UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 23 listopada 2018

15- 18 XI 2018/ Przypomnienie: 17 VI 2018 [Szatan] jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę.


+JMJ

[Jak zawsze gdy cały przekaz był publikowany poza chronologią czy jego fragment, zamieszczany jest również chronologicznie C.P.]



Czwartek, 15 listopad

00:59

Zapisz
- Administratorka katolickiego, popularnego portalu otrzymała Moje ostrzeżenie (24 X).
Nie zaprzestała jednak ataków na te Orędzia a nadto ukryła sprostowanie, oświadczenie ks. Skwarczyńskiego w sprawie tych Orędzi.
Przy tym nie opublikowała oświadczenia Kurii w sprawie Cudu Eucharystycznego w Sokółce.
To trzy najważniejsze rzeczy z tego dla wiernych najważniejsza rzecz to stronniczość w sprawie Cudu w Sokółce.

Dotknąłem ją więc w jej córce.
Czy zrozumie? Czy zechce zrozumieć? Oby.

Na tym zakończymy mój synu.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

 

16.53

Zapisz dziecko
- Jak napisałeś księdzu Skwarczyńskiemu wobec słów o rozeznaniu przez Ciebie Mojej Woli: Nawet gdybyś otrzymał kościelne imprimatur to miałbyś wątpliwości.
Masz też przekorną naturę co nie znaczy i tego, że zły duch nie może jej wykorzystać do swoich celów. Gdy w niespełna miesiąc po pierwszych słowach ks Skwarczyńskiego iż „Orędzia są z nieba i cenne” otrzymałeś drugą podobną ocenę od drugiego kapłana (także z tytułem doktora) po pierwszym wzmocnieniu się tą wiadomością zacząłeś wątpić ze zmożoną siłą przez około trzy tygodnie. To była typowa pokusa, ale to też zakorzenione jest w Twojej naturze.

Ksiądz Skwarczyński wyraził teraz swoją opinię pod wpływem emocji. Jest w to zaangażowany.
Prawdziwa była jego poprzednia opinia: Iż te Orędzia stały mu się obojętne.
Jak wiesz i wszyscy wiedzą, w miejsce tej pierwszej opinii dałem w tym czasie dwie opinie kapłanów.

Zachowaj spokój.
Ufam, że i czytelnicy go zachowają.
Błogosławię Tobie i im.
Z Bogiem dziecko.
- Czy Ty jesteś Jezus Chrystus prawdziwy?
- Tak, ja nim jestem.
Oddałeś mi się, niczego nie oczekiwałeś. Apostołowie też nie zawsze mnie rozumieli a raczej częściej nie rozumieli.
Błogosławię też księdzu Skwarczyńskiemu. Wiedziałem, że tak się stanie przecież. I chciałem byś napisał materiał a dzisiaj w nocy podałem Ci słowa na temat administratorki i chciałem byś je umieścił.

…………………………………………………………………………………….





Piątek 16 XI

Święto Matki Bożej Ostrobramskiej



21.51

- Dlaczego się obawiasz dziecko?
- A dlaczego nie Panie Jezu (: Przecież widzisz jaka jest sytuacja.
- Odpuściła Ci się za to cząstka:), duża cząstka czyśćca i przez to możesz być bliżej Mnie i mieć większe Łaski.
- Jezu ufam Tobie.
-Tak jakoś bez przekonania dziecko:)
- Tak Panie Jezu.

(mała pauza)

- Bardzo dziękuję, Panie Jezu, za to odpuszczenie.
- Dziecko moje nie martw się niczym skoro masz Jezusa, który do Ciebie mówi i czujesz jego opiekę na każdym kroku.

Widzisz, teraz przyszedłem do Ciebie. Nie zostawiam Cię zbyt długo samego abyś nie uległ zniechęceniu.
- Dziękuję, dobry Panie Jezu.
- Trzeba spłacać swą winę dziecko. Nie byłoby [dobrze] czekać na to do Wielkiego Ucisku. Wtedy winieneś być już oczyszczony. Nie mówię, że tak iżbyś po śmierci miał pójść do Nieba, ale oczyszczony.

- O co chodzi z tym kapłanem, Panie Jezu, bo nie rozumiem.
- Nikt nie jest doskonały. Są różne wady, które nie umniejszają świętości.  Nie martw się tym. Przecież ja ci to dałem. Umieściłeś i taki był finał całej sytuacji.
- Chodzi o twe Orędzia Panie.
- Oszczędzałem ci tego przez ponad dwa lata. Ale musiałem dopuścić, dziecko. I patrz kiedy to przyszło na Ciebie. W Wigilię Miłosierdzia i w Święto Matki Bożej Miłosierdzia, która jest Twoją szczególną Panią, główną Matką Bożą aż do zgonu.
Trzymała Cię za rękę. Choć źle znosisz i nieraz dopiero po fakcie dopiero Twoje reakcje nasilają się.
- Jeśli Ty Panie tego chciałeś.
- Chciałem.
- Moje winy są i tak wielkie.
- Jesteś moim dzieckiem i wybranym do tego aby nieść Moje Słowo.
- Chwała Tobie Chryste.


- Dziękuję Panie Jezu teraz ( wiesz za co). Nie mam trochę do tego energii.
- Wiesz jak jest u Ciebie. Jak wyjdziesz z domu to minie a jeśli nie, będzie mniej odczuwalne.
- Dziękuję Panie Jezu.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

..................................................................................................................................................


Sobota, 17 listopad


Około 18.30

Zapisz

- Tak, nawet jak się teraz spotkasz to i tak nie będziesz mógł dać malarce zaliczki -Zadzwonisz do niej, lecz zrobisz to po przyjeździe.

- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu


Około 23- ciej


Nic

...........................................................................................................................................................


Niedziela 18 XI



Około 14.10

- Zajmij się wyjazdem.  Nie zostawiaj tego na wieczór i na jutro (wszystkiego).
Dzisiaj jest dzień dla Mnie a jak Ci mówiłem komentarze są na końcu.
Raz dzisiaj sprawdzisz i dopuścisz komentarze. Będziesz czytał Pismo, rozważał i się modlił. Słuchaj też muzyki, która Cię odpręży.
- Ale dziwne rzeczy dzieją się z laptopami.
- Tak dziecko, to jest spowodowane przez człowieka. Lecz ja każdemu chcę dać szansę.
Mówiłem o ministrze bo to postać ważna dla Polski. Tych mniejszych, którzy służą dwóm panom choćby i nie należeli do masonerii a oficjalnie działają dla Kościoła należąc do katolików społeczników – aktywistów jak powiedziałem o Judaszu ( u Valtorty) nie będę demaskował.
- A co mam zrobić z tymi laptopami?
- Nie zajmuj się nimi dzisiaj ani jutro. ( Z tym też tak zrób jak myślisz).
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.



17.55

Zapisz dziecko

       I nie lękaj się informacji w tej sprawie.

Nie jesteś zdrowy i nie powinieneś wychodzić z domu jeśli nie musisz.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.



20.19

- Tak zrób dziecko. Pojedziesz w ten sposób.
- Dziękuję Panie Jezu.



Około 21.00

Zapisz

- Dobrze dziecko

(po chwili)

- Przepraszam Panie Jezu. Ty dobrze wiedziałeś, że to niepotrzebne.
- Wiem dziecko, że trudno wszystko rozumieć w tych przekazach. Trudno to co dotyczy Ciebie.

-:)

- Chwała Tobie Chryste.

Piszmy jeszcze dziecko
- Cóż dziecko, zmieniłeś termin i musisz lecieć. Są tego dobre strony w obecnej sytuacji. Oderwiesz się od tego co teraz było i jest jeszcze przecież.
Na stronę z przekazami nie będziesz wchodził częściej niż raz dziennie. Na komentarze nie będziesz odpowiadał do końca pobytu na wakacjach.
W Internecie czytaj o filmie o malarstwie, to co Cię kiedyś interesowało. Jeśli będzie Ci się podobał tam obrazek możesz kupić.
Możesz, dziecko, na miejscu wydać ponad połowę kwoty jaką zapłaciłeś. Jeśli oczywiście taką dostaniesz. Postaram się jednak abyś dostał. Ponad połowę kwoty oprócz nadzwyczajnych wydatków gdyby coś było tego warte.
- Panie Jezu czy źle zrobiłem, że zmieniłem rezerwację?
- Tak dziecko, powód wydawał się istotny. Nie wiesz jak tam jest.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.


22.15

Zapisz

- Nie jesteś zdrowy. Będziesz modlił się w łóżku. Przed zaśnięciem.
- A tamto Panie Jezu.
- Położysz się:) Nieco smutny uśmiech Pana Jezusa.


Otrzymał Cyprian Polak


//////////////////////////////////////////////////////////////


17 VI 2018 [Szatan] jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę.



Niedziela,17 czerwca



Około dwunastej w nocy.

Pisz dziecko

Skoncentruj się przed snem na Mnie. Zawsze Ci czegoś brak. Brak gdy się dzień kończy.

Staraj się robić wszystko co potrzebne, co Ci zlecam a nie będziesz tego odczuwał, a przynajmniej w mniejszym stopniu, aż do czasu.

Odczuwanie takie jest niedobre, bo wprowadza niepokój a diabeł wykorzysta wszystko co wie, a jeśli nie wykorzysta to tylko po to aby uśpić. U Ciebie jednak przeszkadza gdy tylko może.



17.45

Pisz dziecko:)

- Cóż pisać Panie?
- Wiele mamy do pisania, dla Ciebie i dla innych.

- Cieszę się dziecko, że tu jesteś. Znalazłeś też miejsce, które szczególnie Ci odpowiada.

- Coś czuję Panie od tego kamienia, który pocałowałem na którym czy nad którym stał Św. Michał Archanioł.

- Pocałowałeś i przytuliłeś się do niego. Tak dziecko czujesz przede wszystkim dlatego, że się do niego przytuliłeś.

- Wtedy w Świnicach Warckich też czułem jak pieczęć na ustach od pocałowania relikwii, które siostra podała specjalnie dla mnie, choć o to nie zabiegałem. Było o tym, że to mnie oczyści z wielu rzeczy, ale zarobiłem dodatkowe dwa lata czyśćca.

- Mogło to, dziecko, skończyć się gorzej. Wszyscy o Ciebie walczymy, o każdego, ale Ty jesteś szczególnie zagrożony z dwóch powodów tego, że otrzymujesz przekazy i jest to w czasach ostatnich, zaś one wykraczają poza to co zwykle mówię moim synom i córkom. I z tego powodu, że jesteś bardziej skłonny do złego niż przeciętny człowiek, Polak, inteligent, co wielokrotnie przypominałem. Dlatego potrzebujesz więcej pomocy.

- Dziękuję Panie Jezu.

Ale to przykre jednak, że jestem bardziej skłonny do złego.

-:)



Pisz dziecko.

- Tak słodki Jezu.

- O co chcesz zapytać dziecko?

- Przeciwnicy Garabandal podkreślają, przeciwstawiając Garabandal Fatimie, że fatimskie objawienie zdarzyło się w dzień i w czasie gdy dzieci pobożnie odmawiały różaniec, a tu w nocy gdy dziewczynki chciały kraść jabłka.

- Bóg jest Panem dnia i nocy.

Popatrz Łaska, którą ci dałem zaczęła się od tego, że stanąłeś w miejscu (domniemanej) mocy gdzie jest najbliżej czakramu na Wawelu i chciałeś wiedzieć co robić dalej. Nie czułeś jednak nic. Potem miałeś drobny wypadek, ale lekarz nieoczekiwanie miał z tym duży problem, aż ustąpił nagle gdy wybiła godzina Miłosierdzia < 15- ta. C. P.>. Od tej pory zbliżałeś się bardziej do Mnie i następnego dnia w czasie podróży powrotnej w pociągu i potem coraz bardziej aż ofiarowałeś mi się co było omówione zwłaszcza na początku przekazów w październiku.



Pobożność zanika w społeczeństwach. Inaczej było jeszcze w czasach Fatimy inaczej później i teraz. Pobożność zaś dziewczynek z Garabandal była większa niż pobożność dziewcząt i chłopców z Medjugorje.

O obecność szatana oskarżano też Medjugorje. Tak, jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę. Podobnie było i w Oławie. I ponieważ wasz kraj jest narodem wybranym udało się utrącić te objawienia. I popadają coraz bardziej w zapomnienie. Uczynili to Ci ludzie Kościoła, którzy służą dwóm panom. Taki, pozwoliłem Ci w tej sprawie. Gdybyś dodzwonił się do Radia Maryja powiesz krótko (nim Cię wyłączą) i bardzo ostro w tej sprawie. Wielu się oburzy, ale do innych dotrze w ten sposób bardziej.

- Jak niektórzy skojarzą to „moje wystąpienie” ze mną mogą powiedzieć, że prorok nie mógł w ten sposób powiedzieć a do tego dostał pozwolenie od Ciebie Panie.

- A jednak dostałeś pozwolenie.

- Uff, Panie Jezu.

Ale jakby się zmieniła moja natura to bym tak nie powiedział.

- Ojciec Pio też nie przebierał w słowach. Powiedz dziecko jak określał nieraz szatana, który go fizycznie maltretował.

- „Bydlak”.

Ty jesteś Panie Jezu ponad wszystkim.

- Uniżam się do was we wszystkim. Ojciec Pio tak mówił bo mu pozwalałem. Miał powód rzecz jasna, lecz gdyby wiedział, że takie określenia Mnie ranią to by nie mówił.

Mówiłem o najwyższych dostojnikach Izraela: groby pobielane i że są z ojca diabła a o Herodzie lis.

Czyż skoro ja mówiłem nie może ktoś powiedzieć o władcy w ten sposób a o dostojnikach Kościoła „groby pobielane” gdy jest tego powód? Lecz określenie „groby pobielane” nie dociera dzisiaj do ludzi, lub „ z ojca diabła jesteście”.

Wtedy to było bardzo obraźliwe. Dzisiaj w waszym zwulgaryzowanym języku nie ma takiej mocy dla ucha słuchającego.

- A jak się mam przedstawić jeśli się dodzwonię?

- Po prostu przedstawisz się z imienia tak jak zwykle przedstawiają się słuchacze Radia Maryja.

Idź dziecko odmawiać różaniec na górze różańca.

- Tak Panie Jezu.


4 komentarze:

  1. Ja również miałem przeprawę z ww gdy zwróciłem uwagę że ukazują się na portalu strony reklamując tzw mistykę wschodnią tj. diabelską

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiada ktoś informacje gdzie i pod jaka nazwa można nabyć te orędzia?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://adam-czlowiek.blogspot.com/
    Do czytania na stronie powyżej lub do kupienia w większości sklepów katolickich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Adam Człowiek, Anioł Stróż Polski. Orędzia dla Polski i POlaków 2009-2015, Instytut Wyd. Św. Jakuba Szczecin, 2015

    Adam Człowiek, Oto czynie wszystko nowe. Orędzia z lat 2013-2014, Instytut Wyd. Św. Jakuba, Szczecin 2015

    Obie książki rozprowadzała fundacja Naszego Dziennika Lux Veritatis, ale o ile wiem nakład jest wyczerpany. Trzeba szukać w kioskach i sklepikach parafialnych, może gdzieś jeszcze się znajdzie.

    Podaję adres miejsca, gdzie jeszcze niedawno widziałem parę egz. Orędzi Anioła Stróża: Księgarnia Św Ojca Pio przy kościele Klarysek, ul. Gdańska 2, 85-006 Bydgoszcz. tel. 604-437-419
    Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.