UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 21 maja 2018

17 V 2017

Czwartek, 17 maja

10.29

Zapisz

Tak, Twoja mama lekceważy Twój czas, który jest dla Mnie.
Mówiłem już o tym i to powtarzam.
Niech Cię nie drażni.
Musi zrozumieć, że teraz jest już inna sytuacja niż przedtem.
A nawet gdyby nie wierzyła w te przekazy powinna szanować Twój czas gdyż dzięki temu masz godziwe środki na życie i zapewniasz jej wygodny pobyt tutaj z lepszym dostępem do lekarzy niż w Twoim miejscu zamieszkania i inne rzeczy ułatwiające życie.

18.35
Trwaj we Mnie dziecko.
- Zbyt dużo brudu jak na proroka.
- Ja to oceniam. Nie oceniaj się też w kontekście innych, bo nie wiesz jakie jest wnętrze innych. Biorę też pod uwagę jaki się ukształtowałeś, siłę ataków złego, to, że należysz do pokolenia słabego i poranionego i wiele innych czynników.
- Nie lubię, Panie Jezu, maja.
- Tak i jeszcze ta bieda na Ciebie przyszła. Nie poganiaj czasu, lecz niedługo przyjdzie czerwiec, który lubisz szczególnie.
- Chciałbym, Panie Jezu, jakimś dzieciom sprawić radość 1 czerwca, takim, które tego potrzebują i pociechy duchowej.
- Jak mówiłem do domów dziecka powinni najlepiej chodzić mąż i żona. Sam nie pójdziesz dziecko:) zaś kontaktów z niewiastami tutaj nie masz aby pójść z godną towarzyszką, która wie po co tam idzie i Mnie kocha.
- Bieda, Panie Jezu.
Nie wymagam tego od Ciebie czego nie możesz dać.
- Wielbię Cię, Panie, Boże, że ze Mnie czynisz swoje narzędzie. A przecież nie cierpię, nie znoszę żadnych uwag nawet od pracodawcy i jestem swobodny. Chwała Ci za to Panie i dziękczynienie.
- Taka jest moja droga dla Ciebie teraz i w bliskiej przyszłości. Sam wiesz jednak jakie czasy przyjdą. Dlatego chcę Ci to dać co zablokowałem przed laty, ale mając na względzie dobro Twego ducha i dzisiejszy czas..
Niestety, mój synu, gdybyś był reżyserem grzeszyłbyś z aktorkami. Więc nie mogłem.
- Chwała Tobie Chryste.
Jak jest w tej Litanii” „Pozwól abyśmy mogli Ci służyć..”. Pozwól abym mógł ci służyć, to znaczy prawdziwie i z sercem wedle Twego upodobania, który kocha człowieka i brzydzi się każdym grzechem, lecz najbardziej swoim i dla innych jest bardziej wyrozumiały niż dla siebie.
- Daleka to droga dla Ciebie moje dziecko. Masz neurotyczną naturę. Zmienisz się radykalnie dopiero po Trzech Dniach Ciemności.
- Ale aby uzdrawiać i wyrzucać złe duchy muszę być święty.
- Zostaw to mi dziecko i kochaj
bo czasami potrafisz...
- Tak Panie Jezu.
Tak bardzo odczuwam, Panie, że o Mnie pamiętasz i ciągle z wyprzedzeniem. Nie dozwalasz mi odczuć niepokoju,który miałby zewnętrzne przyczyny, prawdziwego niepokoju.
- Prostuję Ci ścieżki.
A Ty ściel kwiaty pod moje stopy. Ze swych myśli, pragnień, uczynków ( jak Ci powiedziałem w 2015 roku).
- Kiedy pokocham czystość spojrzenia i czystość myśli?
- To jest pewien etap na którym jeszcze nie jesteś. Ale musisz go osiągnąć jeśli chcesz pójść ( od razu) do Nieba. A i to przecież jeszcze nie wystarczy.
- Kto jest przy Tobie, Panie, czysty?
- To pytanie nie zwalnia ze starania się bycia czystym ze wszystkich swych sił.
Cóż dziecko, ale jesteś bardziej czysty od innych, od tych, którzy myślą, że są czyści. Nawet grzech z niewiastą uczynił by Cię mniej nieczystym niż wielu.
- A szatan nie rzucił by się na mnie ze zdwojoną siłą i furią?
- Nie zawsze może tak samo działać. Działa zaś tyle ile mu pozwalam.
- Panie Jezu jesteś taki dobry i słodki. Ja zaś tak mało dla Ciebie robię.
- Starasz się. Są różne drobne utrapienia. Dzisiaj na przykład uderzyłeś się w głowę. Szatan to zainicjował. Uderzyłeś się lekko w zamieszaniu, które wyszło, w głowę, a że masz bardzo delikatną odczuwasz to do teraz.
- Chwała Tobie Chryste.
- Zawsze masz co ofiarować, dziecko. Musisz mieć swój krzyż inaczej nie mógłbym utrzymać mego daru. Moje brzemię zaś jest lekkie a jarzmo słodkie.
Błogosławię Ci na dzisiejszy wieczór i noc.
- Chwała Tobie Chryste.

3 komentarze:

  1. 'Nawet grzech z niewiastą uczynił by Cię mniej nieczystym niż wielu.' dla mnie jest to podpuszczanie do grzechu w jakim celu Jezus daje takie pprzekazy? dla mnie dużo siania zamętu w tych przekazach...dlaczego Kościół nie uznaje Garabandal? Zostały sprawdzone te objawienia i nie dają świadectwa pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    Doprawdy?
    Zostały sprawdzone przez.. kogo?
    I komu nie dają rzekomo "świadectwa pokoju"? bo jest właśnie wiele świadectw ludzi, którym dają wiele i dają pokój.
    Napisać w ten sposób to można wszystko o wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nawet grzech z niewiastą uczynił by Cię mniej nieczystym niż wielu." Szoook Za kogo się uważasz?? Jesteś jakiś lepszy od nas bo wybrany? Myślę że grzech to grzech i nie zależnie od wagi i tak jest w oczach Bogach obrzydlistwem i nie można tu porównywać że morderca jest większym grzesznikiem od cudzołożnika no to herezja!! Obaj w oczach Boga są nieczyści..Jesteś chroniony w jakiejś bańce? Masz jakieś ultimatum? Bo czegoś tu nie rozumiem wyjaśnij te słowa bo niestety ale tak jak napisała Magdalena Anna to jakieś sianie zamętu..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.