UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 17 lipca 2020

8 VII, 8/ 9 VII 2020 cz. 1

Środa, 8 lipca

Około 2.00
-:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Jednakże, dziecko, musisz jutro wcześniej wstać.
Zatem musisz się położyć nie zwlekając:)
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Cieszę się bardzo, dziecko, że chcesz ze Mną rozmawiać teraz długo mimo że jesteś bardzo śpiący, ale musimy:) to odłożyć:).
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- A jakbym był „nadczłowiekiem”| to mógłbym w ogóle tej nocy nie spać, lub mało, i moglibyśmy rozmawiać.
- Będzie tak w przyszłości, dziecko. Będziesz mógł spać dwie, trzy godziny na dobę przez tydzień a nawet dwa i będziesz mógł zupełnie sprawnie funkcjonować.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- :) Mój Ty „nadczłowieku”. (Pan Jezus się śmieje).
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

8.26

-:)

11.00
- I cóż, dziecko?
- Kiepsko, Panie Jezu, póki co.
- Lekarz zalecił operację i choć nie musisz się śpieszyć to lepiej nie zwlekać wedle niego. Skonsultujesz to jeszcze z tym wrocławskim lekarzem, którego podała czytelniczka.
:)
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- A czy przy mojej stałej chorobie i osłabieniu mogę mieć operację?
- Możesz, dziecko:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.10
- Źle się czujesz, dziecko?
- Tak, nic nie mogę zrobić
-:)

Około 23.00

- Jesteś < nieczytelne słowo, może „osłabiony” C.P.> dziecko:) a Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Tak Panie Jezu a trzeba zrobić podsumowanie, potwierdzenia, poinformować o mszach.


(cz. 1)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

15 komentarzy:

  1. Zdrowka zycze Panu Krzysztofowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do skorzystania z wizyty u dr. P. Lesiaka. Jego postawa jako lekarza przywraca wiarę w służbę zdrowia, skromny człowiek o dużych umiejętnościach i empatii. Szpital "Orthos" w Komorowicach natomiast zapewnia komfortowe warunki pobytu, pojedyncze pokoje,przyzwoite posiłki, a do tego wokół pacjentów krząta się oddany personel medyczny. Życzę dobrego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. [Michał]
    Niech Maryja- Uzdrowienie Chorych wyprosi dla Pana u Swego Syna łaskę zdrowia! Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Maryja czuwa nad panem.
    A co do niechęci wobec pana, to tak to już jest, ze "ogoniasty" nie pozwala, aby słowo Boże komuś pomogło. Wiem po sobie, wczoraj powiedziałam osobie, że nie ma już choroby w Polsce, to mi odpowiedziała, ze u nich stwierdzono 70 zachorowań i chciała mi udowadniać, ze nie mam racji. Ale ja nie chciałam dalej rozmawiać. Przed tem wyslalam jej przekaz Pana Grzegorza, nie przyjęła. Ręce opadają, a człowiek jest " pukany w czoło". Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takaprawda
      Z tymi zachorowaniami to jest tak
      " - Tak jak obiecałem przez Grzegorza z Leszna. Coronawirusa nie ma w Polsce od początku lipca.

      Nie chorują na niego Polacy.

      Chorują jednak już Ukraińcy i będą chorować i umierać."
      Tak samo podał p. Grzegorz, że chorują obcokrajowcy, nie Polacy.

      Usuń
    2. takaprawda
      Czy Mój Syn nie cierpiał? Czy ja go oszczędziłem? Nie, i jesteście współdziedzicami - nie tylko w Jego błogosławieństwach, ale także w Jego cierpieniach.
      https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=https://wingsofprophecy.blogspot.com/&prev=search&pto=aue

      Usuń
  5. Pod Taką Opieką, co ma nie być.

    OdpowiedzUsuń
  6. [Konrad]
    Komuś trzeba wierzyć dla 5/6 społeczeństwa autorytetami są politycy. Dopiero po tamtej stronie ludzie dowiedzą się prawdy jak wielu było oszukiwanych, zdradzanych, wyśmiewanych. Trudno w taki świecie żyjemy, wpływowi ludzie o tym wiedzą i brutalnie ten fakt wykorzystują. Pani Elu komu ma wierzyć szary człowiek prorokowi czy politykowi, lekarzowi czy naukowcom. Sprawa wydaje się być przesądzona.

    OdpowiedzUsuń
  7. takaprawda
    Yeshua - Jednego Serca Jednego Ducha 2015
    https://www.youtube.com/watch?v=FmLL-ldqGIc

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mial byś władzy - gdyby ci jej nie dano z Góry mówi Jezus do Piłata.
    Wszystkie mądrości też od Boga pochodzą. Więc komu uwierzy szary wierzacy człowiek. Jeżeli nie prorokowi to niech uwierzy BOGU. Ale my wszyscy wolimy iść na skróty.
    Dlatego też zgadzam sie z Panem Konradzie. Ale nie ustawajmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. +JMJ

    Przybliżają się obostrzenia. Jesli chcecie jechać gdzieś na wypoczynek w Polsce to raczej się śpieszcie.
    https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-koronawirus-w-polsce-bilans-zakazen-i-zgonow-z-21-lipca,nId,4623520

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech będzie błogosławiony Pan nasz Jezus Chrystus. Boże dziękuję Ci za wiarę i za wszystkie przesłania i Twoja troskę o nas Twoje stworzone dzieci. Ja od dawna śledzę przesłania od Grzegorza z Leszna a dopiero wczoraj wskoczyło mi na YT przeslanie od Cypriana Polaka. Dziękuję Panie i Mateńko Przenajświętsza za Wasze ostrzeżenia dla ludzi. Niestety żyjemy w czasach niewiary i nawet ludzie podający się za wierzących i chodzących do kościoła nie chcą uwierzyć we współczesnych Proroków i nie wierzą w te przesłania. Proszę przyjmij Panie moją ofiarę ktorą składam pod Twoim krzyżem za nawrócenie jak największej liczby grzeszników w tym moich dzieci, które zgubiły w pewnym momencie droge do Ciebie. Kocham Cię tak po ludzku, jesteś dla mnie najwazniejszy. Proszę o Twoje błogosławieństwo dla mojego męża i dzieci. Prowadź nas Mateńko do swojego Syna.
    Twoje stworzone dziecko Kasia Gozdziuk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech będzie błogosławiony Pan nasz Jezus Chrystus. Boże dziękuję Ci za wiarę i za wszystkie przesłania i Twoja troskę o nas Twoje stworzone dzieci. Ja od dawna śledzę przesłania od Grzegorza z Leszna a dopiero wczoraj wskoczyło mi na YT przeslanie od Cypriana Polaka. Dziękuję Panie i Mateńko Przenajświętsza za Wasze ostrzeżenia dla ludzi. Niestety żyjemy w czasach niewiary i nawet ludzie podający się za wierzących i chodzących do kościoła nie chcą uwierzyć we współczesnych Proroków i nie wierzą w te przesłania. Proszę przyjmij Panie moją ofiarę ktorą składam pod Twoim krzyżem za nawrócenie jak największej liczby grzeszników w tym moich dzieci, które zgubiły w pewnym momencie droge do Ciebie. Kocham Cię tak po ludzku, jesteś dla mnie najwazniejszy. Proszę o Twoje błogosławieństwo dla mojego męża i dzieci. Prowadź nas Mateńko do swojego Syna.
    Twoje stworzone dziecko Kasia Gozdziuk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Ci Panie za tych wszystkich wdpolczesnychTwspółczesnych posłańców. Dziękuję za wiarę która mi dałeś i że czuwasz nad nami w tych okropnych czasach. Oddaje siebie i moja rodzinę Waszym Dwóm Sercom . Ja proszę o to żebyś Panie zechciał przyjąć moja ofiarę ,która składam u stóp Twojego Krzyża za nawrócenie jak największej liczby ludzi, w tym moich dzieci.Panie Ty wiesz co w moim sercu boli najbardziej. Jeśli jest taka Twoja wola to ulecz to co po ludzku jest nie do wyprostowania. Składam swoją prośbę i dziękczynienie na ręce pana Camila Polaka. Kocham Cię, Jezu w Trójcy Jedyny Boże ,Twoje stworzone dziecko Kasia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.