UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 6 grudnia 2018

1 XII 2018


Sobota, 1 grudnia


17.40

 Pisz dziecko
- Nie lękaj się.


17. 00
- Panie Jezu, a to, że środki nie przypłynęły to moja wina bo nie zasłużyłem, bo się źle sprawowałem, czy inna przyczyna?
- Tak, powiedziałem dziecko, że postaram się.
Niezależnie od wszystkiego chciałem abyś miał komfort finansowy na tym wyjeździe. Skończył się pod tygodniu a tego nie mogłeś zaplanować.
Teraz też praktycznie brak Ci na powrót (już po locie samolotem) z noclegiem, bo tak prawdopodobnie będziesz musiał uczynić. Masz na tani przejazd z lotniska i nocleg.
Ale nie martw się, tyle dostaniesz.
- Tak, Panie Jezu.
- Trudno dziecko. Miałeś trzy wycieczki. Chcesz się też przecież opalić więc plaża przede wszystkim. Masz całodzienne wyżywienie z napojami, także wino.

- Panie Jezu przypomniałem sobie jak chciałeś opowiadania jak byłem w tamtym roku nad morzem w Krynicy Morskiej. Jakoś mi nie wyszło. Teraz zastanawiałem się nad opowiadaniem z tych wczasów. Wreszcie przyszło mi do głowy opowiadanie jak się ludzie spotykają i opowiadają wyłącznie nie o tym kim są a kim chcieliby być i co zrobiliby także w danym momencie gdyby byli kim by byli,
I to wszyscy. Więc można by powiedzieć potocznie: totalny odjazd.
A Ty, Panie Jezu, podkreślasz i w tych przekazach realizm i mocne stanie na nogach.
- Tak dziecko, tak zalecam.
- No a skoro w głębi to taki ja, nadal podszyty częściowo kimś podobnym do Gombrowicza. Jak o formie nie myślę i drążeniu w rzeczywistości to nie mogę jej oswoić. Przecieka mi przez palce jak piasek.
- Wiem jaki jesteś, dziecko.. Zapewniam Cię, że dla Boga to nie jest za trudne. Chodź, teraz zjesz podwieczorek bo przegłodniejesz.
- Znakomicie, Panie Jezu.
- Ubogacasz słownictwo synu:)?
- Nawet w tym, Panie Jezu potrzebuję Twojej pomocy.



Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)




1 komentarz:

  1. Odpowiedziałem pod:
    10- 14 XI 2018 / Przypomnienie: 20 X 2017 Iskra z Polski
    Anka. K.

    15- 18 XI 2018/ Przypomnienie: 17 VI 2018 [Szatan] jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę.
    Pan Dominik
    19 XI 2018 Gdzie jest piekło. Miejsce dla potępionych po Zmartwychwstaniu Ciał. Pan Jezus przypomina pouczenia dla czytelników na Czasy Ostanie.
    Paweł
    20 XI 2018 Dlaczego światło w sprawie niebocentryzmu dopiero teraz/ Przypomnienie: 20 XI 2017: Bóg jest młody. Nie jest stary. Jest wieczną młodością: także Bóg Ojciec.
    Unknown, anonimowy (Piotr)
    24, 25, 27 XI 2018
    Mateusz Maślanka, Tom Shery, Anonimowy, Jan Radziszewski

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.