UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 5 sierpnia 2019

5 VIII 2019 Przypominam wam dzieci o nabożeństwie do Matki Bożej Ostrobramskiej/ Jesteście mało aktywni, także wy, czytelnicy tych przekazów/ Rozwiewanie obaw pewnej niewiasty


Poniedziałek, 5 sierpnia

00:12
- Nie chcesz pisać dziecko?
- Chce Panie tylko jakoś.
- Jakoś?
- Przepraszam Panie Jezu.
- Sam niedawno mówiłeś, że nie masz nic lepszego. Skąd dziecko te opory. I tak nie chciałeś iść jeszcze spać. Wolałbyś przeznaczyć na inne rzeczy?
- Nie, Panie Jezu.

Piszmy zatem


- Przypominam wam dzieci o nabożeństwie do Matki Bożej Ostrobramskiej.

Czy wykonaliście Moje zalecenie i macie w domu na ścianie Jej Ostrobramski wizerunek? I czy macie medalik z wizerunkiem Ostrobramskiej Pani?
Dawajcie takie medaliki w rodzinie i także bliskim znajomym.
Odwiedzajcie domy dziecka i dawajcie je dzieciom.
Musi się zwiększać cześć dla tego obrazu jeśli mam ratować Polskę . Wielu księży o nim zapomniało.
Matka Boska [ Ostrobramska] jest Panią Polaków na Czasy Ostatnie, to przypominam. Tego określenia będzie się bało wielu księży, ale obraz niech będzie rozpowszechniany i otaczany czcią.

Jesteście mało aktywni, także wy, czytelnicy tych przekazów.
Czy wysłaliście kartkę temu chłopcu, który ma przybrane mię Maciek?
Czy chcecie się włączać, choć w mały sposób, w sprawy kraju? Czy mój syn spośród was znajdzie choć kilka osób, które złożą pozew zbiorowy?
Jeśli wy, którzy jesteście solą tej polskiej/ lehickiej, prastarej ziemi będziecie bierni to cóż inni Polacy?
Widzicie moje dzieci. Macie świeży przykład. Oto internetowy portal na popularnym ( najpopularniejszym na świecie) kanale służącym do umieszczania materiałów filmowych asekurował się gdy idzie o prawdę o Adamowiczu. I cóż to dało. I tak masoneria kanał zlikwidowała.
Tylko prawda, moje dzieci, prawda bez ogródek.
Mój syn zawsze by mówił prawdę o świecie nawet gdyby nie był na Mojej Drodze o ile by miał ku temu warunki:). Teraz może to robić, ale robiłby to gdyby nie miał przekazów, nawet może więcej o ile by miał wsparcie.

Mój syn żartobliwie napisał w komentarzu o kobietach w Anglii w czasach królowej Wiktorii, którym radzono by w tak ważnej, zwłaszcza dla niewiasty, chwili, zamykały oczy i myślały o Anglii.
Trzeba myśleć o swoim kraju a przede wszystkim zań się modlić. Lecz trzeba wykonywać też małe działania, które wiele nie kosztują jak ta kartka do chłopca z Torunia, list do tej znanej wam z adresu szkoły w którym bez ubliżania, ale bardzo ostro napiszecie co o tym myślicie, czy wreszcie własne pismo do prokuratury. Nie podawajcie prywatnych osób do sądu ni prokuratury, ale w sprawach publicznych można i należy to czynić.

Nie nakazuję wam wam wykonywać działań czasochłonnych nie mówiąc o kosztochłonnych, ale jakieś działania publiczne podejmować musicie jako Polacy. Nie możecie być bierni. Bierność i chowanie głowy w piasek nie pomoże a bardzo zaszkodzi.
Czyż nie możecie w tej sprawie wykonać choć telefonu czy pójść do biura poselskiego gdy jest tam gdzie mieszkacie, lub zrobić jeszcze coś innego?
Nie śpijcie dzieci.
Czy mówię do was byście spali.

Amen moje dzieci.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste. Dziękuję.

10.20

Zapisz dziecko
- Zrób po prostu plan. Musisz mieć też ważne rzeczy, których nie zrobisz w jedne dzień napisane osobno.

Tak dałem ci próbę. Dotychczas gdy czułeś się obciążony miałeś wyjazd i to ostatnio dwa razy w egzotyczne miejsce. Teraz nie możesz pojechać a aktualnie nadal jesteś przeziębiony a podróż wiąże się z klimatyzacją i to Ci szkodzi.
W tamtym roku byłeś przeziębiony niemal cały sierpień, bardziej niż teraz. Teraz jednak masz zmaganie się z chorobą i leczenie (pierwotne <lub „pierwotnej” C.P.> dlatego też i przeziębienie jest lżejsze.
Uruchom dziecko ten aparat za który zapłaciłeś, co do którego nie jesteś pewny działania i jego sprawności, ale nie potrafisz powiedzieć czy nie jest sprawny. On ci pomoże.
- Ale tak radykalnie?
- Pomoże Ci:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


10.40

- Niepotrzebne te obawy, zawracanie Tobie głowy, a ja Bóg muszę ingerować i dopowiadać do Orędzia.
Przecież wiecie < to znaczy ja i ta niewiasta C.P>. Powiedziałem, że będziesz zafascynowany jej fizycznością zwłaszcza w intymnych chwilach.
Nie masz obowiązku kochać niewiasty na odległość, którą znasz tylko ze zdjęcia.
Nie dojdzie do ślubu jeśli nie będziesz jej kochał. A jeśli dojdzie do ślubu to będziesz kochał i nie będą Cię interesowały młode kobiety, ani w jej wieku.
Skoro powiedziałem wcześniej, że będziesz zafascynowany to znaczy, że bardziej niż z młodą kobietą. Poza tym to, że Ci się podobają to nie znaczy, że ich pragniesz. Nawet gdybyś nie był na Mojej Drodze, miał dobrą sytuację finansową raczej nie zdecydowałbyś się na małżeństwo z młodą kobietą. Czujesz już różnicę i to, że przekroczyłeś pewną granicę. Nie chcesz się ośmieszać jak to sam mówisz, nawet gdybyś spotkał się z wzajemnością
W ogóle przecież dawno temu stwierdziłeś, że najlepiej dogadujesz się z rówieśnicami, co do roku urodzenia. „Te same wspomnienia z przedszkola”. Ten sam czas, ta sama pamięć. Solidarność i stan wojenny. Wcześniej mało rozumiane to, że Jan Paweł II został papieżem i mało rozumiana radość rodziców tutaj.
Bardzo prawdopodobne, że gdybyś miał dorosłe dzieci a mógł wziąć ślub kościelny to ożeniłbyś się z rówieśnicą, nie młodszą nawet dziesięć lat.
A zresztą cóż z tego, że Ci się podobają młode kobiety. Nie pożądasz ich, nie chcesz z nimi grzeszyć.
Lubisz młodzież i zawsze lubiłeś, w wieku studenckim, studentów. Przy odpowiedniej sytuacji i pewnej ciągłości byłbyś dobrym ich przyjacielem, trochę jak Karol Wojtyła tylko w pomniejszeniu:).
Podobają Ci się też pary, jak jest para która ci się spodoba to lubisz je i cieszysz się nimi. I niełatwo poznać czym się kierujesz bo podobała ci się jedna para na dziesięć a tu w Rzeszowie mniej...

Zresztą będziesz miał przybraną córkę i cieszył się jej młodością i uczestniczył w niej.
Mocno Ci zawraca głowę ta Twoja jeszcze niedoszła narzeczona.
I jak powiedziałem niedawno ( jeszcze nie opublikowane) nie od razu ślub po poznaniu się. Musi być ten okres narzeczeństwa, nie krótki, także w waszym przypadku.
Po co takie lamenty skoro się jeszcze nie zobaczyliście.
Jeśli zaś, moja córko, podobają mu się młode kobiety a wybiera Ciebie powinnaś się poczuć tym bardziej dowartościowana. Gdyby było wiadomo, że dokładnie w Twoim wieku też byłabyś zaniepokojona.
A gdybyś wiedziała, że rówieśnice to byłoby jeszcze gorzej..?:)
Postarzałabyś się dziecko?:) Śmiech Pana Jezusa.

Mojemu synowi od dziecka, niemal od przedszkola podobały się tylko luksusowe samochody, ale nie te najdroższe. Nie wiedział nic o cenach, tylko patrzył na linię. Inne go nie interesowały. Ale nigdy nie pragnął mieć takiego samochodu i nie starał się o to.
Pamiętaj też o swojej córce. I nie zasmucaj jej też swoimi smutkami.

Lepiej aby tak nie było, ale mój syn wie jak smakują młode kobiety ( przed przekazami oczywiście!).
I zapewniam Cię, że pod względem erotycznym będziesz mu bardziej odpowiadać a Twoją fizycznością w intymnych chwilach, Twoją cielesną powłoką:) będzie bardziej zafascynowany niż nimi.

Nie wpadaj córko w ciągłe doły, jak mówicie i frustracje. Nie masz prawa do tego by od mego syna wymagać cokolwiek.
Takie wymagania możesz mieć dopiero gdy będziecie się spotykać a już w pełni (prawie) gdy będziecie zaręczeni.
Wszystko to wpływa ( z Twojej strony) negatywnie. Nie rób krzywdy sobie i Twojej córce.
Ja jestem mocen dać memu synowi nawet popularną aktorkę, która jest religijna albo taka się stanie i byłaby dobrą żoną. Czyż nie ma on kręcić filmu:)
Zatem trzymaj co masz i szukaj Moich pragnień a nie tego co chce diabeł aby popsuć to co Ja chcę dać.
Amen moja córko.
- Dziękuję : Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Och przepraszam, Panie Jezu, że ci jest zawracana Twoja kochana Święta Głowa, Ja jestem zadowolony z tego co mam chociaż sam dopuszczasz diabła do mojej choroby i niemocy leczenia, ale nic mi nie brakuje i nie mam żadnych frustracji, a jeśli nawet są to wiem, że od diabła i nie mam do nich powodu.
-:)
Pan Jezus pogłaskał mnie po głowie.

12.54
- Co do tego wizjonera.
Nie, nie jest to ode Mnie.
A kto to, zostawisz dla siebie.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał  Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

//////////////////////////////////////////////////////////

Zasady dotyczące komentowania:
1. W przypadku komentowania z konta anonimowy zawsze nick lub imię przed lub po wpisanym tekście. ( Dla chcących może być oczywiście imię i nazwisko).
2. Przynajmniej jeden, pierwszy komentarz musi dotyczyć Orędzia aby okazać szacunek Słowu Pana Jezusa, dopiero potem mogą być komentarze na inne tematy niezależnie od tego co by było (ewentualnie) wpisane przeze mnie pod Orędziem.
3. Niedopuszczalne są komentarze negujące dogmaty katolickiej wiary, siejące celowo zamęt a także negujące objawienia maryjne. ( Medjugorje, Garabandal, Oława, inne). To nie jest forum wymiany myśli dla wolnomyślicieli albo reprezentujących faryzejską linię w ramach katolickiego kościoła.
Większość ukazujących się na bieżąco Orędzi nie ma możliwości bieżącego komentowania i nie jest to żadna krzywda. Tutaj jest to inaczej ale jest to po to aby budować się wzajemnie i budować wspólnotę a nie by wygadzać trolom i innym internetowym dywersantom.

4. Jeśli chodzi o krytykę otrzymującego przekazy to jest ona w samych przekazach. Pan Jezus wielokrotnie powtarzał iż jest on bardziej skłonny do złego niż przeciętny Polak inteligent. A ostatnio powiedział ( jeszcze nie publikowane): Oby otrzymujący przekaz był taki jak ( czy podobny) Michalina od Apokalipsy.
Zatem zarzuty o unikanie krytyki ze strony otrzymującego przekaz są na samym starcie absurdalne ponieważ krytyka jest w samych Orędziach. Natomiast krytyka która manipuluje Orędziami,przeinacza je, czy daje choćby cytaty wyrwane z kontekstu zmienia sens i przekłamuje Orędzia i jako taka występuje w sposób podstępny przeciw tym Orędziom rzecz jasna nie może być umieszczana.
W komentarzach takich zresztą chodzi o to by smrodzić pod nimi a nie by oceniać Orędzia bo gdyby tak było to by to robiono w osobnych i spektakularnych miejscach. Ale tego nie chcą bo wiedzą, że mogłoby to sprawić, że Orędzia stałyby się popularniejsze. Pozostaje więc smrodzenie pod Orędziem gdy jest taka możliwość.
Więc mówię, że jej nie ma. Komentarze takie będą albo niedopuszczane z moderacji albo usuwane.
W przypadku usuwania przepraszam za niedogodność osoby, które odniosą się w komentarzu gdyż blogger jest tak skonstruowany, że ich odpowiedź może być usunięta razem z kwestią dla której nie ma tu miejsca, choćbym chciał inaczej.

KM

25 komentarzy:

  1. Na wstępie, dziękuję za tego bloga. Trafiłem na niego przez stronę domymodlitwyjp2.pl i nie przeczytałem jeszcze wszystkiego. Zawartość wpisów jest dosyć pokrzepiająca, gdyż nawet w obliczu Apokalipsy, która przecież napełnia trwogą nawet Zastępy Niebieskie Pan Jezus nadal troszczy się o nas i pociesza w potrzebie.

    Jak wspaniały byłby świat, gdyby wszyscy mieli taką osobistą więź i relację z Panem Bogiem i Panem Jezusem.
    Osobiście wydaje mi się, że istniała w moim życiu szansa na taką osobistą relację z Panem Jezusem popartą doznaniami mistycznymi, ale zaprzepaściłem ją nie potrafiąc do końca wyrzec się swojego doczesnego życia, zwłaszcza związku z narzeczoną, która jest obecnie moją żoną. Pan Jezus ostro mnie zrugał za zmarnowaną łaskę i do dzisiaj cierpię z tego powodu na duszy i ciele. Wiem jednak, że zasłużyłem na karę, więc staram się akceptować i dziękować Panu Jezusowi za mój obecny stan. Jednak żal i gorycz w moim sercu są ogromne, gdyż utrata szansy na bycie w takiej "zindywidualizowanej Szkole Pana Jezusa" sprawia wielki ból duchowy. Przez długi czas nie mogłem się z tego podnieść i traciłem sens życia i wiarę w zbawienie. Pan Jezus dał mi jednak kilka razy znać (a przynajmniej chcę w to wierzyć), że nie skreślił mnie całkowicie i nadal mnie kocha.

    Ufam Jego Miłosierdziu i mam nadzieję, że moje modlitwy i wyrzeczenia są Mu chociaż trochę miłe. Pisząc to prawdopodobnie liczę też na słowo pocieszenia lub komentarz z Pana strony za co przepraszam. Dziękuję raz jeszcze za spisywane Orędzia!

    OdpowiedzUsuń
  2. https://misericors.org/czy-6-sierpnia-swieto-przemienienia-panskiego-uczestnictwo-we-mszy-sw-jest-obowiazkowe/

    Pozdrawiam
    In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale co tutaj jest napisane daje mi to sens do życia wszystko co kierowane jest do Pana Cypriana od Jezusa.Przepraszam Jezu za moje grzechy i dziekuje Ci Jezu za te wspaniałe słowa będę walczył dla Ciebie do końca o siebie i innych. Dziekuje Panie Cyprianie i podziwiam za odwagę i siłę daną od Boga w tych przekazach dziekuje Bogu że na te przekazy trafiłem. Pozdrawiam. Obym miał siłę tak walczyć za ojczyzne i własną duszę chociaż w paru procentach jak by chciał Pan Jezus.

    OdpowiedzUsuń
  4. +
    W intencji Macieja i jego rodziców będzie sprawowana Msza św. symbolicznie jeśli chodzi o dzień bo 1 IX o 19. Post i Nowennę w tej intencji już zakończyłam. Podaję, bo może ktoś dołączy duchowo a nie dlatego, że Pan Jezus wjeżdża na ambicję. Każdy kto czuje się Polakiem, musi zadać sobie pytanie czy zrobił wszystko, żeby pomóc chłopcu. Ja chyba nie. Wybrałam tę najlepszą cząstkę, to co sprawia mi przyjemność. A co np. z biurem poselskim. Nie dalej jak wczoraj biuro posła Pis z P- nia bombarduje moje konto na fb. Dzisiaj wiem dlaczego.


    Maria Marcinkowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Cyprianie
    A dlaczego nie nasza Maryja z Czestochowy tylko Ostrobramska ?
    Czy chodzi o sluby tam zlozone krolewskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [objawienia.olawskie@tutamail.com]
      Jest to związane z Apokalipsą - wieniec z gwiazd dwunastu jest na Wizerunku Ostrobramskim.

      Usuń
    2. Aha dziekuje juz rozumiem

      Usuń
  6. Ma pan racje nie dając miejsca na krytykę. Wiadomo skąd ci ludzie przyszli. Jest taka pani na facebooku co prowadzi profil przeciwko prawie wszystkim objawieniom i tam teraz ostatnio zawrzało, widziałam bo aż wyciekły linki u lewicowych znajomych ze Cyprian Polak jest obecnie tematem. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Henryk Adrian Kamieniecki

    Zacznę od tematu chłopca atakowanego przez banderofilów i system państwowy - czy może wśród czytelników jest ktoś, kto miałby doświadczenie w pisaniu pism publicznych, zawierających paragrafy, czy odnoszących się do kodeksów karnych?
    Taka wiedza przydałaby się, żeby pokazać pismo do prokuratury, żeby miało jakąś „moc prawną”, bo dla kogoś bez doświadczenia może być to trudne. Jeśli ktoś taki by się znalazł, to dobrze, jeśli nie, to postaram się spróbować, ale jeszcze dam sobie czas, bo może komuś by to lepiej i sprawniej poszło.

    Kończąc, dodam jeszcze, że dzisiaj, szóstego sierpnia obchodzimy Przemienienienie Pańskie, a z tej okazji warto przeczytać fragment Poematu Boga-Człowieka, który o tym traktuje. Księga IV, rozdział 37.:

    http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-04-037.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Obywatele powinni pisać skargi nawet nie znając paragrafów. Trzeba powołać się na własne poczucie przyzwoitości. Można kupić w księgarni Konstytucję RP i jeszcze jakiś zbiór praw. Kupiłem sobie kieszonkowe prawo budowlane, bo akurat potrzebowałem. Są telefony zaufania, są bezpłatne porady prawne. Zanim napisałem pewną skargę poszedłem z pytaniem do straży pożarnej, bo jakoś trzeba sobie radzić, jak już nie wiadomo gdzie pójść.

      Usuń
    2. [Piotr] Wystarczy zajrzeć do Konstytucji RP i już piąty artykuł mówi, że Rzeczpospolita Polska "strzeże dziedzictwa narodowego". Konstytucja podpowiada język prawny, który umożliwi dalsze poszukiwania w kodeksach. Wybryki banderowskie i w ogóle sprowadzanie do Polski innych nacji jest niczym innym jak łamaniem tego artykułu. Reszta jest kwestią uściśleń prawa. W świecie prawa są precedensy, więc jeśli danych uściśleń nie ma w ustawach, to widocznie należy czynić starania aby się pojawiły.

      Usuń
    3. Szanowny Panie proszę poruszyć w tym piśmie temat, że szkoła powinna sama sobie dawać radę w przypadku konfliktów, w tym rówieśniczych, tu na tle wyniesionych wartości z domu, bowiem w szkole winien być wdrożony system mediacji i negocjacji oraz rozwiązywania konfliktów innymi środkami. To jest rola nauczycieli , a zwłaszcza pomocy psychologiczno-pedagogicznej w postaci psychologa i pedagoga szkolnego.


      W rozwiązywaniu konfliktów, nauczyciel spełnia szczególną rolę, która wynika z jego pozycji w hierarchii szkolnej.
      Rola nauczyciela powinna wiązać się z rozpoznawaniem
      odpowiednio wcześniej zagrożeń oraz zapobiegania powstawaniu
      konfliktów.
      Każda szkoła winna mieć taki regulamin jak ta i go przestrzegać.

      http://spszufnarowa.pl/Files/Regulamin%20mediacji..pdf
      takaprawda

      Usuń
  8. Boze, dopomóz Maciejowi i JEGO rodzinie👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔💒💒💒💒💒💒💒💒😇💒💒💒💒💒💒💒☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈❤🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

    ...i generalnie wszystkim POLAKOM,POLKOM💪❤💪❤💪❤💪❤💪🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌💒🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑💑

    OdpowiedzUsuń
  9. [Piotr] Aktywność obywatelska, w moim przypadku, od wielu lat polega na pisaniu skarg, głównie na hałas lotniczy. Gdy napisałem pierwszą taka skargę, dostałem odpowiedź z Urzędu, że nikt inny, nigdy takiej skargi napisał, mimo, iż mieszkam w dużym mieście.

    Trzeba mieć swoje zdanie i wiarę w to, że wcale nie jesteśmy sami z tym czy innym problemem publicznym. Pan Bóg zawsze pomaga.

    Coś musimy robić, aby więcej Polaków wykazało choćby taką aktywność jak pisemna skarga, bo sprawy takie jak hałas lotniczy to jest długofalowa walka i nawet masowe skargi nie przynoszą od razu efektu.

    Pozew sądowy nie jest na moje zdrowie, ale to też nie znaczy, że nie bywałem na salach sądowych. Chodzi mi o publiczność podczas rozprawy, która wzbudza respekt, a to także wpływa na postawę sądu.

    Nie godzę się z tym, że pewne sprawy publiczne, także samorządowe, ciągną się bez dobrych rozwiązań. Potrzebna jest szkoła liderów.

    Pan Jezus nie mówi przecież, że taki proces (pozew zbiorowy) będzie dla naszej strony przegrany. I tak jak jest powiedziane w Ewangelii, nie martwcie się o to, co będziecie mówić w sądzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałam wywołana przez Pana Jezusa do tablicy w sprawie zalewu Polski
    przez nieprzyjaznym nam Ukraińców.
    Wysłałam kartkę "Maćkowi" i list na adres szkoły do której uczęszcza.
    Cytuję ostatnie dwa zdania z listu:"W waszym przypadku nie jesteście
    dalekowzroczni,staracie się tylko o to aby nie utracić swoich etatów
    i stanowisk.Paradoksalnie,można utracić szybciej swoje etaty,gdy utraci się niepodległość,przyzwalając na antypolskie zachowania uczniów".

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani Polacy Polak odkrył lek na raka. Może to co wkleję komuś pomoże. https://www.youtube.com/watch?v=nDBXXBdo7_I

    OdpowiedzUsuń
  12. Henryk Adrian Kamieniecki

    Gdyby to zaginęło, to akcję z pocztówkami do Maćka prześladowanego za patriotyzm wysyła się na ten adres:

    Fundacja Instytut na rzecz Kultury Prawnej
    Ordo Iuris
    ul. Zielna 39
    00-108 Warszawa

    Prowadzi to fundacja Ordo Iuris, trzeba umieścić napis: "dla Macieja z Torunia". Oni mają je dostarczyć rodzicom. Czy, jak się umieści, że sam Pan Jezus o tym wspominał, to taka kartka "nie zaginie" tym ludziom? Może tylko co najwyżej dyskretnie napomnieć, że i takie coś się zdarzyło. W każdym razie na pewno wziąć udział trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Henryk Adrian Kamieniecki)

      Jak wysłać kartkę do chłopca - to już było podane. Teraz - co można zrobić ze szkołą.
      Po pierwsze, proponuję wiadomość pocztą elektroniczną, bo to krok w dobrą stronę. Oto adresy kontaktowe - można wysłać wiadomość na nie wszystkie:

      e-mail: sp10@sp10.torun.pl
      e-mail dyrektor: i.cieslak.dyr@sp10.torun.pl
      e-mail wicedyrektor: e.hasse@sp10.torun.pl
      e-mail wicedyrektor: m.dawidowicz@sp10.torun.pl
      e-mail kadry: kadry@sp10.torun.pl

      List pocztą zwykłą wysyła się na adres:
      Szkoła Podstawowa nr 10
      ul. Bażyńskich 30/36
      87-100 Toruń

      List taki można wysłać do konkretnej osoby, proponuję dyrektorkę, lub pedagog szkolną:

      Dyrektor: mgr Iwona Cieślak
      Pedagog: specjalista resocjalizacji i socjoterapeuta
      Elwira Krajewska

      Proponuję wysłać i wiadomość elektroniczną i list pocztowy. Może być krótki, na przykład można wypisać dwadzieścia metod, jakim banderowcy mordowali ludzi. Możemy wysłać dwadzieścia, bo tych metod naliczono 362. - udostępniam łącznik, żeby je przejrzeć i wpisać do listu:

      https://wmeritum.pl/362-sposoby-upa-mordowanie-polakow/33331

      Przykładowe:
      1. Wbijanie dużego i grubego gwoździa do czaszki głowy.
      40. Przecinanie tułowia na wpół piłą ciesielską.
      358. Zadawanie śmiertelnych uderzeń łopatą.

      Wiem, że to są okropne rzeczy, ale ta dyrekcja pewnie o nich nie wie. Niech przeczytają, można wykrukować tę listę. Niech sobie poczytają. Proponuję coś takiego im przesłać.

      Usuń
  13. Mam pewną kwestię, która nie daje mi spokoju. Wierzę, że religia katolicka jako jedyna w miarę dobrze opisuje rzeczywistość, natomiast sama religia, obiecując wieczną przyjemność dla tych, którzy trafią do nieba, jeszcze nie motywuje człowieka (poza nielicznymi przypadkami) do tego, żeby całkowicie się poświęcić służbie Bogu. Cała masa wierzących sprowadza kwestię nazwijmy ją wiary do tego, że wypełnia kilka hasełek zasłyszanych u księdza, w świętych tekstach, orędziach tych czy innych, a poza tym, jak to dzisiaj się modnie określa słowem zresztą wziętym prosto z postulatów Marksa, samorealizuje się i liczy na to, że się załapią do nieba i ma nadzieję, że na sądzie okaże się, że z wyborem strategii się nie pomyliła. Dlaczego więc nie ma katolickich ideologii, które nadałyby sens życiu ziemskiemu i wkładaniu wysiłku, którego brak jest krytykowany w tym orędziu, przy oczywiście zachowaniu całej treści religii? Pomijam już kwestię wbijania w ziemię wszystkiego co dobre przez kościelną masonerię, bo to dla tutejszych czytelników chyba jest oczywiste.

    #antymarksista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Odpowiedzią są pisma choćby Anny Dąmbskiej i Vassuli Ryden. O ile są pilnie czytane. Są to objawienia współczesne, a zatem takie, w których perspektywa przybliżenia Królestwa Bożego na ziemi jest coraz bardziej realna. Świadczą o tym cytaty takie jak "Uczyńcie Raj z Mojego Stworzenia", "Nie bójcie się marzyć o Królestwie Bożym na ziemi". Nie pracujemy zatem tylko dla nagrody, która ma przyjść kiedyś, lecz pracujemy dla normalizacji tego życia, które jest teraz. Bardzo istotne jest to, aby najpierw pozwolić Bogu uszczęśliwić serce człowieka.

      Usuń
    2. Antoni: Nastanie Bożego porządku, Królestwa Bożego na Ziemi to jest coś o co zdecydowanie człowiek powinien się starać, co powinniśmy jako ludzie zorganizować zgodnie z Ewangelią. Jednakże, myślę, że hasło praca czy samorealizacja nie powinno być wykluczane z myślenia o ludzkim codziennym losie. Wszak Ewangelia mówi i o talentach które mamy wykorzystywać, a nie zakopywać. Mamy służyć Bogu i sobie wzajemnie swoimi umiejętnościami jakimi Bóg nas obdarzył. Są też inne bardzo ważne cytaty, o bezpośredniej pracy człowieka, mówiące o tym, że każdy zobowiązany jest do tej zwykłej codziennej, żmudnej pracy na własne utrzymanie, nawet ten, kto oddaje się Bogu, musi pracować na własny chleb. Cytat biblijny: 8 ani u nikogo nie jedliśmy za darmo chleba, ale pracowaliśmy w trudzie i zmęczeniu, we dnie i w nocy, aby dla nikogo z was nie być ciężarem. 9 Nie jakobyśmy nie mieli do tego prawa, lecz po to, aby dać wam samych siebie za przykład do naśladowania. 10 Albowiem gdy byliśmy u was, nakazywaliśmy wam tak: Kto nie chce pracować, niech też nie je!1 11 Słyszymy bowiem, że niektórzy wśród was postępują wbrew porządkowi: wcale nie pracują, lecz zajmują się rzeczami niepotrzebnymi. 12 Tym przeto nakazujemy i napominamy ich w Panu Jezusie Chrystusie, aby pracując ze spokojem, własny chleb jedli.

      Usuń
  14. #antymarksista; Anonimowy [Piotr]

    Na moim blogu http://px02195.blogspot.com/ pojawiły się nowe elementy.

    OdpowiedzUsuń
  15. +
    Bardzo dziękuję za komentarze Panu Piotrowi i Henrykowi.
    Umocniłam się.
    Maria Marcinkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Dziękuję za te słowa. Musimy nawzajem się umacniać i jeszcze bardziej się umacniać, bo przed nami kolejne próby. Od ponad 20 lat zbieram cytaty z objawień, to są same perły, dlatego mój główny projekt w Internecie ma nazwę "Cytaty z Objawień" pod adresem: tlig.fora.pl i nowsza wersja: cytatyzobjawien.fora.pl

      Usuń
  16. Seryjny samobójca na tropie tych którzy pomogli wyjść na światło dzienne tzw.aferze podkarpackiej. Ostatnio powiesił się jeden z najbardziej utalentowanych polskich pięściarzy Dawid Kostecki.
    Mirosław Kuczyński

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.