UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 24 maja 2018

Poniedziałek Zesłania Ducha Świętego, 21 V 2018. O Duchu Świętym

Poniedziałek Zesłania Ducha Świętego, 21 maj

7.58

Zapisz dziecko


Domagasz się mej rady i pokrzepienia. A przecież wiesz. Modlitwa i jak najwięcej modlitwy. Szatan Ci przeszkadza byś się modlił za Ojczyznę. Możesz to pokonać właśnie modlitwą. Wczoraj od 22- giej mało pod tym względem walczyłeś - trzeba by powiedzieć ludzkim językiem – odpuściłeś sobie [ „ ludzkim' językiem to znaczy w sensie „waszym” językiem. Pan Jezus zwykle używa w podobnych przypadkach określenia „waszym”, tzn konkretnie Polaków, uzupełnienie C. P.]. Byłeś trochę jak pijak, który zostawia ważne sprawy.
Tak, „to tylko dwie godziny” i aż dwie godziny, zwłaszcza w tym dniu.
Jesteś zmęczony i znużony lecz pokrzepić się musisz modlitwą, wytrwałą modlitwą.
Nie mogę Cię podtrzymywać bez niej dlatego, że jesteś moim wybranym. Miłość Twoja wzrasta zbyt powoli. Tym bardziej potrzeba Ci więcej modlitwy.
Co do tego czy dzisiaj załatwiać sprawę mieszkania, dzwonić i umawiać się na jego ogląd, bo czasu masz niewiele, nie powiem Ci. Jest drugi dzień Zesłania Ducha Świętego. Zdobądź tę wiedzę na modlitwie.
- Chwała Tobie Chryste.
- Kochaj dziecko gdyż jesteś kochany.

Później

Zapisz dziecko
Szkoda, że tak się stało.
Przeproś mnie w duchu i pójdź do Komunii.

21.49

Zapisz dziecko

Martwisz się, że nie masz tak bliskiego kontaktu z Duchem Świętym jak ze Mną? Jestem Człowiekiem, moje dziecko, i pośrednikiem między Ojcem a ludźmi.

Duch Święty Mi niczego nie odmówi.

Będziesz się zbliżał do Ducha. To była Twoja pierwsza miłość, którą popsułeś dziecko. Teraz jestem ja. Lecz gdy jestem ja to czy nie ma Ducha?
Lecz jednak Duch przychodzi do swoich wybranych i udziela im ze swego. Wedy są szczęśliwi bo napełnieni są Duchem Świętym. On uświęca. Uświęci i Ciebie. Potrzeba ci go bardzo bo ataki złego przybierają na sile choć jesteś mocniejszy niż na początku.

Do tej pory będziesz słaby jak apostołowie przed zesłaniem Ducha. I nawet gdybym do Ciebie przychodził, to podobnie jak do nich przychodziłem po Zmartwychwstaniu, wzmocnili się dopiero gdy zstąpił na nich Duch Święty.
- Chwała Tobie Chryste.


2 komentarze:

  1. Chwała Tobie Panie!
    Udostępniłam link do orędzi na grupie "chrześcijańskiej" na popularnym portalu społecznościowym. Zostałam w szybkim czasie zaatakowana. Odpowiedziano mi: "jakie tam orędzia ? czego wy słuchacie i czytacie ? wszystko jest w Biblii,nic nam już nie potrzeba".
    (To było podczas różańca za naszą Ojczyznę)
    Ludzie myślą, że to nie jest prawdą o czym tutaj pisze Pan Cyprian.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę znaleźć tego postu w tej grupie. Już to usunęli...

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.