UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 9 marca 2019

5 III 2019 Kolejna rozmowa o filmie/ Błogosławieństwo na Wielki Post/ Jak postępować w sprawie prześladowanych chrześcijan ( na Bliskim Wschodzie i nie tylko)


Wtorek, 5 marca

00:05
< 3 minuty na szukanie długopisu. Miałem zapisać. C.P.>
- Wracamy do tematyki filmowej?
- Ojej to dziwne, Panie Jezu. Ale czytelników chyba nie interesuje kino w większości jak i malarstwo.
- To prawda, dziecko, ale Moje dzieci nie mogą tylko interesować się tym co je interesuje właśnie:).
- Na pewno tak Panie Jezu.
- Trzeba się rozwijać dziecko, dotyczy to nie tylko Ciebie, ale i tych, którzy słuchają Mego Słowa.
Więc i poszedłeś znów dziś do kina, dziecko, bo tak chciałem.
Pójdziesz jeszcze jutro.
Po dzisiejszym kinie mogłeś zobaczyć jeszcze bardziej jaki jest stan polskiego kina.
- Szczególnie nie chodzę na filmy polskie.
- Kiedyś tak nie było. A i kino przedwojenne nie odbiegało od, powiedzielibyście dzisiaj, średniej europejskiej.
- Tak Panie Jezu,  nic się nie zmieniło w kinie polskim od czasu gdy przestałem się zajmować filmem.
- To około dziesięć lat dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- Wróciłeś do literatury i przyszedł Smoleńsk.
- A teraz jesteś tu.
-  Tak Panie Jezu, teraz jestem tu. Ale gdzie bądź byle z Tobą.
- :)
Chcę byś nakręcił film.
- Panie Jezu wierzę, ale skoro do tej pory nie zacząłem tak prostej rzeczy jak rysowanie.
- Diabeł schował ci zestaw ołówków, ale poszukaj:)
- Dobrze Panie Jezu.
Ja wiem Panie Jezu, że Ty chcesz i dziękuję ci bardzo za Serce.
- Chcę dziecko i mogę sprawić, że nakręcisz film pełnometrażowy lecz byłby to cud.
- Tak Panie (?)
- Chcesz nakręcić taki film dziecko?
- Nie Panie Jezu:)
- Na pewno:)?
- Cóż to Panie Jezu zmieni w całokształcie polskiego kina.
- Nie chodzi o polskie kino, chodzi o Ciebie.
- A cóż by to we mnie zmieniło?
- Wiele, dziecko.
- To dobrze Panie Jezu.
- Niech będzie jak Ja chcę?
- Tak Panie Jezu.
- To nakręcisz film.
- Czy to, Panie Jezu, nie domieszuje się szatan?
- Nie bój się dziecko to Ja Jestem, Jezus Chrystus Twój Zbawiciel.
- Wierzę, że taki film mogę nakręcić  w Odnowionej Ziemi.
- A wcześniej nie chciałbyś?
- Chciałbym, ale powiedziałeś, Panie Jezu, że to byłby cud. A na cud na pewno nie zasłużyłem.
- Czyż dokonywałem i dokonuję cudów tylko dla tych co zasłużyli?
- Nikt mi nie zaproponuje czegoś takiego, Panie Jezu, i słusznie bo nie jestem nawet po szkole filmowej.
- A oni są i nie kręcą dobrych filmów.
- Panie Jezu powiedziałeś, że nie gwałcisz ludzkiej woli. Więc jak to możliwe byłoby. Jedynie jakby ktoś wyłożył prywatnie kilka milionów złotych i uparł się bym ja reżyserował. I to ludzie z branży, których by zatrudnił sarkaliby, że to tak wygląda.
- Cóż Ci to szkodzi dziecko. Wiesz, że Orson Welles uczył się na planie a stworzył film uznawany za wybitny < Obywatel Cane, C.P.> J.L. Goddard podobnie <Do utraty tchu C. P.>. Wszystkie jego późniejsze filmy były uznawane za gorsze.
- To byłaby przednia zabawa Panie Jezu.
- Zatrudniłbyś aktorkę w której kiedyś się podkochiwałeś, jak to mówicie. Jest Twoją rówieśnicą.
- Zbrzydła już Panie Jezu.
- Nie szkodzi dziecko:)
- No tak, zatrudniłbym ją w drobnej roli jakby to pasowało do filmu i jakby chciała.
- To ich praca dziecko.
- Panie Jezu, Apokalipsa się utwierdza a Ty i ja rozmawiamy o filmie.
- Cóż, czy to źle?
- Nie, na pewno nie, Panie Jezu.
- Panie Jezu, ale na pewno zaniedbywałbym modlitwy bo się nie da.
- Adorowałbyś Mnie w duchu.
- Tak Panie Jezu:)
- Dobrze, Panie Jezu, to jestem gotów.
- Nie lękaj się dziecko.

(pauza)
-:)
- Panie Jezu uśmiechasz się.
- Tak dziecko.
- Dobrze, Panie Jezu, jeśli taka Twoja Wola to nie odmówię.
- Jak to widzisz po ludzku dziecko:)
- Wygrywam, Panie Jezu, w europejskiej loterii i kręcimy.
- To jest możliwe dziecko.
- Jest to, Panie Jezu, teoretycznie możliwe jak u każdego z czytelników.
- Ale on by nie przeznaczył tego na film, tych kilka milionów euro.
- Chyba nie Panie Jezu.
- Wśród czytelników nie ma żadnego, który gdyby wszedł w posiadanie takiej kwoty przeznaczyłby to na produkcję filmu. Ty dziecko od pewnego momentu chciałeś być jeszcze bardziej producentem niż reżyserem. Chciałeś by konkretne filmy powstawały, a nie by je sam reżyserować.
- Jest też, Panie Jezu, zasada, że wszystkich pieniędzy nie wkłada się w jedną rzecz.
- I tak byś robił, ale teraz, W Twoim przypadku byłby to tylko jeden film.
- To dobrze Panie Jezu.
Ale gdyby to był obyczajowy, nakręciłbym, (jeśli) i cóż bo to dało. Marność nad marnościami i wszystko marność.
- A jednak trzeba cieszyć się życiem jak pisze Kohelet.
Chcę abyś nakręcił film.
- Jeśli chcesz, Panie Jezu, niechaj Twojej woli stanie się zadość.
- Nic z zysków nie zachowasz dla siebie, tylko honorarium na życie jak je prowadzisz teraz.
- Tak Panie Jezu.
- Smutno Ci dziecko?
- Tak Panie Jezu.
- Bo wiesz, że nic z tego nie będzie?
- Słowacki pisał: „ I wiem, że modlitwa dziecięcia nic nie pomoże, smutno mi Boże”.
- Bądź dobrej myśli, dziecko.
:)
- A o czym miałby to być film?
- To się zobaczy, dziecko, zależnie od budżetu. Jeśli niższy to współczesny.
- Chwała Tobie Chryste.
- Smutny jesteś dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- Dlaczego się smucisz. Czyż nie jest ważne, że moje Serce tego dla Ciebie chce.
- To, Panie Jezu, jest najważniejsze.
Cóż, Panie Jezu, powinienem robić by to się ziściło?
- Módl się o to.
- Modlić się, a jak dużo, bo dużo jest intencji.
- Codziennie dziesiątkę Różańca.
- Dobrze, Panie Jezu, ale to dziwne.
- :)

- Dobrze dziecko, na tym zakończymy. Błogosławię Ci (mój mały filmowcu) na ten dzień i na cały Wielki Post.
Błogosławię Czytelnikom.
Umartwiajcie się, postępujcie jak powiedziałem w Ewangelii:):).
- Chwała Tobie Chryste.

Około 20.00
- Cóż dziecko:)
- Pójście do kina nie jest przymusem. Ze względu na to, że Twoja mama nabawił się problemu z korzonkami, też pod wpływem diabła, masz czas bardziej ograniczony. Twój żołądek nie pozwala na jedzenie smażonego, więc zrobiłeś drugie danie w domu.  Z filmów jest niewielki wybór, a na te porę jeszcze bardziej. Rzeczywiście, możesz się zaziębić. Musiałbyś  jechać taksówką w obie strony. Zostań zatem. Obejrzenie filmu w domu to nie jest to samo.
- Czyń zatem co chcesz tego wieczora.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.45
Zapisz dziecko.
- Pytasz jak powinieneś odczuwać sprawę prześladowanych chrześcijan na Bliskim Wschodzie i nie tylko, lecz przede wszystkim.
Masz dużo intencji.
Każdy jednak powinien się w ich intencji modlić.
Także dawać ofiary materialne jak i ze swego cierpienia ( niezależnego od siebie i świadomego), umartwienia także. Zanurzać ich w Moim Sercu. A nie będzie to bez nagrody.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


Poprzednia rozmowa pod tym linkiem


13 komentarzy:

  1. To budujące! Chwała Tobie Chryste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    Korekta. Błąd przy przepisywaniu
    Tfu, cóż za błąd a ja wyszedłem na głupka, który by zatrudniał w głównej roli aktorkę dlatego, że kiedyś się w niej podkochiwał.
    Ma być w "drobnej". Było w "głównej"
    - No tak, zatrudniłbym ją w drobnej roli jakby to pasowało do filmu i jakby chciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powyższy dialog jest arcydziełem mistyki. Podobny nieco był dawniej i podaję go tutaj:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/12/15-xii-2018.html?m=1

    Zastanawiałem się, jak mogłoby wyglądać szatańskie objawienie. Mam pewną hipotezę: byłoby tam bardzo wiele cytatów z Pisma Świętego, co chwilę by były, także oczywiście kontakt następowałby tylko podczas modlitwy, i po trzecie, kończące - byłby to oczywiście wysoko postawiony duchowny, koniecznie w Rzymie. O czym by były? O "teologii", oczywiście w maskowanym nienachalnością duchu posoborowym, byłoby wiele o pokoju na świecie, ale o tym, że najważniejsze, to wierzyć, wierzyć, wierzyć - tak, żeby nikt tego nie widział. Tak mogłoby to wyglądać.
    Szczęść Boże wszystkim na I Niedzielę po Popielcu!
    Henryk Adrian Kamieniecki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna
    Mnie ten dialog też baaardzo się spodobał mozna by rzec delektowalam się nim:) trochę wiem Jak wygląda taka rozmowa z Panem Jezusem i trzeba się pilnować by zły nie wtracał swoich domowien. A co do filmów uznaje te starsze kiedyś świat był inny, lepszy odczuwam to w tamtej przyrodzie która w nich jest przedstawiana. Teraz niby to samo ale sztuczne. Szkoda ze w telewizji tak mało ich nadają. Na nowe kino nie można patrzeć i te filmy takie sztuczne i w nich nami manipulują. Piękny był ten dialog a co tam.? przy nim taka mala pomyłka jaka rola dla tej dawnej miłości.:) Módlmy się za naszych braci i siostry w Chrystusie Panu naszym bo o nich mało kto pamięta. Raczej tylko o islamistach. A co z nimi? czy to oni nie powinni mieć od nas opieki i schronienia?? Milosierdzie dla krzywdzonych. Nie dla katow. Błogosławionej niedzieli życzę wszystkim. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Henryk Adrian Kamieniecki)
      Z nowszych filmów, to chyba wspomniany niedawno Władca Pierścieni za motyw walki Dobra ze złem, a także z powodu niesamowitej ścieżki dźwiękowej ale te filmy polecsłbym w wersji reżyserskiej (może też to samo wystąpić pod nazwą wersji rozszerzonej, ang. "directorcor's cut", lub "extended"). Będą na CDA od ręki. Spośród starszych, to jest mało znany cykl filmów "Don Camillo", albo też na przykład filmy z "Żandarmem" Ludwikiem de Funèsem, prywatnie wielkim orędownikiem dzieła Bractwa św. Piusa X (skrót Bractwa, to FSSPX). Przedwojennym filmem krajowym jest na przykład Przeor Kordecki - obrońca Częstochowy z 1934r.
      Na Niedzielę polecałbym zaś Jerozolimę Wyzwoloną z 1958r. Bardzo piękna pieśń Te Deum na zakończenie tego filmu. Oto łącze do niego, bo jest najmniej znany spośród wymienionych:

      https://www.youtube.com/watch?v=nQ8iehXLTRY



      PS
      Mam propozycję, aby w komentarzach zawsze najbardziej odnosić się do tego, o czym było w danym Orędziu, dzięki czemu będziemy mogli zdobyć wiedzę z czegoś, czym "nie bardzo się interesujemy", parafrazując treść tego Cudownego Przekazu.

      Usuń
  5. Anna

    To jeszcze ja upss.. chodziło mi o przesladowanych chrześcijan na Bliskim Wschodzie. Naszych braci i siostry oddających życie za wiarę, aż serce ściska... KRÓLUJ NAM CHRYSTE !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uznaje filmów na plycie. To nie jest to samo. Nie wiem co jest takiego ciekawego w meczącym władcy pierscieni w fantastyce niesamowicie można przy nim odpocząć równie dobrze mozna obejrzec harego Pottera

    Najwyraźniej jestem ograniczona umyslowo skoro nic nie napisałam odnośnie powyższego Oredzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jeśli uwaga o komentarzach zabrzmiała jak jakaś personalna uwaga - absolutnie tak nie jest i bardzo dobrze, że było właśnie o filmach, bo tak miało być. Uwaga miała charakter ogólnej obserwacji, której zastosowanie będzie bardzo pomocne, choć w sposób naturalny ma miejsce i bez napisania tego.
      Uwaga o tym, że warto pisać o treści Orędzia dotyczy tego, że to może być dla wszystkich korzystne, aby rozszerzyć pole wzroku, tak, jak na przykład było o Lehitach - to znak, że tam trzeba popatrzeć, było o broni palnej - to znak, że trzeba na ten problem spojrzeć. Było dwa razy z rzędu o filmach - to podwójny znak, że trzeba pomyśleć o filmach.

      Władca Pierścieni - czy myślimy o tym, że film jest dobry, czy raczej mniej zły? To drugie, bo przecież filmów nie kręcą ludzie, jak p. Cyprian, więc coś może być bardziej, lub mniej złe. Jeśli ten film zawiera niemal nieskażony motyw walki Dobra ze złem, jeśli są tam piękne scenerie i nie ma chyba wcale odkrytych ciał, to mamy coś, co różni się od 99% filmów wyprodukowanych po epoce brudstoku amerkańskiego (1969).
      To nie jest fantastyka, tylko baśń, co stanowi ogromną różnicę. Ogromną. Nie ma filmów o walce Dobra ze złem, a ten pokazuje to w sposób niemal idealny, więc tym bardziej go polecam. Było pytanie o film współczesny, to to jest chyba ostatni przyzwoity przypadek. Jest jeszcze jeden powód i podaję połączenie do niego poniżej. Krótki utwór muzyczny z tych filmów:

      https://m.youtube.com/watch?v=KGFMxxGuUFg

      Henryk Adrian Kamieniecki


      Usuń
    2. Mozliwe że scenariusz podyktuje sam Pan Jezus jeśli taka będzie Jego święta wola. My jedynie możemy omawiać niektóre filmy co się tam komu w glowie uroilo. Walka dobra ze złem dzieje się w realu nie na kadrze. Sama każdego dnia tocze walkę ze złem w pracy i otoczeniu stoczylam ja również kiedy próbowano pozbawić mnie i moje dziecko zycia. To jest prawdziwe z życia wzięte. A takie rozmawianie jaka to byla muzyka itd.jest dla ludzi których zycie chuchalo przez co wiele osiągnęli mieli do tego glowe bo nie mysleli by przezyc pomiedzy "chrzescijanami" nawet najbizszymi czyli rodzina. Dla takich co to mieli normalne dziecinstwo i cale zycie. Będziemy tylko marzyć a reszta niech się sama kręci.

      Usuń
    3. +JMJ
      Dlaczego próbowano pozbawić Panią i jej córkę życia. Jak to możliwe? Jakie były okoliczności?

      Co do udanego dzieciństwa, możliwe są jeszcze warianty hybrydowe.

      Usuń
    4. To jest zbyt skomplikowane by mozna tu było wyjaśnić. To był rok 2009 tylko dzieki Boźej interwencji do tego nie doszło. I moze to jest powodem ze jestem przenoszona w miejsca gdzie maja byc zamordowane osoby modle sie tam za ich dusze Rozańcem).A co do nas to nie znaczy ze możemy żyć w spokoju to się nie skończyło. Bo tak naprwadę to nie znamy dnia ani godziny (co się odwiedzę to nie uciecze). I Nic nie możemy zrobić ludzie ci nas oczerniają i dokuczają innmi sposobami. Jakby tego było mało krzywde jaka nam wyrządzają zrzucają na nas w oczach innych to oni są pokrzywdzeni. Każdy ich uwielbia. To co złe stało się dobre. Zło ukrywane pod pozorem dobra. Grzech jest lansowany nie tylko tolerowany.

      Do czytających te Orędzia : do tych którzy mają wątpliwości do tych ktorzy nie chca uznać Jezusa, Maryi zawsze Dziewicy. Do watpiacych w obecność Jezusa w Hostii (wiem ze tacy tez śledzą te Orędzia). Bóg próbuje wyrwać was ze zła tego świata otwórzcie serca na Jego wołanie. Nawracające się i wierzcie w Ewangelię bo chwila jest bliska.


      Ps. Bardziej odbieram duchem Niź umyslem nie mogę wpowiadać sie fachowo na tematy filmow jak pan Kamieniecki. Przepraszam ze tak na niego naskoczylam. Ja po to przyszłam na świat moje życie od początku naznaczone jest Krzyzem. Moje dziecko tez. Człowiek tu nic nie pomoże. Niech pana Bóg Błogosławi panie Krzysztofie i wszystkich czytającym te Orędzia.

      Usuń
  7. +JMJ
    Jeszcze będzie rozmowa o filmie z już otrzymanych. A ilość wejść na Orędzia spadła teraz, praktycznie od dwóch miesięcy. Hi hi:)
    Pan Jezus ma poczucie humoru. Bo rzecz jest nie tylko w tym, że o filmie. Prorok jest od prorokowania, od przekazywania słów Boga a nie od tego by czytać, że ma on filmowe talenta. To już trochę przesada. ale Pan Jezus tak daje. Człowiek zawsze chce tego od Boga czego sam chce i ja nie jestem wyjątkiem. Czytelnik mógłby napisać: Panie Jezu nie przeginaj. Ja wolę się na przykład zastanawiać nad talentami swego syna a nie podstarzałego proroka i czytać, że on ma talent większy od kogoś kogi film jest właśnie na ekranach. a po co mnie to a fe Panie Jezu.
    :):):)

    .....................................

    Artykuł z Legionu św Ekspedyta odnośnie naszej ostatniej "bohaterki"
    https://www.ekspedyt.org/2019/03/08/satanizm-w-toruniu/

    ...............
    Nowy ważny i mocny wywiad z ks Glasem
    nie wświetla się link, podaje do kanału
    https://www.youtube.com/channel/UCYiKBT_zCPxa8iLOijk2R2A
    Tytuł : Ks Piotr Glas

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzyj film „Konopielka - Czasy Ostateczne” w YouTube

    https://youtu.be/DRXY70Tl9FU

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.