UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 29 kwietnia 2018

28 IV, 29 IV 2018

Sobota, 28 kwietnia

10:00

Zapisz dziecko
Twoja mama znów ci przeszkadza. Jest trudna dla was sytuacja, stresująca i nie baczy na to kim jesteś i na to, że dałem Ci spokój i wolność.
Przepraszaj Mnie za nią.
Ty zaś staraj się nie denerwować i nie złość się.
Amen moje dziecko.

12.55
Pamiętaj o Mnie zwłaszcza jak Ci jest źle, jesteś zmęczony lub chory, albo jedno i drugie. Wtedy (zwłaszcza) jestem z Tobą.
- Tak Panie Jezu, dziękuję Panie Jezu

.......................................................................

Niedziela, 29 kwietnia

00:42

Zapisz

Jak długo mam jeszcze czekać?
Jak długo
Jak długo dziecko?

Śpij dobrze dziecko.

10.00
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
Dzieci, ostatni raz proszę o wsparcie dla tych przekazów.
Zmobilizujcie się jeszcze Ci, którzyście tego w tym miesiącu nie uczynili.
Z Bogiem moje dzieci.
Opublikuj dzisiaj razem z poprzednimi przekazami.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Przepraszam Panie Jezu.
- Staraj się, dziecko, i kochaj.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. Przypomnienie orędzia

    Oręðzie Jezusa Chrystusa 4 III 2017. Od starożytności są ludzie, którzy utrzymują łączność z pokolenia na pokolenie i starają się wpływać na losy świata oraz jego obraz jaki jest w sercach i umysłach ludzi.

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/03/orezie-jezusa-chrystusa-4-iii-2017-od.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.