UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 22 marca 2019

12, 13 III 2019 Na zakończenie tematyki filmowej/ O mieszkaniu w Krakowie (także)./ To miasto królewskie. Miasto potęgi Polski. Jak kiedyś było stolicą tak musi przejąć tę rolę/ Podziękowanie/ Potwierdzenie przekazu o mafii sołncewskiej


Wtorek, 12 marca

00:15
- Zostawmy teraz tematykę filmu. (Gdy będzie potrzeba to do niej wrócimy).
Zagadnienia etyczne są oczywiste jak i potrzeba filmów głęboko etycznych.
Coś co było w polskim filmie wartością, choć oparte na w części fałszywych podstawach „kino moralnego niepokoju” też by się mogło dzisiaj znaleźć, ale tego nie ma. Nie ma też odbiorców.
W najbardziej katolickim kraju na świecie jakim jest jeszcze Polska nie kręci się filmów katolickich jakie zdarzają się jeszcze w Hiszpanii, Włoszech, Meksyku. Oto paradoks.
Dobrze dziecko.
Masz zaległości w spaniu. Powinieneś się jeszcze położyć.
- Tak Panie Jezu?
- Tak.
- Chwała Tobie Chryste.

20.45
Zapisz dziecko.
- Nie, nie pisz tego pod podziękowaniem.

////////////////////
Środa 13 marca

00:04
Pisz dziecko
- Tak chcę byś mieszkał (też) w Krakowie. Kraków Cię potrzebuje. Twoich modlitw jako mego proroka w kościołach. Będziesz się mógł często a nawet codziennie modlić w katedrze pod krzyżem, który ukochała królowa Jadwiga i ty także go kochasz.
Jak to rozwiążemy? Będziesz swój czas dzielił między Rzeszów i Kraków.
- Dziękuję, Panie Jezu, ale tyle jest tam tych Ukraińców. Mnie to razi.
- Właśnie dlatego musisz tam być. By wzmacniać to miasto swoją modlitwą.
Święci, którzy tam byli a było ich wielu, wesprą Cię. Jest grób Rozalii Celakówny i masz siostrę  Faustynę w Łagiewnikach.
Musisz wynająć coś na stałe, tylko dla siebie. Rzecz jasna będzie to lokum jednopokojowe. Musisz się zmieścić w tysiącu pięciuset złotych miesięcznie.
- Dziękuję Panie Jezu, ale się martwię. Tak duży dodatkowy koszt.
Ty wiesz, Panie Jezu, że gdybym miał swoje a oddał Ci się na służbę to nie żałowałbym wydawać i dziesięć tysięcy miesięcznie, ale nie mam ich.
- O to się nie martw.
Kraków wydaje się droższy, ale są miejsca gdzie można zjeść taniej niż w Rzeszowie.
- Nie wiem co powiedzieć, Panie Jezu.
- :)
Ufaj dziecko.
- Ufam, Panie Jezu, w to i wiele bardziej.
- Jak widzisz, dziecko, nie można stać w miejscu:)
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
(pauza)
- Kiedy, Panie Jezu, wynająć?
- Rozglądaj się już teraz. Wynajmiesz kiedy będziesz miał pieniądze.
- Będą chcieli pewnie kaucję.
- A te dwa miesiące wakacji jak nie mam wracać do Rzeszowa?
- Do Rzeszowa nie, ale do Krakowa możesz przyjechać. To będzie dla Ciebie, w pewnym sensie, nowe miejsce, a Kraków jest bardzo filmowy, więc będzie to pasować do celu Twoich wakacji.
- Dziękuję, Panie Jezu, tyle dobra dla mnie, ale martwię się o obciążenie nie swojej przecież kieszeni.
- Nie martw się o to dziecko. Nie przymuszam nikogo, ani nikt przez to nie ucierpi. To jest potrzebne.
Będziesz dzielił czas między Rzeszów i Kraków.
- Chwała Tobie Chryste.
- Panie Jezu, tu mam takie rzeczy jak duży głośnik komputerowy, obrazy święte, krzyż mosiężny, rowery, inne.
- Weźmiesz to co Ci potrzebne. Jeden rower tam, głośniki weźmiesz zwykłe.
Laptopy masz więcej niż jeden, też nie musisz się wozić. Z garderoby coś dokupisz, ale też możesz ją podzielić w części.
Więc, dziecko, sprawa nie jest tak skomplikowana jak Ci się wydaje.
- No tak Panie Jezu.
Ojej to Ci dopiero.
-:)
- Trochę jak student, trochę tu, trochę tam.
- Tak to może wyglądać, ale rzecz jest Boża.
- Dziękuję Ci, Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.

Po modlitwie.

- Będziemy jeszcze pisać, dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- Cóż dziecko.
- Będę, Panie Jezu, bliżej Szczerbca, który ma być w filmie.
- A tak dziecko.
- Bliżej Faustyny, bliżej Rozalii. I innych.
-:)
To miasto królewskie. Miasto potęgi Polski. Jak kiedyś było stolicą tak musi przejąć tę rolę.
- Panie Jezu, ale i Krakowem rządzi taki (nawet nie chcę wymieniać nazwiska by nie kazić Krakowa w tym zestawieniu).
- Tak dziecko, nie ma miast w Polsce bez win i głupoty ludzi. Polacy głosują na swoich wrogów. Kto się prosi o takie kłopoty ten je ma.
Ja nie gwałcę ludzkiej woli lecz potrzeba by Polacy się obudzili. Jeszcze może zostać cofnięty wyrok i odbyć się to może bez przelania krwi. Ale to bardzo trudne.
Dziecko moje. Gdyby była gorąca modlitwa w tej intencji, w krótkim czasie usunąłbym go z prezydentury, a prezydentem Krakowa zostałby Polak, człowiek mądry i wykształcony, prawy, kochający ojczyznę i swoje miasto. Lecz trzeba chcieć.
- To samo mogłoby stać się z Gdańskiem?
- Tak.
- Chwała Tobie Chryste.
(pauza)
- Kładziemy się dziecko spać.
- Tak Panie Jezu?
Chwała Tobie Chryste.
(pauza)

8.35
Zapisz dziecko
- Jest to limit, ale rozsądek podpowiada, że jeśli będzie tylko sto złotych więcej, a lokalizacja jest tak dobra, powiedzielibyście wymarzona i będziesz miał bardzo blisko do katedry i cudownego krzyża to trzeba skorzystać.
- Nim, Panie Jezu, będę miał środki to kawalerka będzie zapewne wynajęta.
- Nie można mieć wszystkiego dziecko.

8.47
Zapisz dziecko
- Co do jazdy do domu aby sprawdzić mieszkanie i wziąć parę rzeczy.
Pojedź, dziecko, w ten piątek.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

10.00
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Zadzwoń tam.
- Dobrze Panie Jezu.

20.51
Zapisz
- Teraz już wiesz jak myśli. Lecz nie zajmuj się tym. Niepotrzebne Ci to.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Składam serdeczne podziękowanie utrzymującym te przekazy za styczeń i luty tego roku.

W styczniu wszystko było bez zmian i tak samo jak od września.
Częściowo zmieniają się osoby i konfiguracje, ale ogólne środki są takie same niemal co do stu złotych. I jak mówi Pan Jezus nie starcza wprawdzie na wszystko czego dla mnie i poprzez mnie chce, ale starcza na wiele. Inaczej było w lutym, ale to brałem pod uwagę i pisałem o tym w komentarzu.
Wielkie Bóg zapłać za wielką hojność i serce.
Za darczyńców modlę się, ofiaruję Panu Jezusowi jak chciał i zamawiam msze święte.

Jak zawsze tutaj imiennie dziękuję tym osobom, których nie mam adresu e-mailowego, bądź nie potrafię go połączyć z ofiarodawcą.
A więc dziękuję bardzo Panu Tomaszowi, także Pani Ewie,  oraz Pani Joannie, Panu Janowi także Pani Barbarze, Pani Annie, Pani Sabinie oraz Pani Małgorzacie.
(Przy tej okazji przepraszam osoby, którym wysyłam podziękowanie e-mailem za bardzo dużą czcionkę, która może drażnić. Niestety to kwestia moich oczu aby one się jak najmniej podrażniały).

Myślę, że przy tej okazji warto przypomnieć, że tym osobom (tu chodzi o wszystkich utrzymujących te przekazy) winienem wprawdzie ja jak największą wdzięczność, ale też i czytelnicy tych przekazów bo bez tej garstki nie byłoby tych przekazów bądź w najlepszym przypadku byłoby to Orędzie otrzymywane i zapisywane raz na tydzień, bądź częściej na dwa tygodnie gdy byłby wolny czas o ile w tej sytuacji utrzymałbym się na tej specjalnej Drodze Pańskiej.
Prawie zaś na pewno nie byłoby tajemnic, które odkrywa Pan Jezus w tych Orędziach. Są one związane z mim dokształcaniem się, czasem na rozmyślanie, Łaską związaną z modlitwą, mszą, Adoracją Przenajświętszego Sakramentu, rozważaniem swoich win, czytaniem i innymi rzeczami. Przynajmniej przy mojej konstrukcji jest to wszystko możliwie tylko w taki sposób. Najciekawsze i najbogatsze Orędzia są zwykle na wyjazdach gdzie mam całkowity spokój a mój duch jest ożywiony.
 Do tego dochodzą moje choroby z których jedna jest cały czas i wyłącznie przeznaczana na utrzymanie się tych przekazów, wyrównywanie moich win w czasie tej Drogi, a inne dolegliwości, mniejsze, większe, stałe i czasowe zależnie od potrzeb i poczucia na te i inne sprawy. Jest jeszcze walka duchowa, która też zabiera energię i czas i często niemal paraliżuje. To teraz pisząc te słowa oprócz tego, że leżę (poleguję) z przeziębieniem w łóżku to dzisiaj od rana szalony jest atak na porzucenie tej drogi i nie mająca realnych przyczyn niechęć do niej. Tak mnie to męczy i przygniata, że krew uderza mi do twarzy.

Ojciec August Pelanowski mówi o drugim etapie u duszy wybranej w której pewne Łaski Pana Jezusa dające radość i zadowolenie są jakby schowane i dusza staje sama ze sobą jaką jest. Widzi swą nędzę i poznaje się. Pan ją wypróbowuje. Ja właśnie jestem w tym etapie.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Podzielę się tu dwoma nowymi rzeczami, które się potwierdziły na dniach gdy idzie o te Orędzia.
Pierwsza to sprawa GRU i mafii sołonieckiej.
Potwierdza się Orędzie z 20 VIII 2018, 21 VIII 2018 Trzeba rozważać swoje sprawy z Bogiem/ Smoleńsk. Mafia sołoniecka, radioboje na wysypisku śmieci, samochody po delegatów, inne

A druga rzecz:  W lecie zaginął mi pewien zeszyt. (nie był to zeszyt z Orędziami) Niewygodne dla mnie było, że go straciłem. Sądziłem, że się zawieruszył, ale nie mogłem go w mieszkaniu znaleźć, uznałem więc, że zginął na wyjeździe i nawet dzwoniłem gdzie nocowałem, sprawdzały panie dokładnie itd. Jednakże Pan Jezus w pouczeniu powiedział ( i tylko), że zeszyt jest , nie zginął, nie straciłem go. Trochę byłem tym skonsternowany bo zeszytu nie ma. W końcu teraz dopiero pośrednio dzięki chorobie znalazłem go. Ze względu na to że źle się czułem i chciałem przejrzeć zawartość szuflad nie zrobiłem tego stojąc lub siedząc przy biurku tylko wyjąłem szuflady całkiem i usiadłem  z nimi na łóżku i dopiero wtedy zobaczyłem -zeszyt wpadł pod szufladę i tego bym nie zobaczył gdybym ich całkowicie nie wyjął. Tak więc potwierdziły się tu słowa Pana Jezusa chociaż zauważmy Pan Jezus nie wskazuje dokładnie zeszyt jest tu i tu. Pod takie coś mógłby się podszyć diabeł, poza tym to by było kuglarstwo a nie dowód, jeden z pomniejszych dowodów prawdziwości tych Orędzi. Ale powiedział Pan Jezus, że zeszyt jest, nie zginął i tak się okazało.

Podobnie jak zginął mi smartfon w Opolu w 2017 roku jeszcze przed przeprowadzką do Rzeszowa to Pan Jezus powiedział, że jest w sklepie, ale nie od razu, chwilę się podenerwowałem. Nie wiedziałem jednak w jakim sklepie, musiałem dedukować gdzie byłem. Pan Jezus tylko powiedział abym się nie spieszył szedł normalnym krokiem, smartfon czeka na mnie. Nie wiedziałem jak to może być, że czeka. Jeśli w sklepie to w każdej chwili ktoś go może wziąć.
Okazało się, że czekał bo sprzedawcy zauważyli go zaraz i schowali oczywiście z zamiarem uczciwego oddania.  Miejsce zaś gdzie go położyłem było dziwnym miejscem bo jak mi powiedzieli ciągle ludzie tam kładą nie wiedzieć czemu telefony i chyba jak pamiętam mieli jakieś po które nikt się nie zgłosił. ( i nie mogli z nich zadzwonić pod numer naprowadzający na właściciela jak próbowali do mnie bo albo telefon miał blokadę albo puste konto).
To drugie jednak jest związane z tym iż Pan Jezus powiedział iż nigdy (gdy będę na Jego Drodze) nie poniosę dużej straty (przede wszystkim finansowej, ale nie tylko o to chodzi. W telefonie są adresy, numery telefonów, często nie skopiowane zdjęcia, notatki, inne rzeczy).
Nie tylko to powiedział odnośnie poza skutkami dla mojej duszy bycia na tej drodze. Powiedział też, że nikt mnie zabić nie może jeśli będę na Drodze Pana którą dla mnie wybrał, aż zginę dopiero w starości, rozstrzelany, nie chcąc wyrzec się Chrystusa.  A do tej pory nawet gdyby mnie ustawiono przed plutonem egzekucyjnym, podano truciznę, uderzono z broni elektromagnetycznej, strzelono rakietą itd. nic mi się nie stanie.
A jednak chęć wybierania plew i  niechęci do tak łaskawej pod każdym względem drogi Pana.
Oto człowiek.








16 komentarzy:

  1. Szczęść Boże!
    Zastanawiam się, czy to nie chodzi przypadkiem o mafię Sołncewską? Szczegół pisowni tej nazwy może gdzieś uciec, a pamiętam, że o takowej wspominał p. W. Sumliński.
    Serdeczne pozdrowienia w Wielkim Poście!
    Henryk Adrian Kamieniecki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wobec tego, jak długo Gniezno było stolicą, bo wygląda na to, że to tam przybył Lech, na Górę Lecha, gdzie rósł dąb, na którym było gniazdo orła białego. Gniazdo - Gniezno, chyba, że coś się w tej historii nie zgadza. Bardzo wszystkich pozdrawiam,
    Emil Ciszak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym Orędziom może udać się poskładanie historii od Lecha, do bardziej znanych czasów, powiedzmy - do księcia Bolesława, zwanego Krzywoustym. Teraz jest po drodze tyle kłamstwa, że ta oficjalna historia prawie nic nie jest warta.
      Emil Ciszak

      Usuń
  3. Skoro autor przekazów ma umrzeć dopiero w późnej starości, to podanie nazwiska żydowskiego mesjasza w marcu lub kwietniu nie ma chyba sensu. Nie może nim być także Tajani, który ma już 66 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może mesjasz żydów, a antychryst to dwie różne postaci. Czy nie jest tak, że ich mesjasz narodził się w 2018 r.?

      Usuń
    2. Pan Cyprian Polak = 99.9% Science Fiction.

      Usuń
    3. Unknown - 13zł od krótkiego wpisu płaci to WSI?

      Usuń
  4. Panowie zobaczcie w Oredziach Adama Czlowieka ,co mowi Matka Boza (2012 rok) "wkrotce swiatu objawi sie falszywy mesjaaz,ktory poprzedzi antychrysta...

    OdpowiedzUsuń
  5. https://m.niezalezna.pl/264470-wszystkie-dowody-na-eksplozje-oto-co-ustalila-podkomisja-smolenska-ws-wybuchow-w-tu-154m

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, iż żydowski mesjasz i Antychryst jest to ta sama osoba. Razem z Antychrystem ma się pojawić fałszywy prorok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyję tutaj kompilacji wiedzy z tych Orędzi i z wykładów ks. Pawła Murzińskiego. Wygląda na to, że fałszywy "mesjasz" ma zasiąść w Jerozolimie, zaś Rzymem ma władać antychryst, czyli Antonio Tajani. Jest to logiczne, że ten ktoś w Jerozolimie będzie obwołany królem Żydów, zaś Tajani, jako członek kasty rządzącej w Eurokołchozie będzie czymś w rodzaju cesarza europejskiego z kościołem odstępczym - Wielką Nierządnicą, jako religią panującą. Panującą w duchu NWO z czipami i podobnymi wynalazkami. Tego fałszywego "mesjasza", jak to oni nazywają "mosjasza" obwołają jakoś niedługo - dlaczego? Składa się na to kilka czynników, ale na przykład piątego kwietnia kończy się żydowski "rok liturgiczny" 5778-my, wkrótce też skończy się 70-ty rok powołania państwa o nazwie "Izrael" oraz będą wybory 9-tego kwietnia. To jest związane z kilkoma sprawami, na przykład 5778-my wers Tory mówi o przyjściu Mesjasza i gdzieś w Proroctwie Ezechielowym też jest, że u końca czasów Izrael się zgromadzi i też coś z tym siedemdziesiątym rokiem trwania ludu tam było. W każdym razie - najlepszy czas mają do początku kwietnia. Antychryst Antonio Tajani i fałszywy "mosjasz" z Jerozolimy, to dwie różne postacie, jak różne są Rzym i Jerozolima.
      Pokój wszystkim ludziom dobrej woli na Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie! Emil Ciszak

      Usuń
  7. Meksyk, Kanary, dwa mieszkania w Polsce, hmmmm to wszystko mają utrzymać czytelnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamilcz, płatna bezpieko. Było o was już co nieco powiedziane dwa wpisy temu.
      Przed knowaniami waszych dowódców uciekamy się pod płaszcz Ostrobramskiej Pani.

      Emil Ciszak

      Usuń
  8. Od czytelniczki:

    "Znów to samo. Ale jest to odemnie silniejsze mówią na mnie złośliwie matka Teresa ja w obrone innych mam zakodowaną w genach.
    I wcale mi z tym nie łatwo.
    Pisałam komentarz ale serwer odrzuca polaczenie.
    W komentarzu Miałam uwagę do osoby która mierzyła Pana Krzysztofa w procencie. Żeby nie mąciła.
    Podważaniem nie pomaga a tylko szkodzi. Fałszywy prorok juz jest w osobie Bergolio który dość zniszczył Kościól Chrystusowy by fałszywy mesjasz mogl zając swoje miejsce.
    Jest bardzo dużo otwartych oczu na te sprawę wiec nasi przeciwnicy mogli zmienic taktykę.
    Przeciez tez nas obserwuja.
    A już miałam dać sobie spokoj Bożym sprawom. Ja to dopiero jestem . Oto człowiek.
    Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z maila

    Witam Panie Krzysztofie.
    Prosiłbym o wyjaśnienie sprawy fałszywego mesjasza, którego żydzi mieli ogłosic swiatu w Purim. Nic takiego się nie wydarzyło. I przez to ja wraz z innymi czytelnikami mamy wątpliwosci co do przekazów. Na poczatku mojego nawrócenia nakierował mnie Pan jesli chodzi o zgłebianie wiary dlatego chciałbym usłyszec od Pana jakies wytłumaczenie w tej sprawie.
    Pozdrawiam

    +JMJ
    Ależ o co chodzi?!
    Czyż Pan Jezus obwieszczał w przekazach przeze mnie, że w Purim będzie ogłoszony fałszywy Mesjasz? To żydzi sami mówili, że ogłoszą go do wyborów. Było, że najprawdopodobniej w Purim, a Pan Jezus powiedział ostatnio, ze teraz czy później to się stać musi. Ale Jezus nie obwieszczał przeze mnie fałszywego Mesjasza w Purim i nie mówił, ze na pewno to się stanie.
    proszę czytać dokładnie i odnosić się do konkretnych słów Jezusa a nie zawierzać swojej pamięci.
    jeśli zarzuty to ja mogę mieć do czytelników, że nikt nie raczył pod blogiem pisać o tym na bieżąco tylko ja musiałem tracić czas i grzebać po portalach. Nikt nie mógł napisać co ja zauważyłem,, że w ogóle nie wspominano o Purim w tym roku a było dotąd inaczej. Czytelnicy nic nie robią. Garstka utrzymuje te Orędzia a reszta nie robi nic i ma ttylko jakieś oczekiwania albo nieuzasadnione pretensje. To ja je mogę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisz dziecko
    - Dobrze, że dzisiaj walczyłeś.
    Jest atak szatana szczególny bo Żydzi chcą ogłosić swego fałszywego Mesjasza i jak wiecie chcą to zrobić jutro.
    Czy to uczynią jutro, czy nie, stać się to musi.

    I szatan atakuje zwłaszcza Moje wybrane dzieci.
    Kto może się dzisiaj (jeszcze) dodatkowo modlić niech to czyni.
    Amen . Może ktoś się pomodlił w tej intencji i Pan Jezus nas wysłuchał.Rafał.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.