UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 17 marca 2019

9 III 2019 cz. 2 Korekty Pana w sprawie obrazu/ Nasze grzechy a bliźni w kontekście także maluczkich dzisiaj/ Odkrycia dotyczące Całunu Turyńskiego z Bożym, nadprzyrodzonym, prowadzeniem dokonane przez Polaka.


9 marca 2016 cz. 2

10.30

Zapisz dziecko
- Jeśli chodzi o obraz przeszkadza tu diabeł. Wyraziłeś się jasno. Oczy, ich wyraz mogą być inspirowane na aktorze, odtwórcy z filmu „Jezus z Nazaretu”, ale reszta, twarz, to ma być oparte na wizerunku danym przeze Mnie bratu Elia. Tam są także dłonie.
- Czegoś brakuje jeszcze, Panie Jezu, w tym obrazie.
- Tak dziecko, brakuje.
Ta jaszczurka powinna być  trochę niżej i bardziej z boku. Na obrazie winno być jeszcze więcej przestrzeni. Co do tego symbolicznego elementu o którym myślisz: Zmienia on wymowę obrazu.
- Dobrze Panie Jezu.
- To jest duży obraz więc mogę i powinienem być na nim mniejszy.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
 A czy napisać jej, cytować, że to od Ciebie?
- Tak napisz jej.

20.30
Zapisz dziecko
- Nie podobasz mi się taki.
- Przepraszam, Panie Jezu.
- Ale wiele rzeczy Cię usprawiedliwia.
Jednak staraj się.
- Dziękuję, Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.

22.13
Zapisz
 Cóż dziecko.
- Jest to dla Ciebie dokuczliwe coraz bardziej.  Powiedziałem Ci, że do takich ludzi nie warto mówić. Nie jesteś dla nich kimś kogo zechcą usłuchać. Jeśli będziesz się przenosił to od czerwca. Szkoda jednakże tego miejsca w lecie, bo to dobre dla Ciebie miejsce na lato w Rzeszowie nawet gdybyś dużo wyjeżdżał no i dla Twojej mamy.
- Ja jednak, Panie Jezu, tego nie rozumiem, że nikt nie może powiedzieć tutaj, albo jak powie to nie pomoże.
- Nie chcę też dziecko abyś pisał w tej sprawie.
- Cóż, Panie Jezu. Nie pisać, nie mówić, z biura rozmawiała. Dzisiaj świat stoi na głowie. Bo chodzi nie tyle o to, że ta osobniczka pozwala by małe dzieci biegały, ale o to, że biegają do dziesiątej i po dziesiątej a często o jedenastej <oczywiście chodzi o noc> skaczą po mieszkaniu i bywa, że do północy.
Nawet w głupiej reklamie, którą zmuszony byłem przełknąć w kinie, było, że kładą dzieci o wpół do ósmej spać. Jak jechałem z młodym taksówkarzem to powiedział, że on kładzie dzieci o dwudziestej. O dwudziestej są już w łóżkach. Normalni ludzie tak robią. Szkodzi tym dzieciom. Ja nie powiem, nikt im tego nie powie. Świat stoi na głowie.
Powinno się powiedzieć: Ty głupia, słuchaj tak i tak, dzieci powinny być w łóżkach o ósmej, w tym wieku jak Twoje. Siedź na czterech literach i nie podskakuj a potakuj.
- A ona, dziecko, powinna spuścić głowę i powiedzieć jak w  „Baśniach tysiąca i jednej nocy” : „Słyszę i jestem posłuszna”.
- Tak Panie.
-:)
- Mówiliśmy już dziecko o maluczkich. Dlatego Twój pradziadek powiedział Ci gdy byłeś nad grobem, że nie chciałby żyć w tych czasach.
- Więc cóż będzie, Panie Jezu.
- Dziecko, dzisiaj dzieci, zdajesz sobie sprawę, że one się rozhulały jak byłem z Ciebie niezadowolony.
A jak w wakacje miałeś złą dyspozycję w relacji ze Mną to szatan wykorzystał to i nawet były jakieś awantury w innym mieszkaniu. Ktoś uciekał po schodach, potem płakał na dworze. Jak się pomodliłeś to się uspokoiło.
Szatan to wykorzystuje i jak nie ma pokoju i miłości w relacjach między domownikami w mieszkaniu w którym mieszkasz to one bardziej dokazują.
- Chwała Tobie Chryste.

Około 10 minut później.
Zapisz dziecko.
- Nie wiem Panie Jezu jak zrobić z tym wyjazdem. Jadę do Sanktuarium św. Filomeny, ale co zrobić z tym dodatkowym ambarasem.
- Dziecko pojedziesz osobno.
Winieneś tak jechać i nie łączyć bo to dla Ciebie męczące. Koszty zaś, że będą większe bo to częściowo po drodze. Trudno dziecko. Jedź tylko do Wrocławia (pod Wrocław) do Sanktuarium św. Filomeny i wróć do Rzeszowa.
- Dziękuję Panie Jezu.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

///////////////////////////////////////////
Otrzymałem niedawno na e- mail link do filmu. Z tym materiałem wiązała się moja radość, ale i irytacja. Przynajmniej ja tak reaguję w podobnych przypadkach. Tym, którzy mają dusze poczciwe i mogą mieć tylko radość zazdroszczę:) i chciałbym być tacy jak oni.
O co chodzi. Ano o kwestie dotyczące Całunu Turyńskiego ale nie tylko i odkryciach tutaj Polaka o których nic do tej pory nie słyszałem. (Do tego nie naukowca i pracującego w domowych mniej więcej warunkach samotnie). Niezwykła historia. Możemy wszyscy ją znacie, dla was to rzecz oczywista, że już mówiliście o niej tyle, że aż wam szczęki spuchły:), ale ja niestety nie znałem i wydaje mi się też, że nikt tego w  komentarzach pod Orędziami nie umieścił.
Film został opublikowany 3 marca 2017.
Całun Turyński - podwójne przebudzenie.
https://youtu.be/tee7r2dbuks


25 komentarzy:

  1. Ostatnio na Facebooku natrafiłam na wpis odnośnie Caunu Turyńskiego i w komentarzach umieściłam ten właśnie filmik. Bardzo ucieszyłam się na pozytywny odbiór. Uwielbiam ten filmik. Jakże pięknie ukazane Jego tajemnice dowodzą geniusz i wszechmoc naszego Stwórcy! Niesamowite!!! Ale zapewne to jeszcze nie koniec tajemnic. Błogosławionej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +To znaczy gdzie w komentarzach, na facebooku?

      Usuń
    2. Panie Krzysztofie to co Pana spotkało w przeszłości wciąż do Pana wraca mimo że jest Pan tak blisko Pana Jezusa a jednak... choc Pan Jezus w Łaskawosci Swojej to rozumie i Pana z tego tlumaczy. Przechodzę przez podobny problem. Nie umiem się
      cieszyć ze wszystkiego jak inni. To ze Panu sąsiedzi dokuczają to normalne w Pana przypadku. Zły zawsze posługuje się innymi. Mieszkam blisko mojej rodziny która mnie nienawidzi przeklina i niszczy na wszystkie sposoby.Moja ostoją jest moje podwórko kiedy wyjdę latem chcąc się pomodlić czy poprostu posiedzieć posłuchać ptaków wlanczajà głośno muzykę ptaki uciekają mieszkał sobie zając często chodził kolo mnie nie bał się. Muzykę włączali z czasem się wyprowadził. Było mi bardzo ciężko kilka lat w Stecz wtedy kiedy cierpiałam najbardziej oni urządzili spotkania bawili się grali i śmiali do rozpuku. Czułam się wtedy jak ten człowiek z przypowieści który leżał pod bramą i tylko psy lizaly mu rany. Obejrzałam dziś ten niesamowity film o Świętym Calunie gdy wpislam stronę wyświetlił się na moim facebooku wypowiedź P. Waldemara przypominała moje życie z ta tylko różnicą ze on wcześniej był szczęśliwy. A ja nigdy w życiu. Proszę za mnie całym sercem przeprosić Pana Jezusa ze jestem tak bardzo nie wdzięczna i nadal wątpię pomimo że nikt nie patrzył na mnie z taką miłością jak On. Z Panem Bogiem.

      Usuń
  2. Tak na Facebooku. Nie jestem już pewna ale na tym blogu też je chyba udostępniałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. BŁAGAM WAS! POMÓŻCIE MI! MĄŻ WYRZUCIŁ MNIE ZE WSPÓLNEGO DOMU! BARDZO SIĘ GO BOJĘ! TO ALKOHOLIK, FURIAT I DEGENERAT! SZYBKO ZMIENIŁ ZAMKI W DRZWIACH! NIE MAM KLUCZY! WYBIEGŁAM Z DOMU TAK, JAK STAŁAM! NIE MAM PIENIĘDZY, NIE MAM DACHU NAD GŁOWĄ, NIE MAM JEDZENIA, NIE MAM DOKĄD PÓJŚĆ!

    POSZŁAM NA PLEBANIĘ. KSIĘŻA MI NIE POMOGLI, A PAN KOŚCIELNY POWIEDZIAŁ, ŻE JESTEM NIENORMALNA I MAM RADZIĆ SOBIE SAMA! MYŚLĘ O SAMOBÓJSTWIE!

    BŁAGAM WAS! POWIADOMCIE KSIĘDZA NATANKA I KSIĘDZA WOŹNICKIEGO! POWIEDZCIE IM, ŻE ICH KOCHAM I CZEKAM NA POMOC!

    BŁAGAM WAS:
    POWIADOMCIE NASZYCH BRACI W ŚWIĘTEJ WIERZE KATOLICKIEJ. ZRÓBCIE BŁYSKAWICZNY PRZELEW NA MOJE KONTO

    KOCHAM WAS! NIKT NIE KOCHA TAK JAK JA! Z PANEM BOGIEM POLACY RODACY KATOLICY! KOCHAM WAS! MOJE ZYCIE W BOŻYCH RĘKACH I WASZYCH!

    16 1090 1199 0000 0001 2385 6884

    OdpowiedzUsuń
  4. +JMJ
    Słowa, które otrzymałem przed chwilą od Pana.

    14.01
    Zapisz
    "Niech nikt nie wyłudza pieniędzy od Moich Dzieci".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten post wyżej jest podejrzany. Jeśli żona ma wspólność majątkową z mężem to nawet jak mąż wymienił zamki policja jest instytucją władną pomóc kobiecie dostać się do mieszkania. Są inne instytucje które mogą pomóc poza tym to zdanie "Zróbcie błyskawiczny przelew na moje konto" brzmi podejrzanie.

      Usuń
    2. Juz tak się utarło ze takich co sa bliżej Boga mozna łatwo naciągnąć wykorzystujac ich czułe serca. Jeśli daje parę groszy a ktoś się rozplacze z wdziecznosci oznacza ze naprawde bardzo potrzebuje pomocy. Różne są reakcje. A raz miałam taką szłam po Mszy św. Zaczepia mnie kobita głos mi mówił żeby nie dawać. Powiedziala ze chce na chleb czy cos takiego. Złapała te pieniądze- dosłownie czytałam jej w myślach. Pomyslała: akurat tyle mi brakowało. Zrobiła doslownie, szyyyt ! Czyli zagwizdała zawołała Bronek! idziemy !! :):):)

      Usuń
    3. Jak przeczytałam prośbę o przelewie to od razu w myśli miałam, że spam...

      Usuń
  5. +J.U.T.
    Och, jak dobrze być Twoim dzieckiem Panie,
    wyżej linkowany film o Całunie Turyńskim umieściła dzisiaj Lechia Polska. Świetnie, świetnie
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za film. Pozdrawiam, Krystian.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaczyński i Rabiej byli naprawdę blisko. Zdjęcie sprzed lat ujawnia prawdę [FOTO]
    https://nczas.com/2019/03/15/kaczynski-i-rabiej-byli-naprawde-blisko-zdjecie-sprzed-lat-ujawnia-prawde-foto/

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Cyprianie to komu.my mamy pomagac co ?
    Wiem jak.to.jest nie miec na chleb jak.ma.sie duzo dziecia a ja nie lubie tyz prosic
    Wiec jesli dostaje od kogos kase to grzech ?
    W miescie duzo ludzi prosi o pieniadze sama nie wiem.czy dac
    Dalam takiej pani 5 zl to malo.sie zdalo jej i mowi czy karta bym.jej nie wyplacila z konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam że lepiej wspomóc finansowo organizację lub fundację dożywiającą bezdomnych a na ulicy lepiej chyba kupić jedzenie niż dać pieniądze. Może się mylę ale wiele bezdomnych ma chyba problem alkoholowy i ja niezbyt lubię dawać pieniądze bezdomnym. Myślę, że lepiej kupić jedzenie. Jak dobrze pamiętam w książce Anny Argasińskiej Jezus radził autorce aby bezdomnym dawała adresy jadłodajni dla bezdomnych. Zresztą moim zdaniem np. jadłodajnia dla bezdomnych lepiej wykorzysta te 10-20 zł niż bezdomny. Jadłodajnia kupi za to więcej produktów i ugotuje jedzenia niż bezdomny kupi gotowego jedzenia.

      Usuń
  9. Natrafiłam na Facebooku. To się w głowie nie mieści.... z resztą przekonajcie się sami. Dodam tylko, że dotyczy to poczynań Franciszka i jego pomagierów https://nczas.com/2019/03/17/skandal-w-watykanie-papiez-franciszek-atakuje-jana-pawla-ii-czy-pozbawi-go-swietosci-do-ataku-dolacza-le-monde/ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to natrafiłem, ale i wcześniej gdzie indziej.

      Usuń
    2. Jak mówi ks. Murziński : Statek tonie a orkiestra gra dalej. Jakoś nie wielu chce widzieć i słyszeć. Juz na samo miano "ojciec święty franciszek" serce krwawi. A słyszę to na każdej Mszy Świętej. Spotkania młodzieży z "ojcem świętym franciszkiem" jedna tu ode mnie była w Panamię mówi ze to byly najszczesliwsze chwile w jej życiu. ! Jak można byc blisko Boga znac Biblie a nie slyszec głoszonych herezji?!
      A widzieliście ten posąg ktory niby Maryi trzyma Najsw. Sakrament na sdm w Panamie ? A te parodie ze "Zwiastowania Maryi" na śdm w Panamię a to logo śdm Panamy choćby to zw śdm w Polsce?

      Usuń
    3. +JMJ
      Ja widziałem, to proszę podać linki

      Usuń
    4. Wystarczy wpisać Parodia
      " Zwiastowanie" NMP ŚDM/ Panama 2019 Estella Prieto

      Usuń
    5. Straszny jest ten posąg, przypomina mi żeńskie narządy rozrodcze i w sumie chyba taki był ukryty cel, chociaż może się mylę ...

      Usuń
    6. Zamiast Kościół napisałam statek tonie. Przepraszam za pomyłkę ale o tym co się dzieje z kościołem przychodzi mi na mysl statek
      Który widzial Św. Jan Bosco w swojej wizji. Ja w tym posągu ktory udaje Maryję widzę ze ma związane ręce. To tak jakby byla pokonana, bezradna. A wygląda jak coś, co znaleziono na zlomowisku. Czy można bardziej obrazić i poniżyc Matkę samego Boga najpiękniejsza ze wszystkich stworzeń ?? Z Panem Bogiem.
      Anna

      Usuń
    7. https://www.youtube.com/watch?v=TTrI-yo9-kg

      Usuń
  10. Kilka miesiecy temu we snie widzialam bardzo podobne posagi mialy sino-zielony kolor wysokie na kilka metrow. Stały na wzniesieniu u podnoza gory. Na ich widok dostalam odrazy. I uslyszalam glos powiedział: {Księża juz w pierwszy dzień Komunii Świętej przyprowadzają tu dzieci}. Mam podobne odczucie na widok posągu "niby" Maryi na SDM PANAMA.
    Boźe, zasluzylismy na to za nasze grzechy. Ale powstrzymaj ich ! Niech nie kpią z Ciebie i Najswietszej Matki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite!!! Nikt do tej pory tego nie odkrył. I znowu Pan Bóg dał łaskę odkrycia Polakowi. A my Polacy nie potrafimy uznać przez prawdziwą intronizację Chrystusa Królem Polski. A tak nie wiele Pan Jezus od nas oczekuje za ogrom łask. Jezus Chrystus Król Polski. Jeszcze więcej modlitwy potrzeba byśmy byli skuteczni w tej prośbie by Polska była godna tego tytułu Król Polski. Te słowa powtarzam po KS prof. Tadeuszu Guzy z ostatniej konferencji. Chwała Panu. Bądź Uwielbiony Boże Trójcy Świętej teraz i na wieki.🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Synagoga szatana przejmuje Kościół już od dłuższego czasu a zainstalowany na tronie piotrowym fałszywy prorok jest tylko uwieńczeniem ich wieloletnich starań. Obecnie masoni wcale się nie kryją ze swymi symbolami czy to w Kościołach czy też podczas różnych nabożeństw. Pod linkiem poniżej jest msza jak została odprawiona w przeddzień 100 objawień fatimskich. Zwróćcie Państwo uwagę na ołtarz i świece - wszystko w kolorze czarnym, np. minuta 1.14.41; link

    https://www.youtube.com/watch?v=R0W2QkN6mYk

    W Kościołach jest też mnóstwo masońskich znaków, Ci z Was, którzy co nieco się orientują w tym temacie na pewno je zauważą. A tu przykład jednej takiej instalacji:

    https://gloria.tv/article/36wuiAwtYCv22Gaf3DkeEys11

    Pozdrowienie

    Hen???


    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.