UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 9 maja 2018

8 V 2018 Drugie ostrzeżenie dla Radia Maryja

Poniedziałek, 7 maja, nie było przekazu

...........................................................................


Wtorek, 8 maja

9.40

Wróciłeś dziecko.

Tak się dla Ciebie skończyło, gdy wybrałeś znów coś innego, zamiast mojej miłości. Gdyby nie moja pomoc brnąłbyś w to dalej. Jesteś wielką nędzą. Jak widzisz nie jesteś lepszy od innych.
Nie jesteś.
Nie przekroczyłeś mego zakazu, lecz nie wybrałeś Mnie, miłości.
Nie przekroczyłeś mego zakazu dlatego, że go dla Ciebie uchyliłem.
Lecz nie smuć więcej, dziecko, Twego Pana.
Nie smuć dziecko.
Przecież wiesz, że wszystko to są śmieci oprócz Chrystusa, a to szczególnie śmieci.

Sam wiesz moje dziecko, gdybyś wybrał zamiast Mnie pałac, władzę to jeszcze z ludzkiego punktu widzenia byłoby coś warte. Ale to zamiast Mnie?.. A jednak.
Bo ja ci pozwalam. Będę nadal Ci pozwalał, ale jak tym razem było Ci ciężko gdy przyjmiesz moje „wymuszone” pozwolenie tak następnym możesz tego nie udźwignąć.
Tak dziecko, zażyła relacja z Bogiem duszy wybranej to nie zabawa i niezobowiązujące słodkie zakochanie.
To misja i ciągłe wzrastanie, droga wśród róż i cierni.
Błogosławię Ci na ten dzień moje dziecko.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen
- Dziękuję Panie Jezu.
Przepraszam Panie Jezu.
- Kładę Ci rękę na głowie.
Uklęknij.
Musiałem Cię ponownie uleczyć.
Teraz już będzie lepiej.
- Nie zasłużyłem Panie na to.
- Prawda, nie zasłużyłeś. Lecz moja miłość jest wierna w
przeciwieństwie do Twojej i ogólnie waszej ludzkiej.
Jesteś synu (nadal) niedorodnym dzieckiem Adama i Ewy
Ukąszenie grzechem pierworodnym wybrzmiało w Tobie
w ciągu tych dwóch dni szczególnie silnie.
A teraz się pomódl.

10.35

Pisz dziecko

Kochaj mnie stale i coraz bardziej.
To jedyna droga dla Ciebie.
Bądź wierny. Idź”.

Pisz dziecko

Szatan znów przeszkadza jak to bywa często gdy zaczynasz pisanie lub przepisywanie. Gdy Twoje serce będzie uleczone będą to tylko pokusy z zewnątrz.

Pisz zatem
- Cóż pisać Panie?
- Znów się lękasz.
- Tak, Panie.

- Mówiłem o Radiu Maryja i powiedziałem, że będzie drugie ostrzeżenie.
Nic się nie zmieniło w mych zarzutach wobec tej rozgłośni, a to co zarzucam utrwaliło się tylko.
Powtarzam: Jeśli nie będą w codziennym różańcu modlić się stale w intencji Ojczyzny potrząsnę nimi.
Powiedziałem też, że w tym Radio jest coraz więcej zawoalowanych żydowskich interesów a coraz mniej Łaski. Teraz zaś te żydowskie interesy są coraz mniej zawoalowane, kto ogląda i słucha niech zrozumie. Zakonnicy opamiętajcie się. Nie możecie użyczać głosu komuś czyje interesy są niejawne, a który reprezentuje państwo Izrael. Wprost nie reprezentuje lecz reprezentuje w sposób niezgodny z polskim interesem narodowym.

Czyż nie zaczęło się od tego, że człowiek ten był inicjatorem nie mającego precedensu zdarzenia. Przyjazdu Parlamentu Izraela do Polski w celu przeprowadzenia ważnych obrad. Inicjatorem oficjalnie, bo przecież nie reprezentuje tylko siebie. I wtedy wysłuchałem Twoich modlitw i położyłem swój palec. I zmarła nagle żona przewodniczącego Knesetu i pojechał do Izraela na pogrzeb. I nie udał się zamysł waszych wrogów, wrogów Kościoła, wolnej ludzkości, człowieka i Chrystusa.
Zakonnicy z Radia Maryja opamiętajcie się.
Nie idźcie dalej tą drogą. Ta droga prowadzi do szatana. Pamiętajcie, że macie do czynienia z jego synagogą. I nic tu nie zmienią ludzkie ( z ukrytej inspiracji złego ducha) wykręty.
Omamiacie wielu ludzi, którzy wam zaufali i uważają, że możecie prowadzić tylko do Prawdy. Omamiacie i usypiacie. Srogo za to zapłacicie.
Jeśli nie potrafisz się temu przeciwstawić to proś o rezygnację z posługi w Radio, i w zakonie módl się o opamiętanie. Nie narażaj swojej duszy i innych dusz. Nie narażaj swojego kraju, bo to jest naród i ziemia, którą wybrałem.
Jeszcze raz mówię: Opamiętajcie się.
Amen
Na tym zakończ te słowa do pracowników
Radia Maryja, do duchownych.

Chciałbym aby czytelnicy nie bacząc na to,
że może to być powielone wysyłali ten przekaz
do Radia Maryja, Naszego Dziennika, TV Trwam,
Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w
Toruniu na adresy jakie znajdą, także w liście
tradycyjnym.
Amen.
Zróbcie to moje dzieci, nie ociągajcie się.
Amen.
- Chwała Tobie Chryste.
I dziękuję bardzo za ten przekaz i twoją Łaskę,
zwłaszcza po moim stanie w ciągu ostatnich dwóch
dni.
W tamtym roku było podobnie.
- Tak dziecko, tym się jednak różnisz od nich, że
widzisz swe błędy i nie idziesz szeroką bramą.
Czyż ktoś kto jest konsekrowany nie może iść
szeroką bramą? Ależ jak najbardziej może.
Pokazuje to ks Glas w swoim wywiadzie (książka).

Niech się zmienią bo zaczynają mi być obmierzli, także dlatego, że posługują się imieniem mojej Matki w nazwie Radia i przykrywają nim to co nie jest dobre i nie tylko nie może się Bogu podobać, ale i ludziom, prawym patriotom.
- Chwała Tobie Chryste
Dziękuję Panie Jezu.

Około 23.45

Zapisz dziecko.
Cóż zapisać Panie.
Zawsze jest (nadal) dużo do powiedzenia, dla Ciebie i dla innych. Lecz powinieneś już kłaść się spać. Będziemy rozmawiać jutro, moje dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.

Koniec przekazu

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

.........................................................
Pierwsze Orędzie dotyczące Radia Maryja (29 III 2017)



8 komentarzy:

  1. http://www.radiomaryja.pl/kontakt/
    Tu są wszystkie adresy które nasz Pan wymienił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za link :-)

      maile do Nasz Dziennik:
      https://naszdziennik.pl/kontakt

      Usuń
  2. Bóg i anioły kontra demony i rola ufo- ciekawy wykład księdza. Podaje link.
    https://youtu.be/R1M5FK5R9nY
    Przepraszam , że po za tematem .

    OdpowiedzUsuń
  3. +JMJ
    Jak można to prosiłbym o mail do mnie w sprawie wysłania przez czytelnika info o Orędziu tak jak życzył sobie Pan Jezus, lub tu w komentarzu. Chciałbym wiedzieć czy jakieś maile i listy dotarły pod wspomniane adresy.
    Z Panam Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Cyprianie :-)
    Orędzie Pana Jezusa podświetlony na żółto skopiowałem i wysłałem na e-maile kontaktowe jakie znalazłem do Radio Maryja, Nasz Dziennik i TV Trwam i WSKSiM.
    Chwała Tobie Panie Jezu ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    I ja zrobiłam podobnie, dodając link do strony z tymi orędziami.
    Mail otrzymała TV Trwam, Radio Maryja, Nasz Dziennik i Wsksim ;)
    Mail do Naszego Dziennika to: internet@naszdziennik.pl, gdyby ktoś miał trudność ze znalezieniem adresu :)
    Pozdrawiam w modlitwie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałem do wyżej wymienionych.

    OdpowiedzUsuń
  7. w związku wypowiedzi. X kardynała Walter Kasper Interkomunia - co miałoby być przeszkodą?
    Niemcy po raz kolejny chcą zniszczyć KK podobnie jak Herezjarcha Marcin Luter podobnie jak Lucyfer który 1 / 3 duchów niebieskich uczynił diabłami i strącił do piekła na wieczną tak samo ten drugi tj ludzki Lucyfer pater dr. Marcin Luter podobnie uczynił tzn wyrwał z KK 1 / 3 chrześcijan katolików i uczynił z nich żydowskimi chrześcijanami tj żydkami w chrześcijańskiej skórze + Bo Kardynał Walter Kasper to drugi niemiecki diabelski Herezjarcha X Kardynał Walter Kasper chce podobnie jak tamten do piekła wtrącić co najmniej 1 / 3 chrześcijan Katolików przez grzech świętokractwa

    Ot czy nie widać po powyższym zamieszaniu, że Sobór Watykański II wiele zła narobił tj zamieszania nie tylko w sposobie odprawiania Mszy św. Dlaczego ?
    Bo odwrócił X dupą do Pana Boga tzn. tyłem do Boga w czasie Mszy św. !!!
    A i w sposobie udzielania Komunii św. porzucił dawną tradycję przyjmowania od X Bp i dkn
    do ust i na klęcząco
    stąd te heretyckie sposoby udzielania komunii św. na stojąco i jeszcze na rękę i z rąk szafarza świeckiego niosą dla przyjmującego tak przekleństwo Boże które zaowocuje w końcu potępieniem wiecznym z powodu świętokractw

    Ale także w zakresie Sakramentu Małżeństwa spowodował zniszczenie tradycji KK
    bo katolik mógł zawrzeć jedynie ważny Sakrament Małżeństwa z Katoliczką a tzw. posoborowe wolne małżeństwa w zasadzie nie są Małżeństwami Sakramentalnymi
    Bo jaka może być zgodność Chrystusa z Beliarem?

    Jak może katolik być wspierany w drodze do NIEBA przez diabła mówiąc wprost !!!
    I jakie dzieci z takiego związku będą - czy nie małe diabełki i później diabły i diablice ?
    Nawet małżeństwa tzw. wielonarodowe są wielkim złem w KK bo w różnych krajach są różne tradycje Katolickie tj. życia Sakramentalnego

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.