UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 27 listopada 2018

20 XI 2018 Dlaczego światło w sprawie niebocentryzmu dopiero teraz/ Przypomnienie: 20 XI 2017: Bóg jest młody. Nie jest stary. Jest wieczną młodością: także Bóg Ojciec.


Wtorek, 20 listopad


11:55

- Piszemy dziecko:)  (Lekki uśmiech)
- Tak Panie Jezu.
To ciekawe Panie Jezu.
Ostatni raz pisaliśmy więcej i na inne tematy niż moje ponad miesiąc temu przy moim wyjeździe. Teraz znów.
-  Tak jak powiedziałem, jest to przede wszystkim dla tych co wspierają te Orędzia i chcą czytać treści dotyczące bytu, innych tajemnic, pragną pouczeń dla wszystkich.
Dlatego jest podczas Twojej następnej podróży za granicę, która jest dzięki ich szczególnej hojności. Bowiem nie jest to tylko opłacenie wynajmu mieszkania, wyżywienia i innych bieżących potrzeb, ale też kosztowne jak na kieszeń przeciętnego Polaka wyjazdy.
- Chwała Tobie Chryste, że tak to teraz uczyniłeś!
A teraz jestem bliżej, Panie Jezu, też Boga Ojca.
- Tak dziecko. Jesteś bliżej te około dziesięć kilometrów.
- Niezwykle działasz, Panie,  w moim przypadku i za moim pośrednictwem. I przede wszystkim łaskawie Panie Jezu.
( Po dłuższej przerwie)
- Jak dbasz o mnie, Panie Jezu.  Jako jedyny dostałem trzy miejsca wolne  i kładłem się, miałem też inną, wiadomą swobodę.
- I to dziecko dla Ciebie.
- Bardzo dziękuję śliczny Jezu.
Ale ja nie jestem dobry.
- Któż jest dobry dziecko.  Lepszy jesteś od wielu, którzy się uważają za dobrych, w tym od tej nieszczęśliwej kobiety.
- Chwała Tobie Chryste.



   ( Pauza na jedzenie na pokładzie samolotu)


Zapisz

- Wszystko co dobre daję człowiekowi. Także i samoloty. Można rzec, że to jest szczególne dobro, które pozwala bardzo szybko się przemieszczać. Dlatego też chciałem i chcę abyś Ty od kiedy jesteś na mojej drodze dużo latał. ( W tym roku trzeci raz:) A może jeszcze gdzieś polecisz (w tym roku). I chwalił Mnie z pełną świadomością, także tą, że żyjecie w kuli, a nad wami mieszka Bóg. I to ledwie trzy tysiące kilometrów.
- Dlatego, Panie, Ci co byli w „kosmosie” to znaczy przebili linię Karmana mówili często o obecności Boga, choć przedtem nie byli religijni, lub mało religijni. Nawet może wychowani jako ateiści, jak Gagarin, który miał mówić o Bogu i za to go zabili w katastrofie samolotu, choć może to nieprawda iż ten był powód, albo, że tylko ten.
- Kto mówi o Bogu, zaczyna mówić o Bogu, może chcieć mówić prawdę i w innych sprawach. Gagarin stał się więc i niewygodny, ale i niebezpieczny dla systemu. Jednego, kłamliwego, światowego systemu.
- Dlaczego, Panie Jezu, nie dawałeś światła swoim sługom w sprawie niebocentryzmu i to świętym i mocno pokutującym czy żyjącym dość surowo i wstrzemięźliwie.
- Jak wiesz, dziecko, sprawa tego kłamstwa została przypieczętowana od czasu kłamstwa lotu na Księżyc a wcześniej na „orbitę” ziemską. Jest to zatem od dość niedawna.
Trzeba też było aby był Internet w swej rozwiniętej fazie abyś Ty mógł na ten temat pozyskiwać wiadomości i to jeszcze przed przekazami a potem dokładniej i więcej i aby mogli inni.
Gdyby nie było Internetu, który dałem, jak mówiłem, na Czasy Ostatnie nie byłoby to możliwe.
- Chwała Tobie Chryste.
Bądź Pochwalony słodki Jezu.


- Panie Jezu, zadbałeś o mnie.
Obym nie miał w pokoju obok rozwydrzonej dzieciarni jak teraz w samolocie.
- Nie martw się dziecko.
- Bardzo dziękuję Panie Jezu.


(pauza)

- Patrzę, Panie Jezu, na ten < nieczyt. słowo może chodzi o kontynent jego kraniec, wybrzeże> . Na ten ocean i <niezrozumiały sens dwóch słów> na ten świat i niedługo skończy się taki jaki znamy. Dobrze jest go oglądać z góry nim odejdzie.
- Lecz będzie piękniejszy. Święty. Lecz dobrze jest go oglądać nim odejdzie taki jaki jest.



Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



20 XI 2017 Bóg jest młody. Nie jest stary. Jest wieczną młodością: także Bóg Ojciec.



Poniedziałek, 20 listopad



Zapisz dziecko

·                     Cóż zapisać Panie?
·                     Tak dziecko jest dylemat przepisywać przekaz czy zapisywać.
·                     Chcę Ci dać parę słów. Otuchy i tego co Ci potrzebne.

Do spraw ziemskich trzeba zawsze mieć dystans., Ja jestem celem. Z łona Boga wyszedł każdy. Przeznaczony do życia w chwale Jego Boga.
Bóg jest niepojęty, moje dziecko i moje dzieci, lecz równocześnie daje wam się poznać i uczynił was na obraz o podobieństwo swoje.
Bóg jest młody. Nie jest stary. Jest wieczną młodością: także Bóg Ojciec. Z niego wszystko i Jemu wszelkie dostojeństwo. On udziela hojnie.

Tajemnicy Trójcy Świętej nigdy nie pojmiecie do końca w wieczności (błogosławionej) lecz będziecie ja pojmować i będziecie coraz bogatsi przez wieczność.

Amen, moje dziecko.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)


17 komentarzy:

  1. O biskupi, kardynałowie i kapłani polscy, czy myślicie żem jest Bogiem starym i głuchym, a nawet głupim? - Obrazy, gdzie się Mnie przedstawia, jako starca są karykaturą. Wiek, ilość lat, wygląd są pojęciem względnym, a Ja tym kryteriom nie podlegam. Nie jestem ani starszy, ani młodszy, od Boga Syna i Boga Ducha Świętego. Życzę sobie, aby malowano i rysowano Mnie, jako 33 latka. Wygląd mój jest taki sam jak Syna i Ducha Świętego.
    Są to wielkie, niepojęte dla was stworzeń tajemnice. Powoli zacząłem ujawniać wam o słodkie dzieci niektóre tajemnice. Pragnę, aby znalazł się malarz, który namaluje obraz Trójcy Świętej. Oto pokrótce opis całość ma się znajdować w kręgu światła, którego promienie mają być żółto - złotoróżowe. Ustawione trzy złote, bogato zdobione trony, na których My Trójca Święta zasiadamy. Ja pośrodku, po prawicy Mój Boski Syn Jezus Chrystus, a po lewicy Duch Święty. Twarze niech będą takie jak na całunie (NASA) Mamy białe tuniki, Ja mam świetlisto - złoty płaszcz, Mój Syn Jezus Chrystus płaszcz czerwony, a Duch Święty kolor zieleni srebrno – metalicznej Nimb (aureola) u Mnie ma być trójkątny, średniej wielkości, u Syna okrągły z oznaczonym krzyżem świetlistym, a Duch Święty okrągły. Na naszych skroniach korony tiary, lecz każda inna. Ja z symbolem Bożej Opatrzności, Syn z symbolem zbawienia Krzyżem, a Duch Święty z symbolem gołębicy. Włosy mają być takie same, koloru ciemny kasztan, oczy błękitne, odcień miedzy błękitem jasnym, a ciemnym. Ja trzymam w ręku buławę i jabłko z Krzyżem, Syn swój Krzyż, a Duch Święty z rąk skierowanych ku dołowi posyła siedem płomieni, swych siedmiu darów. Stopy bose z tym, że mają być widoczne stygmaty na nogach. Całość przykrywa, a raczej otacza świetlny obłok. Obrazowi temu dam Moc czynienia szczególnych Cudów i Łask. Ma być umieszczony ten obraz w Kościele w Budziszynie. Znaczenie i łaski poznacie w swoim czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie jest źródło tego przekazu? TJ. przez kogo są udostępniane?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. +JMJ
      No i nie dowiemy się o to źródło?

      Usuń
  2. Piękne ale fajnie by było wiedzieć kiedy, komu, gdzie ? te słowa padły czyli jakiś odnośnik, link. Chyba że to znane oczywiste dla wszystkich (mam na myśli w/w słowa w komentarzu).

    OdpowiedzUsuń
  3. +JMJ
    Z kolejną malarką chyba nie wypaliło. . Piszę "chyba" bo aczkolwiek wydawało się, że to jest wreszcie ta osoba i zakochana w Chrystusie i zna Valtortę to bierze bardzo duże wynagrodzenie w stosunku do tych dwóch malarzy na przykład z których jeden się nie podjął a drugi zrezygnował już po rozpoczęciu pracy. Pięciokrotnie większe. Zaś jej obrazy nie podobają mi się aż tak bardzo aby płacić pięć razy więcej. Jeszcze zobaczymy bo jako osoba malująca rzeczy religijne może i zmieni podejście, ale raczej nic z tego nie będzie.

    Zatem prośba do tych osób, który mają malarski gust nazwijmy to, ale ich stosunek do malarstwa jest platoniczny i takich, które same malują. Wiem o dwóch takich z czytelników. Może znacie jakiegoś malarza, który jest niedrogi i w którego obrazach jest to coś.


    Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. #225 Mowa Lacha [EMʷE LAH] i Cywilizacja lechicka (wyd.1907) Ks.A.Szaniawski

    https://www.youtube.com/watch?v=pxJqeOqh_cs

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł o związkach Sanskrytu z językiem polskim.

    Sloveniska Samskrta?
    http://wspanialarzeczpospolita.pl/2014/11/18/samskrta-sloveniska/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka Lechia oraz dlaczego historycy polscy zaprzeczają istnieniu Imperium Lechitów cz. 1
    https://www.youtube.com/watch?v=RNUtex4XA48

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj jeszcze przypomnę krótki, ale tak się składa, że chyba mający rekordową oglądalność materiał o Wielkiej Lechii. Jest specyficznie mówiony, ale do wielu młodych ludzi chyba ten sposób przekazu trafia.
    To tak jakby ktoś miał chęć podzielić się z kimś kto może potrafi spędzić nad przekazem tylko kilka minut, a nie zna tego filmiku.
    Istniejemy trochę dłużej niż od roku 966
    https://www.youtube.com/watch?v=ZOdRlNKCYMM

    OdpowiedzUsuń
  8. Słowianie a Sanskryt
    https://www.youtube.com/watch?v=HcZTQjCJRgU

    OdpowiedzUsuń
  9. Astronomiczna tajemnica Krakowa (film dokumentalny)
    https://www.youtube.com/watch?v=7H8H5wIheGA

    OdpowiedzUsuń
  10. W Krakowie pod Bramą Floriańska zawsze jest dużo malarzy, może by któryś z nich podjął sie nałować obraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Owszem byłem tam.
      Był jeden co mi pasował, ale nie chce się na razie podjąć.
      Trzeba zrozumieć, że diabeł temu przeszkadza, nie jest to tak jak z każdym obrazem, czy nawet każdym innym obrazem religijnym.

      Usuń
  11. Szczęść Boże panie Cyprianie.Od długiego czasu zaglądam na pana stronę i czytam podejmowane tematy .Szczerze powiem że bardzo jestem zszokowany teorią niebocentryzmu ale nie tylko tym...mnie teraz bardzo zasmuca sytuacja związana z niedawnym incydentem w cieśninie na Morzu Azowskim.Od kilu dni zastanawiam się czy aby nie zaogni się konflikt między Ukraina i Rosją.Bardzo nie chciałbym tego wręcz modlę się o łaskę pokoju albo chociażby uspokojenia sytuacji.Jednak tez nie daje mi spokoju myśl czy aby to zdarzenie nie było przypadkiem prowokacja ze strony ukrainskiej. Tu chcę zaznaczyć że nie obwiniałbym tych marynarzy z ukrainskich jednostek.być może oni zostali tam posłani i mieli wykonać "akcję".I w kontekście tych wydarzeń zstanawiam sie też czy przypadkiem nie jest tak że ktoś rozgrywa prezyydentem Poroszenką a ten z kolei Ukraincami.W jakim celu? By poprzez takie prowokacje rozniecić konflikt.A inicjatorami sterującymi Poroszenką mogłyby być USA i Izrael.Oczywiście nie jest tak że Putina uważam za niewinnego.Ale ma wrażenie że USA/Izrael szuka pretekstu do rozpętania wojny teraz na innym polu-ukrainskim.Wojna w Syrii jakby to ująć jest w fazie "zakonczenia" bo udało się utrzymać Assada u władzy i na dodatek armia rzadowa (dzięki pomocy Rosji i Iranu) wyparła z dużej części kraju "obcinaczy głów.Myslę sobie czy przypadkiem "Zachód" (USA i Izrael) nie próbuje rekami Ukrainy wzniecić konflikt? Co pan o tym myśli panie Krzysztofie?.Tez zastanawiam się jak Pan ocenia to co dzieje się w Syrii.Wiadomo bowiem że chrześcijanie pod rządami prezydenta Assada są w miarę bezpieczni.A on z kolei jest przez większość polityków zachodnich traktowany jako zbrodniarz.To tyle.Pragnę też podziękować panie Krzysztofie za trud udostępniania tych Orędzi, przekazów dla nas.Życzę błogosławienstwa Bożego i powrotu do zdrowia.Piotr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Dawałem materiał filmowy, który to wyjaśnia.

      J już nieraz mówiłem, że gdy jest jakieś zdarzenie i aby wyrobić sobie pogląd trzeba nad tym posiedzieć, to samo dotyczy mnie, a na takie rzeczy nie mam też pozwolenia, bo tu kilka godzin może nie wystarczyć.
      Materiał jest na kanale Opcja Społeczna- Videoblog.
      Przychylam się do tego, że to prowokacja ukraińska, można powiedzieć z nurtu żydoukraińska, czy żydoamerykańskoukraińska. Nie wybielając Rosji. W Przekazach zresztą o Rosji Pana Jezus mówi wyraźnie. Na przykład w przekazie z 2016 roku o Smoleńsku, jest tam wspomniane i o Majdanie.
      O Syrii się nie wypowiem bo nie pozyskiwałem tu informacji.
      Tak się jakoś składa, że te wszystkie "reżimy", które trzeba obalić pozwalają żyć chrześcijanom normalnie, a jak one upadają o co najbardziej zabiega USA to wtedy chrześcijanie są bezlitośnie niszczeni.
      Bóg zapłać za życzenia

      Usuń
  12. https://www.cda.pl/video/2153348d6
    Żydomasoneria. Kto stworzył imperium zła. Lektor PL. Całość w jednym filmie.
    Film usuwany i znienawidzony przez żydomasonerię.
    Dziennikarskie Biuro Śledcze przedstawia film o Masonerii, tajnej organizacji, która od wieków stoi za wydarzeniami na ziemi. Materiał odpowiada na pytania: Kto stoi za rewolucją z Francji, czy w Rosji ? Kto planuje wojny ? Kto kreuje dyktatorów i przywódców w państwach ? Kto tworzy pieniądz ? Kto morduje skrytobójczo ludzi ? Kto niszczy i rabuje państwa, w tym z bogactw naturalnych ? Kto stoi za wszelkim złem, za podziałami i skłócaniem ludzi ? Obecnie każdy Polak ma dostęp do wiedzy, która już nie jest tajna. Masoneria jest demaskowana dzięki odwadze wielu ludzi - przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii i różnych metod, w tym internetu. Do walki z ludzkością i kościołem katolickim masoneria wykorzystuje różne narzędzia - broń, w tym: Unię Europejską itp., Sztuczny Kryzys, uchodźców, GMO, Gender, Chemtrails - smugi chemiczne, zamachy bombowe, terror etc. Masoneria stoi za operacjami tzw. fałszywej flagi - pozorowaniem działania wroga, działania terrorystów itp., aby mieć powód do: wojny, ograniczania praw obywatelskich, represji etc. - w rzekomej obronie interesów państwa, które jest przykrywką (czytaj: maskowanie bezprawia, zbrodni itp.) dla: korporacji, karteli, masonerii itp.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.