UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 16 grudnia 2018

12,13 XII 2018/ Przypomnienie: 19 XII 2017 (..) czy myślicie, że można dokonać Intronizacji ze zbrodnią smoleńską, jak to mówicie, zamiecioną pod dywan?


Środa, 12 grudnia

00.37
Zapisz

- Dobrze, możesz się podzielić.
- Chwała Tobie Chryste.
A może, Panie Jezu nie bardzo chcesz a tylko robisz to dla mnie?
- Podziel się dziecko.

Około 13- tej
- Cóż to na mnie przychodzi Panie Jezu.
- Dokończ dziecko.

Około 14- tej

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Nie wypuszczam Cię z mojej ręki cokolwiek na Ciebie dopuszczam.
- Chwała Tobie Chryste.


Około 21.00

- Skoro podjąłeś decyzję nie wycofuj się z niej gdy jest dobra.
- Tak Panie.

21.44
- Ile miałbyś teraz czyśćca? Mniej niż kilka miesięcy temu.
- Chwała Tobie Chryste.
- To wszystko co Ci powiem na ten temat dziecko (teraz)


Czwartek, 13 grudnia

10.55

Zapisz dziecko

- Zastanawiasz się „co się dzieje”, czy Ci przebaczyłem i dlaczego jest w tej chwili tak, dlaczego jesteś rozbity, jak nie jest nigdy w relacji ze mną gdy jesteś Mi posłuszny.
Jesteś na Mojej Drodze. Chcę byś się oczyszczał.
- Panie jak mogę, te rzeczy, które są dla Ciebie, a przecież moim obowiązkiem w tej sytuacji, cierpią.
- Wiem. A ty też cierpisz z tego powodu. Tak ma być.
Widzisz dziecko, brak zaufania, brak wiary bywa bardzo bolesny.
Ciągle masz mi coś do dania. Wczoraj znów odnowił Ci się problem wrzodowy. Trochę przez Twoją nieostrożność  a i roztargnienie.
- A ten mój stan, że jestem rozbity?
- Na razie trwa, dziecko.
- To co mam robić Panie?
- Rób co możesz.
- Chwała Tobie Chryste.
- Wrócimy dziecko.

koniec przekazu

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




13.00

Pisz dziecko


Napiszemy o Smoleńsku.

Bez wyjaśnienia tej zbrodni i obnażenia tego kłamstwa Polska nie może postąpić na drodze ku prawdzie, a tym samym ku Mnie.

Czy uważacie, że wasz Zbawiciel wszystko zrobi za was?

Czyż nie kazałem zawsze wyruszać Izraelowi na wojnę aby walczył z nieprzyjaciółmi? Zostali pokonywani w wyraźny sposób Moją ręką, lecz nie działo się to jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Czyż aby została obroniona Częstochowa w czasie potopu szwedzkiego wystarczyło ograniczyć się do modlitwy? Nie, trzeba było również działać, walczyć, używać także dyplomacji i wysilić swój kunszt wojenny. Gdy idzie o Smoleńsk nie mówię o walce zbrojnej, ale trzeba działać. Trzeba pokazywać kłamstwo publicznie.

Czy myślicie, że możecie w pełni oddać się Chrystusowi Królowi gdy rządzi wami agentura? A ważnymi osobami w państwie są masoni?

Jeśli tak uważacie to nie starajcie się o pełną Intronizację gdyż nie ma ona sensu i w oczach ludzi myślących, ale i w oczach Boga.

Nie ma co chować głowy w piasek moi kochani.

Bóg wymaga od człowieka aby używał wszystkich darów, którymi go obdarzył – Myślenie jest takim darem i to bardzo ważnym. Ci, którzy angażowali się publicznie ( w Internecie przeważnie) w wyjaśnianie Smoleńska, a doszli do zasadniczej tutaj prawdy, (że na lotnisku Siewiernyj nie rozbił się samolot z delegacją), mieli najczęściej rodziny i dzieci i byli w sile wieku. Pracowali.

Studentów wśród nich prawie nie odnotowano. Tonu śledztwu nie nadawali też emeryci.


Więc wy, którzy wiecie (albo już wiecie o Zbrodni Smoleńskiej, ale i o szatańskiej mistyfikacji dzięki tym Orędziom ) czy myślicie, że można dokonać Intronizacji ( pełnej Intronizacji tak jak przekazałem to Rozalii Celakównie) ze zbrodnią smoleńską, jak to mówicie, zamiecioną pod dywan?


I nie wystarczy, że powiecie: Zbrodnia smoleńska. Trzeba mówić iż była inscenizacja katastrofy na lotnisku Siewierny.

To ludzie dociekli sami choć przecież z pomocą Łaski Bożej.

Trzeba mówić to co ja powiedziałem w tych Orędziach. Iż Delegacja (lecz nie cała znajdowała się w samolocie) została zamordowana po wylądowaniu na lotnisku Smoleńsk Jużnyj. Że, niektórzy zostali zabici w Polsce. Że niektórzy zamordowani spoczywają pod zlikwidowanym hangarem na Okęciu. I inne rzeczy, które przekazałem.

Zaś jeśliby ktoś się obawiał mówić to opierając się wyłącznie na Orędziu, bojąc się, że ktoś to wyśmieje, jak widzicie dość zostało opracowane i pokazane przez nielicznych waszych rodaków: Jak inscenizacja na Siewierny, brak materiałów z Okęcia dokumentujących wsiadnięcie do samolotu Delegatów wraz z załogą i borowcami w okultystycznej liczbie 96. I brak jakiejkolwiek innej, wiarygodnej, związanej z tą sprawą, dokumentacji.


Zatem abyście wiedzieli. Bez zaistnienia prawdy głoszonej przez setki tysięcy Polaków nie pomogę wam lub będę mógł to zrobić w ograniczony sposób.

Kłamstwo musi być ukazane wszem i wobec aby mogło zostać zgniecione i aby ukazała się podłość tych i przewrotność, którzy dybią na naród wybrany, Polaków.

Zaś rodziny smoleńskie nie powinny brać dużych środków pieniężnych za milczenie. Niech nie powiększają hańby.

Amen

- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

7 komentarzy:

  1. Udostępniono na FB. Chwała Tobie Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dodać, nic ująć.
    Może tylko trzeba zaakcentować dodatkowo to co pisałem, że tak jawne i powszechne łgarstwo wywarło ogromny skutek w relacjach międzyludzkich, w ich zabijaniu, a w najlepszym razie wypłukiwaniu ich z wszelkiej relewancji i sprowadzaniu do zwykłego gęgania na poziomie - w istocie nomen omen - gęsim.
    A ponoć Polacy, to nie gęsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sekwencjonowanie, albo przynależysz do grupy "wtajemniczonych", czyli tych, którzy albo wiedzą, albo są beneficjentami, tego co niosą wtajemniczeni nie do końca rozumiejąc sens.
      Albo dociekasz i się marginalizujesz i dalej, ryzykujesz, albo nie czujesz "ducha problemu". I tyle.
      Chodzi nie o zdarzenie, a o jego skutek w postaci zniszczenia relacji międzyludzkich, a to wstęp do likwidacji ludzi i Państwa.
      I to jest osiągane. Skutecznie.

      Usuń
    2. +JMJ
      Jest Pan dość osamotniony w diagnozowaniu na ten temat

      Usuń
  3. +JMJ
    Wydaje się, że obraz według Valtorty jest wstępnie zamówiony.
    Człowiek ze świata nie powinien o tym pisać by nie zapeszyć. Człowiek Chrystusowy nie może ulegać przesądom, więc piszę. A wiadomo, że były tu różne przeszkody. Teraz malarka nie mogła się do mnie dodzwonić, a nie mam żadnych śladów tego, że dzwoniła. Zresztą w jej numerze dwa razy występuje 96 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. https://m.youtube.com/watch?v=B8tqiL7-Vzw

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.