UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 21 maja 2018

Niedziela Zesłania Ducha Świętego, 20 V 2018: Ofiaruj mi swoją Ojczyznę i swoje starania. Niech inni się dołączą, Ci co czytają. Niech w ciągu dnia kilkakrotnie ofiarowują mi waszą Ojczyznę i swoje prośby o nią.

Sobota, 19 V, nie było przekazu



...........................................

Niedziela Zesłania Ducha Świętego 20 V 2018

Po 13- tej

Pisz dziecko.
Nie martw się.
Trudniej Ci się modlić wczoraj wieczorem i dziś. Mówisz sobie: znowu?
Szatan wie, że chcesz się więcej modlić za Ojczyznę, w Wigilię Zesłania Ducha Świętego. Dzisiaj, także, jutro. I przeszkadza bo Twoja modlitwa ma nadaną ci przeze mnie, moc.
Oddalił nawet od Ciebie cierpienie, które zaczęło narastać w sprawie jednej rzeczy, dotyczące Twojej Ojczyzny, ale bardzo ważnej i dla Ciebie ważnej.
Nie wiedziałeś o tym, a nawet nie jesteś pewien czy to miało miejsce. Wtedy to zablokowałem, jak mówiłem, wysłuchawszy Twoich modlitw.
Jednak teraz już pokonałeś to znów wytrwałą próbą <prawdopodobnie w rkp „próbą”. C. P. > modlitwy.
Ofiaruj mi swoją Ojczyznę i swoje starania.
Niech inni się dołączą, Ci co czytają. Niech w ciągu dnia kilkakrotnie ofiarowują mi waszą Ojczyznę i swoje prośby o nią.
Wróć do modlitwy.

2 komentarze:

  1. Jak mamy ofiarować naszą Ojczyznę Jezusowi? Poprzez modlitwę? Wypowiedzenie kilku zdań? Post? Jaki jest najlepszy sposób?
    Wiem, że np ks. Natanek pości w środę w intencji naszej ojczyzny, a konkretnie o intronizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi tu o wypowiedzenie kilku zdań. Zawierzenie jej w duchu Panu Jezusowi kilkakrotnie w ciągu dnia. I zawierzenie swojej troski o nią czyli swego cierpienia tutaj, przykrości. Im więcej ktoś ma wiedzy tym bardziej mu przykro z powodu Ojczyzny na przykład planowany desant żydów i zwiększająca się cały czas czas nieżyczliwie albo wręcz wrogo nastawionych do Polski ukraińców.
    Czyli zawierzyć kilkukrotnie w ciągu dnia, westchnąć za Ojczyzną.
    A modlitwa oczywiście. Jeśli ktoś może to nawet dzisiaj kilka godzin za ojczyznę. Ale Pan Jezus wie, ze nie zawsze można i ktoś może nie wygospodarować dodatkowego czasu poza tym moga być inne przeszkody. Ale jak ktoś może. Pan Jezus mówił o tym dawniej jak kto może nawet dwa razy w tygodniu cały różaniec za ojczyznę co jest przypomniane w wyborze zrobionym przez czytelnika, który kilka dni temu zamieściłem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.