UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 19 grudnia 2018

14 XII 2018 cz. 2: 12 plemion Lechitów biblijnego Izraela - odpowiedź/ Dlaczego Pan Jezus kocha ludzi/ Szczypińska - powikłania pooperacyjne były celowe- zadano jej śmierć/ Ksiądz Jankowski nie zgorszył żadnego dziecka/ Ks. Jankowskiemu zadano śmierć z powodu otrzymania przez niego smoleńskich informacji związanych z inscenizacją/ Zginą jeszcze osoby związane ze Smoleńskiem


- Panie Jezu, ale cóż w kontekście Kościoła i naszej wiary chrześcijańskiej: Lechici a biblijny Izrael?

Pisz dziecko

- Tak  Panie.
Cóż pisać Panie?

(Nic).

- Wszystką prawdę, Panie Jezu, tam znacie. To znaczy znasz Panie, oczywiście, jako Bóg.
- :) -:) -:)
-  Ale i ludzie tam ją znają.
- Znają dziecko, znają.
- I nie powiedzą, Panie Jezu.
- Gdy zechcę to mówią: Lecz przede wszystkim Ja jestem Bogiem i Człowiekiem, który do was przychodzi, także w aktualnym Słowie.
- Chwała Tobie Chryste.

- No i cóż dziecko.
- Nie mówisz Panie. Nie zasłużyłem, to prawda, jednak nie mówisz.
- Nie dlatego nie mówię, że nie zasłużyłeś. Chcę Twego umysłu, abyś to przemyślał. Co to może znaczyć. Zwrócisz się jeszcze raz. Pamiętaj jednak by znów o tym nie zapomnieć.
- Tak, Panie Jezu.


Zapisz

- Co do broni palnej nie chcę byś taką miał, bo jak nieraz wspominałem masz więcej skłonności do złego niż przeciętny Polak inteligent. Ja Cię specjalnie chronię więc to niepotrzebne.
- A gdybym nie był, Panie, na Twej Drodze?
- Wtedy możesz mieć taką broń.
- Chwała Tobie Chryste.
- O co jeszcze zapytasz dziecko?
- O niebocentryzmie jeszcze nie doczytałem kwestię zewnętrznej Ziemi w relacjach.

Pisz dziecko
- Ja się nie nadaję Panie.

Pisz

- Cóż pisać najszlachetniejszy Panie?
- 0 co chcesz zapytać?
- Dlaczego Ty, Panie Jezu, tak kochasz ludzi?
- Bo jestem Miłością.
- Nam trudno sobie wyobrazić jak to jest być Miłością, samym jej źródłem.
- Nie martw się tym. Aniołowie nie zgłębili tego do końca:). (Uśmiech Pana Jezusa jakby „kryształowy”).
- Dlaczego ludzie dziś są tacy bezrefleksyjni? W tym w Polsce..
- I wasi uczeni o tym mówią choć zwykle Mnie pomijają i chrześcijańską wiarę. To skutek utraty prawdziwej duchowości
- Atmosfera jest taka,  że człowiek się dusi. A duszno jest od ludzi. Gdybym nie miał Ciebie byłoby strasznie.
- Bądź zatem i świeżym powiewem dla innych
Och dziecko, kończy się zeszyt. Nie zadbałeś o to aby kupić. Zapisany jest tył zeszytu. Ciężko ci pamiętać o różnych sprawach. Lecz dziecko sekretarki, póki co, Ci nie dam, ni szofera z limuzyną.
- Póki co Panie Jezu?
- Tak, póki co.
- Żartujesz sobie Panie. Sekretarka to jeszcze rozumiem gdyby była rzeczywista potrzeba, ale szofer i to z limuzyną?
- Zartuję dziecko.
- Ale dlaczego tak Panie żartowałeś mówiąc także „póki co”.
- Chciałbyś jednak dziecko. Te słowa obudziły w tobie mały niepokój , ale i nadzieję.  Nie dziecko. Nie będzie limuzyny i szofera. Nie mieli tego do dyspozycji pierwsi apostołowie: własnych powozów i stałego człowieka do takiej posługi, nie będą mieli i Apostołowie Czasów Ostatnich.
- To dobrze Panie Jezu.
- Nie może być inaczej.

Zapisz o Szczypińskiej.
- Te powikłania pooperacyjne były celowe. Zadano jej śmierć.
- To znaczy, Panie Jezu, że chciała powiedzieć o Smoleńsku?
- Tak.
Reszty można się domyśleć.
- A ksiądz Jankowski Panie?
- Też otrzymał smoleńskie informacje związane z inscenizacją.
- A te przypisywania mu, nawet nie wiem dokładnie, bo nie rozczytuję się w tym, w każdym razie jakichś działań seksualnych w stosunku do osób nieodpowiednich wiekiem?
- Każde działania kapłana o charakterze seksualnym są nieodpowiednie. A o zgorszeniu powiedziałem: „Jeśli kto zgorszy jednego z tych maluczkich lepiej niech kamień uwiąże sobie u szyi”.
Ksiądz prałat Jankowski nigdy nie zgorszył żadnego dziecka, ni podrostka, ni chłopca, ni dziewczynki.
- Chwała Tobie Chryste.
- To tak jak ja Panie Jezu. Nigdy nie zgorszyłem żadnego dziecka ani podrostka, ni chłopca ni dziewczynki.
- Tak dziecko.
-:) <Nie jestem pewien czy jest to uśmiech Pana Jezusa czy  mój. Wydaje się, że Pana Jezusa, ale nie jestem pewien C.P>.

- O co chcesz jeszcze zapytać dziecko?
- Czy jeszcze zginą osoby w związku ze Smoleńskiem?
- Oczywiście moje dziecko.
- A jeśli intronizujemy Cię na Pana i Króla?
- Potraktuj swoje pytanie jako retoryczne dziecko.


- Ostatnie pytanie moje dziecko.
- Panie Jezu, ale Moskwa (Rosja) powinna rozumieć, że przywódcy nie przyjadą na pogrzeb smoleński aby na nich wszystkich zrobić zamach.
- Pycha zaślepia.
- Hm, Panie Jezu.
- Tak dziecko.
- Wszystko jest kruche.
- U człowieka tak zwłaszcza gdy oddaje się diabłu.
- Chwała Tobie Chryste. Ślicznie dziękuję, Panie Jezu.
- Kocham Cię dziecko, a Ty mnie?
- Ja Ciebie też Panie Jezu.
- :) (Po prostu uśmiech).

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

6 komentarzy:

  1. Witam,

    Panie Krzysztofie w nawiązaniu do naszej starożytnej historii może warto byłoby poruszyć wątek dotyczący piramid, kto je zbudował i kiedy.

    Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franc Zalewski polski archeolog ma kilka filmów na temat piramid

      https://youtu.be/srX4CPpbZgQ

      Prowadzi badania również w Polsce z jego badań wynika że na naszych terenach istniała dobrze rozwinięta cywilizacja długo przed chrześcijaństwem.

      Usuń
    2. Szczesc Boze
      Dziekuje panie Cyprianie i prosze Was kochani o.odpowoedz
      Bo mi kobiety wyuczone z opieki spolecznej czy wychowawcy z domow dziecka mowia
      ,,Ze wiara jest osobista sprawa ,,
      Bo tak rozmawialam z.tymi paniami i mowie jej ze Boga malo w sercach mlodzi maja to sie nie dziwie ze zlo czynia ,a i sluchac rodzicow nie chca bo paleniw ,picie i glupoty silniejsze .
      ..co mowic ludziom prosze o.rade

      Panie Cyprianie czy pan wyda kiedys ksiazke ?
      Bardzo by fajnie bylo.te wszystkie info i.przekazy tam.miec ..boje sie ze neta braknie i nie zapamietam.wszystkiego ..
      A niektore rzeczy sa naprawde ciekawe i przekazuje je dzieciom
      Pan Jezus serio mnie przestraszyl jak.powiedzial o przelaniu krwi
      Czy Polska nie zostanie uratowana ? Czy bede musiec patrzec na smierc ,glod i wojne
      Moj syn 8 lat mial sen
      Widzial ze wojna za oknem, zolnierze do nas do.domu strzali z dala .mnie trafili i oan Jezus zszedl z naszego duzego krzyza ,ktory mamy w pokoju i poszedl uciszyc tych zolnierzy i mnie uzdrowil .
      Poblogoslawil nas i jakby znow byl na krzyzu w pokoju

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piramidy zostały zbudowane przez Gigantów. Prosze o potwierdzenia panie Krzysztofie od Pana Jezusa

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.