UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 5 grudnia 2018

29, 30 XI 2018 - Tak dziecko, mogę mówić wiele do Ciebie i do innych. Wiele, bo jest to potrzebne, potrzebne dla was. Bóg nie musi mówić do nikogo


Środa, 28 listopada nie było przekazu



……………………………………………………………………………



Czwartek, 29 listopada

22:31

Zapisz

- Jest pewien postęp w Twoim najważniejszym problemie, ale to jak mówicie: droga przez mękę.
Ja jednak, dziecko, wszystko wiem i jak z Tobą będzie.
- Tak Panie.
- Jutro dostaniesz środki i nie będziesz  musiał, jak dzisiaj, iść piechotą.
Lecz jesteś zadowolony, dziecko?
- Tak, jestem zadowolony, Panie.
- Nie brakuje Ci niczego na tym wyjeździe. Dzisiaj Ci zabrakło, ale miałeś na picie, na jogurt i bułkę do tego na wodę, a w hotelu masz pełne wyżywienie i także to co nazywacie drinkami, z czego nie korzystasz, jak też i z piwa. Niestety, wino nie jest dobre, ale i tak z niego coraz bardziej chcesz rezygnować.
- Chwała Tobie Chryste.
- Na tym zakończymy, dzisiaj, dziecko.
- Dziękuję, Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.



Nie wiem która, nie popatrzyłem na zegarek.

Chyba jeszcze czwartek.


Zapisz dziecko.

- No to nabawiłeś się drugiej dolegliwości. I to już raczej koniec z zanurzaniem stóp w wodzie, tym bardziej, że jest słona.
- Raczej tak Panie. Lecz czemu nie mówisz wcześniej, tylko dopiero jak sam zobaczę problem. Oczyściłem pęcherze z piasku i zakleiłem plastrem.
-:)
- Często na wakacjach miałem jakiś problem. Tak było kiedyś tak jest i teraz, zwłaszcza nad morzem. Jak chodziłem po górach nie przypominam sobie takich problemów.
- :)
- Chwała Tobie Chryste.
- :)

………………………………………………………………………………..



Piątek, 30 grudnia

   (przekaz na dyktafonie)



Pisz dziecko

- Cóż pisać Panie? Chciałeś Panie abym teraz pisał, przerwałem koronkę.
- Tak dziecko, chciałem. Pisz  zatem. (mów).
- Tak, Panie, chętnie. Cóż pisać słodki Jezu.
- Dotknąłeś Mnie serdeczną myślą, już przychodzę do Ciebie.
- Panie to bardzo niewiele z mojej strony. To minimum a w moim przypadku powinno być oczywistością taką jak..
- Jednak cenię każdy odruch serca.
Musisz się nieustannie nawracać i codziennie o Mnie pamiętać. Musisz uważać, żeby nie wpaść w rutynę. Teraz na tym wyjeździe, jak widzisz, Twoja gorliwość do modlitwy osłabła.  Miały na to też wpływ Twoje słabości, ale nie tylko. Tak już było jakiś czas przed wyjazdem no i tutaj jakby to się zwiększyło.
Musisz się we Mnie zanurzać, zagłębiać, myśleć o Mnie, rozważać.
Jak wiesz miałeś szczególnie rozważać, zbliżyć się do Ducha Świętego.
Nie tylko, ale przede wszystkim. Także Ja który jestem z Tobą cały czas i w Słowie, zwykle codziennie i Bóg Ojciec darzymy Cię wielką miłością. Odpłacaj Nam jak potrafisz i chodzi o to aby to było z Twojego serca, aby to było naturalne u Ciebie, jak oddech. Tak jak miłość do niewiasty jest naturalna, na pewnym etapie przynajmniej, który się nazywa zakochaniem, w którym cieszy się, tęskni za tą osobą.

- Dawno, Panie, nie rozmawialiśmy za pomocą dyktafonu.
Może tak jest i dobrze.
- Tak dziecko, lecz masz ze sobą zeszyt i zapisujesz. Gdybym chciał żebyś mówił do dyktafonu to mówiłbyś. Teraz zaś mówisz.
- Tak Panie Jezu.
- A jak sobie teraz przypomniałeś zadaje Ci to też więcej pracy. Nie chcę Ci zadawać więcej pracy. I to co jest w dyktafonie jest zwykle dłuższe. Więc zapis jest dłuższy. Jest więcej pracy, przepisywania i sam materiał jest dłuższy. Zaś rozmowa jest swobodniejsza. Mniej się męczysz.
- Tak Panie Jezu.
Mów do mnie, Panie Jezu. Nie chcesz?
- Tak dziecko, mogę mówić wiele do Ciebie i do innych. Wiele, bo jest to potrzebne, potrzebne dla was. Bóg nie musi mówić do nikogo. Bóg się na nic nie wysila. Wyjątkiem gdy idzie o wysilanie się była posługa na Ziemi Jezusa Chrystusa. Lecz to wszystko było dobre i potrzebne. Jezus się nie wysilał na niepotrzebne rzeczy.
- Tak Panie Jezu. Tak było. Zresztą cóż moje: tak było. Ty wiesz, że tak było.
- Ale i chcę waszego, oczekuję, że tak to widzicie. Chcę żebyście rozumieli. Dlatego daję Ci potwierdzenia dotyczące chemtrails, dotyczące niebocentryzmu, Smoleńska – ostatecznie jakie jest rozstrzygnięcie jaka wersja jest prawdopodobna, prawdziwa, ze wszystkich trzech wersji, które zahaczają o prawdę, o rzecz która była ustalona  <nieczyt. nagrane słowo>     o katastrofie na Siewierny, żadnego zniszczenia samolotu z pasażerami. < Chodzi oczywiście o trzy możliwe wersje wydarzeń, które  były w śledztwie obywatelskim u osób wspólnie uznających inscenizację na Siewierny. Czyli: Zostali zabici w Polsce i w ogóle nikt z 96 nie wleciał do Rosji. Wszyscy z 96 wlecieli do Rosji i tam zostali zabii, nikt nie zginął w Polsce. I trzecia wersja mieszana. Zginęli i w Polsce i w Rosji.
Pan Jezus jako prawdziwą pokazał tą trzecią wersję, z tym, że pojedyncze osoby jako wierni agenci Rosji przeżyli tę operację. Pan Jezus jako tych, którzy przeżyli wskazał prezydenta Kaczorowskiego i szefa Komitetu Olimpijskiego Nurowskiego. O tych kilku może innych jacy są z nazwiska nie wiadomo. Uzup. C. P>

- Dokończ, dziecko koronkę.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)







2 komentarze:


  1. +JMJ Przez dwa tygodnie nie odnosiłem się bezpośrednio do komentarzy czego chciał dobry Pan Jezus a co było zamieszczone w przekazie. Myślę, że ze względu na to iż był oto czas wypoczynku, chociaż i otrzymywanie przekazów i umieszczanie ich jak i inne oczekiwane ode mnie przez Pana Jezusa rzeczy miały wyglądać jak poprzednio choć z mniejszym trochę natężeniem. Przy najbliższej okazji odniosę się do niektórych z komentarzy dwa tygodnie wstecz gdzie wydaje się to słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałem pod:
    10- 14 XI 2018 / Przypomnienie: 20 X 2017 Iskra z Polski
    Anka. K.

    15- 18 XI 2018/ Przypomnienie: 17 VI 2018 [Szatan] jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę.
    Pan Dominik
    19 XI 2018 Gdzie jest piekło. Miejsce dla potępionych po Zmartwychwstaniu Ciał. Pan Jezus przypomina pouczenia dla czytelników na Czasy Ostanie.
    Paweł
    20 XI 2018 Dlaczego światło w sprawie niebocentryzmu dopiero teraz/ Przypomnienie: 20 XI 2017: Bóg jest młody. Nie jest stary. Jest wieczną młodością: także Bóg Ojciec.
    Unknown, anonimowy (Piotr)
    24, 25, 27 XI 2018
    Mateusz Maślanka, Tom Shery, Anonimowy, Jan Radziszewski




    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.