UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 6 grudnia 2018

2,3,4 grudnia 2018




Niedziela, 2 grudnia (2018)


15.45
- Dziękuję Panie Jezu i przepraszam.
Zapisz
- Chcesz tylko mi służyć, prawda?
- Tak Panie Jezu.
- Będziesz tylko mi służyć.
- Niech tak się stanie, Panie Jezu o to Cię proszę.
- Amen moje dziecko.

Zapisz
- Pojedziesz dziecko jeszcze w ciepłe miejsce.
Mam nadzieję, że następny wyjazd będzie lepszy. Nie pod względem warunków i pogody bo tu nie mogłeś narzekać, tyle, że nie było upalnego lata i ciepłego morza a tylko takie jak często jest w Polsce latem.
Jednak ten wypoczynek dał Ci więcej niż więcej niż Polska latem.
Gdyby nie była Ci potrzebna zmiana klimatu nie wysyłałbym Cię. Jak chciałem i półtora miesiąca i potem gdy będzie potrzeba jeszcze miesiąc lub dwa. Byłeś tylko dwa tygodnie.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste
Mnie Psalm pokutny.
- Tobie to co ja chcę Ci dać. Psalm pokutny jest i potrzebny i dobry jak każde Słowo Boże. Lecz wiele rzeczy chcę Ci dać, teraz i w wieczności.
- Nie zasłużyłem Panie.
- Tak, nie zasłużyłeś.
Lecz będzie lepiej, dziecko.
(pauza)
- Jestem winą Panie. Nic nie mam na swoje usprawiedliwienie.
- Ja jestem Twoim usprawiedliwieniem.
……………………………………………………………………………………………………………
Poniedziałek, 3 grudnia.

23.00
- Nie chciałeś pisać?
-:)
Teraz piszemy:)
Nie martw się dziecko tym obrazem, obrazami.
Wiem, że myślisz iż za namalowanie mnie wedle wizji Valtorty i 30 tysięcy złotych nie jest dużo.
Nie będziemy jednak malować tak drogich obrazów.
- Tak, Panie Jezu:(
- Tak dziecko.
Musi to być kwota o jakiej mówiłem. Dwa, trzy tysiące. W wyjątkowych wypadkach trochę więcej.
- Zatem ta malarka z Wrocławia odpada?
- Tak dziecko.
- Będę szukał, Panie Jezu.
W galerii, w Piotrkowie Trybunalskim był malarz, który miał niedrogi a naprawdę dobry obraz. Pojechać?
- Pojedź dziecko. I do Krakowa też. Pochodzisz po galeriach, rozejrzysz się jeszcze na Rynku, w okolicy.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie nasz Mistrzu.
Teraz będzie mi się lepiej spało. Chodź nie chodzi o to co dla mnie.
- Lecz to ze względu na Mnie, choć jesteś w tym jeszcze Ty.
:)
- Panie Jezu.
- :)
Spij dobrze dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu, ale wiesz, że z tym jest średnio.
- Postaraj się dziecko:)
- Postaram się Panie Jezu.
- :)
- Mój słodki Mistrzu.
- :)
- Dziękuję za wszystko co było i jeszcze bardziej za to co będzie.
A Ty Jezu wzrastaj w moim sercu i abym ja malał.
< To moja codzienna modlitwa, tak chciał Pan Jezus. C.P>
- :)
Śpij dziecko.
- Dobrze, ale Panie nie jestem godzien:)
- Aby spać dziecko:)?
- Tak, wtedy, Panie, zażartowałeś.
- I teraz też.
- Nie jestem godny, Panie.
- Śpij:)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

……………………………………………………………………………………
Wtorek, 4 grudnia

Około 18.50
Pisz dziecko

- Tak Panie.
- Mniej wygodna podróż niż ostatnio?
- Niestety Panie Jezu. Trudno jednak. I tak mam najwygodniej z trzech pasażerów.
- :)
- Tak dziecko. Trzeba się odnieść do tej relacji rybaka jak go określiłeś. Musisz przeczytać całość. Niech znajdą to czytelnicy. Możesz sam opłacić tłumaczenie.
- Chwała Tobie Chryste.
< Chodzi o relację rybaka, który płynąć znalazł się na nieznanych sobie wodach i w dziwnym miejscu, które opisał. Jak wynika z jego opowieści wyglądało to jak zewnętrzna ziemia i kraina tam.
Wspominane jest to u Szczytyńskiego na przykład. Proszę mnie o to nie dopytywać, tylko  jeśli ktoś chce znaleźć tę relację u źródła, a wcześniej znaleźć sobie u Szczytyńskiego lub gdzie indziej wzmiankę bo ja nie pamiętam, nie notowałem w którym dokładnie filmie o tym mówił. Zapewne nie raz.
C.P>


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

11 komentarzy:

  1. Być może Panu Jezusowi (Przedwiecznemu Słowu Najwyższego Cześć i Chwała:-) chodziło o to:
    https://treborok.wordpress.com/about/wewnetrzna-ziemia/wewnetrzna-ziemia-3/
    Przedziwna podróż Olafa Jansena
    3 kwietnia 1829 roku Olaf Jansen, 19-letni rybak, razem ze swoim ojcem popłynął na kutrze na południe, przez cieśninę Hinlopen w stronę Ziemi Franciszka Józefa. Płynąc do West Coast, znaleźli się w jakiejś przepięknej i, o dziwo, nieoblodzonej zatoczce. Jej brzegi pokrywała bujna roślinność. Za zatoczką otwierało się morze, którego według map nie powinno tam być. Pożeglowali w tę stronę, a wtedy wciągnął ich wir. „Coś wciągnęło nas w głębiny” – zanotował szyper w dzienniku pokładowym. Po trzech godzinach znaleźli się niespodziewanie na spokojnych, acz nieznanych wodach. „Promienie słońca padały ukośnie” – opowiadał potem Olaf – „jakbyśmy znajdowali się gdzieś na półkuli południowej, a nie tak daleko na północy”. Słońce obracało się, kołysząc jednocześnie, i unosiło się coraz wyżej i wyżej. Najdziwniejsze było to, że woda w morzu otaczającym kuter rybaków była słodka. Kompas pokładowy informował, że dzieje się coś dziwnego. Wciąż pokazywał, że północ jest przed nimi, a przecież według trasy zaznaczonej na mapie, minęli biegun północny i teraz płynęli na południe!

    „Słońce świeciło białym światłem” – czytamy w dzienniku pokładowym – „jak gdyby spoza dalekiej ławicy chmur naprzeciwko nas. Świeciło jak dwa księżyce w pełni w całkowicie bezchmurną noc. Po 12 godzinach ta biała chmura znikła z oczu, jakby zasłoniło ją jakieś ciało i następne 12 godzin odpowiadało naszej nocy…” Wtedy właśnie Olaf i jego ojciec uznali, że przepłynęli przez zakrzywienie lub skraj otworu w Ziemi i znajdują się wewnątrz ziemskiej skorupy. Ta niezwykła odyseja trwała „sto, a może więcej dni, których nie da się opisać”. W dzienniku okrętowym zanotowali, że wraz z upływem czasu zmieniał się klimat i stawało się coraz cieplej. Spodziewali się więc, że wkrótce zostaną pochwyceni przez wir otworu przy biegunie południowym – i tak się stało. Znaleźli się wśród ławicy kry. Kompas nadal zachowywał się dziwacznie i chwiał się jak pijany.

    Opisu tej podróży nikt nie mógł potwierdzić. Kuter zderzył się z górą lodową, obaj żeglarze wypadli za burtę. Ojciec Olafa utonął, a rozbity statek zniknął w lodowatej otchłani. Olafa znaleźli wielorybnicy ze statku „Arlington”. Kapitan Angus MacPherson nie uwierzył w opowieść rybaka. Tak samo zresztą jak jego wuj, który zamknął chłopca na 28 lat w szpitalu psychiatrycznym. Ale nawet po 30 latach Jansen trwał przy swej wersji wydarzeń.

    Więcej opisów pustej ziemi w podanym na początku linku.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam znalazłam coś odnośnie rekacji z podróży na zewnątrz Ziemi. Bardzo ciekawe http://niewiarygodne.com.pl/teoria-pustej-ziemi/ spróbuję jeszcze poszperać w internecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Olaf Jansen z 1800 roku? O niego chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam znalazłam ciekawy materiał odnośnie relacji z podróży na zewnątrz Ziemi http://niewiarygodne.com.pl/teoria-pustej-ziemi/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.ourhollowearth.com/SGContents.htm

    to ????

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny ciekawy artykuł https://treborok.wordpress.com/about/wewnetrzna-ziemia/wewnetrzna-ziemia-1/

    OdpowiedzUsuń
  7. A tu wersja po angielsku https://youtu.be/eTPYaI858XE

    OdpowiedzUsuń
  8. +JMJ
    Dziękuję za materiały dotyczące tej relacji z podróży na zewnątrz Ziemi (choć podróżujący myślał, że do wewnątrz). Dostałem też na e-mail i jeszcze wcześniej jedno nim pojawiło się życzenie Pana Jezusa.
    Myślę, że chodzi o Olafa Jansena.
    Rzecz też w tym , że jak wynika z materiałów ukazała się książka. Istotna byłaby jego pełna relacja. Chyba nie mam jej po polsku.

    Dziękuję też za komentarze związane z obrazem i malarzami. Dostawałem też na mail. Teraz jest dużo propozycji do przyjrzenia się im w ramach środków którymi można dysponować a raczej, które zadeklarował czytelnik (czytelnicy(
    ).
    Do tego jeszcze moje wspomniane w przekazach wyjazdy.
    Teraz będę się przyglądał tym obrazom do których dostałem linki lub dostanę prace e-mailem. Potem zobaczymy dalej. Ufam, że przed Bożym Narodzeniem, czy przed końcem rokuy uda się obraz zamówić, ale czasu też nie jest na to zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  9. +JMJ
    Muszę jeszcze dodać uwagę dotyczącą moderacji. Czytelnicy to widzą, ale moderacji przeważnie nie było i czasami ktoś zapomni, albo ktoś jednak nowy nie wie, bądź nie wie ktoś kto jest rzadko. Tym bardziej, że był czas, że moderacji nie było, potem znowu była, potem znowu nie było.
    Zdarzały się też figle nie wiadomo skąd się biorące, że gdy nie było moderacji bywało iż jakiś komentarz nie ukazywał się w tym i mój. Ale było to dość rzadko

    Niestety, póki co moderacja jest konieczna i przepraszam za tę niedogodność. W ciągu ostatnich dwóch tygodni było życzenie Mistrza (Jezusa) abym raz dziennie dopuszczał komentarze ( w moderacji).
    Teraz jest to dwa razy dziennie. Zwykle będzie to raz przed południem i raz wieczorem, wczesnym lub późnym. Dlatego jeśli ktoś umieści komentarz na przykład o dwunastej w południe może on dopiero być przykładowo również o 22.30.
    Dlatego proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  10. +JMJ
    Na ostatnie e-maile, zwłaszcza te dotyczące obrazu odpowiem możliwie jutro, pojutrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 grudnia – Godzina Łaski dla świata! Jak odbyć tę godzinę?

    Życzę sobie, aby każdego roku w dniu 8 grudnia, w południe obchodzono Godzinę Łaski dla całego świata. Dzięki modlitwie w tej godzinie, ześlę wiele łask dla duszy i ciała. Będą masowe nawrócenia. Dusze zatwardziałe i zimne jak marmur poruszone będą łaską Bożą i znów staną się wierne i miłujące Boga. Jest moim życzeniem, aby ta Godzina była rozpowszechniona. Wkrótce ludzie poznają wielkość tej Godziny Łaski. Jeśli ktoś nie może w tym czasie przyjść do kościoła, niech modli się w domu.
    Jak godnie przeżyć Godzinę Łaski?
    Jeśli to możliwe, módl się w kościele, np. w miejscach wieczystej Adoracji Najświętszego Sakramentu, od 12–13.
    Zacznij modlitwę od wzbudzenia w sobie nadziei na spełnienie słów Maryi, która obiecała skruszyć serca zatwardziałych grzeszników.
    Módl się szczególnie za kapłanów, także tych, którzy porzucili Kościół, bo to o nich szczególnie prosi Maryja w objawieniach w Fontanelle.
    Proś z wiarą o łaskę nawrócenia dla zatwardziałych grzeszników!
    Zachęć do tego nabożeństwa inne osoby. Dziel się tą informacją oraz przesłaniem Maryi!
    W ten dzień szczególnie módlmy się w intencji nawrócenia zatwardziałych grzeszników, a szczególnie kapłanów, którzy porzucili swój stan. Takie jest bowiem przesłanie, więcej, wręcz polecenie Maryi.
    https://pompejanska.rosemaria.pl/2013/12/8-grudnia-godzina-laski-dla-swiata/

    Podobno dobrze jest odmówić trzykrotnie psalm 51

    Wezwanie i prośba pokutnika
    1 Kierownikowi chóru. Psalm. Dawida, 2 gdy przybył do niego prorok Natan po jego grzechu z Batszebą.
    3 Zmiłuj się nade mną, Boże, w swojej łaskawości,
    w ogromie swego miłosierdzia wymaż moją nieprawość!
    4 Obmyj mnie zupełnie z mojej winy
    i oczyść mnie z grzechu mojego!
    5 Uznaję bowiem moją nieprawość,
    a grzech mój jest zawsze przede mną.
    6 Tylko przeciw Tobie zgrzeszyłem
    i uczyniłem, co złe jest przed Tobą,
    tak że się okazujesz sprawiedliwym w swym wyroku
    i prawym w swoim osądzie.
    7 Oto zrodzony jestem w przewinieniu
    i w grzechu poczęła mnie matka.
    8 Oto Ty masz upodobanie w ukrytej prawdzie,
    naucz mnie tajników mądrości.

    9 Pokrop mnie hizopem, a stanę się czysty,
    obmyj mnie, a nad śnieg wybieleję.
    10 Spraw, bym usłyszał radość i wesele:
    niech się radują kości, któreś skruszył!
    11 Odwróć oblicze swe od moich grzechów
    i wymaż wszystkie moje przewinienia!
    12 Stwórz, o Boże, we mnie serce czyste
    i odnów w mojej piersi ducha niezwyciężonego!
    13 Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
    i nie odbieraj mi świętego ducha swego!
    14 Przywróć mi radość z Twojego zbawienia
    i wzmocnij mnie duchem ochoczym!
    15 Chcę nieprawych nauczyć dróg Twoich
    i nawrócą się do Ciebie grzesznicy.
    16 Od krwi uwolnij mnie, Boże, mój Zbawco:
    niech mój język sławi Twoją sprawiedliwość!
    17 Otwórz moje wargi, Panie,
    a usta moje będą głosić Twoją chwałę.
    18 Ty się bowiem nie radujesz ofiarą
    i nie chcesz całopaleń, choćbym je dawał.
    19 Moją ofiarą, Boże, duch skruszony,
    nie gardzisz, Boże, sercem pokornym i skruszonym.
    20 Panie, okaż Syjonowi łaskę w Twej dobroci:
    odbuduj mury Jeruzalem!
    21 Wtedy będą Ci się podobać prawe ofiary, dary i całopalenia,
    wtedy będą składać cielce na Twoim ołtarzu.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.