UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 kwietnia 2018

19 IV 2018/ Matka Boża Ostrobramska, Patronka na Czasy Ostatnie. Domy Modlitwy

Czwartek 19 kwietnia

Zapisz dziecko

08.13

Mówiłem dziecko abyś kupił dwa rowery. Jeden do jazdy po mieście, drugi wycieczkowy.
Ten do jazdy po mieście, który kupiłeś nadaje się również dla Twojej mamy. I poza miastem na mało ruchliwej szosie (bark) może ostrożnie w Twojej asekuracji jeździć.
- Ale, Panie Jezu, to drogi rower.
- Takie są ceny, dziecko. To jest dobry rower. I nie jest bardzo drogi. Wiesz przecież ile może kosztować rower .
- Panie Jezu, teraz jednak na podstawie tych pieniędzy, które mam nie powinienem kupować tego roweru.
- Nie obawiaj się. Jeszcze nie jest koniec tego miesiąca i moja prośba do czytelników jest aktualna przez kilkanaście dni.
Potem też nikomu nie zabraniam:) jeśli zechce, lecz jak powiedziałem nie będę się już o to zwracał.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.

11.26
Zapisz dziecko

To co trapi Cię od wczoraj, to o czym teraz myślisz to nie jest ode Mnie.
- Inni muszą rozeznawać, modlić się a ja mam to od Ciebie, jasność tutaj i tak szybko.
- Modliłeś się też i prosiłeś mocno a przecież od razu odczułeś, że to nie jest ode mnie. To Twoja Intuicja.
Ty dziecko potrafisz rozpoznać Ducha Świętego. Przyszedł do Ciebie w szczególny sposób po Bierzmowaniu i wiesz „jak smakuje”.
I nie dasz się nabrać na jego imitację.
- Chwała Tobie Chryste.

22.15
Zapisz.
Nie martw się dziecko.
Gdy się ma „nienormowany czas pracy” to często jest trudniej niż gdy jest się pod rygorem czasu.
Staraj się jednak. Wiesz co masz i co możesz robić. Twoje aktualne dyskomforty nie powinny wpływać ani na modlitwę ani na czytanie Pisma.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała tobie Chryste.
- Staraj się dziecko.

23.37
Zastanawiasz się dziecko ( nie bój się dziecko, pisz) czy skoro ktoś jest tak blisko z Chrystusem jak Ty dzięki Jego niezasłużonej Łasce powinien oddawać się całkowicie Mojej Matce. Tak dziecko, całkowicie i na wyłączną własność. Matka zawsze prowadzi do Syna a Ty masz dodatkową ochronę i Łaskę. Droga Twoja jest łatwiejsza. Ja jestem Twoim słodkim Chrystusem, ale Matka, ale Niewiasta..:)

Tak synu, zwłaszcza mężczyzna potrzebuje świętej Niewiasty, którą może uwielbiać, czcić. Być jej rycerzem. Dla niej walczyć.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

//////////////////////////////////////////////////////

Matka Boska Ostrobramska - patronka na Czasy Ostatnie.



Pan Jezus w tych przekazach przypominał i zachęcał aby uczynić Matkę Boską Ostrobramską swoją patronką na czasy ostatnie. I zawierzać jej szczególnie swoje rodziny. Nie jest to tylko w Orędziach, które są otrzymywane regularnie od października 2016 roku (regularnie, bo były od lutego do Wielkanocy 2015 i uległy przerwanie z winy otrzymującego je). Wcześniej zaś o tym zawierzeniu Matce Boskiej Ostrobramskiej mówił Pan Jezus do Zofii Grochowskiej przez którą został założony Legion Małych Rycerzy Miłosiernego Serca Jezusowego, który jest przy parafiach. Z tego co pamiętam, jak czytałem, miał mieć w nazwie „ Czasów Ostatnich”, bądź podobnie, w każdym razie w tym jednoznacznym sensie. Lecz nie ma. Zapewne warunkiem aby mógł mieć oficjalną aprobatę Kościoła było usunięcie tego czego życzył sobie przecież Pana Jezus. Taka sama procedura jak z Saletynami z La Salette (tylko na mniejszą skalę), którzy mieli być zakonem przygotowujących ludzi na koniec czasów i na to co przyjdzie, ale usunięto to a i przez nich samych druga część Orędzia Matki Bożej z La Salette bywa usuwana i chowana.



Tytuł, który jest wyżej, jest tytułem z tych przekazów, ale też tytułem, który znalazł się w zakładce Domów Modlitwy św. Jana Pawła II” Internetowego Ruchu Katolickiego.
http://www.domymodlitwyjp2.pl/
 
Założyciel zadał sobie trud i w osobnej zakładce
zamieścił chyba wszystkie fragmenty z tych Orędzi dotyczące Matki Boskiej Ostrobramskiej a także inne potrzebne rzeczy dotyczące Dziewicy z Ostrej Bramy.
Nadto są otoczone komentarzami. Jest tu też ciekawe świadectwo z zawierzenia w Wilnie.
Od 10 III 2017 Pan Jezus poprzez mistyka o pseudonimie CyprianPolakWiara uwagę Polaków kieruje na MB Ostrobramską jako Patronkę Czasów Ostatnich. Poleca zawierzenie rodzin bezpośrednio przed obrazem w Wilnie, a jeżeli to jest nie możliwe, to przed takim obrazem w innej świątyni lub ostatecznie przed obrazem zakupionym, poświęconym i powieszonym w domu.


Powstaje pytanie, dlaczego akurat MB Ostrobramska Patronką Czasów Ostatnich?
Dlaczego słowa są nakierowane na Polaków? A inne narody, kraje?
Jaka rola pozostaje MB Częstochowskiej czy Fatimskiej?


1) Matka Boża Fatimska
Pan Jezus objaśnia, że nic się generalnie nie zmienia, że możemy się zwracać do Matki Bożej pod różnymi tytułami, ale lepiej będzie jak uwzględnimy Jego obecne przesłania.
Matka Boska Fatimska nadal prowadzi sprawy Jezusowe wobec całego świata. Tu się nic nie zmienia.  Potwierdzają to następujące słowa:Teraz też mnie poprzedza i niesie mnie Pani Wasza Fatimska”.
..............................
10 III 2017   Pamiętajcie o wizerunku Matki Bożej Ostrobramskiej, patronki na Czasy Ostatnie.
29 IV 2017 Jest ktoś komu niczego odmówić nie mogę. Więc proś Moją Matkę, Matkę Bożą Ostrobramską szczególnie. Ona da Ci zwycięstwo na teraz i pod jej sztandarem zwyciężysz na wieczność.”
..................

(11 XI 2016) Matkę Bożą Ostrobramską uczyniłem Patronką Czasów Ostatnich. Zatem nabywajcie i noście Jej wizerunki. Nie jest to jednak wymóg. Mogą być inne zamiast tego, ale ten zalecam.


................
Więcej jest na stronie. Daję fragmenty.
Orędzia i Słowa dotyczące Matki Boskiej Ostrobramskiej są istotnym wyróżnikiem tych Orędzi i są w nich bardzo ważne.
Wszystkie zebrane są na linkowanej stronie dlatego zachęcam jak najbardziej do jej odwiedzenia.
Wielkie Bóg zapłać założycielowi tej strony, (Domów modlitwy Jana Pawła II) który zadał sobie niemały trud. Musiał w tym celu, aby zamieścić Słowa Pana Jezusa dotyczące Matki Bożej Ostrobramskiej,przeczytać lub przynajmniej przejrzeć dokładnie wszystkie orędzia.

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.