UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 1 listopada 2018

29, 30, 31 X 2018


Poniedziałek, 29 października
- Tak dobrze mi z Tobą Panie Jezu.
- Tak, o nic nie musisz się martwić. A jednak są ciągle trudności i Twoje krzyże. Także te, których nie chcę ci dawać. Od wczoraj, wczesnym wieczorem, przez wiadomą osobę jeszcze nie jesteś w tej bliskości za Mną i adoracji w której byłeś. Dopiero do niej dochodzisz.
- Chwała Tobie Panie Jezu.

……………………………………………………..

Wtorek, 30 października

16.01

Zapisz

- Nie szkodzi dziecko:)
- Dziękuję Panie Jezu.


………………………………………………………..

Środa, 31 października


Zapisz

- Dobrze dziecko, poczekaj aż będziesz miał środki wtedy zamówisz paszport.
Wyjaśnij o co chodzi czytelnikom.
- A może jednak wolisz, Panie Jezu, bym zrobił?
- Nie przymuszam Cię.
- Ale jak wolisz, Panie Jezu to złożę dzisiaj.
- Nie trzeba dziecko:).
- Dziękuję Panie Jezu najukochańszy. Jak Ty mnie do niczego nie przymuszasz.
- :)


17. 55

Zapisz

- Jesteś zmęczony, wcześnie wstałeś, a późno się położyłeś. Dobrze byś się odespał.
- Dziękuję Panie Jezu.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Wyjaśnienie o co chodzi, zgodnie z życzeniem Pana Jezusa, dlaczego nie mogę złożyć podania o paszport, tylko chcę czekać na środki na wyjazd do Guadalupe.
Po prostu odkąd przy okazji paszportu pojawił się wymóg odcisków palców nie kontynuowałem posiadania paszportu, który się skończył,w proteście przeciw wielkiemu bratu czy jak to chcemy nazwać. Uznałem, że ewentualnie zrobię to gdy to będzie naprawdę niezbędne. Jak wiemy tak było i jest w tym czasie, że możemy jeździć do wielu krajów tylko na dowód osobisty.  Mi to wystarczało. Nie miałem zamiaru wydawać pieniędzy na przykład w Ameryce aby zobaczyć ich kraj. Z tego też powodu po części nie skorzystałem z zaproszenia do Kanady. Cóż tam zobaczę. Lasy? Ciekawe lasy mam w Polsce. Wielu jeszcze nie poznałem. Wodospad Niagara? Bo osoba zapraszająca mnie mieszkała blisko, jak pamiętam. Tyle się go naoglądałem w amerykańskich filmach, że mi się przejadł. A w ogóle wiele jest miejsc w Polsce, których nie widziałem lub byłem przejazdem albo krótko i żeby to wszystko zobaczyć, czy zwiedzić jak należy to jest wiele, wiele miesięcy.

Czułem opór przed składaniem teraz podania o paszport, bo obawiam się sytuacji, że środków na Meksyk nie będzie, a ja „jak jaki głupi":) zostanę z paszportem niepotrzebnym mi i z dyskomfortem na darmo identyfikacji dla wygodzenia Jankesom i żydomasoństwu pod pretekstem walki z terroryzmem, gdzie jak wiemy satanistyczne elity amerykańskie wraz ze służbami Izraela zaatakowały własny kraj 11 września 2001. Potulnej akceptacji mocnego akcentu NWO po to tylko aby mieć paszport.. który być może, jeśli nie pojadę do Meksyku, nie będzie mi już może do niczego służył przed Trzema Dniami Ciemności, a potem już jak wiadomo nie będzie potrzebny.

C.P

16 komentarzy:

  1. Witam mam pytanie odnośnie dział orgonowych. O ile Pan Jezus daje je nam jako broń przed trucizną jaką trują nas to co sądzić o małych orgonitach do domu czy samochodów lub o tzw zamykaniu się w krysztale. Pytam bo pan, który objaśnia temat niebocentryzmu (szczytyński) w jednym z swoich filmików porusza ten temat. Bardzo proszę o odpowiedź bo w żaden sposób nawet nie świadomy nie chcę obrażać naszego jedynego Pana Jezusa Chrystusa. Pozdrawiam z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Jeśli Pan Jezus zezwala na działa orgonowe, które składają się z tzw. orgonitów i kryształów to sądzę, że i małe orgonity mogą być.
      A zamykanie się w krysztale nie wiem co to jest.
      Jednakże w najbliższym czasie nie możemy spodziewać się pouczenia Pana Jezusa dodatkowego w tej sprawie dopóki nie ruszy zakładanie Stowarzyszenia.

      Usuń
  2. Dzień dobry.Mam pytania w sprawie Stowarzyszenia.Z tego co pamiętam trzeba mieć budynek na własność i ma być w Rzeszowie.Czy musi być to osoba z Rzeszowa?Czy może być tak, że kupi się budynek(np.osoba z poza Rzeszowa) i odda w ręce, które Pan Jezus wyznaczy?Przynajmniej byłoby miejsce gdzie się spotykać(organizować), taki 1 punkt przyczepienia.Nie potrafię inaczej wyjaśnić o co mi chodzi nie jestem osobą, która potrafi tłumaczyć(wytłumaczyć).Czy mógłby Pan spytać się Pana a zarazem Króla Jezusa Chrystusa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Tak, zgadza się, budynek na własność i w Rzeszowie.
      Gdy powstanie Stowarzyszenie i będzie odpowiednia możliwość pozyskiwania środków, być może będzie to przez fundację, którą Stowarzyszenie powoła. Okaże się jak będzie najlepiej wtedy albo będzie to z darowizn, składek, Albo gdyby się znalazł taki darczyńca i jeśli może więcej to oczywiście. Pan Jezus mówił w przekazie o zakupie nieruchomości i kto ma tym kierować. Pan Jezus wybór nieruchomości chciałby więc zostawić Stowarzyszeniu.
      Ta nieruchomość nie jest miejscem do spotykania się przede wszystkim czy przy okazji tylko analiz smoleńskich. I w związku z tym będą tam ludzie przebywać i przychodzić. Będzie to po prostu prywatne, społeczne centrum badawcze. I podobnie jak to jest w instytucie naukowym innego rodzaju spotkania, choćby w związku z ważnymi sprawami, nie są odbywane.

      Usuń
  3. Paszport odpada.
    Przynajmniej taki jaki wydają teraz w Polsce nazywany biometrycznym.
    Sądziłem, że to tylko odciski palców, które pobierają tradycyjnie a potem robią z tego zdjęcie i wklejają do paszportu. Nie wiedziałem, że to skan, ale to przecież nie wszystko.
    Przede wszystkim skan twarzy. I nie chodzi tu tyle o samą twarz, ale o siatkówkę oka, choćby mówili, że jej nie skanują. Po badaniu oka można poznać słabe i złe strony organizmu, aktualne choroby, przebyte operacje.
    Zrobiłem sobie dawno temu takie badanie irydiologiczne. Były wiadome takie rzeczy jak przebyta operacja i gdzie, stan serca, inne choroby, potencjalny problem organizmu za jakiś czas, blizna itd.
    Zatem choć jestem chroniony w spacjalny sposób nie mogę swoim wrogom czy każdemu pierwszemu lepszemu który będzie mógł odczytać zapis pokazywać swego organizmu. To jest po prostu niemoralne, choćby i nie było nawet jakichkolwiek zagrożeń. No i nie mówiąc o antenie w takim paszporcie.

    Nie pojadę zatem do Meksyku, chyba, że Pan Jezus uczyni cud i rozwiąże to inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w dowodach osobistych też są anteny, czy się mylę?

      Usuń
    2. W tych biometrycznych mają być.
      A w tych co są? Słyszałem, że też są ukryte. Ale chyba nie takie jak w biometrycznych.
      Ale trzeba mieć świadomość, że po dowodzie osobistym jak po wyłączonym telefonie komórkowym, ale z baterią w nim można być namierzonym.

      Usuń
    3. No właśnie. Ja mam ten biometryczny od jakiegoś czasu, bez adresu ...

      Usuń
    4. Dowód osobisty, wydaje mi się, że mam biometryczny. Dwa zdjecia jedno wieksze, dtugie w prawym, dolnym rogu mniejsze, brak jest na nim adresu zamieszkania. Zdjecia robione przodem musza być...

      Usuń
    5. Przecież te dowody tak zwane biometryczne mają w Polsce dopiero być.
      Ja mam stary nowy dowód czyli kawałek plastiku z hologramem i adresem ale bez żadnego mikroczipa. Taki mikroczip jest na przykład na karcie do bankomatu. Tak, że to namierzenie po dowodzie raczej tylko wtedy gdy jest tam jakiś mikroczip. W moim nie ma.
      To, że ktoś pisał o namierzeniu przez dowód to tylko przez te bez adresu o ile tam jest mikroczip i w nim adres i inne dane.
      Ale nie jestem tu specjalistą i nie wgryzałem się w temat.
      No to nie jest dowód biometryczny, bo nie skanowane są odciski palców i twarz.

      Usuń
    6. Ja mam taki http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/oto-nowy-e-dowod-osobisty-bedzie-mozna-nim-placic-i,4015983,art,t,id,tm.html, wyrobiony w 2016 r., bo poprzedni stracił ważność. Ten nowy mam do 2026 r.

      Usuń
  4. chciałabym znac twoje zdanie,Cyprianie o głosowaniu.Czy to naprawdę nasz obywatelski obowiązek,skoro jest wybór tylko między"dżumą a cholerą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Moje zdanie jest następujące: Jeśli nawet w przeszłości był to nasz obywatelski obowiązek to teraz tak nie musi być, lub tak nie jest.
      Jeśli komuś sumienie każe głosować to niech głosuje, ale jeśli nie to nie głosuje.

      Ja głosowałem we wszystkich wyborach od roku 89.
      Jednak niedawno, tuż przed wyborami parlamentarnymi ostatnimi powiedziałem i napisałem, że głosuję tylko na te osoby, które pokażą mi swoich przodków do 4 pokoleń wstecz. Ich wyznanie religijne, przynależność partyjną bądź nie, działalność w organizacjach, rodowe nazwiska. Skany metryk itd. Ponieważ nikt tego nie robi także rodowici Polacy nie mogę głosować.

      Poza tym wolność w głosowaniu skończyła się jak wprowadzono 5- procentowy próg wyborczy. Była to kulawa wolność bo ugrupowanie , które miało 3 procent dostawało na przykład 3 posłów a 7 procent dwudziestu paru, ale była. I skończyła się już dość dawno temu a optowali za tym mocno Kaczyńscy.
      Pan Jezus nigdy mnie nie upominał z tego powodu ani w tych przekazach nie mówił kiedykolwiek o głosowaniu.

      Jeśli chodzi o Rzeszów na przykład i Białystok co teraz mogłem porównać to więcej niezależnych komitetów było w Białymstoku i Sokółce i w tych komitetach mało mośków, ale z PiSu było ich dużo.
      W Rzeszowie sytuacja pod tym względem kiepska moim zdaniem bo po raz kolejny wygrał kryptożyd Ferenc a z ludzi którzy startowali z jego komitetu było więcej Chazarów niż na przykład z komitetu PO i wyglądało to ogrzej niż w Biuałymstoku może oprócz prezydenta bo wiadomo, że tam prezydent Truskolaski wykonywał wrogie działania wobec patriotów, tu o niczym takim nie słyszymy może dlatego, że nie ma okazji.

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję,kamień z serca!

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz jakieś bzdury nie mogę w to po prostu uwierzyć

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.