UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 21 marca 2019

21 III 2019 Ostrzeżenie Pana Jezusa dla pewnego człowieka


Czwartek, 21 marca


00:01


Zapisz dziecko


- Nikt nie może dawać tamy mojej dobroci gdy chcę ją okazywać temu kogo wybrałem.
Mówiłem, że szatana najbardziej drażnią środki, które dostajesz. Gdybyś ledwo wiązał koniec z końcem a miał moje Orędzia w takiej formie jak są i wkładał to wszystko co od Ciebie wymagam mówiłby: popatrz jak on (Chrystus) niewiele Ci daje, ja Ci dam więcej.
Niechaj nikt Cię nie straszy policją i nie mówi o wyłudzeniach.
Ja to mówię,  Jezus Chrystus i Ja tego chcę.
Przyjacielu pisząc tak i Mnie prześladujesz.
Nie czyń tego.
Bez względu na srebrniki, które Ci zapłacili.
Ostrzegam Cię.
Jesteś w Mocy Bożej.
Możesz myśleć co chcesz.
Lecz jesteś w Mocy Bożej.
I nie niepokój Mego sługi.
Dość ma on walki z sobą aby utrzymać te Orędzia.
Ostrzegam Cię.
Amen

Opublikujesz jutro
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

9 komentarzy:

  1. +JMJ
    A oto i reakcja owego człowieka na wyżej opublikowane słowa Pana Jezusa. (Na marginesie, oczywiście komentarz idealnie anonimowy, nawet bez wymyślonego na poczekaniu pseudonimu. Zawsze większe pole manewru).
    No, PiS za donosy ma płacić, zawsze więc coś może kapnąć na boku.

    "Pójdź z tymi orędziami do biskupa a potem pokaż na nich aprobatę, inaczej przyjdzie odpowiedzieć za te wyłudzenia. Prawdziwi święci cierpieli, nie podróżowali, a nieśli krzyż za Jezusem.
    Jesteś oszustem i tyle. Pora, by oddać "Bogu co boskie a cesarzowi co cesarskie" i trzeba cie zgłosić i do kurii i do urzędów.
    Zignorowałeś i usunąłeś wczorajsze moje komentarze, usunąłeś też komentarz Anny K. Ale są zdjęcia i jest gromadzona dokumentacja na twój "meksyk" "

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęść Boże!
    Widać tutaj typowe ubeckie myślenie, widać takir szkolenie, na którym kazali się czegoś o Kościele nauczyć i tam też przekazali mniej więcej taką "wiedzę operacyjną": "w Kościele, to ksiądz jest żołnierzem, proboszcz jest oficerem, biskup generałem, a Papież - Naczelnym Wodzem". Za wydawanie "pozwoleń na proroctwa" odpowiada biskup. Zatem - należy go odpowiednio nastawić, przekonać dowolnymi metodami i - Pan Cyprian straci stanowisko prorockie! Nie będzie mógł wyjechać na "służbowe wakacje", jakie przecież urzędowo - przysługują prorokom. To jest kompilacja światowego myślenia, ale podobnie to wykładają agentom niższego szczebla, bo ci wyższego, to już dobrze wiedzą, o co tu chodi. Piszę o ich sposobie myślenia, o tym, dlaczego jest taki przyziemny.

    Podobny donos wysłali na ks. prał. Romana Adama Kneblewskiego i język używany w tym donosie zgadza się z tą "wiedzą operacyjną, dla agentów niższego szczebla", którą tutaj mniej-więcej przedłożyłem. Tam też odczytywana jest treść donosu i jej język jest taki, jakim posługuje się agent wysłany na "front walki z Cyprianem Polakiem".
    Oto ten film:
    https://m.youtube.com/watch?v=Yp3VHfp_qVg


    Pozdrowienia w Wielkim Poście!
    Henryk Adrian Kamieniecki

    PS.
    Wydaje mi się, że jest to osobisty delegat Antoniego Macierewicza. Nie jest to pewne, ale brzmi bardzo rozsądnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a niech idzie do biskupa,może ten się nawróci,jak poczyta orędzia.Daj Boże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Orędzia te będą miały oficjalną aprobatę Kościoła, nie wiem tylko czy jak jeszcze Kościół katolicki będzie jeden czy jak podzieli się na Wielką Nierządnicę i prawdziwy Kościół Chrystusowy.
      Rozmawiałem na ten temat i nie jest to takie proste, nie jest tak, że przyjdę sobie do biskupa i w try miga powołuje komisję.
      Zaznaczę też, że szkodzić Orędziom można w Kościele nawet jak jest aprobata Kościoła : nihil obstat i imprimatur lub tylko jedno . Tak było w niedawnym przypadku polskich Orędzi, które uzyskały aprobatę Kościoła. Atak i to bynajmniej nie wpływowych osób, dwójki spowodował nie rozprzestrzenianie się Orędzi na nowym etapie.

      A co do poddania ocenie komisji kościelnej czy biskupa ściślej poprzez powołaną komisję kościelną to chciała tego Matka Boża w swoim Sanktuarium gdy byłem 1 stycznia tego roku.
      Może to przyśpieszy sprawę. Aczkolwiek sianie negatywów na wstępie na pewno nie pomaga.

      Przypomnę tylko bo zadaniowani takie rzeczy zawsze skrzętnie pomijają, ze te Orędzia mają akceptację dwóch księży, jeden jest tytułem doktora teologii. Jeden z tych księży ma pod opieką osobę, która także otrzymuje przekazy i ona go upewniła dodatkowo o prawdziwości tych otrzymywanych przeze mnie. Dostał też polecenie Pana Jezusa jak i ta otrzymująca przekazy modlitwy za mnie i to jeszcze od wiosny 2017 jak pamiętam. A ostatnio otrzymał potwierdzenie mojego przekazu, który też dla niego był trudny bo mówił o współpracy Benedykta XVI z masonerią, mimo dobrej jego nauki służenia dwóm panom.

      Usuń
  4. +JMJ
    Komentarz czytelniczki z e-maila ponieważ nie może udaje jej się umieszczać na blogu

    "Witam Panie Krzysztofie pisze na maila poniewaz nie mogę się dostać na bloga komentuje z telefonu jest to dość kłopotliwe namęcze się napisze i coś się dzieje ze nagle mi wszystko zzera ;mogę korzystac z internetu czytać Oredzia,a jakże! Tylko nie mogę komentować. Byłam dziś w punkcie powiedziano mi ze karta do wymiany.- bo sie zuzyla A mam ją od niedawna, gdy trzeba się było rejestrować. Czasem tak mi zależy by coś wyslać ale mi nie dają. Odkąd zaczęłam pisać komentarze jest problem z internetem. Pozdrawiam Panie Krzysztofie. I Niech Maryja ochrania Pana Swym Płaszczem.
    Anna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęść Boże Panie Krzysztofie. Polecam Pana w codziennej modlitwie. Ufam i mocno wierzę, że Mateńka Najświętsza z Panem Jezusem czuwa nad Panem i nie ma się co martwić. Psy szczekają ale nic nie zrobią. Błogosławionej nocy . Z Planem Bogiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentarz czytelniczki z e-maila, którego nie może umieścić bo jej blokują permanentnie komentowanie tutaj.
    "Szcześć Boże

    Ja chcę tu nawiązać do wypowiedzi osoby ktora to napisala, że święci nieśli Krzyź za Jezusem a nie podróżowali.
    Po pierwsze- osoba ta nawiązuje do sredniowiecza aczkolwiek powinna wiedzieć ze wtedy też podróźowali tyle że zazwyczaj piechotą.
    Po drugie osoba ta nie ma pojecia jak wygląda życie Proroka dla niego każdy dzień jest walka i nie jeden raz takźe i noc o czym sie innym nawet nie snilo jak wyglada krzyź Proroka. Niech się osoba bardziej zorienotuje w tym temacie.

    A rzucanie oszczerstw i kłód pod nogi jest niestety choć to bardzo przykre rowniesienia domeną kościoła. Pozmieniane daty itd. A kto ukrzyźował Pana Jezusa jeśli nie kapłani.?! Za czyim podjudzaniem to zrobiono!
    Rękami bezboźnych przybyliście Go do Krzyża! - Św. Paweł.

    A teraz znów zarzną Pana Jezusa kapłani! Nikt inny jak tylko oni!! Na SDM PANAMA
    Z Maryi zrobili posąg ufo z kawałka blachy znalezionej na zlomowisku !!!! Można też zauważyć że ma tam związane ręce! ! Tak jakby byla pokonana i bezsilna Najpiękniejsza ze wszystkich stworzeń !!! Śliczna Przyjaciółka moja ! Tak ma wyglądać według sekty Bergolianskiej? ??!!!!!! Pozdrawiam Pana Krzysztofa
    Pana H. Kamienieckiego i wszystkich wyznawców Boga w Trójcy Świętej Jedynego i Matki Najswietszej Najpiekniejszej ze wszystkich stworzeń. Z Panem Bogiem.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. +JMJ

    Zadaniowany zarzeka się, że nie bierze srebrników i pisze, że z Pana Jezusa z tych przekazów nie żaden Jezus bo jakby to był Jezus to by wiedział, że on nie bierze srebrników. I w ogóle ma na celu dobro Kościoła. Dobro kościoła nim powoduje, anonimowym. No skoro, tak to ba i chapeau bas. Szawłem też zanim został Pawłem powodowało dobro Kościoła. Odczują jeszcze katolicy tę troskę o dobro Kościoła tylko w o wiele silniejszej formie jak zatroskani o dobro Kościoła ( powinienem pisać z małej litery bo kościół podzieli się na Wielką Nierządnicę i prześladowany Kościół Chrystusowy). A co do dobrej woli to jak mam taki własny papierek lakmusowy. Stosunek delikwenta do Smoleńska a ściśle do teorii inscenizacji na Siewierny i innych tzw. spiskowych. Starożytnej Lechii , innych. Jeśli delikwent atakujący te Orędzia szuka tutaj prawdy to mogę potraktować go poważnie i dopuszczać jego filipiki, to takie moje prywatne zdanie, ale przecież nie mogę też pozwalać aby obrażano Jezusa bo zarzucanie iż słowa Pana Jezusa to celowa manipulacja to obrażanie Jego.
    W każdym razie ani dawniej ani teraz nikt z takich ludzi nie przyznaje się do szukania prawdy. Więc nie są partnerami do rozmowy nie byli partnerami dla mnie przed przekazami.
    To tyle na temat tego człowieka i takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,

    Po pierwsze napisane jest
    "Mówi bowiem Pismo: Nie zawiążesz pyska wołowi młócącemu oraz: Godzien jest robotnik zapłaty swojej." 1 Tm 5,18

    a w innym miejscu
    "Do Pana należy ziemia i to, co ją napełnia,
    świat i jego mieszkańcy." Ps 24,1

    i dalej " Czy mi nie wolno uczynić ze swoim, co chcę? Czy na to złym okiem patrzysz, że ja jestem dobry?" Mt 20, 15 - tutaj w kontekście opłacania swego pracownika przez Najwyższego.

    Po drugie:
    Kościół instytucjonalny (ten który znamy, przed podziałem) ani żaden biskup nigdy oficjalnie nie poprze tych orędzi, jak już, to gdzieś tam pokątnie, pojedynczy księża czy teologowie. Dlaczego? Panie Cyprianie to co tu jest głoszone czyli przede wszystkim inscenizacja smoleńska i inscenizacja gdańska zagraża kilkuset najbardziej wpływowym ludziom w Polsce a nie tylko w Polsce ale także poza jej granicami. Zrobią wszystko żeby Pana uciszyć, zwłaszcza że te informacje poszły w świat i zaczynają "żyć swoim życiem". Wszedł Pan na grząski teren a tego Panu nie darują i w miarę jak liczba "obudzonych" będzie rosła, będzie rosło Pańskie zagrożenie. I tu jest potrzebna specjalna boża opieka.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.