UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 17 listopada 2018

16 XI 2018 - Święto Matki Bożej Ostrobramskiej/ Przypomnienie: Oręðzie Jezusa Chrystusa 27 X 2016. Chemtrails - symbol władzy szatana, którą wy ludzie mu dajecie


Przekaz jest niechronologicznie, bo ostatni był 9 listopada, jednakże jest chronologiczny do przekazu zamieszczonego w komentarzu i poprzedniego, które też, oczywiście, jak wszystkie będą zamieszczone wraz z umieszczonym kolejnym przekazem. Nie chcę przerywać kontekstu ze względu na dość wyjątkową sytuację, dlatego zamieszczam teraz. No i dotyczy przecież także wczorajszego Święta.
C.P.




Piątek 16 XI
Święto Matki Bożej Ostrobramskiej

21.51
- Dlaczego się obawiasz dziecko?
- A dlaczego nie Panie Jezu (: Przecież widzisz jaka jest sytuacja.
- Odpuściła Ci się za to cząstka:), duża cząstka czyśćca i przez to możesz być bliżej Mnie i mieć większe Łaski.
- Jezu ufam Tobie.
-Tak jakoś bez przekonania dziecko:)
- Tak Panie Jezu.
(mała pauza)
- Bardzo dziękuję, Panie Jezu, za to odpuszczenie.
- Dziecko moje nie martw się niczym skoro masz Jezusa, który do Ciebie mówi i czujesz jego opiekę na każdym kroku.
Widzisz, teraz przyszedłem do Ciebie. Nie zostawiam Cię zbyt długo samego abyś nie uległ zniechęceniu.
- Dziękuję, dobry Panie Jezu.

- Trzeba spłacać swą winę dziecko. Nie byłoby [dobrze] czekać na to do Wielkiego Ucisku. Wtedy winieneś być już oczyszczony. Nie mówię, że tak iżbyś po śmierci miał pójść do Nieba, ale oczyszczony.

- O co chodzi z tym kapłanem, Panie Jezu, bo nie rozumiem.
- Nikt nie jest doskonały. Są różne wady, które nie umniejszają świętości.  Nie martw się tym. Przecież ja ci to dałem. Umieściłeś i taki był finał całej sytuacji.
- Chodzi o twe Orędzia Panie.
- Oszczędzałem ci tego przez ponad dwa lata. Ale musiałem dopuścić, dziecko. I patrz kiedy to przyszło na Ciebie. W Wigilię Miłosierdzia i w Święto Matki Bożej Miłosierdzia, która jest Twoją szczególną Panią, główną Matką Bożą aż do zgonu.
Trzymała Cię za rękę. Choć źle znosisz i nieraz dopiero po fakcie dopiero Twoje reakcje nasilają się.
- Jeśli Ty Panie tego chciałeś.
- Chciałem.
- Moje winy są i tak wielkie.
- Jesteś moim dzieckiem i wybranym do tego aby nieść Moje Słowo.
- Chwała Tobie Chryste.

- Dziękuję Panie Jezu teraz ( wiesz za co). Nie mam trochę do tego energii.
- Wiesz jak jest u Ciebie. Jak wyjdziesz z domu to minie a jeśli nie, będzie mniej odczuwalne.
- Dziękuję Panie Jezu.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

///////////////////////////////////////////////////////////////////
Mniej więcej gdy skończyłem wczoraj zapisywać przekaz piknęła poczta. Stanowisko wiadomego kapłana zmieniło się. I jest takie mniej więcej jak poprzednio, jak zamieściłem. Nie wchodzę tu w szczegóły. W każdym razie nie jest takie iż przekazy te są od diabła.
Tak, że tym się nie będę zajmował. Czy będzie publiczne czy nie, takie czy inne. Nie moja to rzecz ( w tej sytuacji).
Gdyby ktoś się miał odnieść w komentarzu proszę bez wymieniania nazwiska aby nie powiększać zamieszania.

/////////////////////////////////////////////////////////////////

Kończy się rok Ducha Świętego. Maryja jest Jego Oblubienicą i wszystkie Łaski przechodzą przez Jej ręce. Taka jest nauka Kościoła. Nadto i zwłaszcza Maryja przychodzi zawsze z Duchem Świętym. Miałem tego i dowód w 1996 roku gdy przyśnił mi się Duch Święty, ale razem z Maryją, chociaż prawie wcale się do niej wtedy nie modliłem, a tylko do Ducha Świętego ( I byłem zdziwiony wtedy, że Duch Święty przyśnił mi się wraz z Matką Bożą). (Modliłem się indywidualnie. Nie chodziłem na żadne hula hop). Byli nierozłączni jak miałem to we śnie przekazane. Choć główną osobą był oczywiście Duch Święty, był też w większej, choć przykrytej chwale.

Takie jest moje pragnienie ( sądzę że nie moje tylko, a jest to dobre natchnienie) aby w listopadzie jeszcze pamiętać szczególnie o Niewieście obleczonej w słońce pod której stopami księżyc a nad głową wieniec z gwiazd dwunastu. ( W Adwencie także). Pamiętając o niej możemy też wzywać Ducha Świętego co jest szczególnie dobre poprzez ten wizerunek.
Włączmy, w listopadzie, ( i Adwencie) choć jedną modlitwę do Matki Bożej Ostrobramskiej do swych codziennych modlitw.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Oręðzie Jezusa Chrystusa 27 X 2016. Chemtrails - symbol władzy szatana, którą wy ludzie mu dajecie



Czwartek 27 X 2016



Dziś jest inaczej. Siadam do pisania, ale go nie ma. Nie ma więc automatyzmu. Wczoraj pierwszy raz miałem takie słowa:

Uniż Swoje serce i czekaj na mnie z radością”.

I na razie jeszcze radości nie ma, lub jest mała. Przypadkiem włączyłem pop oratorium o Miłosierdziu Bożym. Tu śpiewają z radością, w stylu zresztą gospelowym.


Około 22- giej

- Pisz mój synu.
Tak, nie dałem Ci od razu mych słów. Jak wczoraj powiedziałem: czekaj na mnie z radością. Chcę abyś z radością czekał na moje słowa. Powiedziałem też: uniż swe serce. Jest to Łaska, dar, nie coś co się Ci należy.
Dlatego trzeba uniżyć swe serce i czekać z radością, a potem mnie uwielbiać.
Powiedziałem też: Jutro będziesz pisał, abyś wiedział, że pomimo tego iż usiadłeś aby pisać... „ i nic” to będziesz pisać dziś:
Moje słowo mylić nie może.
Miła mi jest Twoja pokora, zawsze ( i każdego) pokora szczera, taka jednak, która kieruje się równocześnie ku mnie i szuka mnie. Nie pokora, która zadowala się samą sobą, tylko szuka mnie jak dziecko rodziców. Wie, że są w pobliżu. Choć przed chwilą ich widziało, przerywa zabawę i biegnie z radością, w objęcia ojca, matki, lub obojga, nienasycone.
Pragnę uczuć delikatnych, subtelnych, jak miłość moja jest delikatna i subtelna. Pragnę uczuć gorących, jak gorąca jest moja miłość.
Nie pragnę miłości zadowolonej z siebie, bo moja taka nie jest.
Spalam się dla was w miłości. Nieustannie się spalam. Mój ogień nie chce jednak zapłonąć na Ziemi. Płonie w sercach zbyt nielicznych. Te ocalają Świat, jak jednak długo?
Wiara ginie, a w to miejsce wchodzi szatan i zasnuwa świat coraz większym oparem.
Możesz potraktować chemtrails jako szczególnie znaczący symbol jego władzy, którą wy ludzie mu dajecie. Jest to skutek waszych grzechów. Polska nie jest od nich wolna, dlatego i w Polsce jest chemtrails.
Moja Mądrość dozwala na to co wybrał człowiek, aby dla jego dobra i dla sprawiedliwości ukazać tego skutki.
Pytałeś kiedyś jak mogę pozwalać na takie diabelstwo nad jego głowami. Jeszcze jako bardzo młody człowiek krytykowałeś postawę tych, którzy do mnie mieli pretensję za obozy koncentracyjne z czasów II wojny.
A tego nie rozumiesz? Nie rozwinąłeś się zatem duchowo tak jak mogłeś od tego czasu. Duchowo – gdy idzie o swego Ducha, nie mówię o inteligencji, czy o wrażliwości, ale jednak z tego świata przede wszystkim.
Zło panoszy się coraz bardziej i diabelstwa są coraz gorsze i perfidne.
Ludzie nie mając Mego Ducha nie przeciwstawią się temu.
Wiem, że nie rozumiesz jak to jest (już o tym rozmawialiśmy), że chemtrails przeciwstawiają się wprawdzie katolicy, ale nie gorący. I przede wszystkim widzisz ludzi spod znaku bioenergoterapeutyka itd.
A boli Cię, że Ci, którzy chodzą na rekolekcje, klaskają w ręce, żyją mną zdaje się, są jak te dzieci w szkole, które nie odrobiły lekcji.
Do tych wyjaśnień, które Ci dałem powiem: Niech i Ci, którzy mnie nie kochają też mają swoje zasługi w walce o prawdę. Moja miłość objawia się i w ten sposób.


  • Pytasz się o siebie synu, czy jesteś teraz zagrożony i to jak Ci się wydawało natchnienie, które słyszałeś było ode mnie.
Tak, jesteś zagrożony. Czy się masz bać? Ja cię ocalę. Włos z Twojej łowy nie spadnie. Uważaj szczególnie w , jak to nazywacie weekend, zwłaszcza piątek wieczorem. Nie wychodź z domu sam. I nie zostawaj sam dłużej wieczorem, w nocy.
Wiem, że nie chcesz grzeszyć. Oczywiście w takiej sytuacji roztropność nakazuje tym bardziej unikać grzechu, tym bardziej dbać o zjednoczenie ze mną w Komunii Świętej.
  • Chcesz wiedzieć: Gdybyś teraz umarł czy długo byłbyś w czyśćcu.
Pamiętaj Synu, że Dyzma nawrócił się dopiero kilka godzin przed śmiercią, w wielkich cierpieniach uwielbił mnie i przepraszał i poszedł ze mną prosto do Raju.
Synu, kto zginie za prawdę, a do tego jest zjednoczony ze mną, ja w szczególny sposób gładzę jego grzechy. Do tego nawrócił się, pragnie mnie (choć uczy się dopiero kochać) i chce maleć po to abym ja w nim wzrastał. Moje Miłosierdzie i Łaska gładzi wtedy grzechy w szczególny sposób. Więc nie lękaj się.
Tak, egzorcyzm nad Polską też ma znaczenie.
To wszystko moje.
Oprócz indywidualnej ochrony nad kimś takim jak Ty, który zagrożony jest przez szukanie prawdy, nieprzyjacielowi rodu ludzkiego trudniej jest teraz zrobić Tobie czy innym krzywdę.
  • Czy źle zrobiłeś pisząc o tym publicznie { O Smoleńsku, ostatnio. Chodzi o październikowe komentarze na blogu FYM inspirowane przekazem z 24 X 2016}.


Dzięki temu okaże się jeszcze bardziej Moja Miłość i Miłosierdzie. Nie tylko w słowie, ale i w uratowaniu Twego życia.
Otoczę też opieką Twojego „przyjaciela” jeśli będziesz się o to modlił.
Prawdę nadto trzeba głosić. Także za cenę życia. Robiąc to jednak nie dla miłości własnej, ale by naśladować mnie, który jestem Prawdą.
  • Te przekazy będziesz udostępniać. Już to przecież zrobiłeś w jednym przypadku.
To będziesz robić przez internet. Tym mi wynagrodzisz i za siebie i za innych, wielu innych, którzy nie wykorzystują go do dobrych celów, a wykorzystują zwłaszcza (biernie i czynnie) do brudu nieczystości.
Czy dawać je (przekazy) będziesz kapłanom?
Tak, oczywiście. Czasu jest jednak mało. Podpowiem Ci komu przekazać, ale to też wielka Łaska i musisz się o to modlić i prosić o to jak i o kierownika duchowego.
Tak, ja sam Cię prowadzę, jestem Twym nauczycielem, ale w swym uniżeniu i dla pokory ludzi chcę aby każdy kto ma szczególne łaski miał duchową opiekę kapłana, najlepiej stałego duchowego kierownika. Więc i o to musisz się modlić i prosić.

Twój pomysł z dzieleniem się z proboszczem moimi przekazami do innych jest bardzo dobry. Gdy jest dobre natchnienie nie trzeba zwlekać. Módl się też za niego codziennie, skoro Cię tu postawiłem. Nie pomstuj gdy idzie o biskupów satanistów, ale błagaj mego miłosierdzia. Ja za nich wylałem krew. Zadają mi wielkie cierpienia. Jakąż radością dla mnie jest ocalenie takiej duszy, jej nawrócenie.
Rób wszystko synu, aby mi się podobać, przez miłość.
I nie przejmuj się niepowodzeniami. Liczy się intencja a i skutkom ja pobłogosławię.
Dziś jest dzień kapłański.
Rozważaj i czytaj ustanowienie Eucharystii.
Także odmów III część różańca.
Pokój z tobą mój synu.
  • Dziękuję Panie.
Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

16 komentarzy:

  1. Witam. Mam pytanie czy warunkiem koniecznym do Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski jest powstanie stowarzyszenia a następnie centrum smoleńskiego? Czy bez tego Intronizacja nie powiedzie się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Jak pamiętam Pan Jezus powiedział, że bez wyjaśnienia prawdy o 10.04.2010 nie może być pełnej intronizacji.

      Mnie się to wydaje dość oczywiste. Oto nie jesteśmy w prawdzie w aktualnej nadal, niewyjaśnionej narodowej tragedii. Prawda jaka jest znana w podstawowym wymiarze powiedzmy od roku 2011 choć tak naprawdę to już w węższym zakresie 6 dni po tragedii sprawia, że Polacy tym bardziej chowają głowy w piasek. Więc jak naród nie chce stanąć w prawdzie to tym bardziej nie może stanąć w prawdzie wobec Intronizacji.

      Zaś forma nie jest opisywana przez Pana Jezusa jako wymagalna do tego. Stowarzyszenie i Centrum to jest pomoc ponieważ Polacy przez te osiem lat nic nie zrobili i nie zrobiliby przez następne osiem ( ale to już może być czas 3 dni ciemności ).
      To będzie raczej impuls. Bo nawet gdyby ustalono to co można ustalić i jeszcze Niebo by tu pomogło dodatkowo jeśli to nie przejdzie na społeczeństwo to i tak Intronizacja nie może być pełna.

      Usuń
  2. Dziękuję za wyjaśnienie. Miałam dylemat która z tych rzeczy jest dla Polski piorytetem i za którą pierwszą zacząć odmawiać Nowennę Pompejańską. Teraz już wiem, że dobrze postąpiłam. Impulsem do tego był wpis pani Justyny i innych osób które rozpoczynały nowenne w tej intencji. Co do burzy wokół prawdziwości tych objawień ja nie mam wątpliwości widać po owocach! Ja doświadczam ich codziennie i choć nie zawsze jest kolorowo (a zazwyczaj nie jest) to dziękuję Bogu i kocham mój krzyż bo zawsze coś dobrego z niego wynikało. Wszystko co naprawdę cenne i wartościowe okupione jest cierpieniem, dlatego cieszmy się, że na nas fałszywie mówią bo idziemy jedynaą dobrą drogą. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. +JMJ

    Apel o to aby czytać uważnie, bez względu na to kto czyta jeśli chce się tym dzielić z innymi, wątpliwościami, czy to prywatnie czy publicznie.

    Rzekoma kontrowersja w związku z przypomnianymi przekazami o chemtrails zabrzmiała jakby Pan Jezus życzył sobie płacenia za egzorcyzymy przy chemtrails. Płacenia kapłanom.
    Wiemy, że dajemy ofiarę księdzu za wszystko. I za poświęcony nowy nagrobek i po kolędzie, i za mszę itd. Ja z tym nigdy nie miałem problemu. Dajemy też za poświęcenie obrazków. Tak jest na przykład na Jasnej Górze. dawałem swemu proboszczowi też. Tutaj niedawno jak chciałem poświęcić dewocjonalia w parafi Św. Krzyża w Rzeszowie to ks proboszcz zapierał się, że za poświęcenie się nie bierze i nie wziął mimo moich usilnych prób. Powiedziałem mu wtedy, że przecież na Jasnej Górze biorą. Powiedział, że tak robią, ale się nie bierze.


    Cytuję teraz z przekazu;
    „- A czy nie lepiej byłoby gdyby przyszedł ksiądz i odprawił egzorcyzmy aby odpędzić chemtrails.
    - Gdyby przyszedł ksiądz i zrobił to dobrze, ksiądz prawdziwie Boży kapłan, to by było skuteczne długo i nawet gdyby przyjął ofiarę tak jak na mszę byłoby to tańsze niż zakup działa orgonowego a nawet jego własna budowa.
    Potem mógłby powtórzyć gdyby była potrzeba, ale taki egzorcyzm byłby skuteczny cały rok i nawet więcej.”

    Jak widzimy Pan Jezus mówi: Nawet gdyby przyjął ofiarę. Bardzo możliwie, że prawdziwie Boży kapłan i egzorcysta nie weźmie za to ofiary. Nie znam się na tym, czy za tego typu posługę w ogóle wypada księdzu coś wziąć. Lekarz wykonuje swój obowiązek. Ale jeśli robi to za publiczne pieniądze a robi z sercem i rzetelnie to ja mam potrzebę kupić choć tę bombonierę i alkohol lub dać przynajmniej kwiaty, gdy to kobieta.

    Pan Jezus zaznaczył to dla nas. Pokazał, że to będzie tańsze gdyby nawet była tutaj ofiara pieniężna. To taki rodzaj ludzkiego podejścia. Nawet gdyby. Zaznaczenie różnicy. Nawet gdyby tu weszła ofiara pieniężna w grę.
    Poza tym jest to jakby nowy rodzaj posługi, usługi. Ni jest to to samo przecież czym byłoby wzięcie darowizny za egzorcyzm na osobie bo to dotyka wszystkich- chemtrails. Jest to jakby luksus w tej sytuacji. A ktoś kto ma dom i miałby kupić zamiast tego działo orgonowe to stać go na tę ofiarę.
    Nie mogę uznać, że to jest to samo co dawanie ofiary za posługę ogzorcystyczną dla potrzebującej, zniewolonej osoby. Zresztą wiadomo przecież, że wdzięczni bliscy po widomy uwolnieniu wdzięczność chcą okazać, a nie znaczy to, że egzorcyści biorą pieniądze. A na pewno mają kłopot z opędzaniem się.

    I w ogóle trzeba zwracać uwagę na to iż to wyszło z mojego pytania.
    Pan Jezus nie powiedział ex katedra zawołajcie egzorcystę zamiast kupować działo (orgonowe) tylko odpowiedział na moje pytanie wręcz niemal retoryczne. Uniżając się w swej Boskości i w ten sposób uniżył się też w dalszej części odnosząc się do naszych ludzkich przyzwyczajeń, że za taką posługę należałaby się jakaś ofiara i myślimy jeden by wziął inny nie.
    Poza tym takie egzorcyzmy zajmowałyby czas i dojazd księdza a dotyczy problem wszystkich. Więc jak pisałem nie jest to przyjazd do chorego z namaszczeniem, ani egzorcyzm tylko jakby dodatkowa usługa zabierająca czas i także może paliwo w samochodzie. A jest to rodzaj luksusu.
    Ponadto z opętanym chorym jedzie się do kapłana, czy grupy egzorcystów a nie egzorcysta jedzie do domu. No i czy ktoś kto ma taki problem chce aby wszyscy księża byli dziadami. Ja nie chcę aby księża byli dziadami, byli ograniczeni, nie mogli pojechać gdzie trzeba gdzie chcą, kupić co trzeba, zainicjować jakąś akcję za własne pieniądze, albo za własne wydać książkę nawet itd. A skąd te pieniądze się mają brać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz w miesiącu zamawiam msze jedną za Polski Episkopat i druga za dusze w czyśćcu i w dziwny sposób zauważam ze pieniądze mi sie bardzo wolno kończą które przeznaczyłem na te msze.Zawsze gdzieś znajde w kurtce, spodniach pieniądze na kolejne msze.Wydaje mi sie to nadprzyrodzone,i że Bóg tu działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi dzis tak bardzo brakowalo Boga ,
    Tak mi.zle ze nie.moge zlapac.Go za reke byc z nim ,zyc na.codzien tak.namacalnie
    Mnie juz meczy zyc samotnie z mezem i tylko dzieci i dzieci ..nie.mam nikogo kto by mi.pomogl.czuje sie jak.maluskie.dziecko bez rodzicow .
    Tak sie splakalam ze zyc.na.ziemi to jakis koszmar..i samotnosc
    Nawet majac rodzine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy aby napewno tylji dzieci i dzieci?
      Wiele małżeństw ich nie ma mimo,że chcą,że się starają i nic......☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈☀🌈

      Usuń
    2. Może brakuje wam szczerych rozmów w rodzinie i bliskich relacji. Może warto się o to modlić lub nad tym popracować. Polecam modlitwę różańcową.

      Usuń
    3. Wie pan co moze tak bliskosci mi brakuje .bo.nastolatki.maja swoj swiat maja gdzies.gadke.rodzicow a ja nigdy nie umialam zsię malolatami gadac.ani.nie znam.sie na wychowaniu dzieci
      Mnie zawsze dzieci draznily
      Ilez.mozna siedziec.lat przy dzieciach i.czuc sie jak.szmata wynies.przyniesc .bo.maz.zaraz.obraza...
      Zeby rodziny kumpeli.nikogo nie miec
      Zeby maz.zmuszal mnie do.seksu zadnego.szacunku od innych w zyciu nie.doznalam.ani.milosci
      Nie rozumiem.aczego.wierzacy zaraz na mnie ze ja nie tego
      /
      Ciekawe.ktora baba chce.miec kupe.dzieci i zyc jak niewolnik bo.mi.kowia zeby mego.meza ostawic i odejsc jak.mnie nikt w rodzinie nie szanuje ..a.ze.ktos nie moze miec dzieci to niech sie.cieszy na.lata ucisku bedzie.mial mnie problemow i nie bedzie musial
      Chce sobie isc.do.pracy i miec swa kase a nie wyliczana byc z.kazdej zlotowki nawet.na.msze nie moge dac ani nikomu
      Wiec.dla.mnie.malzenstwo.to niewolnictwo niestety i.mozecie.sobie.myslec.co.chcecie

      Usuń
    4. Skoro dzieci są darem Bożym,to gdzie jest wdzięcznosć?
      Zamiast tego niewdzięczne narzekanie" tylko dzieci i dzieci..."to ma być matczyne serce?

      ☀☀☀zdrowej wdzięczności☀☀☀

      Usuń
    5. Darem.bozym dzieci he dobre
      Ktora baba chce dzieci duzo co.?
      Narzekac.moge i bede bo.mam.dosc.20'lat w pieluchach siedziec ze ja co ,niewolnik.jakis tak .maz.chcialto niech bawi.ja.chce tyz wyjsc.zarobic a nie sluchac.meza.pijaka
      Dzieci nastolatki maja swoj swiat i gdzies rodzicow ..tylko problemy mam z nimi
      Kazda kobieta chce zarobic na siebie a nie byc na łasce.meza
      Ja dzieci tyle nie.chcialm .
      Matczyne.serce ? A.gdzie jest pomoc ludzi ,czuje sie jakbym sama.na.ziemi.byla .
      Poniza obrazana przez.meza i dzieci.a gdzie.milosc dzieci i szacunek.meza do.mnie ? Chwila matka.jestem.bo.musze kocham.dzieci ale niech sie kazdy zapyta kobiet czy wytrzymia cale dniw w, domu ,? Dziekowac.moge za to ze zdrowe i mam.co do gara wlozyc bo jak.500 plus.zabiora to ja za 2000 ich nie uchowam bo.to.nawet na jedzenie nie starcza.
      Prosze mi nie mowic o narzekaniu bo.widze ze katolicka baba to musi byc dziwka dla.meza rodzic.dziecioki byc szmata popychadlem.i gownem.dla.kazdego.bo sobie ponarzeka .ani.rodziny ani znajomych nie.ma.wiec.myslalam. ze katole madre ludzie ale.siw pomylilam

      Usuń
    6. Darem.bozym dzieci he dobre
      Ktora baba chce dzieci duzo co.?
      Narzekac.moge i bede bo.mam.dosc.20'lat w pieluchach siedziec ze ja co ,niewolnik.jakis tak .maz.chcialto niech bawi.ja.chce tyz wyjsc.zarobic a nie sluchac.meza.pijaka
      Dzieci nastolatki maja swoj swiat i gdzies rodzicow ..tylko problemy mam z nimi
      Kazda kobieta chce zarobic na siebie a nie byc na łasce.meza
      Ja dzieci tyle nie.chcialm .
      Matczyne.serce ? A.gdzie jest pomoc ludzi ,czuje sie jakbym sama.na.ziemi.byla .
      Poniza obrazana przez.meza i dzieci.a gdzie.milosc dzieci i szacunek.meza do.mnie ? Chwila matka.jestem.bo.musze kocham.dzieci ale niech sie kazdy zapyta kobiet czy wytrzymia cale dniw w, domu ,? Dziekowac.moge za to ze zdrowe i mam.co do gara wlozyc bo jak.500 plus.zabiora to ja za 2000 ich nie uchowam bo.to.nawet na jedzenie nie starcza.
      Prosze mi nie mowic o narzekaniu bo.widze ze katolicka baba to musi byc dziwka dla.meza rodzic.dziecioki byc szmata popychadlem.i gownem.dla.kazdego.bo sobie ponarzeka .ani.rodziny ani znajomych nie.ma.wiec.myslalam. ze katole madre ludzie ale.siw pomylilam

      Usuń
  6. Panie Krzysztofie kiedyś w Pana przekazach Jezus mówił chyba że chroni Pana przed negatywnymi skutkami fluoru w pastach do zębów. Nie wiem czy Pan wie ale są pasty bez fluoru wystarczy poszukać w sklepie i różne przepisy na domowe pasty do zębów bez fluoru. Wielu ludzi je poleca. To taka mała uwaga jeśli obawia się Pan o fluor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Chodziło o negatywny skutek fluoru w wodzie.
      Pastę bez fluoru zacząłem stosować jeszcze przed przekazami. Teraz skoro ma mi nie szkodzić z fluorem zwykle jej nie stosuję tym bardziej, że w Rzeszowie nie mogę kupić dość taniej i dobrej którą kupowałem wcześniej.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.