UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 8 listopada 2018

4,5 XI 2018/ Przypomnienie : 2,3,5 XI 2017 Boża inwestycja w człowieka/ Znak Odstępstwa - świętokradcza Komunia/ Warszawa/ Przyszłość narodów


Niedziela, 4 XI

19.30

Znów jesteś niezadowolony z dnia jako Pańskiego i jak go poświęcasz dla Mnie, bo to jest niedziela. Jest tak w znacznej mierze dlatego, że nie jesteś w Rzeszowie, nie chciałeś tego wyjazdu a wiadoma osoba nieświadomie, nawet nic nie mówiąc, wywołuje tę niedobrą sytuację. Ponadto aby tu mieszkać choć 3 dni zabiera to więcej czasu..

Nie martw się, zrobisz wszystko po trochę. We wtorek musisz jechać tak aby zdążyć na szermierkę.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.


23.15

- Połóż się dziecko.
- Ale Panie, modlitwa miała trwać do około północy.
- Powinieneś wstać dość wcześnie. Jesteś teraz słaby. Nie spałeś też po południu.
- Trudno Panie Jezu.
- Będzie tak dziecko jakbyś odmawiał. Kładź się.
- Panie Jezu.
- Za każdym razem jest to moja indywidualna Łaska. I pamiętaj: Ja mogę wychodzić z tą propozycją.
- Tak Panie Jezu.
Dziękuję.
- Nie smuć się dziecko. Trzeba te wykonywać rzeczy potrzebne, bieżące obowiązki. Zaś uczynię jakbyś odmawiał wszystko co miałeś do odmówienia.
- Panie Jezu, dziękuję.
Chwała Tobie Chryste.

………………………………………………………………………………….



Poniedziałek, 5 listopada


17.00

Zapisz

- Widzisz zatem, dziecko, jaką jesteś nędzą:)
Trochę innych warunków, coś czego nie chcesz, utrudnienia a przecież nie wielkie i już jesteś rozdrażniony. I jak myślisz o Mnie nie jest to dla Ciebie odskocznią.
Ja nie zlecałem ci wyjazdu, a i tak Ci pomagam.
- Dziękuję Panie Jezu. To mnie zasmuca, że gdy jestem rozdrażniony czy zmęczony, to nie potrafię byś był dla Mnie odskocznią.
- To się poprawi, dziecko:). Jak zawsze się staraj, przede wszystkim sercem.
- Przepraszam słodki Jezu. Chwała Tobie Chryste.
(pauza)
- Nie mów nic osobie, która przy Tobie być musi. Nie warto.
- Chwała Tobie Chryste.
- Oddaj to Mnie.
- Dobrze Panie Jezu.



22.08

Zapisz

- Jesteś zmęczony. Źle się czujesz. Postąpimy jak wczoraj.
- Dziękuję Panie Jezu.
- :)  (Nieco smutny uśmiech Pana Jezusa)

22.50

Zapisz

- Cóż zapisać Panie?
- :)



Otrzymał Cyprian Polak



////////////////////////////////////////////////////////////

Tutaj umieściłem tylko pouczenie Pana Jezusa dla wszystkich.

Całość przekazu czyli wątki osobiste pod tym linkiem




2 XI 2017 w każdego z was „zainwestowałem” przelewając swoją krew.

W każdego z was „zainwestowałem” przelewając swoją krew.
A największa moja inwestycja to Moje Ciało dane na dar dla każdego, który wierzy we Mnie i wie iż przyjmuje Moje Ciało.



………………………………………………………………

3 XI 2017 Znakiem Odstępstwa będzie świętokradcza Komunia/ Warszawa

Całość przekazu (wątki osobiste) tutaj:


……………………………

- Po czym poznamy odstępstwo, jego początek?

- Odstępstwo już jest i kąkol się rozrasta i zaczyna powoli zagłuszać dobre ziarno. Jednakże przebiega to w sposób niedostrzegalny dla przeważającej większości katolików.
Znakiem Odstępstwa będzie świętokradcza Komunia: dla rozwodników żyjących w nowych związkach (jak to nazywacie) i homoseksualistów obojga płci również stale popełniających ten grzech, który jest obrzydliwością w oczach Boga.
- Chwała Tobie Chryste.
- Co z Warszawą, Panie Jezu?
- Są modlitwy za Warszawę.
Podałem jednakże (przez Ciebie) jakiej ekspiacji chcę.
Każda modlitwa może pomóc w złagodzeniu kary i odwróceniu jej. Pomóc. Jednak trzeba wiele modlitw.
Ta procesja o której mówiłem była najprostszą drogą lecz nie doszło do niej. Chodziło też o to aby Polacy nazywali zło i szatana po imieniu.
Modlitwy, przy udawaniu niejako iż wszystko jest dobrze a będzie jeszcze lepiej, pomogą znacznie mniej.
Popatrzcie jak zareagowali poganie w Niniwie. Wszyscy ubrali się w wory pokutne i usiedli w popiele.
Porównajcie teraz.
Zawsze stolica jest siedzibą największego zła i największego zepsucia. Oczyszczenie musi zacząć się od niej.
- Panie Jezu a krew męczenników przelana za Warszawę i jej zburzenie w czasie II wojny?
- Nie posłuchano objawień Matki Bożej. Konkretnie zakonnicy nie wypełnili tego co mieli wypełnić.
Skoro Warszawa nie nawróciła się nie może być uchroniona od kolejnego nieszczęścia.
O to, że podczas wielkiego trzęsienia ziemi opisanego w Apokalipsie runąć mają wszystkie miasta i jak to połączyć ze zniszczeniem Warszawy zapytasz jeszcze dziecko. Staraj się pamiętać.

………………………………………………………………………

5 XI 2017 Gdybym objawił się wam Ja, Jezus Chrystus i mielibyście widzenie to jest wielkie, lecz nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was

Całość przekazu (wątki osobiste) tutaj:


19.25

Pisz dziecko

- Porozmawiamy, bo mało rozmawiamy, a trzeba Ci pisać o różnych sprawach i ludach i narodach.
Tak, dziecko, każdy kto zna Objawienie domyśli się do czego to nawiązanie.
Jesteś marnym pyłkiem lecz i Tobie udzielony jest dar proroczy w postaci Mego Słowa. Nie masz widzeń, ni wizji, lecz masz Moje słowo z natchnienia wewnętrznego.
- Panie, jesteś tak doskonały i taktowny, nie zwracasz teraz uwagi na to, że być może za dużo zjadłem.
- Twój żołądek na skutek tego co szatan wyprawiał (w sposób skryty) z ciałem i duchem Twojej mamy odmawiał ci posłuszeństwa. Nie zjadłeś dużo, lecz teraz mogłeś jeść mniej. Zjadłeś trochę więcej przez rozkojarzenie raczej i by nabrać sił. Ja jednak jestem Twoim pokrzepieniem nie jadło i napitek.
- Błogosławię Twe święte rany Panie.
- Wiem, dziecko, że chciałbyś i w klasztorze zamkniętym godzinami modlić się i adorować Mnie. Ten krzyż, który masz, jak powiedziałem, nie chciałem go dać, lecz nie mogłem niewolić psychiki Twej mamy.
A teraz rozmawiajmy o sprawach i narodach.
- Ach Panie.
(drobna pauza)
- Tak Panie, to najlepsze co mam poza i po przyjmowania Twego Najświętszego Ciała.
- Tak i jest. Tak i pamiętajcie wszyscy : (już o tym mówiłem) Przyjmowanie Mego Najświętszego Ciała przez każdego z was to więcej niż przekazy, które otrzymuje mój syn. To największy cud we wszechświecie.
I gdyby objawiła się wam Moja Matka w chwale i świętości wielkiej to nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was.
Gdybym objawił się się wam Ja, Jezus Chrystus i mielibyście widzenie to jest wielkie, lecz nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was.
To jest największe.
To mój największy dar.
To moja największa Miłość, którą daję każdemu z was nikogo nie wyróżniając.
Nie bójcie się więc niektórzy jeśli mówię komuś, że go kocham szczególną miłością.
A czy jesteś pewny, że i Ty taką szczególną miłość byś udźwignął i czy jesteś pewna, że byś udźwignęła? Nie bądź pewny i nie bądź pewna.
Nie zazdrość zatem i nie czuj się zawiedziony, zawiedziona. Przecież oddaję ci się w taki sam sposób jak memu synowi i i innym moim dzieciom, które mają Moje słowa.
Zatem trzymaj co masz, nie pragnij tego czego teraz nie masz, ale kiedyś otrzymasz w obfitości.
Miłość Moją i miłosierdzie Moje okazuję komu chcę i jak chcę. Nikomu nie wzbraniam przyjść do Mnie. Każdy jest powołany do świętości. Nie dla każdego dar Mego Słowa byłby dobry, dla niektórych mógłby okazać się zgubny.
Każdy ma swoje zadanie. Każdy swoją drogę, którą mu dałem. Nikt nie jest pozbawiony Bożego planu, Mego planu, Jezusa Chrystusa, w swoim życiu.
Na tym zakończmy, moje dziecko, ten temat.

Teraz porozmawiamy o przyszłości. O przyszłości narodów.
Jak jest powiedziane – Niemcy czeka zagłada (jeśli nie odkupią swych win). Niemal całe Niemcy będą zalane przez morze, a na miejscu prasłowiańskiego Berlina będzie rosła puszcza.
Widzę, że tu nie rozumiesz, mój synu. Kiedyś nie miałeś problemów z tą wizją, lecz teraz odkąd wiesz, że po 3 dniach ciemności ma minąć 25- 30 lat (tylko) skąd i w jaki sposób wyrośnie puszcza. A jednak (wyrośnie).
Francja mocno ucierpi i będzie zniszczona w znacznej części, część Włoch znajdzie się pod wodą i ucierpią wskutek rewolucji i prześladowania Kościoła.
Irlandia ocaleje, a Anglia znajdzie się w znacznej części pod wodą. Pod wodą znajdzie się prawie cała Holandia, poza kilkoma bardzo małymi miejscami, które zostaną wyniesione nad powierzchnię wody.
Austria prawie cała ocaleje.
Zginą Czesi bo się nie nawrócili, a ziemia zostanie spustoszona i nie będą tam ludzie mieszkać.
Częściowo zniszczone zostaną Węgry lecz naród ten ocaleje. Najmniej ucierpi Rumunia, nieco więcej Bułgaria.
Teren dawnej Jugosławii ucierpi w różny sposób, lecz jak wiecie teren wokół Medjugorje i samo Medjugorje będą nietknięte. Kto tam zamieszka na ten czas kogo Ja tam zechcę ten ocali swe życie i duszę.
Nikt tam nie zginie w czas ciemności. To miejsce będzie chronione szczególnie. I nikt nie będzie musiał się bać, kto tam będzie czy na pewno zdąży zamknąć się w domu z poświęconymi świecami. Boga, moje dzieci nie łapie się za nogi..:)
Więcej miłości do Mojej Matki, więcej zawierzenia Jej a bliżej będziecie ocalenia waszych dusz i ciał. Lecz pamiętajcie: Chciejcie wypełniać Moją Wolę, Jezusa Chrystusa. „ Kto ma pójść pod miecz, pójdzie pod miecz, kto do więzienia, ten do więzienia.” „ Kto na pustynię ten na pustynię”.
Ćwiczcie się w duchu i ciele abyście byli gotowi.
Kupujcie tyle ile wam potrzeba, nie czyńcie wielkich inwestycji związanych z miejscem zamieszkania, czy jego zmianą. Nie pragnijcie lepiej i więcej.
Niech wam wszystko będzie użyteczne, niech służy waszym duszom. Nie wy macie być poddani rzeczom, lecz rzeczy wam. Pamiętajcie o innych i dzielcie się tym. Nie tylko materialnie lecz i duchowo.
Pamiętajcie o dzieciach z domów dziecka, sierotach, wdowach, samotnych starych niewiastach, matkach opuszczonych przez swoje dzieci.
Gdy pomagacie, czy materialnie czy duchowo, czy gdy jedno i drugie wy małżonkowie winniście być jedno. Oprócz was samych i waszych dzieci, waszego domu i źródeł utrzymania winno być coś jeszcze co was łączy. Pamiętajcie o tym. Bądźcie jedno. Czytajcie wspólnie Pismo a szczególnie Apokalipsę. Jeśli tu nie będziecie jedno możecie stanąć przeciw sobie gdy nastąpi podział Kościoła na Nierządnicę i Niewiastę.
Jeśli mężu nie możesz przekonać żony lub żono męża to módl się
(idź dziecko)
o to, ofiaruj mszę i posty lub inne wyrzeczenia bądź umartwienia.
Rozmawiajcie . Po to też dałem wam dar mowy:)
Bądźcie (małżonkowie) zanurzeni we Mnie, w Chrystusie, a zwyciężycie ze Mną Zwycięzcą.
Oddawajcie mi swoje pożycie małżeńskie. Nie wstydźcie się wspólnej modlitwy przed i dziękczynienia po. Wszystko trzeba uświęcać. A to jest święte bo zanurzone we Mnie poprzez Sakrament Małżeństwa, który wam dałem. Sakrament Małżeństwa (naprawia) w części to co Adam i Ewa utracili.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)



1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.