
Gdy środki będą takie jak chcę, jak są potrzebne, powiem to i mój syn opublikuje na bieżąco.
Do innych spraw wrócimy, dziecko, dziś jeszcze.
Opublikuj to teraz.
        • Dziękuję, Panie Jezu
          na nic nie zasłużyłem.
        • Bo też sługą nieużytecznym jesteś i nie ma
          w tych słowach przesady.
        • Tak, Panie.
          Ja po Tobie i po Niebie wiem to najlepiej.
        • I szatan też wie, synu. Staraj się więc i wywdzięczaj mi się,
          bo oskarża Cię przed Mym Tronem,
          zwłaszcza, że jesteś duszą naznaczoną (wybraną).
          Każdego z was oskarża, ale zwłaszcza dusze wybrane gdy te nie są jeszcze całkiem z Ducha.
        • Tak, Panie. Chwała Tobie Chryste.

6 komentarzy:

  1. Zapomniani prorocy końca Lecha Kaczyńskiego: Dorn, Staniszkis, Piechociński
    http://cyprianpolak.blogspot.com/2015/01/zapomniani-prorocy-konca-lecha.html?view=flipcard

    OdpowiedzUsuń
  2. Od młodych lat mam od czasu do czasu sny w których przychodzi do mnie Najświętsza Panienka. Są to piękne sny, czasami dnia mi się zmarli i opowiadają jak im jest tam na górze. Czasami boję się zasnąć... ponieważ przed śmiercią mojego wuja przyznało mi się że przyjdzie mężczyzna który powie mojej mamie że wujek zmarł. I tak było. Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć...prosze mi pomóc to zrozumieć. Ciągle szukam odpowiedzi a nie mogę jej znaleźć. 
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Pisałem już dzisiaj odpowiedź, lecz skasowała mi się tuż przed umieszczeniem. Zatem jeszcze raz.
      Jeśli śni się Matka Boża i to nie raz to na pewno jest wyróżnienie i trzeba się tym cieszyć. Co do zrozumienia. Na pewno ten komu się śni zrozumie więcej niż ktoś postronny tym bardziej nie znający tych snów.
      Co do zmarłych, którzy opowiadają jak jest na górze. Można zrozumieć, że chodzi o Niebo. Mój mały charyzmat jest na przykład inny, mi śniły się dusze czyśćcowe i raczej dowiedziałem się bardziej jak tam jest niż w Niebie. ale też nie opowiadały wylewnie.
      Człowiek nie odpowiada za swoje sny i nie ma też powodu do obawaw. co do zrozumienia to podobnie jak poprzednio trzeba się tylko cieszyć. A co do celu tych snów. może po prostu zapytać dlaczego się śnią. Każda dusza dostaje pozwolenie od Boga, także ta zbawiona.
      Co do obaw przed snem.. to dlaczego , gdyby były koszmary to oczywiste.
      Na przykład mi i mojej mamie dusze bliskich które zmarły i dawały znać realnie to znaczy poza snami nie bałem się nigdy bo wiedziałem, że są to dusze, które mają pozwolenie od Boga. Dusze ludzkie nie ma tzw duchów, tylko dusze albo konkretnie osoby duchowe :anioł, diabeł, inne demony.
      Kilka lat temu gdy byłem na grobie przodka dobiegł mnie z grobu głuchy jęk, ale nie przestraszyłem się wcale. Po pierwsze było to tak zrobione abym się nie przestraszył, pod drugie wiedziałem, że ta dusza ma pozwolenie od Boga tak dać znać
      Z Panem Bogiem

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie. Teraz inaczej na to patrzę. Szczęść Boże

      Usuń
  3. Króluj nam Chryste ! Niech Bóg Ciebie prowadzi, wspomaga,ochrania i błogosławi. proszę podaj mi Twoje konto

    OdpowiedzUsuń
  4. +JMJ
    W każdej sprawie można do mnie napisać na mail, który jest w zakładce " o mnie".
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.