UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 24 marca 2019

24 III 2019

Niedziela, 24 marca

11.40


Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- Nuży Cię, dziecko, moja droga?
- Nie Panie, Ty mi dajesz wszystko i urozmaicenie. Nie chcesz bym siedział dużo w domu. Dajesz mi wyjazdy, teraz Kraków, tyle, że przeszkadzają teraz temu choroby, które sam dajesz.
- To dobrze dziecko, że Cię nie nuży.
- Chwała Tobie Chryste.
Ręka mnie nadal boli, nie pojadę już na narty w tym sezonie?
- Nie dziecko, dlatego dałem Ci ten tygodniowy wyjazd.
- Ale teraz jestem chory.
- Pojedziesz jak wyzdrowiejesz.
- Nie mam na to środków Panie, a jeszcze mam wynająć kawalerkę w Krakowie, do tego kaucja. Na nic z tego na razie nie mam.
- Poczekaj dziecko.
I opublikuj to.
- Kiedy Panie?
- Dzisiaj.
- Panie Jezu jesteś taki dobry dla mnie dzisiaj, a ja teraz właśnie szczególnie nie zasłużyłem.
-:) Uśmiech Pana Jezusa.

(po pauzie)
- Panie Jezu, chcesz by iść do przodu. Chciałeś dla mnie zakupu do mieszkania potrzebnych regałów, fotela, krzeseł. To do kwoty 1800 zł. Kupiłem tylko dobre dwa krzesła, nowe, które udało mi się kupić po 100 zł. sztuka. Na resztę nie było pieniędzy. I dwa kwiatki, z trzech co chciałeś. Ja się gubię jak zostają zaległości a dodatkowo mam płacić za nowe rzeczy.
- Nie szkodzi dziecko. Jeśli czegoś nie ma musimy iść dalej.
- Skoro tak Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

(pauza)
- Nie chcę tego publikować wcześniej, czy muszę?
- Nie musisz dziecko.
- Ja wiem Panie, że nic nie muszę. Człowiek ma wolną wolę.
- Opublikuj jednakże.

Około 14.00
- Nie obawiaj się dziecko.
Uderzono Cię atakiem mikrofalowym przez telefon, ale nic Ci się nie stanie.
- To zapewne dlatego, że napisałem, że jestem "nieśmiertelny" do czasu, a cytowałem Twoje słowa Panie.
- Tak dziecko, chcą to wypróbować.
- To może niepotrzebnie to pisałem?
- To Moje Słowa dziecko.
Chcieli Ci zrobić krzywdę.
- Czy to mogło mnie zabić?
- Tak.
- Ale to telefon starszej generacji choć smartfon, flagowiec.
- Jednakże można uderzyć w ten sposób by zabić także przez taki telefon.
- To mam go nie włączać?
- Włączysz dziecko.
- Wiem, Panie Jezu, co masz na myśli.
- :)
- Słabo mi jednak trochę, niedobrze.
- Przejdzie Ci dziecko.
- Dziękuję, Panie Jezu, że Twoje słowo się potwierdza.
- Wierzysz w to. Gdybyś nie wierzył nie mógłbym dać tego daru.
Zawsze jednak należy zachować środki ostrożności i nawet uciekać gdy wiesz, że jest to konieczne by po ludzku ocalić życie. Nie można wypróbowywać Boga

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

16 komentarzy:

  1. Gdzieś czytałem nie pamiętam gdzie że za czasów antychrysta czy czipów podskórnych będzie możliwe zdalne uśmiercanie ludzi. Mówiły o tym któreś proroctwa jak pamiętam tylko nie pamiętam które..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czipy podskórne to urządzenia. Każde urządzenie można hakować, więc naturalne będzie uśmiercanie ludzi, którzy mają je wszczepione.

      Usuń
  2. Co Pan uważa o naukach Anthonego de Mello dotyczących nie uzależniania swojego szczęścia od nikogo i niczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Już będąc na studiach wiedziałem, że to jakaś forma modernizmu.

      Usuń
    2. Nie mam tu na myśli tych nauk Anthonego, które Kościół potępił, tylko te dotyczące na przykład wyzbycia się takich rzeczy jak potrzeba akceptacji, czy posiadania oczekiwań wobec innych. Albo uzależniania swojego szczęścia od tego czy będę coś posiadał albo czy ktos będzie mnie kochał.

      Usuń
  3. Przepraszam, czy można coś powiedzieć na temat tego ataku komórkowego? Czy to było nagłe? Czy miało miejsce podczas rozmowy telefonicznej, czy to była rozmowa z kimś normalnym, czy nagły telefon od niewiadomo kogo? Po prostu pewien krótki opis mógłby nieco rozjaśnić sprawę, bo nie jest to codzienna informacja.
    Jutro Zwiastowanie Pańskie, wielka Uroczystość!
    Emil Ciszak

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy broń elektromagnetyczna HAARP Będzie wykorzystana przez Talmudystów do likwidacji ludzi poprzez atak na ich telefony ?

    OdpowiedzUsuń
  5. C. P. "Zawsze jednak należy zachować środki ostrożności i nawet uciekać gdy wiesz, że jest to konieczne by po ludzku ocalić życie. Nie można wypróbowywać Boga"

    czyli po Spowiedzi kanonicznej nikt z ludzi (o. Pio już nie ma) nie stwierdzi czy grzechy zostały odpuszczone! To po co tam iść przed odnową krwawą kościoła urzędowego? A gdy kto ma nałogi (KAŻDY CZŁEK przy szerokiej definicji) to *nie* do konfesjonału bo trzeba byc ostrożnym sądząc że to nic nie da na nie

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzechy odpuszczone zostają pod kilkoma warunkami o czym każdy chrześcijanin wiedzieć winien bez o. Pio! Pozdrawiam.
      Anna

      Usuń
  6. Kochany Panie Krzysztofie!
    Serdecznie dziękuję za rekomendację filmową pod innym wpisem - przepraszam, że nie zrobiłam tego wcześniej, ale zawsze trudno mi się zabrać za takie rzeczy, bo chciałam jednocześnie poruszyć następującą sprawę. Parę dni temu znajoma podesłała mi pewną wizję Adama Człowieka, w której można wyczytać taki oto fragment:

    "Mój Anioł Stróż obudził mnie w nocy. W duchu zostałem przeniesiony do Kaplicy Jasnogórskiej, w której było jasne biało-czerwone światło. Wokoło było dużo Aniołów, którzy mieli pochylone głowy.

    W kaplicy widziałem klęczących przed Cudownym Obrazem królów Polski z dynastii Piastów i Jagiellonów (św. Kazimierz Jagiellończyk). Klęczał również król Jan Kazimierz. Po drugiej stronie klęczeli polscy święci i błogosławieni (min. Św. Maksymiliana Kolbe). Przed samym ołtarzem klęczeli: św. Wojciech, św. Stanisław, Św. Stanisław Kostka, św. Andrzej Bobola.

    Z tyłu za nimi klęczeli słudzy Boży: kard. Wyszyński i Jan Paweł II. Pośrodku kaplicy widziałem św. Jadwigę, św. S Faustynę, św. Edytę Stein i wiele innych osób, wśród których rozpoznałem Wandę Malczewską, Rozalię Celakównę oraz o. Augustyna Kordeckiego."

    W związku z tym, że dwaj świeci-nieświęci są tu postawieni w miejscach honorowych, zastanawiam się o co chodzi - czy może Pan Bóg w swojej nieogarnionej Miłości i Dobroci dał nam jakieś "zastępstwo" za nich (to znaczy, że modlitwy kierowane do nich są wysłuchiwane przez jakichś ogromnych świętych nieznanych, takich świętych prostych, codziennych, potężnych, jak święty Józef, który w Ewangelii nie wypowiada nawet jednego słowa, a po Najświętszej Maryi Pannie jest najpotężniejszy ze wszystkich w Królestwie Niebieskim)?
    Pierwszy komentarz był napisany bardziej składnie, ale przez pomyłkę (choć wiadomo, że pomyłek nie ma) usunęłam go zamiast opublikować; przepraszam i życzę samych błogosławieństw oraz żeby nasze Skarby, Pan Jezus i Maryja, nigdy nie wypuszczały Pana ze Swojego Najświętszego Serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno usłyszałem z ust księdza doktora teologii,że w przekazach od Adama człowieka jest mnóstwo błędów teologicznych ,a ludzie się tym zachwycają.Ja osobiście nie cztałem tego. Gabriel

      Usuń
  7. Niech będzie Bóg uwielbiony w swoich Aniołach i swoich Swietych

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy a może X dr zżera zawiść jak żydów

    OdpowiedzUsuń
  9. Po powrocie z Maroka do Watykanu, papież Franciszek ogłosił zgromadzonym dziennikarzom że odchodzi na emeryturę z dniem 28 kwietnia tego roku. Franciszek wybrał niedzielę Miłosierdzia Bożego jako ostatni dzień swojego papiestwa. Wiadomość ta zaskoczyła wszystkich, a świat dziennikarski już rozpoczął spekulacje kto zostanie nowym następcą Franciszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, o co chodziło z tym atakiem?
    Czy to był dźwięk? Czy to ktoś dzwonił? Czy to były jakieś fale, po których źle się pan czuł? Jak wyglądał ten atak? Po czym można go poznać, jak ktoś będzie próbował na nas to uczynić?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.