UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 11 listopada 2018

6 XI 2018/ Przypomnienie: 3 V 2017 - Polskę czeka niedługo chrzest. Zapomniała już, że jest narodem ochrzczonym Bogu, nabytym za wielką cenę Jego Krwią/ 6 VI 2018 cz 1 Polska nie jest miejscem dla Żydów / 6 VI 2018 cz 2 Każdy dobry Polak i patriota winien mieć w domu broń

Wtorek, 6 XI 2018

Zapisz
- Dziecko, zawsze uleganie niecierpliwościom, złościom, jest niedobre. Nie masz do tego powodu. Jedziesz wygodnie, nawet możesz się położyć w przedziale. Masz co jeść i co pić. Masz ze sobą internet. Masz telefon z wieloraką muzyką i innymi nagraniami, które Ci potrzebne. Masz do czytania w telefonie Pismo Święte a przez internet przekazy.
Już dwa lata dziecko. Porzucaj złości bo nie masz do nich powodu. Chciałbyś być sam w przedziale to znaczy bez wiadomej osoby. Nie musisz jednak cały czas tam siedzieć co teraz zrobiłeś.
- Tak, Panie Jezu, przepraszam.
- Jak mówiłem: pewne rzeczy z Ciebie dawnego chcę zostawić, ale nie będą to niecierpliwości i złości.
Diabeł chce byś się rozpraszał i tracił energię. Nie myśl o politykach, biskupach, a jeśli już to otaczaj modlitwą. Czyż Ci każę tutaj coś robić? Nie kazałem Ci nigdy pisać ani wysyłać żadnego listu ni do biskupów, ni do polityków, (ni do sejmu:) a to znaczy byś się tym nie zajmował. Także dlatego, że Twoje zadania są inne a mimo dobrych warunków, które Ci obecnie dałem i braku obowiązków rodzinnych trudno Ci się wyrobić.
Zatem trzymaj się dziecko tego co masz robić także w myślach: ) Nie rugaj, także w myślach ni pasterzy ni polityków ( często wrogów Polski i Polaków ). Zostaw to.
Takie „zabawy” były w Tobie dawniej, ale przecież winieneś być nowym człowiekiem. Masz Mnie i zadania, które Ci dałem i daję. I nie musisz ich sobie wymyślać.
Widzisz, nie dałem Ci też okazji do żadnych spotkań przedwyborczych ani innych spotkań wcześniej abyś właśnie przy spotkaniu z osobą publiczną nie mówił ostro a zwłaszcza jak będzie Ci się sprzeciwiać.
Dość masz darów ode Mnie, nie potrzeba Ci innych, nie potrzeba Ci też tracić energii i siły na takich spotkaniach. I od tych, których chciałbyś posłuchać wiele materiałów jest w Internecie. Jeśli będziesz miał blisko, w Rzeszowie, możesz pójść. Ale jeśli gdzieś dalej, po co jechać.

Kończy się rok Ducha Świętego. Nie udało Ci się wejść w relację z Duchem Świętym tak jak chciałeś, choć ważne jest jakiej My chcieliśmy relacji z Tobą, Ja i Duch Święty.
Tak, zalecałem Ci dużo samotności. Musisz teraz wyjechać by go szukać.
Zostawiam Tobie wybór gdzie i jak. Korzystaj z pogody, wyjedź jak tylko będziesz mógł. Kup też plecak,  bo stary zostawiłeś na dawnym mieszkaniu i służył Ci wiele lat.
- Dziękuję Panie Jezu
Chwała Tobie Chryste.

Wiąże się to z moją winą.
- A tak moje dziecko, a tak.
Wobec Mnie też miałeś winy i masz.
A Duch Święty przyjdzie do Ciebie gdy ja o to poproszę. Ale masz być gotowy. „Nowy” i „odświeżony” :)
- Tak, słodki Jezu.
- Tak jak jest od ponad dwóch tygodni, poprzestaniemy na pouczeniach dla Ciebie ( które w znacznej części są i dla innych). Dlaczego? Jest to wyjaśnione (możesz dodać link) i jak mówiłem nie ma w tym Twojej winy.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

22.00
- Połóż się też dziecko już spać.
- Panie Jezu muszę i chcę się jeszcze modlić.
  • Połóż się dziecko, spać.
  • Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

3 V 2017 - Polskę czeka niedługo chrzest. Zapomniała już, że jest narodem ochrzczonym Bogu, nabytym za wielką cenę Jego Krwią


- Polskę czeka niedługo chrzest.

Zapomniała już, że jest narodem ochrzczonym Bogu, nabytym za wielką cenę Jego Krwią.

Ciebie nie spotka krzywda fizyczna ani materialna.

Nie podaję synu dokładnych dat ni szczegółów.

To może się oddalić lub być złagodzone. Jeśli Polacy obudziliby się i chcieli wieść prawdziwe życie w Bogu to nie tylko tego nie byłoby, ale zstąpi Łaska. Uprawy wasze zaplonują jak nigdy, a wrogowie wasi będą wam przychylni, lub będą karceni przez inne narody.

Jednakże musicie chcieć. A walka musi być o każdą duszę. O Ciebie dziecko walka nie jest sprawą lekką, a jesteś patriotą i zawsze byłeś.

Na razie jednak nie ma nawrócenia serc. Musi więc przyjść na was ucisk.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

6 VI 2018 cz 1 Polska nie jest miejscem dla Żydów


Żydzi coraz bardziej panoszą się w waszym narodzie. Nie jest to miejsce dla nich. Mają swój kraj. Są inne kraje gdzie mają [się] dobrze i nie są prześladowani.
Polska nie jest miejscem dla Żydów.
Mają tu prawo mieszkać ci, którzy od wieków mieszkali w Polsce, ich potomkowie i tylko Ci, którzy dobrze życzą Polsce i nie uznają Izraela lub jest dla nich obojętny. Ci, którzy przyszli z Rosji podczas zaborów wysługując się często zaborcy, a jeśli nawet nie, to szanując i kochając Rosję bardziej niż Polskę, takiego prawa do mieszkania ( w Polsce) ich potomkowie nie mają. Nie mają prawa do mieszkania w Polsce także Żydzi z Niemiec. Nie mają prawa tym bardziej ci Żydzi, którzy nie urodzili się w Polsce niezależnie od tego jaką funkcję by w waszym kraju pełnili.
Nie mają żadnego prawa do mieszkania w Polsce obywatele Izraela niezależnie od tego co by się w ich kraju i z ich krajem działo.
Ja tego nie chcę, ja Bóg, lecz oni przecież Mnie zabili. I zabijają wasz naród teraz podstępnie, był czas, że jawnie, znowu będzie to niemal jawne, choć pod płaszczykiem wrogich wam potęg.
Polska jest krajem starożytnym. I była takim już gdy Abraham czy jeszcze Abram wędrował ze swoimi stadami.
Synagoga szatana chce zniszczyć mój umiłowany kraj ja zaś na to nie mogę pozwolić. Lecz pomagają im wasze grzechy. One też blokują wasze serca przed pełną Intronizacją wedle Mojej Woli.
Poddani tak wielu wrogim siłom, jeśli jej nie będzie – zginiecie.
Jeśli nawrócicie się przed ostateczną zagładą, ocalejecie, lecz czy ten kraj nie stracił dość krwi, czy nie wydał na żertwę ofiarną swych najlepszych synów i najlepsze córki? Czyż nie szkoda wam krwi dzieci waszej ojczyzny?
Wasze, coraz bardziej ograniczone myślenie, temu pomaga.
Niewielu jest rozsądnych w waszym narodzie.
Polacy muszą być silni i zjednoczeni – jak w czasach Solidarności i jeszcze bardziej a przede wszystkim we Mnie i ze Mną, Chrystusem.
- Chwała Tobie Chryste.
- Pokój Tobie moje [dziecko] i pokój wszystkim Polakom ( i
też na obczyźnie) dobrej woli.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

6 VI 2018 cz 2 Każdy dobry Polak i patriota winien mieć w domu broń

17.05

Taką replikę broni dziecko możesz mieć, prawdziwą szablę polską, dobrze naostrzoną.
- Ale czy to Panie dobre, ja, Twój sługa? A jak taką bronią zadałbym ranę komuś, może śmierć?
- Taka broń w dzisiejszych czasach będzie służyła jedynie do obrony i nie będziesz jej przecież wynosił z domu, chyba żebyś się ćwiczył we władaniu szablą. To możesz czynić i zrobi to dobrze Twoim mięśniom i Twemu refleksowi, także Twemu samopoczuciu.
- Taka szabla jest jednak droga (replika). To dwa tysiące złotych lub więcej.
- Jednakże miej ją. Wszelako moi apostołowie nosili broń, którą mogli siebie i mnie obronić.
- Czyżbym musiał takiej użyć?
- :)
- Każdy dobry Polak i patriota winien mieć w domu broń. Nie wykraczajcie przeciw prawu i miejcie tylko tę, która jest dozwolona. Każdy ma prawo dbać o bezpieczeństwo swoje i swojej rodziny.
Jeśli nie macie broni a odmawiają wam prawa do jej posiadania oznacza to, że jesteście niewolnikami.
W ten sposób Amerykanie są w mniejszym stopniu niewolnikami niż Polacy.
- Panie Jezu jesteś niepojęty.
- Tak dziecko lecz zawsze sprawiedliwy a jako Człowiek zawsze byłem i jestem rozsądny.
- Czy Panie to nie spowoduje większej masakry gdy taką broń miałoby wielu ludzi w domach albo choćby tylko świadomi i aktywni patrioci?
- Nie dziecko, jest tylko do obrony, jak to nazwaliście, miru domowego. Nikt z taką bronią nie może dziś czynić nic innego.
Jeśli będą was mordować i wchodzić do domów to tym możecie dać odpór, odstraszyć wroga. Nie mam tu na myśli regularnych oddziałów moje dzieci, do tego wyposażonych w najnowocześniejszą broń. Tym nie dacie odporu. Lecz jak wiecie światu grożą rewolucje i inne podobne krwawe dzieło diabła. To wam pomoże. Powinniście też taką broń święcić abyście zawsze pamiętali czemu ma służyć i poza ćwiczeniami użyć jej tylko w razie absolutnej konieczności , <nieczytelnie zapisane słowo C. P.> w razie obrony swoich najbliższych. Jeśli nie znajdziecie księdza, który zechce to zrobić poświęćcie sami, najlepiej wodą egzorcyzmowaną.
- Zawsze, Panie Jezu, zaskakiwałeś swoich współczesnych, także postołów i uczniów i także nas zaskakujesz.
- Tak, lecz czynię wszystko dobrze.
- Chwała Tobie Panie Jezu Chryste. Chwała Nasz Królu.
- Odmówcie sobie nawet innych rzeczy a kupcie tę broń. Jak niektórzy może wiedzą jesteście najbardziej rozbrojonym narodem w Europie. Niech tak nie będzie.
Nie włączajcie się też z tą bronią w żadne akcje (w przyszłości), obojętnie kto by was namawiał. Rzecz dotyczy tylko obrony was i najbliższych w waszych domach i mieszkaniach.
Bądźcie gotowi na to wydać nawet kilkanaście tysięcy złotych a jest to kwota za którą można zakupić wystarczającą ilość tego typu broni ( czyli tej dozwolonej przez obecne prawo, bez zezwolenia).
- A ja tylko szablę, Panie:)?
- Tak, dziecko, Ty tylko szablę.
- Chwała Tobie Chryste!!
- :)!

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)



39 komentarzy:

  1. Niepodległość niepodległością, setna rocznica setną rocznicą a nad Rzeszowem chemtrails dzisiaj jakiego nie było mocnego od wielu już dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musieli się przenieść bo od środy do piątku nad Katowicami było bardzo mocne sypanie a od wczoraj spokój

      Usuń
    2. W nocy może znowu będą sypać, ale silny wiatr póki co zmiótł chemtrails.

      Usuń
    3. +JMJ
      Jeden z czytelników jakiś czas temu napisał do mnie, że Niemcy oficjalnie przyznały, że jest stosowane chemtrails i że z niego rezygnują. Nie znam jednak niemieckiego.
      Na kanale opcja społeczna videoblog został też zaprezentowany materiał z niemieckiej telewizji. Może chodzi o ten sam.
      Smugi na niebie pochodzą od instytucji City of London Corporation
      https://www.youtube.com/watch?v=baVBMm2Q1Ok

      Usuń
  2. Wszystko mnie do.placzu doprowadza jak czytam i patrze
    Jak dalej od 100lat jestesmy pod jarzmem innych narodow i sami.rzadzacy daja na to.pozwolenie
    Modle sie o usuniecie zydow i masonow z rzadow .o Katolicka silna Jezusem.Krolem Polske
    Bardzo mi dzieci zal malych ,przeciez Bog moze nas przemienic a ja widze ze ze.mna coraz.gorzej
    Zamiast Ducha sw to zly mi.dowala
    Nic tylko plakac cale.zycie i bac.sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      To wszystko - przejściowe Pani Bernadeto.
      Najważniejsze jest nasze życie wieczne.
      I nasza relacja z Bogiem.
      Jeśli oddamy się Jezusowi to wygramy nawet gdybyśmy nie poszli od razu do Nieba.
      Nie trzeba się bać i przejmować tym na co nie mamy wpływu. Proszę pamiętać codziennie aby ofiarować swoje cierpienia Panu Jezusowi, teraz właśnie, w listopadzie w intencji ojczyzny i zmarłych.
      Pan Bóg nie może nikogo przemienić na siłę. Mnie także nie mógł przemienić na takiego jakiego chciałby widzieć w ciągu tych dwóch lat a daje mi takie znaki i Łaski jak choćby złote serce na niebie, które widzę nie tylko ja.

      Ja, pani Bernadeto jestem przyzwyczajony do różnych niedobrych sytuacji, ale od kiedy mam przekazy, może nie od razu, ale po pół roku Bóg dał mi lepszą, potem jeszcze lepszą, ale i wtedy były krzyże i teraz są. Gdyby była kiepska relacja z Panem Jezusem może by się utrzymała, ale te przekazy nie.
      A teraz mimo, że Pan daje mi środki zamiast gdzieś pojechać jak chciał, znowu jestem przeziębiony, leżę w łóżku i co gorsza muszę słuchać biegania nad sobą w kółko biednych dzieci mających źle wychowanych rodziców. Trzeba potrafić zająć dzieci, dobrze ułożone nie biegają po mieszkaniu jak durnowate. U mnie, i tym bardziej u moich rodziców w ich dzieciństwie tego nie było. Chcesz biegać idź na dwór. Te mieszkania tutaj są wyjątkowo akustyczne. Ale jaki poziom rodziców taki dzieci> Jak słyszę na przykład głos mamy : k....a po co lejesz tą wodę to czegóż się spodziewać.
      Pan Jezus powiedział, że ewentualne przenosiny dopiero na wiosnę.

      Usuń
    2. Złote serce? Zdjęć rozumiem nie będzie, gdzieś w necie, skoro widzą tylko nie liczni?

      Usuń
    3. +JMJ
      Zdjęć?!
      Było to w przekazie z marca 2017 a zdarzyło się gdy czytelnik wiózł mnie do sanatorium. Było to przede wszystkim dla mnie abym miał takie potwierdzenie i aby się nie zastanawiał czy mi się przywidziało a może uległem omamom, bo widziała to druga niezależna osoba. Potem Pan Jezus niedawno o tym przypomniał, teraz wspomniałem w komentarzu

      Usuń
  3. Panie Cyprianie nie mogę przeżyć tego że zostaliśmy tak podstępnie oszukani w związku z intronizacją. Tak bardzo się cieszyłam tego dnia na Błoniach Krakowskich a tu taki szatański podstęp. Nie mogę tego przeżyć. Do kogo lub jak można nagłośnić sprawę, żeby prawdziwa intronizacja Jezusa na Króla Polski doszła w końcu do skutku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Cóż można nagłośnić. Powiedział o tym Krajski obejrzało to może i sto tysięcy osób i tyle.
      Nawet jakby mówili o tym w tvp to są rzeczy, których ludzie nie chcą przyswajać.
      Proszę się przygotować na gorsze bo Ci lub tacy jak Ci którzy zrobili przekręt z Intronizacją po podziale Kościoła będą nas prześladować. Zamiast my ich przywołać do porządku to oni nas.
      Chyba, ze Polska od takiej schizmy będzie wyłączona, ale na razie chyba to nigdzie nie było zapowiedziane.

      Usuń
    2. Mógłbyś podesłać linka do tego filmiku.

      Usuń
    3. Nie pamiętam konkretnego filmu. Krajski mówił to w niejednym miejscu. Ostatnio słyszałem to gdy był razem ze swoim synem u Roli. Myślę, że łączna ilość przekroczyła 100 tys a może i 200, ale często nie był to jeden tylko poruszany temat.
      w każdym razie nic się nie dzieje. Myślę, że gdydyby było nawet i milion wejść różnica nie byłaby zasadnicza.

      Usuń
  4. Skupmy się lepiej na tym co możemy a nie co możemy.

    Przypomnę o tym ,że Pan Jezus w tych przekazach powiedział też o tym iż nie zabrania nikomu wygłoszenia pogadanki o inscenizacji w Smoleńsku. Komuś kto nie boi się wystąpień publicznych i dobrze się z tym czuje no i poznał dość dobrze temat.
    Nikt się jednak nie zgłosił by się pochwalić, że taka pogadankę zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że ludzie się boją, nie wiedzą komu ufać a komu nie. Sama się przyznaję że jeszcze do niedawna o pewnych osobach złego słowa bym nie powiedziała. Człowiek ma oczy a nie widzi, uszy a nie słyszy. Pojedyncze osoby łatwiej też zniszczyć, zastraszyć . Potrzeba choćby małej garstki a to pociągnie resztę. A poza tym Panie Cyprianie czy nasz obecny prezydent jest naszym sprzymierzeńcem czy raczej wrogiem gdzie można zaczerpnąć jakąś wiedzę na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Ludzie się boją tym bardziej im sprawa jest grubsza.Im kłamstwo bardziej bezczelne. Oczywiście nie wszyscy. Ale, może większość.
      Dlaczego na przykład nie może być tak, że uświadomiona rodzina wyjdzie na spacer z dziećmi i założą maseczki na twarze. Mama, tata, przykładowo ich kilkuletnia córeczka i małe w wózku. znajomi pytają co jest grane? Oni mówią.
      Ja w poprzednim miejscu zamieszkania zaczałem chodzić w maseczce, ale potem jak pan Jezus powiedział , że chemtrails mi nie szkodzi to przestałem i tu w Rzeszowie nie chodzę. Gdyby nie to moizna byłoby mnie zobaczyć w Rzeszowie na ulicy jako jedynego białego w maseczce ( bo jak wiadomo zdarzają się okazyjni japończycy ale oni z innych powodów.

      Co sądzą ludzi o Dudzie to jedno co sądzi i czegio chce Pan Jezus to drugie.
      Nikt kto zna dobrze sprawy smoleńskiego matrixa nie popatrzy na dudę jasnym, promiennym okiem i nie powie" Nasz ci on jest!
      Ale to przecież nie tylko to.
      Nie ma niezależnych ludzi na najwyższych szczeblach musimy to zrozumieć.

      Ale co mówi Pan Jezus. Przez usta ks Pelanowskiego:



      "Dałem wam znaki w Legnicy i Sokółce. Kto z was wie, dlaczego wam je dałem? Kto się tym przejął? Czy dalej wielu z was będzie przyjmować Komunię Świętą w stanie grzechu tylko ze względu na wstyd przed ludźmi? Czy Ja kapłanom lub osobom Mnie poświęconym pozwoliłem bez spowiedzi przyjmować Komunię? Czy pozwoliłem bez spowiedzi wam, dzieciom Kościoła, chodzić do Komunii? Kto wam na to pozwala? Czy nie wiecie, że jeśli do Mojej Krwi się nie uciekniecie, wasza krew się poleje? Szanujcie Eucharystię i brońcie jej, bo bliski jest zamach na nią. Nie śpijcie! Kiedy uczniowie spali w Ogrodzie Oliwnym, stracili Mnie i dopiero po zmartwychwstaniu zobaczyli. Czy wy też tak chcecie? Czy chcecie, bym odszedł od was, by Mnie wam zabrano? Okażcie przywiązanie do Mnie! Czy tylko z nazwy jesteście Słowianami, czyli ludźmi słowa? Jakież przywiązanie wasze do Mojego słowa? Czy tylko z nazwy jesteście Polakami – a nie dlatego, że na polu was znalazłem, we krwi i w wygnaniu, okupacji i niewoli Czemu szukacie nowych panów poza granicami swojego królestwa? Ja jestem waszym Panem, więc nie szukajcie panów, bo znowu staniecie się niewolnikami – mówi Pan.


      – Czy wasz prezydent nie nazwał mnie królem? To czemuż się lęka i uśmiecha do władców tego świata? Powinien płakać przede Mną, a wysłucham go, a nie uśmiechać się do władców zaprzedanych kłamstwu. Nie musi nikomu się podobać, tylko Mnie, a wzmocnię wasz kraj i wywyższę! Ja swoją Krwią wybielam wszystko. Dałem wam dwa znaki, i inne, lecz dlaczego nie rozumiecie, po co uczyniłem te cuda eucharystyczne? – mówi Pan."

      Usuń
  6. Panie Krzysztofie, czy w przekazach Pan Jezus wyjaśniał na czyje zlecenie i za czyja zgoda rozpylane są te chemtrails? Bo mi sie w głowie nie mieści zeby tak jawnie truć społeczeństwo za przyzwoleniem rządzących. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1
      Nie, Pan Jezus nie wyjaśniał tego dokładnie.
      Mówił, że chemtrails to działanie szatana, szczególnie silny
      Pan Jezus nie mówił o tym w szczegółach jednak mówił o tym od początku przekazów. Już czwartego dnia od pierwszego przekazu
      Orędzie Pana Jezusa. Przekaz, 14.10.2016. Pouczenia, chemtrails, Smoleńsk

      "Nie potraficie sprawić, by mała roślinka rosła bez mojej woli, a mówicie, że jesteście Panami świata.
      Możecie być tylko dzierżawcami, zarządcami, o ile w pokorze, miłości i współpracy ze mną będziecie to robić. W innym przypadku jest to współpraca z szatanem.
      GMO, Chemtrails, Geoinżynieria też do tej współpracy z szatanem należą, nawet są najsilniejszymi jej przejawami w skali ludzkości.

      - Dlaczego wierni katolicy nie walczą z chemtrails, a robią to ludzie, którzy nie są tak gorliwi w wierze, a nawet nie dowierzają, lub nie wierzą, że Ty jesteś jedynym Bogiem i Zbawicielem.
      Każdemu daję inne zadanie. Walka o prawdę. W dziejach nie zawsze, jak wiesz, prowadziły ją gorliwe dzieci Kościoła. Walka z ustrojami totalitarnymi i inne.

      Podobnie Smoleńsk, choć tu już więcej było ludzi wiary, zwłaszcza na początku dawało się to bardziej odczuć, (jak wiesz).
      Nie dziecko (wiem co myślisz) nie ma dla mnie zbyt trudnych pytań. Wiem, że tak nie myślisz „do końca”, ale taka myśl pojawia się.
      Duch Święty wieje kędy chce. Jak malarz mało wierzący tworzy piękne obrazy, tak i mało wierzący lub z boku Kościoła Rzymskokatolickiego mogą rozumieć zagrożenie chemtrails.
      Jak na to pozwalam?
      Dopuszczam zło, jeśli człowiek je sprowadza. Nie tamuję jego woli.

      Ale ludzie Panie są nieświadomi.
      Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli.

      - Pokonanie tego przeciwnika bez powrotu ludzi do Boga jest - niemożliwie.

      Panie to jest satanizm z jasnego nieba.
      Tak, ale szatan nie działa bez dopuszczenia człowieka. Jak i ty sam go wpuszczałeś tak i działał.
      Błogosławię tym, którzy walczą i narażają się dla innych dla wolności, sprawiedliwości, prawdy, choćby nawet nie byli moimi uczniami.
      [niezrozumiałe zdanie – nieczytelny zapis C. P.]

      Usuń
    2. 2


      Każdemu błogosławię, kto walczy o prawdę.

      Jak Panie ludzie mają garnąć się do Kościoła Katolickiego, jak ludziom tu nie dostaje. Słuchacze RM dostali info o inscenizacji, prawie ich nie ma [nieczyt.. słowo, wymieniona druga sprawa, gdzie prawie nie ma słuchaczy RM, aktywniejszych ludzi Kościoła katolickiego], prawie nie ma itd.
      Nie dla ludzi idzie się do Kościoła, ale dla Mnie i Zbawienia.

      Nie powiedziałem przecież, że uczniami Moimi są Ci, którzy walczą ze spiskami.
      Tak, błogosławieni, którzy walczą o prawdę, ale rozsupływanie węzłów spisków, czy to zawsze jest tożsame.
      Walka o Prawdę to też walka o Chrystusa.

      Myślałem, myślę, że katolicy powinni stać na czele każdej dobrej działalności.
      Ludzie pochłonięci są trudami życia codziennego i nie mają wiedzy. Sam wiesz ile trudu trzeba włożyć, aby przekonać się do inscenizacji 10 kwietnia i mgły okęckiej, jak to określacie niektórzy, w tym Ty.
      Przez to Panie, że nie wiedzą o tym, nie mogą się o to modlić, w tym klasztory.
      Dopust zła jest skutkiem grzechu. Brak wiedzy, wielkie oszustwo jest też złem, skutkiem grzechu. Podstępne trucie ludzi.

      Maluczcy, poczciwi, których kocham, ich dusze nie potrafią pojąć takiego zła. Rozumieją, że narasta, ale to wojny, aborcja, inne, ale nie nazywane przez was operacje fałszywej flagi, czy trucizny chemiczne rozsypywane celowo na niebie.

      Jan Paweł II mówił: Musicie być mądrzy.
      Nie mogę, nie winienem tu czynić cudu, aby tę wiedzę posiedli i ją wtłoczyli. Dają mi siebie na ile potrafią. To jest pole działania dla wszystkich ludzi.
      Powiedzą, że hierarchia kościelna milczy i pozwala truć.
      Jeśli dopuszczone jest by hierarchia kościelna milczała w sprawie satanistycznej Drogi Krzyżowej zwanej Golgotą Beskidów, to czy myślisz, że będą mówić o chemtrails.

      Zdajesz sobie też z tego przecież sprawę, że taki człowiek może zostać uznany za niemal niespełna rozumu.

      Ja się zastanawiam. Taki brat Elia. Przypuszczam, ze o tym nie wie. Takie łaski ma – wizerunek Twój Panie w cudowny sposób dostał i pracuje na powietrzu, truje się on i inni.
      Gdyby był na głównym froncie walki z chemtrails nie mógłby prawie pełnić swojej głównej misji.
      Ludzie od których oczekujemy nie robią ważnych rzeczy.
      Za czasów św. Franciszka w moim Kościele też nie robiono ważnych rzeczy aż znalazł się człowiek, któremu powiedziałem: Odbuduj mój Kościół.
      Bez hierarchii Panie, współpracy posłów chemtrails nie zniknie. I tu i tu są masoni więc jest to bardzo trudne.
      [nieczytelnie zapisane zdanie C.P.]
      Dlatego także z tego powodu zostanie odłączona reszta, choć jeszcze nie teraz.

      Usuń
    3. 3
      Podobnie jak w twojej Ojczyźnie zaangażowanie w Krucjatę Różańcową (nieczyt. zapisane słowo) jest wręcz opłakane, z czym i Ty masz problemy, tak i w sprawie smug chemicznych nie będzie łatwo o (tu imię własne otrzymującego przekaz), a przecież ze zrozumiałych względów trudniej."

      I na przykład ostatnio:
      " Chemtrails jest największym widocznym złem. Trucie ludzi i to jawne. Rzecz to niesłychana dla człowieka przecież.

      Mówiłem o tym, że nie mogę na to pozwolić by szatan w ten sposób niszczył ludzi. Dlatego Trzy Dni Ciemności i wszystko co je poprzedza będą niedługo. Nie przeminie to pokolenie aż to się wszystko stanie.

      Macie prawo się jednak bronić. Nie mogę jednak nieustannie czynić cudów więc modlitwa nie może wystarczyć aby odpędzić chemtrails z nieba w które ktoś patrzy i o to poprosi. Jak Ci powiedziałem wystarczy egzorcyzm, ale przeprowadzony przez Bożego kapłana. Chemtrails to jednak skutek waszych grzechów. Egzorcyzm taki będzie skuteczny gdy ktoś ma własny dom i teren należy tylko do niego a jest człowiekiem prawym i nie szuka zła."


      Jednakże Pan Jezus nie chce wyjaśniać tego co już jest wyjaśnione. wiadomo, że stoi za tym światowa masoneria, iluminati, konkretnie działające tu przez służby wojskowe, wojsko.
      Wiadomo, że jeśli chodzi o świat zachodni stoi za tym NATO, że to nieoznakowane samoloty ale z ramienia NATO, ale za zgodą rządów to robią. Jest to geszeft bo zarabiają koncerny farmaceutyczne na chorobach ludzi i współczesna medycyna, ale i produkują to chemtrails też podobno najwieksze tego typu firmy choć może też tajne laboratoria wojskowe.
      Pan Jezus musi to przerwać a ponieważ nie może przez nasze grzechy po prostu uwolnić nas od tego to i czas oczyszczania musi być bliski.

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za wyjaśnienia. Chyba pozostaje nam w tych czasach widocznego zła (jak te chemtrails) dbac o poglebianie naszej relacji z Bogiem, trwac na modlitwie. Dziękuję za trud umieszczania Bożych przekazów Panie Krzysztofie. Z Panem Bogiem.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Dość ciekawy filmik o Smoleńsku, co prawda Brauna, ale jakoś do mnie trafia:
    https://www.youtube.com/watch?v=CiJEOKODSes

    OdpowiedzUsuń
  8. historia Polski jakiej nie znamy.
    Kazanie Kś.Natanka na Dzień Niepodległści

    https://www.youtube.com/watch?v=NoUWYYQDZGE

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam wszystkich.Mam taka propozycje,zeby odmowic w wiekszym gronie Nowenne Pompejanska w intencji Centrum Smolenskiego.Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Oczywiście, jak najbardziej popieram. Sprawa to nie jest prosta. odmówić nowennę pompejańską, ale kto chce i może niech to zrobi

      Usuń
    2. Ja zaczynam od przyszlej niedzieli,bo w sobote przypadnie mi ostatni dzien Nowenny.Nie kazdy musi w tym samym terminie,ale zeby bylo pewne grono co by podjelo sie modlitwy.Trzeba omodlic te dzielo,bo jest to wielkie wyzwanie dla tych co podejma sie tego.

      Usuń
    3. Witam, ja sam się zadeklarowałem.Ruszyłem z krucjatą różańcową za Centrum Smoleńskie. Intencja: ,,o obnażenie prawdy" . Pozdrawiam. Krystian.

      Usuń
    4. I ja odmowię zaczne od dziś albo od jutra.

      Usuń
    5. I ja odmowię, zacznę od dziś albo od jutra.

      Usuń
    6. I ja sie dołączę od jutra nowenna pompejańska za instytut smoleński.

      Usuń
  10. 12 Listopada 1944
    Powołano Centralny Komitet Żydów Polskich.
    jutro ''święto''

    OdpowiedzUsuń
  11. Romanum Legati

    Powiedziałem żegnam, to żegnam.
    Żegnam to znaczy żegnam. to dobre słowo :" żegnam".
    Przy okazji przepraszam czytelnika, że skasowa lem też jego odpowiedź, miałem zamiar tylko kolejny komentarz romanum legati.

    Tak samo by było przy postach dotyczących inscenizacji smoleńskiej wpisywali się różni walczyli mówili o bzdurach, odsyłali do psychiatryka i różne inne, ale nikt z nich nie pisał osobnych postów i nie pokazywał jakie to bzdury piszą.
    Napisz człowieku swoją polemikę i opublikuj w stu miejscach. Tylko napisz prawdę iż jakiś człowiek twierdzi, że ma przekazy od Jezusa Chrystusa a w tych przekazach Chrystus potwierdza fikcję lądowania na księżycu, że żydzi i masoni rzadzą światem, oczywiście nad wszystkim jest Bóg, że w Smoleńsku na Siewierny była inscenizacja katastrofy, że była starożytna Lechia, że opryskują nas z samolotów- chemtrails, że zyjemy we wnętrzu ziemi - kuli nad nami jest obrotowe niebo w środku w kuli pałacu mieszka Bóg.
    Napisz to wszystko a nie smrodź jak wszyscy trolle.

    Przepraszam czytelników ale jeśli ten będzie się ciągle próbował wpisywać będę musiał znów wprowadzić moderowanie komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. +JMJ
    Ludzie chcą zrozumieć różne rzeczy.
    Chciałbym jednak wrócić do tematu, czyli tego co Pan Jezus powiedział co jest w przypomnieniu.
    Ja zacząłem od komentarza o chemtrails, ale ja otrzymuję te przekazy i już nie muszę się odnosić w komentarzu do nich. To jedno.

    Druga rzecz chciałbym zrozumieć. Sprawdzam sobie od czasu do czasu przez wyszukiwarkę recepcję.
    Teraz sprawdzałem tych dwóch przekazów: Orędzie i broni i Polska nie jest miejscem dla żydów. Jedna rzecz, że oba te przekazy "powinny być hitem internetu", ale tak nie jest. Powinny być powielane samorzutnie w wielu miejscach. Tak jednak nie jest. moim zdaniem to dowodzi też ich prawdziwości bo prawda niełatwo się przebija, ale to uwaga marginalna. Gdyby były nieprawdziwe to te Orędzia zwłaszcza byłyby w stu miejscach w internecie.

    No więc popatrzyłem sobie wczoraj. I nędza. Orędzie o żydach zamieścił Krzysztof Cierpisz w swojej warszawskiej gazecie, jest powielone na kilku mało znanych kanałach video ponieważ oba są w takiej formie. jest na jednym portaku katolickim cytowane w komentarzu do tego portalu który przez Bożych kapłanów uważany jest za podejrzany. Może jeszcze gdzieś było ,ale zostało usunięte. I to wszystko.

    I to wszystko.

    Więc czegoś tu nie rozumiem. Gdybym ja był tylko czytelnikiem i chciał to by starczyło mi trzy godziny aby do dzisiaj były one w większej ilości miejsc niż są. Tylko jedna osoba. wiem jak to działa i wiem co mógłbym, mimo, że moje umiejętności na polu internetu i komputera są słabe. Ale do tego wystarczające.

    Więc jak to jest? Chcemy robić to i tamto martwimy się tym i owym..?
    Ja nawet chcę spróbować aby pokazać, że moje słowa nie są tu czcze. To dla pokazania bo Pan Jezus nieraz zaznaczał a bym nie reklamował przekazów w internecie bo jestem tu sędzią we własnej sprawie i tak się nie robi zwłaszcza w przypadku słów Boga. Myślę więc, że nie trzeba tu pokazywać.
    Poza tym można przekazy niektóre robić w formie filmowej bo te na kanale są bardzo skromnie robione. Nikt nie robi tego samoistnie, a zgłaszały się do mnie osoby i skończyło się na zgłaszaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. +JMJ
    Na tym kończę komentowanie po tymi przekazami.
    Przy najbliższych nie będę komentował lub robił to okazyjnie. Jeśli ktoś nie otrzyma odpowiedzi na swój komentarz to proszę o wybaczenie.
    Przypomnę tylko iż Pan Jezus niejednokrotnie przypominał iż listy u mnie i komentarze dopiero jak zostanie mi wolny czas. A takiego nie ma. Lubię odpowiadać na listy i komentarze, dlatego czasem jest ich więcej, ale nie jestem tu swobodny. Przy dużej ilości komentarzy jest to kosztem innych potrzebnych rzeczy na Drodze, którą daje mi Pan Jezus. Nie chodzi też tylko o czas, ale o rozpraszanie się.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Stron katolickich jest dużo,wie ktoś jakie sa najwieksze i na ktorych z nich mozna by "proponować rozpowszechniac" te oredzia ??? Jakieś może propozycje ? Już na jednym umieściłem ale czeka ten wpis na zezwolenie admina niewiadomo czy pozwoli umieścić go i dyskutować...

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęść Boże
    Jestem jak najbardziej za odmówieniem Nowenny Pompejańskiej w intencji utworzenia centrum smoleńskiego w Rzeszowie,właśnie dziś skończyłam odmwiać o duchowe odrodzenie i jedność narodu Polskiego i zastanawiałam się nad kolejną,i czytając tą stonę wiem,że to będzie w odpowiedniej intencji,i tak jak tu ktoś wspomiał,nie musi być w tym samym terminie,ważne aby zebrało się grono osób,aby omadlać,to wspaniałe Boże dzieło.Panie Krzysztofie niech Pan Bóg ma pana w swojej opiece,czytając te orędzia bardzo wiele zrozumiałam,choć wiele rzeczy jest jeszcze do pojęcia,to wiem że wszystko we właściwym czasie jeszcze bardziej zrozumiemy i pojmiemy.Dziękuje Panu Jezusowi z całego serca za wszystkie te tajemnice,które nam odkrywa.l chcę chociaż modlitwą odwdzięczyć się Panu Bogu,za dary które nam daje.Od jutra zaczynam Nowenne.Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest strona... Na Chwałe Trójcy Św ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy ważne,ale dające do myślenia coś o danielsie
    http://detektywprawdy.pl/2018/11/08/12-listopada-swieto-powstania-centralnego-komitetu-zydow-polskich/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.