UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 15 lipca 2020

1- 5 VII 2020 Pouczenia dla duszy, także przy okazji pobytu w Zakopanem:)/ Do wody z kranów wlewają nam roztwór aluminium/ Co do tego vlogera - zostanie ukarany, stosownie do swej winy (to oczywiste) lecz nie będzie to kara mała/ Uwielbiaj Nas Moje dziecko. Uwielbienia nigdy za dużo. Ile uwielbisz, tyle w wieczności będzie Twego // Klątwa Boża rzucona na premiera Morawieckiego spełnia się / Dobra wiadomość dla miłośników Kory Jackowskiej

Środa, 1 lipca

07.04
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Na te 3 dni w Bieszczady pojedź możliwie szybko po przyjeździe.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
-:)


7.55

Zapisz
- Jak Ci mówiłem, pokusy nieczyste dotykają Cię bardziej gdy nie masz kontaktu z młodymi kobietami, jak tylko na ulicy gdy je mijasz.
Gdybyś był bezżennym wykładowcą na uczelni, pokusy nieczyste mniej by Cię dotykały niż gdybyś był robotnikiem w fabryce.
- Tak Panie Jezu.
- Tak, irytuje Cię, że gdy jest omen, kobieta z takich czy innych powodów (czasem po prostu braku czasu) nie chce się spotkać. Uważasz to za szczególnie niewłaściwe.
Zatem gdy rozmawialiście o Smoleńsku w pociągu a ona ma w telefonie cyfry 969 to powinniście spotkać się z automatu jak mówicie. Nieraz bywały „omeny” w Twoim życiu i było jak teraz.
Cóż, mój synu, choć jesteś starszy to jesteś, jak mówicie, za wysoka półka by nalegać.
Zakończ zatem.
A napisać jej dając możliwość. Napisz, ale zakończ.
- Dobrze Panie Jezu, dziękuję.

20.26
- Przez ten tydzień nie jadłeś dobrych rzeczy. Nie skosztowałeś czereśni, prawie truskawek. Posiłki nie były bardzo wartościowe. Zatem nie pość teraz. Musisz mieć też siły do pracy przez dwa dni a potem trzy dni w Bieszczady bo musisz udać się na <nieczytelne słowo C.P.> i wrócić do Krakowa.
- Panie Jezu, nie lepsze byłyby Tatry? Mam bliżej.
- Jeśli nie będziesz jechał do Rzeszowa to pojedź do Zakopanego lub okolic. Jeśli będziesz jechał po plecak do Rzeszowa to w Bieszczady.

20.47

- Dokonaj tego zakupu jutro, dziecko. Nie obawiaj się, że może Ci potem brakować na operację.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

22.24

Zapisz dziecko
- :)
- Tak Panie Jezu.
-:)

22.29
- Tak dziecko. Wszystko co Ci daję jest czyste tylko zależy jak to przyjmiesz. Zatem i ta obietnica. Zostaw plewy zeszłoroczne, dziecko. Na dobre ziarno trzeba czekać do żniw. Nie szukaj ziarna w plewach tam gdzie go nie ma albo jeśli było to zjadły myszy i dodatkowo ześrutowały i tak nic nie warte plewy, które są teraz z brzydkim zapachem i odchodami.

Pocałuj Mnie, dziecko.
- Chcesz, Panie, bym Cię pocałował?
- Tak, dziecko:)

Jesteś już śpiący, dziecko. Męczący dosyć tydzień w domu. Nie wypocząłeś, nie zrobiłeś do końca też tego co tu trzeba było zrobić.

Tak, dziecko, napisałem abyś dał tej dziewczynie możliwość żeby się Tobą umówiła jeśli zechce, Ty zaś zakończyłeś znajomość.
Irytujesz się, dziecko, tym, że Chrystus czegoś dla ciebie chce a człowiek zawodzi:)
To miła dziewczyna, szkoda, że niejako spaliłeś mosty:)
- Źle, Panie Jezu, zapamiętałem.
-:)

23.48
-:)

Czwartek, 2 lipca

15.30

-:) Tak, dziecko, mogłem Ci dać natchnienie, ale nie dałem. Ważniejsze dla mnie było Twoje odpoczywanie w tej sytuacji.
- A to przed planowanym wyjazdem co mnie opóźniło to było od Ciebie Panie Jezu?
- Tak dziecko. Nie wychodziłeś w innej sprawie, na tyle byłeś zmęczony.
-:)

20.25
- Cóż dziecko, niewiele wyniesiesz z Adoracji jak na nią pójdziesz. Teraz zbyt źle się poczułeś. O dziewiętnastej na mszy oddychałeś ciężko. Jak się źle czujesz to jest mały pożytek.
Zrelaksuj się:)

21.30
-:)

22.24
Zapisz
- Zostanie ukarany dziecko. <Chodzi o znanego vlogera C.P.>

- Jak będziesz, jak chcesz możesz rozmawiać, nie musisz:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

……………………………

Piątek, 3 lipca


- Co do tego vlogera - zostanie ukarany, stosownie do swej winy (to oczywiste) lecz nie będzie to kara mała.
Uniósł się pychą i dumą, zabolały go rzeczy, które mu wytknąłeś. Nie wspomniał o tych rzeczach. Słowo „koronka” było tylko jedną z rzeczy, którą mu wytknąłeś w dość obszernym materiale, który zamieściłeś w Dodatkach na blogu. On zaś odniósł się tylko do tej rzeczy, ponieważ mógł jej dać odpór, Ty zaś nie słyszałeś nigdzie indziej słowa „koronka” jako zamiennik słowa: coronawirus. Ci których słuchasz czy czytasz nie używają takiego zamiennika, nie liczą na wpływy z reklam w taki sposób jak ów vloger. I tylko u niego na to natrafiałeś. Zresztą nawet gdyby wszyscy mówili „koronka” to masz prawo to wytknąć jeśli tak czujesz jako katolik, a cóż dopiero jak jesteś Moim głosem.
Masz prawo upomnieć kogo chcesz i jak chcesz, a za słowa obrazy jak „kretyn” czy inne, równie niesprawiedliwie i mówiąc waszym językiem wredne, będzie ten ktoś ukarany.
Nie dostałeś takiego słowa od ateistów, protestantów, Żydów, innych, nie dostałeś od środowiska „Gazety Wyborczej” czy „Krytyki Politycznej”, nie dostałeś od sodomitów, ale dostałeś od kogoś kto mieni się być katolikiem. Jest czas oddzielenia ziarna od plew. Do tej pory mogła być plewa, która mogła udawać, że jest w niej dobre ziarno, ale ten czas się kończy. Amen.

Zamieść w komentarzu, tamże.

- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

22.20

Zapisz dziecko
- Nie możesz tak reagować, dziecko. Twoja mama nie potrafi się do tego dostosować. Albo nie odbieraj telefonu albo odpuść sobie, jak mówicie.
- Przepraszam Cię Panie Jezu.


………………………………………..
Sobota, 4 lipca

15.15
- Moje biedne dziecko. Chciałem byś jechał. Wstałeś rano by jechać <częściowo nieczytelny zapis C.P> . Teraz winieneś jechać na dworzec, powinieneś się odespać. Daję Ci możliwości finansowe i zdrowotne, że możesz się poruszać, jak trzeba podbiec, ale jesteś słaby. Wysiłek dużo Cię kosztuje. Ważne byś dziś pojechał, chociaż spróbuj się przespać godzinę.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

……………….
22.07
-:)
- Panie Jezu nie najlepiej to wyszło.
- Ale jak widzisz działało,
- Ale ja nie najlepiej wypadłem.
- Cóż, dziecko, następnym razem będzie lepiej.
- Chyba nie powinienem zaczynać.
- Masz prawo zwrócić uwagę komu chcesz. Nikt Cię nie dotknie. Oni jednak nie zdawali sobie z tego sprawy, że to przeszkadza, razi. Więc jak mocno trzasnąłeś w blat w autobusie to było jak wywołanie wojny.
Nikt Cię nie zdoła dotknąć.
Jednakże za pierwszym podejściem jak mówicie: staraj się być grzeczny:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

(pauza)
- Powiedział, dziecko, na odchodnym lecz nie było to wprost do Ciebie. Nie będę go karał:)
- Dobrze Panie Jezu.
-:)

…………………………………………………………….

Niedziela, 5 lipca

00:30
-:)
- Przepraszam Panie Jezu.
- Twoje złości, dziecko, są spowodowane tą przygodą. Nie martw się tym.
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

8.38
- Źle spałeś, dziecko:) ? Współczujący uśmiech Pana Jezusa.
- Tak Panie Jezu. Przyjechałem na wypoczynek i spałem gorzej niż zwykle w domu. Dałeś mi komfortowe znalezienie noclegu bo szukałem na miejscu i pokój z balkonem, tylko ja mam w tej willi, albo tylko prawie ja.
- Niestety, dziecko, jesteś trochę zmęczony i musiałeś późno odmówić różaniec a byłeś już zmęczony, dodatkowo źle śpisz gdy nie masz piżamy czy też, <nieczytelne dwa słowa C.P.> bo Ci zimno w ramiona, zwłaszcza, że masz problem ze stawami. Powinieneś spać trochę dłużej, no, ale obudziłeś się i powoli się rozchodzisz:)
- Tak Panie Jezu.
- Ta młoda zakopianka, która mówi bez akcentu ma dużo ikry w sobie, ale Ty, Panie Jezu, mówiłeś, że powinienem mieć tylko towarzystwo czystych dziewczyn.
- Tak dziecko, ona intensywnie uprawia seks jak to mówicie. Jest bardzo namiętna, choć blondynka:) Jeszcze bardziej namiętna niż Ty. Gdybyś z nią zgrzeszył mógłbyś nie sprostać jej oczekiwaniom:)
:)

9.17

- Mówisz, Panie Jezu, że pozostanę bezkarny a gdybym mając pretekst, stojąc w grupie chuliganów ciachnął któregoś z nich swym ostrym, podręcznym, bardzo dobrym scyzorykiem to co by się stało? Tym bardziej, że moja forma fizyczna jest kiepska.
- Nie tknęliby Cię.
- Ale by przecież próbowali, rzuciliby się na mnie.
- Jednak by Cię nie tknęli.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

9.39

- Panie Jezu, może jednak źle, że nie wziąłem laptopa, wydaje mi się, że winienem go brać.
- Tak, dziecko, chciałem byś nie brał.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

10.20
- Czy to prawda, Panie Jezu, co powiedział ksiądz Natanek, że do wody wlewają roztwór aluminium i czy to robią też w Polsce?
- Tak, dziecko, robią to w wielu krajach w tym w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Luksemburgu, Słowacji, Czechach. Robią to też w Polsce. W tym i w Krakowie gdzie woda jest bardzo dobra i chwalą się, że najlepsza w Europie a druga na świecie.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


16.10
- I cóż moje ukochane dziecko. Siedzisz na Kasprowym a ściśle w lokalu, w środku. Usiadłeś przy oknie, przy parapecie, uchyliłeś okno bo było zamknięte, zamówiłeś kawę espresso i likier do niej, patrzysz przez okno i ze smutkiem konstatujesz, że widok Tatr Cię nie zachwyca jak niegdyś.
- Tak Panie Jezu, nie wiem czemu.
- Dlatego proponowałem Ci Bieszczady. Chodzić po Tatrach nie możesz bo nie masz sił, ale ważne jest powietrze. Chciałeś nocować w Kuźnicach, bo w samym Zakopanem nie jest zbyt dobre, ale to nie wyszło, bo chcieli byś płacił za cały wolny pokój, za trzy osoby – trzysta złotych, więc się nie zgodziłeś. Teraz płacisz 80 złotych za pokój 2- osobowy i jako „wyróżniony” masz balkon. Miejsce jest dobre, ale jak to w Zakopanem powietrze nie takie jak w Kuźnicach czy wyżej, dlatego < być może „warto” C.P.> abyś jak najwięcej czasu spędził poza Zakopanem.
- Panie, dlaczego przyciąga mnie ta kobieta, mimo tego co powiedziałeś. Grzechu w niej jest dużo, grzech a przyciąga. Chyba, że to nie grzech bo jest mężatką, ale u mężatki jest inaczej, inna aura.
-:) Tak, nie jest mężatką. Seksu uprawia tyle, że aż bolą ją mięśnie i ścięgna:) (smutny uśmiech Pana Jezusa). Korzysta z życia jak mówicie. A przecież mogłaby to samo czynić w małżeństwie z Moim błogosławieństwem.
- Ale na czym to polega, Panie Jezu? Kobieta, która uprawia dużo seksu i ma to coś w sobie, bo nie każda, przyciąga mężczyzn. I co to daje i komu? Czy to szatan? I mnie też i po co?
- Dziecko moje to złożone.:) Człowiekowi Bożemu niepotrzebne te seksualne niuanse i też mogą go kusić. Ty się wiele nie zmieniłeś, choć zarazem wiele się zmieniłeś.
By użyć barokowych paradoksów, które znasz: Zmieniłeś się nie zmieniając:) i nie zmieniłeś zmieniając:) ( Pan Jezus się śmieje uroczym śmiechem:).
- Jesteś taki młody Panie Jezu.
- Jestem młodszy niż byłem na Ziemi gdy nauczałem, wtedy starzałem się od trosk.
- Tylko jestem szczęśliwy gdy z Tobą rozmawiam.
Proponujesz mi spotkanie z młodymi kobietami, a teraz nic z tego nie wyszło:)
To lepiej, Panie Jezu < nieczytelnie zapisana dalsza część zdania C.P.>
- Ale czy nie masz dawać Mnie:)?
- No właśnie Panie Jezu.
Jak mówię: nie będę Ci w tym pomagał, nie przeszkodzę Ci też.
Jest tak jak dawniej tyle, że byłeś młody, teraz jesteś bardziej niecierpliwy i masz gorsze podejście. Chciałbyś powiedzieć brzydko: Ty głupia pipko ( takie słowo niestety u Ciebie jest, dziecko) skoro Pan Jezus chce, bo Cię cholera weźmie.
Do kobiet masz stosunek jak Bungo, alter ego Witkacego. Miał wtedy dwadzieścia trzy lata, Ty dwadzieścia dziewięć jak czytałeś książkę < Witkacy - „ 622 upadki Bunga czyli demoniczna kobieta” C.P.> i jego dojrzałość dwudziestotrzyletniego i oczytanie w wieku dwudziestu dziewięciu lat jak on mówiłeś : „Blad` bardacznaja!” gdy Ci kobieta zalazła za skórę.
- Och, Panie Jezu, że Ty chcesz rozmawiać o takich marnościach, takich przekazów chyba nie było od czasów Twego Zmartwychwstania.
- Nie było, dziecko, takich przekazów.
Jest to dzięki temu, że są w lokucji wewnętrznej. Gdybyś Mnie widział nie odważyłbyś się ze Mną w ten sposób rozmawiać. Zbyt byłbyś onieśmielony. A i Moje święte usta nie wymówiłyby na przykład tego brzydkiego słowa : „pipka”, które używasz w stosunku do młodych kobiet nieraz:).
Jednak mówię to Ja, Jezus Chrystus mocą Ducha Świętego a Duch Święty wieje kędy chce.
- To On jest bardzo wspaniały.
- Jesteśmy jednym Bogiem, ale jest w wyższym, w węższym kręgu Nieba. On: Miłość i Świętość i Radość.
Jednak gdy patrzysz na Mnie zobaczysz i Jego i Ojca.
Uwielbiaj Nas Moje dziecko.
Uwielbienia nigdy za dużo.
Ile uwielbisz tyle w wieczności będzie Twego.
- Och mój Panie, doskonały i słodki.
- Jak chcesz stworzę dla Ciebie kobietę do towarzystwa. Nie będzie miała przeszłości, ni rodziców, będzie tylko dla Ciebie a potem rozpłynie się w nicości.
- Trochę to dziwne, Panie Jezu.
- Dla Ciebie nie byłoby zbyt dziwne, mój Ty dziwaku. Ale to niezbyt ładne słowo: Powiem: Moje Ty dziwne dziecko.
- To stwórz Panie:)
- :)
Mogę to zrobić.
- Ja wiem Panie Jezu.
- Nie masz z tym problemu. Wszystko dla mego dziecka, a co dla biednego Jezusa? który potrzebuje pociechy ludzkich serc:)
- Och Panie Jezu, moja wola jest słaba, ale Ty wiesz, że aby Cię pocieszyć zrezygnowałbym ze wszystkiego.
- Wiem, dziecko, że aby Mnie pocieszyć dałbyś się zamknąć w klasztorze klauzurowym i zrezygnować nawet z rzezi na Ukrainie. Tego Ci najbardziej szkoda, mój mały, kochany barbarzyńco. Krew niewinna. Myśl o przelaniu jej sprawia, że pełniej oddychasz. Mój kochany barbarzyńco:)
- Ale jak barbarzyńca to nie może być kochany.
- U ludzi to niemożliwe, u Boga jest to możliwe.

Teraz, dziecko, zjedz coś.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////

Oto mamy już coraz głośniejsze informacje i coraz bardziej jawne, że Morawiecki jest w odstawce.
Klątwa się spełnia, niedługo przestanie być premierem.
Wydaje się oczywiste, że dla NWO najlepiej aby on był premierem, ale mimo planów szatana ludzkie ambicje też mają znaczenie.
Zastanawiałem się ostatnio czy słowa w Apokalipsie nie oznaczają też, że każdy będzie walczył z każdym nie tylko w sensie narodu, ale także w sensie frakcji, koterii, prywatnych ambicji, nawet u tych co są u steru władzy a nie są z ducha ideologami masońskimi tylko bezideowymi łobuzami.



///////////////////////////////////////////////////

Wczoraj przypomniała mi się znów migawkowo sprawa piosenkarki Kory, dzisiaj przypadkiem włączając portal informacyjny natrafiłem na ten materiał, zatem teraz.( link do materiału na końcu).

Pamięta może niejeden z nas o jakimś spektaklu satanistycznym który zrobiono na pogrzebie Kory czy z jej pogrzebu. Nie śledziłem tego, nie oglądałem, nie analizowałem, tylko wiem o tym ze słyszenia z kilku źródeł.
Kora była kryptożydówką czyli nigdy nie przyznawała się do swego żydowskiego pochodzenia no i jak to u takich - po śmierci może być często bardzo źle albo tragicznie. Zresztą pogrzeb był z tego co wiem bez księdza a ona jako bezreligijna.
Do tego są niewątpliwe ślady masońskie, różokrzyżowe. Nie będę tutaj poruszał tematu czy do masonerii kobiety należą, czy nie należą i do jakiej należą, jakich, jeśli należą.
W każdym razie w roku 1994 jak pamiętam były piosenka :” Róża i krzyż” gdzie były te ewidentne masońskie bzdety i hołd składany jej. Wtedy zresztą kolega doktoryzujący się wtedy a zakorzeniony w Warszawce, o poglądach zresztą mglisto – liberalnych potwierdził, że ta masoneria reklamująca się wtedy mocno  plakatami i na uczelniach „ szkoła różokrzyża” ( i to samo po łacinie – rusocrisanum, itd.) jest popularna wśród kobiet należących do „elity” i bardzo prawdopodobne, że Kora do niej należy.

Dla głupich pod względem religijnych fanów w większości nie chodzących do kościoła jak 60 procent Polaków, oczywiście była ona jak najbardziej osobą, która ze względu na swe piosenki i osobowość trafiła do Nieba, może ewentualnie takiego specjalnego dla mniej pokornych artystów. Bo wszyscy trafiamy do nieba i Chrystus wszystkich zbawia, nawet na siłę..
Obawiałem się, ze względu na ten satanistyczny spektakl i te masońskie historie już zauważalne w roku 1994 ( a mogły być wcześniej) i inne rzeczy, że poszła w satanizm tak, że nie ma już ratunku.

Jednak jest dobra wiadomość dla tych, którzy, nie powiem wychowali się na tych piosenkach, ale je lubili, w dzieciństwie i młodości były dla nich ważne, choć Maanam i Kora to przede wszystkim lata osiemdziesiąte. Później to nie było już to.

Otóż uratowana została od piekła. Cieszymy się z tego wszyscy. Jedną nogą była już w piekle. Mam wrażenie, że uratował ją ten Anioł Pochwycenia o którym mówi znany ksiądz. Uratowana w ostatniej chwili i na ostatniej cienkiej nitce wisząca.
Głupia artystka jak to często artyści są głupi, no ale i za głupotę się płaci. Jej czyściec jest oczywiście bardzo ciężki i może w części nie różnić się niczym od piekła poza tym, że się skończy bo tak jest z duszami, które zostały wyrwane piekłu o włos.

A po ludzku sprawa jest prosta. Po prostu na Sądzie nie odrzuciła Boga, Jezusa Chrystusa, uznała go ( nie uznać wtedy nie można) to znaczy uznała za Boga i Pana i chciała oczyszczać się w czyśćcu.
Dawała piosenki, które choć ze świata to pomagały i by łatwiej się żyło, przynajmniej w latach osiemdziesiątych. Dawała coś dobrego, choć z tego świata. A co dadzą politycy, którzy dają tylko kłamstwo i matactwo?

Andrzej Pochylski z kanału Opcja Społeczna videoblog powiedział przy okazji słów o Bosaku jeszcze przed wyborami prezydenckimi- w porównaniu do Adolfa Kudlińskiego, że od Adolfa Kudlińskiego z jego wypowiedzi dowiedział się wielu pożytecznych, konkretnych rzeczy a od Bosaka nigdy ani jednej rzeczy, która byłaby mu potrzebna, do czegokolwiek się przydała.


///////////////////////////////////////////////////////

Odnośnie tego dlaczego w jednej z ostatnich rozmów z Panem Jezusem powiedziałem: „- Mój Panie najsłodszy, będzie jednak bolało jak operacja bez znieczulenia, ale będzie to ból oczyszczający.
Miałem nie tak dawno sen, bodaj w roku 2019 na przedwiośniu, w którym Prześwietleniu Sumień było pod kątem przede wszystkim Ducha Świętego, ten aspekt był mi pokazany tylko, czy uwypuklony, trudno to powiedzieć.

I próbując to opisać było to jak operacja bez znieczulenia, ale operacja oczyszczająca, nie tak, że boli bez potrzeby. To raczej rozcięcie wrzodu który przynosi ulgę z tym że trochę to trwało, Było dużo bieli i ta biel oczyszczała, biel pochodząca od Ducha Świętego, nie była to mdła biel. biel ta kojarzyła się z dziewiczym śniegiem wtedy i jakbym w pewnym sensie, na nim, w nim klęczał, ale wiem że wtedy nie było zimy, mrozu i śniegu - w tym śnie. (Przynajmniej tak się wydaje:) Był to jednak ból „ta operacja bez nieczulenia” bólem którego nie chciało się pozbyć, bólem oczyszczającym. Była w tym rzeźwość jakby mrozu który przenikał do szpiku kości, ale nie było to odczycie tożsame z naszym mrozem, bo była właśnie ta rzeźwość, bolesna ale jednak rzeźwość.
Klęczałem na jedno kolano ( o dziwo na jedno) trochę pochylony ku ziemi ale tylko trochę.
To określenie przypomniało mi się też w związku z młodą włoską, współczesną świętą, która zmarła jako młoda dziewczyna chyba w latach osiemdziesiątych, z ruchu bodaj Focolare. Miała ona w pewnym czasie silne cierpienia i bóle i mówiła, że Bóg wybiela, może nawet Duch Święty wybiela. Stąd te określenie u mnie: „- Mój Panie najsłodszy, będzie jednak bolało jak operacja bez znieczulenia, ale będzie to ból oczyszczający”.



61 komentarzy:

  1. + Przypominam, że pierwszy komentarz zawsze odnośnie Słów Pana Jezusa, bez względu na to co podałem pod przekazem i bez względu na to, że czytelnik a ochotę akurat się do tego odnieść ma ochotę gdy nie ma jeszcze opublikowanych żadnych komentarzy.
    Komentarz napisany jako pierwszy jest zawsze opublikowany jako pierwszy bez względu na to ile jest w moderacji. Data opublikowania jest datą kiedy znalazł się w moderacji, nie momentem opublikowania. Zatem jedyną możliwością jest nieopublikowanie takiego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęść Boże!
    Dziękuję Ci Panie Jezu za to, że pozwalasz nam czytającym te przekazy, wchodzić w intymną więź istniejącą pomiędzy Tobą a Cyprianem P. Poznaję Ciebie jako przenikliwego Boga - Człowieka OBECNYCH CZASÓW, bliskiego nam, błyskotliwego, pięknego Duchem. Widzę Boga - Człowieka przychodzącego z gotowa receptą na codzienne problemy egzystencjalne, cielesne i duchowe, cierpliwie naprowadzającego na najlepsze rozwiązania. JESTEŚ PRAWDZIWYM PRZYJACIELEM zgnębionych i utrudzonych życiem ludzi. Zaskakujesz Swoim realnym, nieskażonym żadnym złem, krystalicznie czystym i jasnym podejściem do każdego człowieka. Zachwycasz delikatnością, czułością, poczuciem humoru i świętością. Dzięki tym objawieniom dajesz mi wskazówki w jakim sposób mogę pogłębiać osobistą więź z Tobą Panie Jezu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem fragmenty pogrzebu Kory. Trochę zacząłem się zastanawiać co to z nią będzie po śmierci, mając przed oczami te osoby oraz to co mówili. Jedni nawet otwarcie twierdzili że Boga nie ma. To chyba była znana feministka teraz już nie pamiętam nazwiska. Najśmieszniejsze było to jak próbowała mówić o rzeczach typowo boskich i jednocześnie usiłowała wykluczyć z tego wywodu Boga. Dobrze że Kora dostała czyściec. Doprawdy Boga człowiek nie pojmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gina-,,p....." w USTACH NASZEGO KRÓLA utwierdza mnie tylko w tym , że dom nawet z patyków byle w KRÓLESTWIE BOŻYM. Pan Panie Krzysztofie słucha rad NASZEGO KRÓLA ON WIE CO każdemu z nas jest najbardziej potrzebne i w jakiej chwili. Pana rozumiem też doskonale, że nie chce Pan zasmucać NASZEGO PANA I KRÓLA bo i tak ludzkość dodaje MU cierpienia i smutku z powodu wielkiej rzeszy tak bezmyślnie zmierzających szeroką autostradą ku ...,ale to NASZ PAN JEST WSZECHMOCNY I MOŻE jeśli tylko niemądrzy ludzie dadzą swoją wolą TAK JEZUSOWI- wielu uratować.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Justyna]Przepraszamy Cię Boże w Trójcy Świętej, że zgrzeszyliśmy przeciw Twojej Miłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. +Ludwik Błaszczak BĄDŹ UWIELBIONY JEZU CHRYSTE KRÓLU POLSKI.Z tych Orędzi jasno wynika, jaką MIŁOŚCIĄ obdarza każdego z nas PAN. Niestety przynajmniej ja, nie zdawałem do końca sprawy.Obdarz mnie,nędznika Twą Laską PANIE BOŻE abym do końca życia wysławiał z całego swego serca swoją miłość i unikał obrażania TWEGO MAJESTATU grzechamii pokornie proszę o ŁASKĘ za przyczyną NIEPOKALANEJ przemiany serca według TWEGO NAJSŁODSZEGO SERCA mój STWORZYCIELU,ODKUPICIELU i ZBAWICIELOWI. TOBIE CHWAŁA i UWIELBIENIE NA WIEKI WIEKÓW.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Darek
    Czytając te przekazy też się trochę zdziwiłem tym słownictwem Pana Jezusa, że może wymawiać takie słowa i ogólnie toczyć z Panem Krzysztofem takie rozmowy na "luzie" bo nigdzie wcześniej takich nie widziałem z nikim innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Warto zobaczyć, jak się zaczyna Księga Ozeasza, co Bóg tam nakazuje zrobić prorokowi. Potem to się jeszcze powtarza.

      Usuń
    2. Ja bym chciała prowadzić takie rozmowy. Z kim jak nie z Nim...

      Usuń
    3. Przecież Pan Jezus mieszkał na ziemi wśród ludzi i doskonale zna te wszystkie nasze słowa.A i teraz jest wśród nas,bo nie ma żadnych ograniczeń.Słyszy te nasze słowa,złe ,wstydliwe itp.Pan Jezus chce nam to przez Pana Krzysztofa powiedzieć.Dla mnie to super,Pan Jezus jest cudowny.Kocham Go.ELA.

      Usuń
  8. takaprawda

    Polska JUŻ im PŁACI! Ukraińcy podpięli się pod ROSZCZENIA ŻYDOWSKIE I Dr. L. Kulińska
    https://gloria.tv/post/ouTy6kTcnTSB6CAoDgZC6LttS

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam napisać komentarz już w robocie, lecz nie działało mi konto google. Dziwne...

    Uwielbiam, kiedy Bóg jest taki "przyziemny". Dla mnie może i używać wulgaryzmów, nie przeszkadza mi to. Trudno mieć z kimś relację jak jest z "innego świata" niż my. Gdyby Bóg byłby taki niedostępny że niedostępny to wątpię by ktokolwiek miałby z Nim bliskie relacje jakich On pragnie... Było by tylko składanie Mu ofiar i modlitw i tyle by było. Człowiek za dużo wznieść się nie może, za słaby i grzeszny jest. Jedyną nadzieją dla nas jest właśnie uniżenie się do nas Boga, inaczej nie pójdzie nic...
    Fajnie móc z Nim gadać o wszystkim, choć Jego majestat onieśmiela człowieka. Nie przeszkadzają mi wasze "ziemskie" rozmowy. Czekam na więcej! :)

    Co do zatruwanej wody w kranach to było już dużo wcześniej o tym, lecz człowiek szybko zapomina. Dlatego filtrowanie jest np. przez dzbanek w filtrem to chyba minimum. Czytałam gdzieś też, że nie tylko zatruwają wodę ale także przeklinają ją (w butelkach tak samo). W orędziach było by dodawać święconej wody do potraw i wody. Dlatego jak ktoś jeszcze tego nie robi to niech błogosławi i modli się przed każdym posiłkiem. Bóg mówił, że znak krzyża przed posiłkiem to minimum. Nie robimy to tylko dlatego, że jesteśmy pobożni, ale właśnie dla naszego bezpieczeństwa. Jak tak się o tym myśli to wstyd mija, kiedy mamy się publicznie przeżegnać (jeżeli to jest dla kogoś problem). Ja już sobie wyrobiłam ten nawyk.

    Nieraz się zastanawiałam gdzie trafiają osoby publiczne, znane, celebryci, aktorzy itp. Miło wiedzieć, że ktoś z nich został zbawiony. Jak podała pewna polska mistyczka - Marilyn Monroe jest już w Niebie. Miło słyszeć takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiadomo która polska mistyczka podała"Jak podała pewna polska mistyczka - Marilyn Monroe jest już w Niebie"?

      Usuń
    2. [Anna] Fulla Horak bodajże.

      Usuń
    3. Witam pytanie do Cyprian Polaka czy Pan Jezus uzywa ludzkie okreslena takie potoczne w Pismie swietym jak czytam to czasami nie rozumie do konca o co chodzi i mysle sobie ze pomimo wyksztalcenia to nadal nie rozumiem nic ,czlowiek jednak jest ograniczony w mysleniu. Co Pan Jezus mysli o Poloni czy my tez zaliczamy sie do narodu wybranego ? W Sercu zawsze tesknimy za Polska ...,,Do tych pagorkow lesnych, do tych lak zielonych ...."czsam zycie zmusza do emigracji

      Usuń
    4. (Monia) Maria Simma w książce" Uwolnijcie nas stąd" pisała że dusze czyśććowe powiedziały iż niejaka Norma Jeane Mortenson czyli Marilyn Monroe jest już w niebie.😊

      Usuń
  10. [Wanda]Taki był Maj 2020 a ja w moim śnie tylko kocham, kocham cię ... Marcinie .Ta piosenka pomogła. Kora jest za to w Niebie i Rysiek też... nam nadzieję.
    https://youtu.be/3Skn4vxU9cA

    OdpowiedzUsuń
  11. KS.Adam Swarczyñsku nowy film https://www.paruzja-iskraz.pl/film--paruzja-wolanie-swiadka

    OdpowiedzUsuń
  12. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    "Moje dziwne dziecko"

    Bó jest ponad wszystkimi, ale tutaj jest to tak szczególnie widoczne...

    Przypominamy sprawę zakupu broni. Kto kupił czarnoprochowca, to jego wielki plus. Orędzia na ten temat mamy spisane tutaj:

    https://przymierze-milosci.weebly.com/aktualno347ci/kazdy-dobry-polak-i-patriota-winien-miec-w-domu-bron

    Udało się ustalić, że jesteśmy w stanie za mniej, niż 100zł kupić komplet działającej broni – maczeta + proca wraz z amunicją.

    Maczetę kazał kupić sam Pan Jezus, zaś co do procy, jest to potężna broń bardzo mocna o wysokim zasięgu. Aby oszczędzić trudu, podam przykładowy zestaw, gdzie najtańszą sensowną procę kupimy już za 10zł. To jest proca mocna, którą sprawny strzelec osiągnie wiele. Trafienie Ukraińca takim czymś narazi go bardzo na uderzenie naszej maczety. Jest to najtańsza broń dystansowa.
    Podaję:

    Proca (spośród tanich ta działa i jest skuteczna) – 9,90zł

    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/92-profesjonalna-proca-z-podporka.html?search_query=proca&results=16

    Zapasowa guma – 2,50zł – polecam kupić ze trzy sztuki na każdą kupowaną procę:

    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/92-profesjonalna-proca-z-podporka.html?search_query=proca&results=16

    Amunicja – 200szt. szklanych kulek o śr. 16mm – potęga, w dodatku bardzo tanio wychodzą cenowo. Kupmy ten komplet na każdą procę, którą nabywamy. Trafienie czymś takim na przykład w głowę, albo w kolano po prostu eliminuje wartość bojową takiego Ukraińca. Cena – 15,01zł za 200szt.

    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/92-profesjonalna-proca-z-podporka.html?search_query=proca&results=16


    Podsumowując – na komplet zakupu składa się proca za 9,90zł, trzy gumy zapasowe za 7,50zł (można też kupić dwie), oraz amunicja za 15,01zł. Dodając do tego koszty dostawy tego sklepu – 15zł wychodzi nam 47,41zł. To jest komplet za broń dystansową, bardzo groźną i radziłbym się z tymi zakupami pospieszyć.

    Dodam jeszcze jedno, w tym sklepie też jest maczeta, producent nieznany, ale jest duża, za 48,99zł:

    https://srut.pl/pl/maczety/1154-maczeta-dluga-58-cm-stal-hartowana.html?search_query=maczeta&results=8

    Kto nie ma maczety, niech ją kupi, ale trzeba pamiętać, że pewnie będzie wymagała ostrzenia (droższe maczety też wymagają) – albo na obrotowym kamieniu szlifierskim, albo też na ostrzałce do noży kuchennych. Niemniej, nie będziemy żałować, to trzeba dopełnić komplet obronny. Pamiętajmy także o święceniu broni, jeśli nie znamy odpowiedniego księdza (a raczej takiego nieczęsto się spotyka), to samemu ją pobłogosławmy wodą święconą.
    Dodam, że jedna osoba spośród czytelniczek miała sen aby naostrzyć maczetę! Może poprosiłbym o opisanie tego snu tę osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Pan myśli o broni do ASG z plastikowymi kulkami,bo syn pasjonował się ASG i ma.replikę Kałasznikowa przyda się Toto do ewentualnej obrony?

      Usuń
    2. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Jeśli to replika klasy jak CM028, to seria z tego po oczach jak najbardziej pokłuje wroga i to mocno. Dodatkowo wygląd takiej broni jest realistyczny. Jeśli jest w domu, to w porządku, uzupełni ten zestaw procy i maczety, który był proponowany.

      Usuń
  13. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Przepraszam, popełniłem powyżej błąd przy odnośnikach, podając wszędzie ten do samej procy. Poprawny odnośnik do zapasowej gumy:

    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/937-zapasowa-guma-do-procy-ze-skorzanym-koszykiem.html?search_query=guma&results=58

    Odnośnik do kulek – naszej amunicji:

    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/93-szklane-kulki-do-procy-200-szt-.html?search_query=kulki&results=43

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo tych odnośników. Przepraszam ale nie zawsze radzę sobie aby to gdzieś skopiować. Albo jak już skopiuje to potem nie wiem gdzie. Czy mozan byłoby jakiś jeden gdzie moza kupić te proce itp.
      Zagubilam tez link do kupienia książki Marii Waltorty Czasy Ostateczne. Czy może pani Justyna B. podać jeszcze raz link do tej księgarni. Będę wdzięczna. Pozdrawiam wszystkich.

      Usuń
    2. https://sklep.luxveritatis.pl/product-pol-684-Koniec-czasow-walka-dobra-ze-zlem-u-progu-wiosny-Kosciola.html?utm_source=SalesIntelligence&utm_medium=cpc&utm_campaign=SI_138897&utm_content=684#nclid=904bc6e869c27c375a526d5d10372571😊serdecxnie pozdrawiam

      Usuń
    3. Jak początek tych odnośników: www.srut.pl

      Usuń
    4. Dziekujemy Ci Panie, ze prorok Twój pragnie przebywac w tych pieknych miejscach stworzonych przez Ciebie!Niech napawa sie pieknem gor i dolin,przyrodą,folklorem, muzyką, dziełami ludzkich rąk. Niech to piekno go ożywia,ubogaca,dodaje zdrowia,sił.Na swoich ściezkach niech spotyka dobrych ludzi,a jeśli taka jest Wola Twoja Panie, niech własnie tu pozna upragniona towarzyszkę swojego zycia!Gdzie natomiast trzeba niech wskaze i ujawni zło ktore tu tez sie zagniezdziło, byś na tym ludzie dalej mogł polegac Panie!

      Usuń
  14. Panie Cyprianie. Bardzo bardzo dziękuję za te przekazy. Te rozmowy sa dla mnie drogocenne. Dlatego tez często "rozmawiam" z Panem na luzie. Nawet żartuję. Kiedykolwiek wcześniej tak robiłam to czasami byłam przerażona. Teraz jednak wiem, że Jezus chce takiej bliskości z mojej strony. Ten przekaz wyjątkowy-potwierdził. Jak dobrze jest wiedzieć że Bóg czuwa.
    O wodzie juz kiedyś było, że nie jest zdrowa. I pan zalecał aby pić przegotowaną i te z butelek również.
    Co do Kory - bardzo się cieszę, że jest zbawiona, bo wiele jej piosenek dużo wnosiło w moje życie, i nie tylko moje-myslę

    OdpowiedzUsuń
  15. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Jeszcze raz, tym razem w skrócie. Wszystko w tym samym sklepie. Cały obfity zestaw dla jednej osoby zdolnej do obrony za kwotę poniżej 100zł, wliczając maczetę i koszty przesyłki. Niczego tańszego, a działającego, jak sądzę nie kupimy. Polecałbym kupić po jednym takim zestawie, na każdą osobę zdolną w domu do obrony, ale może na początek sprawdźmy taki pojedynczy komplet.

    Proca:
    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/92-profesjonalna-proca-z-podporka.html?search_query=proca&results=16

    Zapasowe gumy (kupmy ze dwie, lub trzy):
    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/937-zapasowa-guma-do-procy-ze-skorzanym-koszykiem.html?search_query=guma&results=58

    Kulki – 200szt. naszej amunicji:
    https://srut.pl/pl/proce-akcesoria/93-szklane-kulki-do-procy-200-szt-.html?search_query=kulki&results=43

    Duża maczeta (może wymagać przeostrzenia):
    https://srut.pl/pl/maczety/1154-maczeta-dluga-58-cm-stal-hartowana.html?search_query=maczeta&results=8

    OdpowiedzUsuń
  16. takaprawda
    Pod ziemią zbudowane są tajne Obozy Koncentracyjne...
    gotowe do przyjęcia milionów osób...
    i to Wyjście dostarcza surowca.
    Celem jest unicestwienie dzieci Bożych...
    przez anulowanie ich cech genetycznych poprzez zmieszanie różnych DNA
    https://ziladoc.com/download/a-powszechna-wystawa-w-mediolanie_pdf

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczesc Boze
    Dziekujemy panu Cyprianowi za spisanie dla nas slow Jezusa ze mozna byc tak blisko z prorokami .Oh Panie Cyprianie mi ciagle sie dostaje ze slowa p Jezusa rozsylam na mesengerze czy fb.
    maja pretensje ze jakim prawem Pan klatwy rzuca ze to nie ob Boga pochodzi tylko zlego..i gadaj takim .ich nie przekonuje ze Jezus przeklal krzew figowy..ze w Starym.testamencie kazal isc i wybic ..no ja nie mam daru mowy zeby tlumaczyc bo szlag mnie trafia zaraz..ja za nerwowa do ludzi i sama bym im walnela ale sie powstrzymuje. No troche charakter mam jak p Cyprian ...i nie wiem ale ja sie chyba nie nadaje do niczego. A tak bym chciala glosic slowa Boga ,powiedziec tym ludzikom we wsi by go nie bezczescili..Dla mnie siedzenie w domu z dziecmi do placzu doprowadza bo czuje sie jak niewolnik.i przez meza i synow same problemy tylko..ciagle sadowe sprawy a ja musze bronic geba ich .bo nie boje sie sedziow czy kuratora syna ..i o dziwo zmienili kuratora mu na poboznego fajnego i jeszcze lepiej bo nazywa sie tak samo jak moj dziadek .bo jedna wredna kuratorke kiedys wyprosilam z domu ..bo swego zycia i pozycia sie nie dam wpierniczac..Prosze o Modlitwe za moja rodzine bo upadlam na samo dno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚwiętY jest PAN 20/2/202016 lipca 2020 19:18

      BÓG nad Tobá czuwa kochana duszo BERNADETTO.
      Amen.😇❣️😇

      Usuń
    2. Pani Bernadetto, u Grzegorza w najnowszym przekazie jest o mocy Koronki do Ducha Świętego. Proszę spróbować, podsyłam linki:
      https://www.youtube.com/watch?v=sfJSfl4UhtA
      http://www.mocmodlitwy.info.pl/do_ducha_sw.html

      Usuń
    3. [Magdalena P] Obiecuję, że będę o Tobie Bernadetto pamiętać w modlitwie:)

      Usuń
  18. To straszne co ci bandyci wyprawiają, wodę nawet nam trują...Przypomnę też, jeśli chodzi o przygotowanie na ciężkie czasy to tabletki do oczyszczania wody właśnie, bo z wodą może być jeszcze gorzej zaniedlugo. Było gdzieś na domymodlitwyjp2.pl

    Ostatnio mało mowilam tak osobiście z Bogiem, Jezusem ,a te przekazy przypominają mi właśnie, że Pan Jezus to lubi. Niektórzy nie widzą takiej potrzeby, bo przecież Bóg wie wszystko, ale dla niego bardzo ważne są słowa i jak widać, taka osobista więź. Fajnie by tak było usłyszeć od Pana Jezusa coś na swój temat, tak z czułością ,ale pouczająco, bo do wielu rzeczy człowiek dochodzi późno albo wcale.
    Ja staram się przepraszać Pana Jezusa i Boga Tatusia nawet za to z czego nie zdaje sobie sprawy, że robię źle. Tyle chociaż mogę.
    Chwała Tobie Chryste ,przyjdź Panie Jezu🙏❤

    OdpowiedzUsuń
  19. U Michaliny od Apokalipsy Matka Boża mówiła o noszeniu szkaplerza,''W Imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Dziecko Moje MM od Apokalipsy, załóż Mój szkaplerz z Góry Karmel z Ziemi Świętej, który niech ciebie chroni, tak jak usłyszałaś podczas Apelu trwając w łączności duchowej u stóp Moich Hetmanki Narodu Polskiego Jasnogórskiej Pani i Wszystkich Narodów. I niech tak uczynią wszystkie Moje wybrane dzieci w tym czasie pożogi i trwogi [nosić szkaplerze].'' (Oredzie z 12.04.2020.)
    Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel, które przypada 16 lipca, popularnie zwane jest świętem Matki Bożej Szkaplerznej, poniżej link do zakonu gdzie można nabyć szkaplerz i przyjąć u siebie w parafii.Mozna zakupić tez w każdym sklepie z dewocjonaliami.
    http://szkaplerz.pl/szata/index.php?go=szkaplerz_pytania
    https://www.karmel.pl/szkaplerz-karmelitanski/
    Ja zamawiałam tutaj :
    https://wkb-krakow.pl/szkaplerz/602-szkaplerz-kolorowy-1.html?search_query=szkaplerz&results=71

    OdpowiedzUsuń
  20. takaprawda
    Od lipca Zarażają się tylko obcokrajowcy. Nie Polacy. Na podstawie wposludze.
    https://www.youtube.com/watch?v=sfJSfl4UhtA

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęść Boże
    Jeśli chodzi o maczetę,to krótko po zakupie maczety przyśniło mi się ,ze jestem w jakimś ciemnym warsztacie i oddaje maczetę do naostrzenia,pomyślałam ze to pewnie w związku z zakupem taki sen,ale po tym jak Pan Krzysztof polecił widły jako dobry środek obrony,polecił je także naostrzyć wiec oddalam maczetę do naostrzenia,to wpłynęło na moja decyzje.Obym tylko nie musiała jej użyć,mam małą córeczkę,wiec dlatego wzięłam sobie to wszystko do serca i słowa Pana Jezusa ! ze lepiej zginąć w obronie rodziny niż patrzyć jak im krzywdę robią.Jutro ja odbieram naostrzona z warsztatu.naostrzenie na profesjonalnym sprzęcie 15 zł za sztukę kosztuje.Chce jeszcze zakupić wiatrówkę ,co myślicie o wiatrówce zamiast czarnoprochowej broni,która jest dużo trudniejsza dla kobiety w obsłudze ? Czy Wy także odczuwacie skrócony czas ? Ile godzin ma teraz doba i czy będzie jeszcze bardziej skrócony ?
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo odczuwam skrócony czas. Wstaję o 7:00, idę do łazienki i jestem spóźniona do roboty... gdzie jeszcze rok temu miałam sporo czasu na śniadanie, teraz muszę jadać w pracy albo wcześniej o co najmniej pół godziny wstawać by się wyrobić jak kiedyś. No ale wolę sobie dłużej pospać :)

      W robocie to samo - wchodzę, siadam, i jest już 9:00. Trochę porobię i trzeba już iść do domu. Z jednej strony to super, nie dłuży mi się w pracy, z drugiej źle bo obowiązki są te same, a czasu mniej.

      Wracam do domu popołudniu, pomodlę się, zjem i już trzeba iść spać. Czas biegnie o wiele szybciej jak jeszcze w czerwcu było.

      Usuń
    2. Prosiłabym także, by pani dała ten komentarz o śnie tutaj:

      https://przymierze-milosci.weebly.com/aktualno347ci/kazdy-dobry-polak-i-patriota-winien-miec-w-domu-bron

      Usuń
    3. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      O, jak pięknie. Kto jeszcze nie ostrzył, albo komuś nie dał do ostrzenia, ten niech wie, że od tej chwili taką maczetą bardzo łatwo się zranić. Tak, jak wielki tasak, po takim przeostrzeniu łatwo się zranić, musimy tego unikać, ciosy w powietrze jak najbardziej dla ćwiczeń, tylko uwaga podczas każdego korzystania - uwaga i świadomość. Broń ta jest odtąd prawdziwie groźna.

      Co do broni czarnoprochowej - ona jest prawdziwą bronią. wiatrówki są takie nastawione na obronę i zbierają dobre recenzje,ale czarnoprochowca kupimy od 900zł, taką wiatróakę od 300 w górę. Przykładowe wiatrówki nastawione obronnie nazywają się ogólnie RAM, jutro napiszę więcej. Ale czarnoprochowiec jest priorytetem, czy jest trudny? Nie jest aż tak trudny, kwestia, żeby parę rzeczy wiedzieć. Ogólnie, jeśli ktoś wie, że kwoty na broń czarnoprochową nie zbierze, to podawałem procę, jak broń mocną i groźną, tutaj są komentarze na ten temat, pod tym Orędziem. Jeśli ktoś zbierze kwotę, to czarnoprochowiec, nie wiatrówkę. W razie, jakby ktoś miał pytania, to odpowiem publicznie tutaj, albo prywatnie: objawienia.olawskie@protonmail.com

      Najtańsza oferta na sam czarnoprochowiec, jaką znalazłem jest tutaj:

      https://m.olx.pl/oferta/rewolwer-colt-navy-cal-44-euroarms-CID767-IDw15iT.html?reason=

      Usuń
    4. [Karolina] Witam, tak bardzo odczuwałam skrócony czas ale od dnia kiedy oddałam się w Niewolę Trójcy Świętej to już nie odczuwam upływającego czasu tak szybko, dzień wygląda zupełnie inaczej i wyrabiam się ze wszystkim już nie w takich nerwach jak wcześniej.Akt oddania się w niewolę jest u Żywego Płomienia na stronie w menu. Pozdrawiam

      Usuń
  22. ŚwiętY jest PAN 20/2/202016 lipca 2020 23:42

    Nowy przekaz u Grzegorza.❣️

    OdpowiedzUsuń
  23. [Magdalena P] Nie mylmy pojęć, pisały tu Panie o Korze, że jest zbawiona. Otóż nie- zbawiona będzie gdy wypłaci się zupełnie Bożej Sprawiedliwości! Jest w dolnym czyśćcu, czyli najgorszym. Ona potrzebuje ogrom modlitw! U Marii Simmy dusze mówiły, że czyściec średnio trwa 40 lat. Ten dolny zapewne dłużej. Jeśli ktoś żywi sympatię do jej twórczości- proszę modlić się za jej duszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusze czyśćcowe są już zbawione, muszą się jedynie oczyścić.
      Jednak duszom z głębokiego czyśćca jest potrzebna gorąca modlitwa.

      Usuń
    2. [ObjawieniaOlawske.pl]

      Zbawiona już jest, tylko przez Czyściec, który ma do przebycia. Najbardziej fachowe wyrażenie, to zbawienie przez Czyściec. Z takim słownictwem się często spotykałem i wydaje się być najlepsze.

      Usuń
  24. Nie wiem o ile jest skrócony czas, ale też to czuje. Zawlaszcza jestem już "bardzo dorosła" i wolniej mi wszystko idzie. Ale ks. Paweł M mówi" iż wg niego to ok. 8 godzin do 10ciu
    . a może będzie 12godz doba. Pozdrawiam we Krwi Baranka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojawiały się komentarze odnośnie pieczęci Boga, na czołach. U Żywego Płomenia w orędziu : Warszawa Jelonki, 25 czerwca 2020r. godz. 20:01, Przekaz nr 979, Pan Jezus mówi :Kocham was serdecznie, cieszę się, że nie zrażacie się trudnościami i przybywacie na to wybrane miejsce modlitwy, do tego małego „gołębnika”. Oto przytulam dziś wasze serca, błogosławię i ucałowuję wasze czoła. Każdy kto trwa na modlitwie na tym miejscu, a także wszędzie na całym świecie, na Mój wyraźny rozkaz, oznaczony jest właśnie teraz świetlistym znakiem Krzyża.

    Ten znak z Woli Trójcy Świętej nałożą wam wasi Aniołowie Stróżowie, nawet tym co mają takie pragnienie, a sami się modlą. Nie martwcie się, lecz bądźcie Mi wierni, zawsze chętnie zechciejcie wypełniać Wolę Bożą, pomimo, że Wola ta nie jest łatwa, czasami ciężka do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
  26. +JMJ

    Założyłem forum o broni na Dodatkach. Są tak też moje uwagi.
    każdy kto chce na ten temat czytać i komentować winien tam zajrzeć.

    https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/07/forum-o-broni-od-17-lipca-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  27. + Kolejny przekaz będzie dzisiaj ( o ile jakie licho nie przeszkodzi), ale normalnie powinien być może nawet za kilka godzin.

    OdpowiedzUsuń
  28. +
    Przekaz będzie jak Bóg da
    tak lepiej, po co warunkować lichem czy innem

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak myślicie, osoba ,która popelnila samobójstwo z depresji itd, była daleko od Boga, ale wierząca (ochrzczona itd) ma szansę na zbawienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ma. Cierpiałam wiele lat na depresję, wiem co to znaczy.
      To także zależy od tego, jak zachowała się na Sądzie Bożym - czy uznała Jezusa czy odrzuciła Boga.

      Anna Dąmbska opisała samobójczą śmierć swojego znajomego Bartka, który został zbawiony. Z tego co pamiętam nie był za specjalnie wierzący, lecz był patriotą. Właściwie to jechał dokonać samobójstwa, lecz Jezus zabrał go nieco wcześniej poprzez wypadek motocyklowy. Polecam zapoznać się z jej orędziami.

      Usuń
    2. Napewno uznała... właśnie nie wiedziałam jak to jest dokładnie.
      Dzięki za odpowiedź Iskierko.
      Ta osoba była patriotka straszna i wierząca.
      , ale mega zniewolona i zagubiona.
      Dzięki

      Usuń
  30. [Magdalena P] Oczywiście, że ma szanse trafić do czyśćca, by po nim być zbawionym. (w fachowej literaturze taka jest kolejność). Cyt."Los samobójców zależy wyłącznie od powodu, dla którego porwali się na własne życie. Wielu ludzi było u mnie, aby zapytać o samobójców; jak dotąd tylko jeden z nich okazał się potępiony" koniec cyt. Polecam wszystkim, tytuł : Uwolnijcie Nas Stąd, Maria Simma/Nicky Eltz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdalena P. Za odpowiedź. Muszę poczytać. Pozdrawiam

      Usuń
  31. [Paweł]

    Na wstępie odniose się do Orędzia, tak więc, lubie kiedy pojawia się temat kobiet. Ponieważ, sam w latach Bogu wiadomych tym się zajmowałem. Jednakże, była to niewłaściwa droga, niedobre postępowanie. Obecnie nie podchodzę do kobiet, mam na myśli kobiety obce, na przykład na ulicy lub w innych miejscach. W fabryce w której pracuję jest bardzo dużo niewiast. Pracując na lini montażowej rozglądam się za kobietami, które przechodzą w rejonie tego miejsca w którym pracyję na lini montażowej. Z Kasprowym Wierchem przypomina mi się jedno wydażenie z 9.08.2018 kiedy będąc w stanie kłutni z osobą bliską z rodziny, spojarzałem w górę na niebo i chmury. Stało się, ujrzałem potężne ramię Mocarza Boga Ojca, to znaczy duchowe ramię Jego. Jak mnie uderzył zrobiło mi się ciemno i upadłem na szlaku. Wstałem i miałem ranę na czole, powiedziałem, że akceptuję to, co Bóg uczynił i otrzymałem pomoc. Z Kasprowego schodziła jak się okazało pielęgniarka i udzieliła mi pomocy. Poza tym, chciałbym przeprosić Cypriana za Bogu wiadomą sprawę pewnego maila napisanego z protona. Pracyję w fabryce, na lini motażowej, do tego linia ta jest blisko lini pras pralek gdzie jest nadawany kształt obudowy pralki natężenie hałasu jest jak to powiedziała osobą mierząca poziom hałasu. Jest uciążliwe i bardzo głośno, do tego ludzie z którymi pracuję. Co więcej, problemy własne. To się kumuluję i potem jest jak jest. Człowiek wtedy szuka pomocy i popełnia niepotrzebne błęy. Przepraszam, oby to nie miało więcej miejsca. Na koniec, mam pytnie do czytelników. Czy ktoś z czytelników zna lub wie gdzie w Polsce jest ksiądz egzorcysta, który by przyjął by pomóc. A nie robił wymówki typu bo pandemia, wirus. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  32. [Magdalena P] Z jakiego jest Pan województwa? Ja mogę polecić egzorcystę z Wielkopolski, ks. Marcina Wiśniewskiego, miejscowość Góra Krzyża Jubileuszowego https://gorakrzyza.pl/
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Paweł]
      Jestem z województwa wielkopolskiego. Z części północnej. Z Panem Bogiem

      Usuń
    2. +
      Panie Pawle wybór dla siebie czy kogokolwiek egzorcysty jest bardzo ważny, czyż to nie jest lekarz duszy. Zawsze szukamy najlepszego lekarza dla siebie, pytamy innych czy dobry. Jest wielu egzorcystów z nadania biskupa a nie do końca są gorliwi w tej misji.
      W Poznaniu z sercem polecam ks. Eugeniusza Góździoła w parafii Michała Archanioła. Może nie można dostać się do niego tak na pstryknięcie palca ale proszę się tym nie zrażać i zawalczyć powtarzać sobie
      JEZU UFAM TOBIE

      Usuń
  33. Zobaczcie co się pojawiło na stronie ❤

    Całość tutaj⬇️⬇️⬇️

    https://mariusz2015.wordpress.com/




    Dane o Polsce po wybuchu trzeciej wojny światowej

    „W Polsce częściowemu zniszczeniu ulegną miasta przy­brzeżne, ale żadne polskie miasto nie zostanie zniszczone przez broń jądrową. Będą natomiast zagrożone bombardowaniem, podobnie jak całe niemal Zagłębie. Ludność stamtąd będzie ewakuowana. Nie powinna wracać aż po kataklizmie.

    Poznań nie będzie zniszczony. W czasie wojny bomby i pociski za­grożą Szczecinowi, portom i Śląskowi. Miast na Ziemiach Zachodnich Niemcy nie będą niszczyć, licząc na ich zagarnię­cie. Atakowane będą tylko porty, obiekty strategiczne i prze­mysłowe. Dużych zniszczeń nie będzie, bo polska obrona do tego nie dopuści.

    Po kilku dniach walk działania wojenne przeniosą się w głąb Niemiec, daleko od granic Polski. Niemcy będą niszczyć się wzajemnie z niesamowitą pasją i wściekłością, bo prawo nie­nawiści zawsze powraca ku temu, kto je stosował. Nadchodzące wypadki zmienią oblicze ziemi, a wszystkie narody świata zmuszą do działania. Jedne pod presją wojny, inne na skutek klęsk żywiołowych lub zniszczenia i rozpadu, które niesie broń jądrowa.

    Polska tym razem zostanie oszczędzona i będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie jako państwo potężniejsze, silniejsze i wspanialsze. Od niej zależeć będzie przyszłość Europy. W niej rozpocznie się odrodzenie świata przez ustrój, który stworzy, przez nowe prawa, zgodne z prawem Bożym. Polska w swoich granicach będzie realizo­wać prawo Boże, gdyż dość zaznała krzywd, niesprawiedli­wości, zbrodni i bezprawia. Zbuduje nowy dom braterstwa wszystkich narodów świata, a dla swoich dzieci będzie matką. Nikogo nie odrzuci, nie potępi, lecz przygarnie. Będzie jed­ną Ojczyzną dla wszystkich tych, którzy ją kochają, znają jej tradycję, historię i kulturę. Jako prawdziwa matka zwracam się do wszystkich Polaków, aby ich ostrzec i przygotować na nadchodzące wypadki.

    Polacy, jeżeli możecie, wracajcie do ojczyzny. Uchroni was opieka Matki Boskiej, Królowej Polski. Ale tam, gdzie za­mieszkujecie, też nie załamujcie się. Nieście pomoc, nadzieję, otuchę i ratunek. Bądźcie braćmi tych wszystkich, wśród których przebywacie. Mówcie o niezmierzonym Miłosierdziu Bożym, które jeszcze raz ocali Ziemię, a ocalałej da błogosła­wieństwo i pomoc. Wskaże drogę odrodzenia, którą pójdzie naród polski.

    On po raz pierwszy odczyta i zrealizuje praw­dziwe cele ludzkości. Jeżeli chcecie pomóc, wracajcie. Czeka na was praca radosna, twórcza i szczęśliwa. Ale kto liczy na karierę i na wzbogacenie się na innych, niech nie wraca. Kraj Królowej Polski ma być czysty. Polska nie będzie krajem słabym, bezsilnym i biednym, ale w pierwszych dniach jej odrodzenia potrzebna będzie ludno­ści pomoc. Pomoc powinna być szybka i ofiarna. Później już nie będzie potrzebna. Kto wróci natychmiast, kiedy bramy Polski otwo­rzą się, uzyska pełne prawa i weźmie udział w budowaniu najpiękniejszego ustroju ludzkiego pod berłem Bożym”.

    Wiem, że wiele mogło się zmienić od tamtego czasu jednak lubię czytać o Polsce, która wprowadzi prawo Boże i od której wszyscy będą się uczyć i do niej lgnąć❤

    OdpowiedzUsuń
  34. [Edward Chudzik] Bardzo fajnie jest próbować zrozumieć po człowieczemu, jak ma w zwyczaju zachowywać się Bóg obcując jawnie z człowiekiem. Oby było nam łatwiej przy naszym indywidualnym spotkaniu. A co dalej z Aluminium w wodzie?
    Soli Deo gloria et virginis Maryja.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.