UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 30 listopada 2018

21, 22 XI , 23 XI - O kataklizmach, czy Warszawa będzie odbudowana po 3 Dniach Ciemności




Środa, 21 listopada


Zapisz
- Jesteś zadowolony moje kochane dziecko?
- Tak Panie, jestem zadowolony. Bardzo dziękuję za te wczasy.
Lecz Ty nie jesteś ze mnie zadowolony już na starcie tych wczasów a dodajesz „kochane”.
- :) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
Daję Ci wolną rękę, jak to mówiłem do północy.

(krótka pauza)
- Cieszę się też, Panie Jezu, że mam na wycieczkę, nie jestem tylko „skazany” na plażę  na 2 tygodnie.
- Tak, dziecko, mówiłem Ci ile możesz wydać. Zatem oprócz tych dwóch, które opłaciłeś, możesz jeszcze skorzystać z kilku.
- Dziękuję, Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
 ………………………………………………………..
Czwartek, 22 listopada

10.45
Zapisz
- To przykre, dziecko, że tak się stało. Taką dostałeś informację.
     (krótka przerwa)
- Tak, Panie Jezu. Przykre w dwóch aspektach.
- Zawsze diabeł chce Ci popsuć odpoczynek. Wielkiej krzywdy tutaj ( i na innych polach) nie może Ci zrobić, ale od czasu do czasu może Ci zrobić przykrość.
Wielkiej krzywdy jednak, jak mówiłem, nie poniesiesz. Ni żadnej przygody, które byłaby bardzo dokuczliwa. Jak na przykład zgubienie się  w obcym miejscu i pozostawanie bez noclegu ( i bez środków na taki dodatkowy nocleg jak i na przejazd samodzielny do swojego miejsca pobytu).
- Dziękuję Panie Jezu.
Jesteś taki dobry.
Dziękuję dobry pasterzu.

………………………………………………….

Piątek, 23 listopada
 Około 10.00
 Zapisz
- Nie pość dzisiaj dziecko. Dopiero przyjechałeś i musisz nabrać sił, także dlatego, że byłeś chory i przeziębienie jest jeszcze w Tobie choć prawie go nie odczuwasz dzięki sprzyjającemu klimatowi.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

12.40
Zapisz
- Dziękuję Ci, Panie Jezu.
- To dobrze, dziecko, że dziękujesz.
- Tak Panie.
- Mój synu Twój język się nie ubogaca.
- Nie wiem dlaczego Panie.

- Chciałbym ci, dziecko, zabrać tę Twoją dolegliwość (choroba).
- To zabierz, Panie Jezu najlepszy.
- Lecz dałeś ją na wyrównanie.
- A zamiana, Panie, o której mówiłeś?
-:) Tajemniczy uśmiech Pana Jezusa.
- Wiem, Panie, że chciałbyś ją zabrać. Też dlatego o tym mówisz teraz, że psuje mi pobyt nie mówiąc o <nieczytelny zapis>.
- Ale tamta bardziej Ci dolega. Bądź dobrej myśli.
- Dziękuję Panie Jezu.

14.00
- Tak dziecko, możesz w ten sposób pisać bo inaczej nie masz oparcia.
Jak widzisz trzeba jednak uważać. Stłukłeś sobie kolano, na szczęście lekko. Jak wiesz z wodą, morzem i oceanem nie ma żartów. Nikt nie stosował tego naturalnego „hydromasażu” a myślałeś , że Ty będziesz mądrzejszy:). Niestety siedzenie na skałach czy kamieniach o które uderza morze i ocean i zalewa to miejsce może być niebezpieczne i grozić potłuczeniem się, opiciem morską wodą lub innymi problemami.
- Dobrze, Panie Jezu, ale mi się nic nie stanie.
- Nie poniesiesz poważnej dolegliwości, ale zawsze musisz uważać, zwłaszcza jak dzisiaj kiedy morze jest nieco niespokojne.
- Jeszcze dwie godziny temu było inaczej.
- Tak było lecz zauważyłeś, że warunki się zmieniły.
- Chwała Tobie Chryste.
- Mnie chwała a Tobie ostrożność.
- Dobrze Panie Jezu.

Pisz dziecko
- O czym pisać Panie?
- O czym chciałbyś pisać dziecko?
- O kataklizmach.
- Dobrze dziecko.
- Tam gdzie są wygasłe wulkany, lub drzemiące tylko, < niedokł. czytelny zapis , prawd. „zaznaczają”> iż nie są całkiem wygasłymi wulkanami te się obudzą.
Dotyczy to także wysp, w tym wysp gdzie kwitnie turystyka i gdzie jest dużo nieczystości.
Jak ucierpią kraje kolonialne także i ich wyspy.
Zwłaszcza Hawaje, ale nie tylko.
Nie będzie miejsc na terytoriach należących do człowieka Zachodu gdzie mógłby się bezpiecznie schronić.
- A wszystko zakończą 3 Dni Ciemności gdzie nie będzie już żadnego miejsca poza tymi, którzy zapalą poświęcone świece w domach?
- Ocaleją Ci, którzy to uczynią, wśród nich nawróceni po Prześwietleniu Sumień muzułmanie i inne wyznania. Na końcu nawrócą się Żydzi.

Pisz dziecko
- Chciałbym, Panie, zobaczyć św. Henocha jak głosi.
- Mówiłem Ci, że nie byłoby dobrze być wtedy dla Ciebie w Jerozolimie.
- Trudno, Panie Jezu.
Ale można to będzie chyba zobaczyć przez video, jeśli to wszystko będzie działać.
- Zobaczysz dziecko.
- Tak, ale chciałbym na tym świecie zobaczyć na żywo św. Henocha. Jest mi bliski. Ale jeśli to nie będzie możliwe to trudno.
- Opiekuje się Tobą. Anioła Stróża też nie widziałeś jak tylko we śnie, choć dał Ci realny znak, szczególnie pewnego razu, choć nie tylko wtedy.
- Tak Panie Jezu.
 Pisz dziecko
- Czy Warszawa będzie odbudowana po 3 Dniach Ciemności?
- Mówiłem już o tym, dziecko i Ty pamiętasz. Wiem dlaczego pytasz i mój sługa będzie wiedział.
- Dlaczego upiera się, że nie będzie odbudowana?
- Opiera się na wizjach.  Wizja jednak jaką daję świętemu nawet człowiekowi nie jest ostateczna.
- Nie rozumiem, Panie Jezu, tego, że ktoś oczekuje po przekazach i innych wizjach potwierdzenia dla swoich działań i wizji, przede wszystkim działań.
- Jak Ci mówiłem, nawet święci popełniają błędy.
- To błąd?
- Ktoś kto jest prowadzony przez Ducha na nim ma opierać swe przekonanie. To żeby oczekiwać poprzez innego sługę potwierdzeń i deklarować dokładniejszą analizę przekazów gdy otrzyma moje słowa jest niewłaściwe.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)













1 komentarz:

  1. Cud eucharystyczny w Buenos Aires, analiza DNA
    https://www.salon24.pl/u/niewiarygodne/906947,dna

    18 VIII 1996 r. ks. Alejandro włożył do naczynka z wodą sprofanowaną Hostię i schował ją do tabernakulum.

    26 VIII ks. Alejandro stwierdził, że Hostia zamieniła się w krwistą substancję. Poinformował o tym ks. kardynała Jorgego Bergoglio, który zlecił wykonanie jej zdjęć.

    Przez kilka lat przechowywano ją w tabernakulum, trzymając całą sprawę w tajemnicy. Ponieważ Hostia ta w ogóle nie ulegała degradacji, w 1999 r. decyzją ks. kardynała Bergogia postanowiono poddać ją naukowym badaniom.

    Badania wykonał dr Frederic Zugibe, znany nowojorski kardiolog i patolog medycyny sądowej.

    We wskazanej notce przedstawione są wyniki badań.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.