UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 16 grudnia 2018

11 XII 2018 Boża sprawiedliwość. Psalm


Wtorek, 11 grudnia

00:00

Zapisz (dziecko)

- I cóż dziecko?
- Nie wiem Panie? Odczuwam Twoją sprawiedliwość.
- I tak trzeba dziecko. Odczuwasz ją w duchu choć dzisiaj było zachowanie (niewłaściwe, z zewnątrz), które Cię rozdrażniło.
Dałem Ci słowa dla Ciebie z Ewangelii w dzisiejszej mszy i potwierdziłem je (to samo czytanie) w przypadkowo otwartych przez Ciebie dzisiaj w Internecie rekolekcjach O. Pelanowskiego.
I cóż dziecko?
- Nie wiem Panie. Jeszcze to do mnie nie dociera do końca. Ale chyba chodzi o wiarę.
- Tak, o nią chodzi. Gdy jest wiara nie ma dopuszczania diabła.
- Wybacz Panie Jezu.
- Jeszcze Ci dzisiaj nie przebaczę (mimo, że poszedłeś do poprawki do spowiedzi).
Trzeba abyś odczuwał Bożą sprawiedliwość.
- Tak Panie.
- Z Bogiem dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

Później
Zapisz

- Odezwał się Twój drugi problem. Widzisz kim jesteś co w Tobie siedzi. Sen, dodatkowo wytrącający Cię z Mojej Drogi, moje schowanie się i już? Niewiele Ci trzeba.
Jesteś nędzą.
- Jestem Panie.

21.00

Zapisz
- Jest możliwe, że to uczynisz do końca roku, tylko musisz się zdyscyplinować.
- Chwała Tobie Chryste.

…………………………………

< Psalm nie jest dyktowany w dyktandzie wewnętrznym przez Pana Jezusa>

Psalm

Jak skore jest, Panie, Twe serce do przebaczenia./ Jak Łaskawy jesteś dla tych, którzy Cię chwalą.
Nie poniżysz grzesznika, który się ukorzy./ Wobec nawracającego się jesteś delikatny.
Lecz pamiętam, że jesteś Bogiem możnym./ Przebaczasz, bo chcesz tego, lecz oto w drzwiach stoi Twoja sprawiedliwość.
Miłosierdzia proszę bo wiem, że za nim stoi sprawiedliwość/ Jej ramię potężne. Każdy niech się go boi.
Wielbimy Cię Panie za Twoje przymioty/ Z Lękiem mówimy sobie: Kim jesteśmy?
Niech nie rozzuchwalają nas Twoje Łaski. Bądźmy pokorni i cisi/ W pokornych ma Pan upodobanie.
A ja jestem marnym Twoim sługą/ Nie chcę dopuszczać myśli jak Cię rozczarowuję Panie,/ a jednak jesteś dla mnie dobry i łaskawy.
Uczyń mnie wedle upodobania swego. I swoim świętym olejem mnie namaść/ Niech moja wiara wzrośnie a miłość ogarnie mnie całego.
Niech nie zapominają ufni w Twoje Łaski,/ że dajesz komu chcesz i nikt Cię nie przymusi.
Ty znasz los człowieka od kołyski aż gdy wyda ostatnie tchnienie./ Nic przed Tobą nie ma tajnego./ Wyroki Twoje sprawiedliwe i pełne Miłosierdzia./ Łaska Twoja z tymi, którzy się go boją/
A tych którzy się Ciebie wyprą ogień wieczny spali./ A umrzeć nie będą mogli konając/ Niech Twa dobroć uchroni nas Panie od potępienia.
Zważ na naszą słabość i żeśmy nieodrodnymi synami Adama i córkami Ewy./ Zapominamy od Tobie rano, w południe i wieczór.
A Ty wszystko widzisz i wybaczasz. Jesteś Ojcem a my Twymi dziećmi.
Nie wypieraj się Twego potomstwa, choć ono wypiera się Ciebie. / Ale każdemu okaż miłosierdzie/ A ja je wielbię Panie i korzę się z powodu mych win.
Me serce niestałe i mało miłujące. Jakie dary dam królowi?/ On ma wszystko. Cóż mu dam. Chce mego serca, posłusznego i pełnego miłości.
Bez Ciebie Panie kroku uczynić nie mogę ni daru złożyć./ Wspomóż mą dobrą wolę i przebacz mi moje grzechy/ Bym Cię chwalił na wieki.
Okaż Łaskę bym w Twym dziedzictwie zamieszkał/ Bo winy moje są ciągle przed Tobą./ A któż z nich sam zdoła się oczyścić.
Ty zaś Panie wejrzyj na Łaski, które mi dałeś/ I dopuść mnie do Swej chwały/ Choć wielkie są moje winy/ To ufam w Twoją dobroć.
Przed Bogiem mym się ukorzę i wór pokutny ubiorę./Ty niczego Panie ode mnie nie potrzebujesz. A ja Ci to dać mogę co sam dopuścisz/ Wszystko jest Twoje ja zaś jestem nagi żebrak.
Przyodziej mnie Panie by moja sromota gniewu Twego nie wzbudziła/ Okryj mnie Panie płaszczem swej łaskawości./ A ja będę Cię chwalił po wieki.

………………………………………………………………………..

22.45

Zapisz
- Cieszę się, że napisałeś psalm:)
- To wszystko Twoje Panie.
-To pomoże w uzyskaniu przebaczenia.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Więcej jednak nie obawiaj się, gdy chcę coś zdradzić. Nie obawiaj się podczas zapisywania i nie blokuj.
- Tak Panie Jezu.
Co teraz, Panie Jezu, mam robić?
- Czyż nie możesz przeglądać obrazów na innym sprzęcie skoro ten zawodzi?
- Mogę Panie.
- Zatem czyń to.
- Dobrze Panie Jezu.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


4 komentarze:

  1. +JMJ
    Nowenna do Dzieciątka Jezus. Od dzisiaj

    http://www.sanctus.pl/index.php?grupa=45&podgrupa=46

    OdpowiedzUsuń
  2. Henryk Pająk (ur. 15 lutego 1937 w Skarżysku-Kamiennej) – polski pisarz, prozaik, publicysta, wydawca.
    Pochodzi z rodziny chłopskiej. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Po studiach krótko pracował jako nauczyciel gimnazjalny, potem dziennikarz rolny w prasie lubelskiej.Twórczość artystyczną zaczynał od poezji. W 1959 był współzałożycielem lubelskiej grupy poetyckiej "Prom", działającej do 1964. W 1960 wraz z innymi członkami grupy należał do kolegium redakcyjnego "Biuletynu Młodego Twórcy". Publikował wraz z nimi również w czasopiśmie "Kamena". W 1962 jego wiersze ukazały się zbiorze poezji pt. "Prom", wydanym przez Wydawnictwo Lubelskie. Często uczestniczył w spotkaniach autorskich dla młodzieży i robotników. Wydał dwa własne tomy poezji. Jeden z nich nosi tytuł Zanim powrócę (1965). W tomiku "Amen" (1993) zamieścił wybór wierszy z lat 1960-1993.
    Twórczość prozatorską rozpoczął od beletryzacji pamiętnika Henryka Cybulskiego, przywódcy samoobrony ludności polskiej przed Ukraińcami z UPA na Wołyniu – "Czerwone noce" (1967, 1969, 1974, 1977, 1990). Później z tej samej tematyki napisał powieść "Los" (1969), w której zbeletryzował walki grupy żołnierzy Wołyńskiej 27 Dywizji AK.
    Od stycznia 1989 do 1995 był prezesem lubelskiego oddziału Związku Literatów Polskich. Opublikował kilka książek w odcinkach prasowych.
    Był członkiem PZPR. Wystąpił z niej natychmiast po wybuchu stanu wojennego. Od 1985 jest rencistą.
    Na początku lat 90. założył w Lublinie własne wydawnictwo "Retro". Publikuje w nim książki swojego autorstwa oraz opracowania innych autorów piszących o zbliżonej tematyce, np. płk. Stanisława Żochowskiego z Australii, byłego szefa Sztabu Narodowych Sił Zbrojnych. Na początku lat 90. wydał 3 tomy tajnych dokumentów UB-SB: "Informator o nielegalnych antypaństwowych organizacjach i bandach zbrojnych działających w Polsce Ludowej w latach 1944-1956", (1993); "Informator o osobach skazanych za szpiegostwo w latach 1944-1984", (1994); "Straceni w polskich więzieniach 1944-1956", (1994). Napisał do nich przedmowy. Był za te publikacje kilkakrotnie przesłuchiwany przez UOP.
    Kilkakrotnie wzywano go do prokuratury, w celu złożenia wyjaśnień w sprawie oskarżeń o szkalowanie Żydów i „nawoływanie do waśni na tle narodowościowym i etnicznym”, np. w związku z publikacją książek "Strach być Polakiem" (1997) oraz "Żydowskie oblężenie Oświęcimia" (1999).

    OdpowiedzUsuń
  3. link do jego książek:
    https://chomikuj.pl/zulasi/Ksi*c4*85*c5*bcki/Henryk+Paj*c4*85k

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu książki o Słowianach:
    https://chomikuj.pl/zulasi/Ksi*c4*85*c5*bcki/H+I+S+T+O+R+I+A/S*c5*82owianie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.