UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 17 lipca 2020

6, 7 VII 2020


Poniedziałek, 6 lipca


12.30
-:)
- Dziękuję, Panie Jezu, nie zasługuję na Twój uśmiech.
- Nic strasznego nie robisz dziecko, jak mówicie, zresztą zdjąłem z Ciebie winę więc nawet jakbyś zrobił coś bardzo złego to jej nie miałbyś.
:)
Jedziemy do Rabki.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- :)

17.30
- Dobrze dziecko, że powiedziałeś, ale Ty nie jesteś od tego by tracić czas na pojedynczych ludzi za wyjątkiem gdy to dotyczy spraw wiary. W dodatku masz słabe gardło i stan Twojego zdrowia nie jest dobry:). Zatem oszczędzaj się, może to być kilka zdań, ale nie piętnaście minut i gdy Ty cały czas mówisz, a zwłaszcza jak jesteś na wypoczynku.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Teraz będziesz pamiętał. Ja to sprawię. Pamiętaj jak będziesz chciał więcej mówić powiedz sobie: Rabka i to, że jesteś zmęczony i < nieczytelne słowo C.P.> przy tężni solankowej i gardło Ci szwankuje choć nie miałeś z nim problemu.
- :)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.43

Zapisz dziecko:)
- Tak Panie Jezu.
Następna przygoda.
- Diabeł wzbudza do Ciebie niechęć. Takie sytuacje będą się zdarzać.
- A co ja?
- Postąpisz jak zechcesz, dziecko:)
- Tak Panie Jezu.
- :)

.....................................................

Wtorek, 7 lipca

Zapisz dziecko
- Kocham Cię, dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Ty też Mnie kochasz.
:)

21.10

- Jesteś zmęczony, dziecko. Przyjechałeś po południu. Jeszcze do tego instalacja:) Naciesz się tym co masz, co teraz dostałeś. Niech Cię cieszy, dziecko abyś mógł korzystać z tego co potrzebne i odpoczywać.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

2 komentarze:

  1. [izabela] Panie Jezu, przepraszam Cię, ze często Cię zasmucam zamiast pocieszać.. tak stałeś mi się bliski dzięki tym Oredziom, a dziś jeszcze bliższy, kiedy przeczytałam Rabka, bo to moje najbliższe miasto..
    dziękuje ze mnie na ta stronę skierowałeś, pomóż mi walczyć z moimi słabościami i moja dawna ja, abym nie uległa próżności i marnościom tego świata.
    Daj mi cierpieć ile jestem w stanie udźwignąć, zabierz moja pychę, a pomoz pokornie przyjąć Wolę Twoja..
    dziękuje Ci, kocham Cię Mój Jezu Najsłodszy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.