UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 13 lipca 2020

13 VII 2020 Coronawirusa nie ma w Polsce od początku lipca. Nie chorują na niego Polacy// Oficerowie Wojska Polskiego znają prawdę o Smoleńsku o inscenizacji na Siewiernym i o mordowaniu Delegatów w Polsce

13 lipca

00:17

Zapisz dziecko
- Tak jak obiecałem przez Grzegorza z Leszna. Coronawirusa nie ma w Polsce od początku lipca.

Nie chorują na niego Polacy.

Chorują jednak już Ukraińcy i będą chorować i umierać.
Jest oczywiste, że masoneria światowa, w tym i Polska jej podrzędna zrobi wszystko aby utrzymywać w Polsce stan pandemii, jak to nazwali.
Nie mogą sobie pozwolić na to aby mówić, że nie ma w Polsce żadnego przypadku coronawirusa wśród Polaków a są tylko teraz wśród Ukraińców.
Niestety wróg jest silny słabością Polaków bo nie są zakorzenieni w Bogu w dziewięćdziesięciu procentach a od marca to się przecież pogorszyło.
Prawda wyjdzie na jaw, ale jeszcze nie teraz.
Niedługo rzucisz kolejną klątwę:)
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

8.00
Zapisz dziecko
- Tak dziecko, powiedziała Moja Mama przez Annę <Anna od Jezusa C.P.>. że niedługo wzrośnie liczba zachorowań i rząd ponowi obostrzenia.
Liczba zwiększyła się w czerwcu a rząd ponowi obostrzenia po wyborach.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
:)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

///////////////////////////////////////////////////////////////////

Co do manipulacji.
Manipulacji, masonerii, służb, innego szemranego a bardzo wpływowego towarzystwa.
Wiemy jak w żywe oczy skłamano z Adamowiczem do tego pokazując filmik na którym jest on po zamachu cały i zdrowy, najwyżej trochę słabeusza boli brzuch od markowanego uderzenia.
Pamiętamy gromadkę lekarzy, która stała przed kamerami a jeden z nich szukając natchnienia, potrzebnych słów na suficie, czyli biorąc je z sufitu opowiadał jak to Adamowicz walczył o życie a potem bodaj wiceminister zdrowia kwieciście też opowiadał, że jego serce było rozdarte na pół czy jakoś w tym guście.
I nie tylko Polska uczestniczy w tym cyrku, ale ciągnie to i promuje Unia Europejska. Żeby jeszcze nie było tego filmu, i nie trzeba tu rozpracowywania przez służby. Ale dali film by było bezczelniej. I wszyscy siedzą cicho. Oto co możemy z wami zrobić.
Jakikolwiek minister obcego kraju mógłby tu wyrazić swoje desinteressement, ale cisza. Albo choćby jakakolwiek prasa.

Polska jest zresztą tak marginalizowana przez szatana, że nawet Ci, którzy mówią o operacjach fałszywej flagi o naszych milczą. WTC przede wszystkim, ale i pomniejsze jak Charlie Hebdo, czy atak na teatr francuski a trąbi o tym cały świat. O nas cisza, o Smoleńsku, czy inscenizacji z Adamowiczem, czy poprzedzającym to mordzie rytualnym na dziewczynkach w Koszalinie.

Pisałem nie raz o bardzo grubej sprawie, która wydaje się jeszcze mniej możliwa niż to co wymienione powyżej. W swoim czasie niemal wszyscy badacze inscenizacji smoleńskiej od tego uciekali a i tu czytelnicy prawie nigdy tego nie komentowali.
Mianowicie sprawa Jadwigi Kaczyńskiej i tego, że jak wszystko na to wskazuje zmarła najprawdopodobniej w marcu 2010, choć ostatnie wiarygodne zdjęcie publiczne jest z premiery filmu o księdzu Popiełuszce, czyli z lutego 2009. Wiarygodne, to znaczy nie znaleziono śladów fałszerstwa, a nie jest zbyt dobrej rozdzielczości.
Jednak jak wszystko na to wskazuje był to marzec 2010, wtedy też była podana pierwsza wiadomość o śmierci Jadwigi Kaczyńskiej, potem podano ją bodaj 10 kwietnia wieczorem. Wszystkie media to potem odwołały lub po prostu to usunęły za wyjątkiem Wyborczej, która na stronie internetowej do 17 stycznia 2013 utrzymywała, że Jadwiga Kaczyńska zmarła 11 kwietnia 2010 a nawet przez jakiś czas jeszcze te dwie informacje widniały obok siebie. Oficjalna data śmierci 17 stycznia 2013 ( Dzień judaizmu w Polsce) i 11 kwietnia 2010.
Tu też byli lekarze i zakonnica dołączała do tej hucpy, inni.

O tym wszystkim pisałem nie raz, nie będę tego powtarzał, są i moje dawniejsze materiały.
Podtrzymywały to nie tylko propisowskie media, ale i jego oficjalni Jarosława Kaczyńskiego wrogowie. Niemiecki Fakt, Gala z niemieckim kapitałem, inne, dając fałszywy wywiad, itd..

Zatem jeśli taki numer można robić jak ten ostatni i to wydaje się bez ważnych powodów i profitów tego?..
Bo utrzymanie pandemii w Polsce jako kraju narodu wybranego jest priorytetowe. Bez tego może walić się cały nowy porządek świata a przynajmniej mocno trzeszczeć w szwach.

Przypomnę co jest powiedziane, że antychryst ( w bliskiej przyszłości) będzie bliski zwiedzenia, o ile to możliwe, nawet wybranych i gdyby czas nie został skrócony nikt by się nie ostał.

Jak Jarosław Kaczyński powiedział swego czasu w sejmie: „Nikt nam nie powie, że czarne jest czarne a białe jest białe”, śmiechu było niewiele wtedy, dawniej zawsze myślałem, że się przejęzyczył. Teraz nie jest tego wcale pewny.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Oficerowie Wojska Polskiego znają prawdę o Smoleńsku.

L. Misiak napisał artykuł bodaj w 2016 roku „ Wojskówka zna prawdę o Smoleńsku”. Do tego artykułu odniosłem się zaraz potem w swoim materiale.

Rok wcześniej mogłem zresztą przekonać się, że tak jest bez pracochłonnych dociekań, choć zdarzenie było pewną nagrodą za moją wcześniejszą pracę na tym polu i rzeczy związane.

Pisałem o tym już kilka razy w komentarzach więc nie jest to rzecz nowa, ale pod Orędziem jako osobny wpis zdaje się nie było.
Jest to trzeci i ostatni materiał dotyczący Smoleńska, który powziąłem „przypadkiem”. Dwa były teraz właśnie dane i nigdy wcześniej publicznie nie udostępniane, a trzeci wspominany przeze mnie w komentarzach pod Orędziami, teraz w formie notki.
Trzeci i ostatni bo więcej takich materiałów, rzeczy które dowiedziałem się przypadkiem nie mam, czy też nie przypadkiem, inaczej, nie mam. Tak, że moja wiedza jest wyjawiona.
Tak, że jak widzicie wiedza o Smoleńsku w moim przypadku co do inscenizacji i mordu w Polsce ( części delegatów jak się okazuje – Orędzia Pana Jezusa) brała się nie tylko z dociekań, choćby jak najbardziej oczywistych i słusznych.

Charakterystyczne jest, że ostatnią informację dotyczącą inscenizacji uzyskałem w roku 2015, rok przed przekazami i pierwszym ważnym Orędziem Pana Jezusa. Czyli uzyskałem ostatnią informację a potem zaraz zaczął mówić sam Pan Jezus.

Zatem w 2015 roku byłem za granicą, w pracy, no i tam ze względu na wspólny pobyt rozmawiało się z ludźmi bo po prostu był wolny czas. Był młody człowiek i jego koledzy. On był z dobrej rodziny jak to się mówi i bardzo dobrze sytuowanej. Przyjechał do pracy z większą ilością pieniędzy niż mógł zarobić, bardziej na próbę niż z potrzeby. Jego koledzy już mieli inny status. Opowiedziałem więc raz o Smoleńsku, o hangarze, inscenizacji, śmierci ludzi w Polsce, przynajmniej części. Pozostali oddalili się w pewnym momencie, nie pasowało im to czy nie interesowało. Ten z lepszej rodziny i bogaty z domu można rzec wysłuchał mnie uważnie. Popatrzył na mnie w skupieniu i powiedział, że zapyta się swego krewnego ( tu wymienił bliskie pokrewieństwo) oficera czy to prawda. I mi powie jak się znowu spotkamy za dwa tygodnie.
Pomyślałem wtedy:  Już ci krewny oficer, choćby najbliższy krewny powie coś takiego, potwierdzi to!..
Za dwa tygodnie spotykamy się i mówi mi , że rozmawiał z tym krewnym, oficerem i ku memu zdziwieniu mówi, że krewny oficer potwierdził to: Potwierdził, że była inscenizacja katastrofy w Polsce, zabijano Delegatów także w Polsce, i w hangarze na Okęciu ( czy pod hangarem) <który został potem zrównany z ziemią C.P.>.

Jaki z tego wniosek płynie?
Trudno doprawdy sądzić, że niewiarygodny przypadek sprawił, że ja trafiłem na jedynego oficera (poniżej generała zresztą), który taką wiedzę ma. Albo, że taką wiedzę ma garstka tylko oficerów WP a ja trafiłem na jednego z tej garstki. Nie, to byłyby bzdury.
Jasne jest, że taka wiedza musi być wiedzą w Wojsku Polskim powszechną wśród oficerów. Przynajmniej od kapitana w górę.

I jak widzimy nie mówią o tym, nie wrzucają w internet choćby anonimowo itd. ale jak ktoś kto o tym słyszał, do kogo mają zaufanie czy znają jako bliskiego krewnego to się dowie. Podobna sytuacja zresztą jak z Sebastianem Kurkiem (świeć Panie nad Jego duszą), który dowiedział się bo miał zręby wiedzy a będąc kontaktowy, sympatyczny, obyty i bystry spodobał się im a trochę przy alkoholu rozluźniły im się języki.

Tego młodego człowieka, jego nazwiska i tych wszystkich rzeczy nie starałem się pamiętać ni dociekać tutaj innych rzeczy związanych z identyfikacją. Tak, że nie pamiętam jak się ten młody człowiek nazywał, jeśli to wiedziałem to starałem się nawet zapomnieć, czy te rodzinne biznesy, które mi były wiadome. Nazwiska oficera nie znałem, czy też oddziału itd.
Trzeba też docenić jak ktoś podaje informacje, choćby to trafiło do mnie „przypadkowo” jak to a jego wiedza nie jest wiedzą unikalną a powszechną czy częstą w pewnej grupie, a z samym Smoleńskiem nie miał nic wspólnego, więc nie jest tu świadkiem.


38 komentarzy:

  1. (Adrian) Nie wiem czy moja mama jest Ukrainką, z tego co wiem to nie :) a zachorowala 2 dni temu.

    Nie neguję Orędzi, jednak sam widzę po swoim doświadczeniu, że od pewnego czasu coś nie gra w Orędziach

    Mamy przekaz nt obecnej i przyszłej sytuacji ks Michela Rodrigue. Proszę odszukać i się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi chorymi to różnie bywa i z relacjami.
      Jarosław Kaczyński raz rozmawiał z chorą mamą w tym samym czasie a w innym nie rozmawiał bo była nieprzytomna.
      Innym razem była chora na sepsę ale o tym dowiedział się przez telefon choć był dopiero w szpitalu. O śmierci dowiedział się przez telefon też choć dopiero co wyszedł ze szpitala od mamy.
      I jak opowiadał na mszy pogrzebowej tuż przed śmiercią było słychać jej głośny śmiech, jeszcze gdzieś poza salą.

      Usuń
    2. + Lekarze twierdzili na 100 procent, że walczyli o życie Adamowicza z rozdartym sercem.
      Nawet jak powyższa relacja jest prawdziwa to przecież utrzymując tę hucpę muszą wmawiać ludziom tę konkretną chorobę.
      Pan Jezus powiedział. Ja dałem. Skomentowałem dodatkowo. Moje Orędzia są potwierdzane ciągle i nie było błędu. Jak kto chce niech czeka na potwierdzenia. Jakby nie moje ciche pytania do Pana Jezusa to by nie było tego przekazu. Ja pytam i szukam. Chyba, że ktoś uzna, że wszystkie Orędzia związane coś mu nie pasuje. Ma takie prawo. Są znaki, są inne rzeczy. Wolna Elekcja była jak widać w ostatniej chwili i wiele innych rzeczy.

      Usuń
    3. [Leszek]
      Do zdiagnozowania covid-19 służą testy, a w żadnym przypadku nie używa się mikroskopu elektronowego będącego w zasadzie jedynym sprzętem, mogącym rozpoznać odmianę wirusa - tak stwierdził wirusolog, którego nazwiska w tej chwili nie pamiętam. W związku z tym, każdy wirusowy stan zapalny będzie umiejętnie podciągnięty pod oczekiwania twórców hucpy, a szpital otrzyma dodatkowe gratyfikacje. Tak było z moją kuzynką, która zmarła z "rozpoznanym" wirusem, czym zasiliła statystyki więcej niż medialne. Jedynie nasza rodzina wie o tym, że przyczyną był zaawansowany rak, a śmierć nastąpiła na skutek całkowitego wycieńczenia organizmu po trzeciej serii aplikowanej chemii. Panie Adrianie, nie jestem w stanie zaprzeczyć, że pańska Mama została zainfekowana właśnie przez tego, a nie innego wirusa, ale z pewnością jest już ujęta w statystykach, oczekiwanych przez ich twórców. Życząc pańskiej Mamie zdrowia, staram się jednak uspokoić pana, że nawet ten okrzyczany wirus nie jest czymś bardziej groźnym niż wirusy grypy wszystkich trzech odmian, które były podstawą do laboratoryjnego powstania właśnie tego, medialnego wirusa. Z Panem Bogiem i życzeniami zdrowia dla pańskiej Mamy.

      Usuń
    4. (Adrian) Zgadzam się. Moglo tak być, jak Pan pisze. Bóg zaplać za życzenia

      Usuń
    5. Testy nie są wiarygodne wogole ,sam ich twórca gdzieś mówił, że absolutnie nie powinno się ich używać do stwierdzenia obecności wirusa. To po pierwsze. Po drugie, katar ,temperatura itd czyli zwykle objawy przeziębienia są podciągane pod koronę. Można też być chorym bezobjawowo😅 więc, jestem bardziej niż pewna ,zwłaszcza, że Pan Jezus potwierdził, że Pana mama nie ma żadnego wirusa. Mało to ludzi myślało że ma ? Mało to ludzi w akcie zgonu ma wpisany covid-19 tylko dla statystyk?

      Usuń
    6. Adrianie piszesz że nie negujesz Orędzi ale "od pewnego czasu coś nie gra". to chyba forma negacji. z tego co mówili w różnych przekazach "ten wirus" rozwija się około dwóch tygodni. poddajesz w wątpliwość Orędzia, a nie masz żadnych wątpliwości co do diagnozy postawionej przez lekarzy.

      Usuń
    7. KarolinkaM. Zgadza się. Poza tym nie na czegoś takiego jak choroba bezobjawowa. Objawy są chorobowe, albo jak nie ma objawów nie ma żadnej choroby. Wkręcanie, a kto głupi to wierzy.

      Usuń
  2. [Konrad]
    Sprawy idą swoim tokiem, wybory, których być nie powinno ze względu na brak wiarygodnych 100 tys podpisów dla każdego z kandydatów, zakończone. Wygrał ten co i tak miał wygrać. Trzaskowski jeszcze bardziej podzielił Polske na PiS-PO czego nie umiała zrobić kandydatka PO Małgorzata Błońska i stąd pewnie był on systemowi potrzebny i był ten cyrk z przeciąganiem wyborów pod przykrywką epidemii i pomysłami głosowania przez Pocztę Polską. Jak widać Kościół zaraża, polityk na wiecu wyborczym nie zaraża.
    Wygrał ten co jest potrzebny izraelskim amerykanom oraz grubym rybom z Izraela. Wszak Ameryka jest zagrożona bankructwem i atakiem jądrowym podobnie zagrozny atakiem ze strony muzułmanów jest Izrael i wpływowi ludzie muszą się ewakuować kierunek Polska.
    Sodomita wrócił więc do wypełniania obowiązków w mieście " Sodomskim" dopóki nie przyjdzie i na nich wyrok, wszak z jakiegoś powodu Stolica Polski w Nowym Jeruzalem będzie w Krakowie. Czyli że Warszawa będzie niezdolna aby stanowić cokolwiek i o czymkolwiek. A Pan Duda ma tyle czasu aby dokonać wyboru, wiadomo, że jego kadencja będzie niepełna i jak skończy zależy od jego decyzji które będą miały wpływ na życie nasze tu w Polsce. Sam musi dokonać wyboru po czyjej stronie stanie.
    Jak wiadomo wykorzystają epidemię z Maja i Czerwca zwłaszcza z Czerwca aby straszyć Polaków kolejnymi obostrzeniami. To wystarczy aby zrobić na 2-3 tygodnie zamknięcie miast i gospodarki. Pewnie oto im chodzi ale Pan Bóg ich za to rozliczy szybciej niż oni myslą...
    Taka bedzie cena bratania się z iluminatami, wyjdzie im to bokiem nic nie zyskają, a wiele stracą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęść Boże

    To że komuś mówią że zachorował to nie znaczy że mówią prawdę. Oni oszukują i będą oszukiwać badaniami. Sam to mogę po sobie potwierdzić Jestem górnikiem i na testach wyszło mi że jestem zakazony, objawów nie miałem ( jak oni to mówią bez obiawowy). W tym czasie moja mama miała oskrzela chore. Nagle z stresu się bardziej rozchorowala. Bo jej bardziej na uspokojenie tabletki pomogły. Chce przez to wszystko powiedzieć że grypa i przeziębienia dalej będą, tylko oni to wszystko pod to pociągają. I tym nas oszukują mieszając to wszystko żeby nas z kłócić. Bo jak naród z kłócony słaby. Oni wszytko zrobią żeby my im uwierzyli.
    Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. + Otrzymałem informację od brata oficera wojsk terytorialnych, że otrzymali oni rozkaz najwyższej tajności. Całego rozkazu niestety on nie zna dostali jedynie wytyczne, aby przygotować się do pacyfikacji ludzi. Po rozmowie stwierdziliśmy, że może chodzić również o wprowadzenie jakiegoś stanu wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu znalazłam coś takiego, mozehmoże o to chodzi:. //www.salon24.pl/u/teresagarland/1054517,alaaaarm-rozsylac-mossad-mobilizuje-wojsko-polskie-przeciwko-polakom

      Usuń
    2. Podejrzewam, że coś musi być na rzeczy, bo od kogoś z wojska dowiedziałam się, że mają zamykać granice na ok. 2 dni wcześniej nim to oficjalne ogłosili...

      Usuń
  5. Apropo wyborów:
    https://www.czujny.pl/czujny-na-tropie-falszerstw-wyborczych-telefon-do-pkw/?fbclid=IwAR22YhKMsUptgaxZqwNTH-AW3vP_xQKm--GDSMxXJzPjv9MDu5zR_snQvzY

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do Smoleńska to wierzyłam ja chyba wszyscy, ze delegacja zginęła na lotnisku. Wiedziałam jednak gdzieś podświadomie, że to był zamach. Dopiero jak przeczytałam u pana Cypriana,że było inaczej, to po prostu szczęka mi opadla. I od tej chwili wiedziałam, że to wszystko "sciema". Ale jak próbowałam podrzucić przekazy bto pukali się w czoło i wysłali mnie na leczenie. To jeszcze bardziej utwierdziło mnie, ze cos jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [WANDA] Nie jaki Michael Schudrich jest to do znalezienia w mediach, wypowiadał się do kamery, pytany przez dziennikarza, dlaczego w ostaniej chwili w piatek zrezygnował z lotu mając rezerwację miejsca? Odpowiedź : W szabas nie wolno żydowi latać samlotem ...
      Do staniej chwili nie wiedział w jaki dzień tygodnia jest wylot i uroczystość? Kazdy sobie sam moze odpowiedzieć, raczej został uprzedzony.

      Usuń
  7. Co do Adamowicza. Też wiedziałam podświadomie, że on żyje. Obejrzałam ten filmik. Nie mogłam patrzeć na obłudne łzy " wdowy" robiło mi się niedobrze. Kulminacją jednak obłudy było "pochowanie" w Bazylice Mariackiej w Gdańsku. Przez biskupa Leszka Slawoja, ponieważ pochodzi on z Podlasia i był szanowany przez nas. I wtedy znowu intuicyjnie wiedziałam ze wziął udział w "dużym przekręcie". A niedawno u pana Cypriana wyczytałam z przekazówz że jest on nie tym za kogo chciałby uchodzić. O wiele rzeczy pytam ks. Pawła M. I potwierdza on co na taki czy inny temat mówi Pismo Święte. Bardzo dziękuję za te przekazy i niech Bóg błogosławi. Wszystkich zgromadzonych w Przymierzu Miłości pozdrawiam i tych czytających te przekazy. Niech Krew Chrystusa nas obmywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lukas
    Masaoni chronią swoich sług np. najbogatszy Polak pan kulczyk też zmarł a żyje to ma się też odniesienie do adamowicza inscenizajce dla ludu, z drugiej strony którzy coś więcej wiedzą posiadają wiedzę poszukują prawdy są eliminowani tak jak Pana Cypriana kolega z klasu i nie tylko sławni ludzie np Paul Walker zginął autem na prostej drodze bo wiedział o machlojkach w Hollywood bo tam aby się dostać być znimi dostawac nowe role w filmach trzeba wyznawać tego złego a nie Pana Jezusa tak jak w showbiznesie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co do wyborów. Od kiedy wiem, ze to farsa, to juz się nie przejmowalam. O obostrzeniach wiedziałam z przekazów. Ale inni mówili tez o stanie wyjatkowym, bo część społeczeństwa juz sie obudziła i nie wierzy w to coś. Niektórzy lekarze również. Jednak ten kto wyprowadzi ludzi na ulice będzie..... Nie jest to jednak wykluczone. A ja juz przeżyłam stan wojenny i wiem co to jest. A moze być jeszcze gorzej. To by wtedy tłumaczyło zamknięcie miast itp.
    Trochę sie denerwują bo muszę pojechać na opolsczyzne. Przeztrzec rodzinę bo sa daleko od Boga.
    Moze to mialo być w jednym poście?. Jeżeli tak to się poprawię. JEZU Chryste Chroń Swoje Królestwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Co do sprawy Adamowycza, to są jeszcze dwa aspekty, na który nie spotkałem, aby zwrócono uwagę.
    Pierwszym jest nawiązanie medialne, w 159-tym odcinku „Korony Królów” pokazano scenę, w której w zamku aktorzy bawili się w… krwawe zabójstwo!
    A wiedzą Państwo jeszcze co tam jest? Ten odcinek wyemitowano w TVP 17. stycznia 2019r. w dzień wniesienia trumny do Bazyliki Mariackiej, w dodatku jest to „Dzień Judaizmu” – wspomniany teatr ze „śmiercią” Jadwigi Kaczyńskiej także wyznaczono na 17. stycznia. Aktor epizodyczny grający tego udawanego zabójcę, Michał Jeleń urodził się w 1992r.
    W 2019r. miał więc 27 lat. 27 lat! Taki wiek podano też jako wiek „Stefana Miłosza”, rzekomego zabójcy Adamowycza!!! I 27-my WOŚP! To na prawdę wielka skala teatru. Te ich gierki, te ich liczby.


    Jest jeszcze coś bardziej bezczelnego.
    Otóż mało kto zwrócił uwagę, że przy teatrze Adamowycza brzmiała piosenka zespołu Blue Cafe o tytule ”Zapamiętaj” z 2014r. Charakterystyczne jest to, że w tekście odnajdujemy już wątek serca i jakby upadania człowieka:
    „w sercu schowaj moment, kiedy byłeś niżej”

    Typowa jałowa przyśpiewka o niczym, ale… Pod koniec, wśród takiego babilonu wszystkich ras i typów ludzkich, lecz w większości dziewcząt i niewiast, ale z całego świata widzimy dwie postacie, które nie są nieokreślonymi ludzikami, ale posiadają wybitnie zaznaczoną tożsamość. W tym teledysku około 3:22 czasu trwania widać… rabina żydowskiego po lewej stronie i człowieka o przypakowanej, wschodniej twarzy z niebiesko-żółtymi oznaczeniami na koszulce. To jest tak jawne nawiązanie do flagi ukraińskiej, w dodatku, aby się nie pomylić, to on ma to w dwóch miejscach. Czy widzieli Państwo kiedykolwiek taką koszulę o kogokolwiek. W dodatku ten ktoś za nim też ma taką wschodnią twarz. Ale ten typ jest tak bezczelnie tam postawiony, że to jest tak ewidentne. Tego rabina, to już nawet nie skomentuję.

    Tutaj spakowałem te filmy i zdjęcie, po prostu, aby można było sobie pobrać i sprawdzić samemu. Jak ktoś to chce gdzieś umieścić, to wolna droga, byłoby bardzo miło. Tu jest o teledysku i fragment tego odcinka „Korony Królów” (zaznaczamy cały poniższy odnośnik):

    https://megadrive.pl/#/view/file/ykdat4cjdfyvzj6jigyr/Teatr z Adamowyczem – teledysk i Korona Królów.zip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie zrobimy dział o tym cyrku. Cierpliwości :)

      Usuń
  11. [Leszek]
    Pan Krzysztof napisał w odpowiedzi na wątpliwości pana Adriana, że "Są znaki, są inne rzeczy. Wolna Elekcja była jak widać w ostatniej chwili i wiele innych rzeczy. " Miałem o tym nie pisać, ale jednak swoje przemyślenia przekażę wszystkim je czytającym. Otóż, jak większość z nas poruszam się w internecie analizując przesłania płynące z różnych stron świata, dające szerokie spektrum oceny przeze mnie zdarzeń nas otaczających. I tak jak kiedyś na tym portalu napisałem, wchodzę również na żydowską stronę Amightywind.pl, gdzie osoba prorokująca w imieniu Wszystkich Postaci Trójcy Przenajświętszej prowadzi misję nawracania Izraelitów na Wiarę i oddanie się ich Świętemu Ciału i Krwi Jezusa Chrystusa /wg. niej Jahuszua ha Maszijach/. Jak niebezpieczna dla niej jest ta misja właśnie w tym kraju nie muszę pisać, mimo, że ona sama mieszka poza nim. Ale do rzeczy. W jednym ze swoich orędzi przekazała, że liczba 20 dla Hebrajczyków oznacza ZBAWIENIE/ODKUPIENIE i że rok 2020 jest jej podwójną siłą, co wynika z samego zapisu 20 20. Konia z rzędem temu, kto znajdzie na innych internetowych stronach wiedzę o tej hebrajskiej liczbie, jej znaczeniu dla Hebrajczyków i mocy oddziaływania na ludzi. Nie ma, wszystko jest pięknie wymazane, są inne cyfry i liczby lecz tej nie ma. I teraz postaram się pokazać, dlaczego i dla nas jest ona bardzo ważna. Otóż Niebiańska Koronacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski odbyła się 20.02.2020, czyli jak podobnie jest w binarnym zapisie zero-jedynkowym, tutaj występuje zapis zero-dwójkowy. Trudno nie wyciągnąć wniosku, że nie jest to przypadkiem, a ta data to praktycznie same dwudziestki /przypomnę ZBAWIENIE/ODKUPIENIE/. Dla kogoś, kto jeszcze nie jest przekonany do mojej "teorii spiskowej" dołożę inną datę, a mianowicie 24.11.2019, dzień naszej obecności na Błoniach Krakowskich i wybór w Wolnej Elekcji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Proszę zauważyć co wyjdzie po dodaniu poszczególnych cyfr z tej daty 2+4+1+1+2+1+9=20 /przypomnę ZBAWIENIE/ODKUPIENIE/. Czy może jeszcze kogoś zadziwić, że siły zła chciały zadeptać końmi cudowne miejsce elekcyjne, tak jak uczyniono to za pomocą kozaków rozdeptujących Unitów, leżących krzyżem dookoła swojego kościoła? W Bożym działaniu nie ma przypadków, a te daty potwierdzają słowa Pana Krzysztofa o "ostatniej chwili" w tak wyjątkowych dla Polaków tych dwóch datach. To są oczywiście jedynie moje przemyślenia, lecz jakże dla mnie spójne. Wniosek końcowy, jaki wyciągnąłem ze swoich rozważań jest taki, że rok 2020 jest ostatnim, kiedy oporni mogą jeszcze doznać ZBAWIENIA i ODKUPIĆ swoje winy, bo potem już będzie "bilet w jedną stronę", a rok 2024, o którym kiedyś pisałem i do wywodu którego już nie będę wracał jest tym, który najprawdopodobniej będzie najważniejszym dla Nowego Jeruzalem Polski. Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym temacie kłania się nowy polimerowy banknot 20 funtów pełen symboliki niczym z kart illuminati.
      Jest przeanalizowany na 6 zdjęciach. Oczywiście na poniższej stronie jest narracja o teori
      spiskowej ale warto sobie obczaić jak ktoś jeszcze nie widział ;)

      https://www.thepolishtelegraph.co.uk/wiadomosci/artykul/787-covid-19-w-uk-kto-umiescil-maszt-z-przekaznikiem-5g-na-polimerowej-20-stce

      Usuń
  12. Trochę nie na temat, ale chciałbym zapytać czy ktoś z was nie wybiera się na rekolekcje (orędzie AMM od Apokalipsy) do Niepokalanowa i nie ma wolnego miejsca? Niestety nie mam możliwości aby mnie ktoś z rodziny tam zawiózł a z kolei pociągami itp to prędzej zgine jak ciotka w Czechach niż tam dojadę. Z chęcią pojechałbym sam ale mam 17 lat🙃. Jeżeli ma ktoś wolne miejsce w samochodzie i się wybiera na rekolekcje to bardzi proszę o komentarz niżej. Okolice Bochnia/Kraków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Witam serdecznie Wszystkich. Piotrek ja się wybieram ale pociągiem. Tylko jeszcze nie wiadomo gdzie będą bo w niedzielę dzwoniłam do tej Pani Poseł Haliny i powiedziała, żeby śledzić na stronie DMJPII bo tam będzie informacja. Bo Mali Rycerze, którzy to organizują tam się prawdopodobnie nie pomieszczą a wogóle to są problemy z organizacją w Niepokalanowie. Więc śledźmy informacje na stronie DMJPII. Z Panem Bogiem.

      Usuń
  13. + Dodam jeszcze jedną bardzo ciekawą informację z AWL Wrocław, która wydarzyła się 2-3 tygodnie temu. Mój brat cioteczny przedstawił mi co przeżył. Wykryli tam kilka przypadków coronavirusa i tutaj zaczynają się hocki klocki. Większość osób tam się znajdujących miała z nimi kontakt mieszkali oczywiście razem więc wiadomo jak wygląda kontakt między takimi osobami. Oczywiście kwarantanna i badali wszystkich, ale pomimo tego nikt inny nie był zarażony. Sytuacja miała miejsce na przełomie miesięcy czerwca i lipca, więc dla nas jest to oczywiste co się wydarzyło. Jakim cudem przy tak bliskim kontakcie osób ze sobą nikt inny nie był zarażony? Takie powinno paść w tym momencie pytanie ale... Z tego co wiem kadeci byli również zaskoczeni, jednak jakoś nikogo nie obchodzi to, że ta sytuacja jest szyta grubymi nićmi bo w Akademii zaczęły się wakacje i większość choć z lekkim opóźnieniem wróciła do domów, a temat praktycznie przestał istnieć. Rozmawiałem z bratem o tej sytuacji i o tym co powiedział Pan Jezus i ostrzegłem go przed atakiem Niemców stwierdził, że to interesujące, ale więcej nie drążył tematu. Oczywiście AWL na ten temat milczy więc media zapewne też nic o tym nie wiedzą, a nawet jak wiedzą to nic nie powiedzą bo pewnie dostali zakaz rozgłaszania tej sprawy. Jak widać sytuacja bardzo jasna, a mimo tego jest to wszystko ukrywane i lekceważone nawet przez osoby które to przeżyły. Zdawać by się mogło, że wojskowi powinni być z natury bardziej spostrzegawczy i dociekliwi, a jest jak jest.
    Chwała Jezusowi Chrystusowi Królowi Polski, że mimo takiej niewierności dalej chce wywyższyć ten naród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi z tym atakiem Niemców bo nie znam wątku a to bardzo mnie interesuje. Od kiedy czytałem przepowiednie Łucji z Fatimy.

      Usuń
    2. +Jest to podane przez Grzegorza z Leszna na kanale YT „W Posłudze” . Chyba jest to zawarte w tytule.

      Usuń
    3. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Pan Jezus odtajnia szczegóły III wojny światowej - tak brzmiał mniej-więcej tytuł filmu proroka Grzegorza.

      Usuń
  14. [Henryk]

    Z długopisem Andrzeja Judy PiS ma 3 lata na przekształcenie tej atrapy Polski, jaką jest III RP w pełni koszerne Polin, z oficjalnymi żydowskimi strukturami siłowymi, być może Jidisz jako językiem urzędowym, 447, itd.

    Po drodze mają do dyspozycji plandemicznego świrusa którym wezmą za pyski tubylczą trzodę chlewną, tylko z wyglądu przypominającą istoty ludzkie. Gdyby trzódka fikała, to za południowo-wschodnią granicą, a i na terenie III RP czekają bratnie „rezuny”, stacjonują także afro-amerykańskie oddziały gotowe, jak zawsze, bronić DEMOKRACJI(!), no i jest ustawa 1066.

    Jeśli PiS tego nie wykona, to ichnie aparatczyki mogą skończyć na szubienicach.
    Nie mają wyjścia. Muszą brnąć w totalny żydowski faszyzm i palestynizację ziemi nad Wisłą.

    Zaiste „ciekawe” czasy.
    Ale Polacy sami tego chcieli. Nikt nie zmuszał.
    Dostaną to, na co zasługują.’

    Boże odpuść bom grzeszny.

    Pozdrawiam In Christo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. {Leszek]
      Słowa Sługi Bożego kard. Stefana Wyszyńskiego: "Albo Polska będzie katolicka, albo nie będzie jej wcale."

      Usuń
  15. [Konrad]
    Sataniści i masoneria sami się wygadują. O tym pseudo zamachu na Adamowicza, który uciekał przed prokuraturą skumałem, kiedy Swiatowy Kongres Zydów, potępił zabójstwo urzędnika samorządowego z Gdańska. To wtedy zapaliła się lampka że coś jest nie tak skoro ci ludzie interesują sie co się w Polsce dzieje. Tak więc albo on od nich pochodził albo oni go uznawali za kogoś ważnego i to mi dało do myślenia, że jednak po prostu gościa wywieźli z kraju, a przy okazji zabrali głos w sprawie. A potem już poszło na blogu orędzie Cypriana, że Pan Jezus potwierdził, że Adamowicza na Sądzie Bożym nie ma, bo on żyje. Ale ręką Bożej sprawiedliwości będzie on ze swoją rodziną w tym miejscu w którym nastąpi zagłada i nie wyjdą z tego cało. Chciał "białej" to będzie ją miał z nawiązką. Przecież od sam sie oto prosił. Musiał mieć niezłą historię za uszami, że musiał uciekać z kraju, tylko jak uciekac jako prezydent Gdańska, osoba publiczna. No to wymyślili...

    OdpowiedzUsuń
  16. [Piotr / Gliwice] Po skandalu wyborczym w 2014 roku, utworzono w Polsce Ruch Kontroli Wyborów. Wielu Polaków postawiło sobie za cel czynną troskę o uczciwość wyborów. Od początku mówiono jednak, że agentura dołączy również. Skandal wyborczy skłonił do zmian także polityków. Wprowadzono przeźroczyste urny wyborcze, dając wyraźny, ale jak się okazało, pozorny, sygnał o przejrzystości wyborów.

    Nie doceniono sprawy podpisów poparcia. Zbiórki podpisów są trudne, pracochłonne, część osób odmawia podania numeru PESEL. Wszystko to sprzyja pójściu drogą oszustwa. Potrzeba rozmów, dialogu. Dopiero red. Max Kolonko nagłośnił problem, ale nie podjęto tego szczerze. Nie ma systemu elektronicznego pozwalającego sprawdzić czy obywatel rzeczywiście podpis złożył. Nie znamy procentowej skali fałszerstwa, ale wiemy, że jest znaczna. Zresztą, nawet brak tylko jednego podpisu czyni wybory sfałszowanymi.

    Politycy mają problem. Wiadomo, że przegrany w wyborach może po sprawę podpisów sięgnąć. Jeżeli wojsko wprowadza jakieś alerty, to znaczy, że może być niespokojnie. Tylko przyznanie się do braków w systemie wyborczym może uspokoić sytuację. Trzeba doprowadzić do przejrzystości procesu zbierania podpisów.

    Film z inauguracji Ruchu Kontroli Wyborów w 2015 roku: https://www.youtube.com/watch?v=8YW3vrh1WxA
    Strona internetowa Ruchu: http://ruchkontroliwyborow.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lukas
    Tak jak w orędziach o ukrainie i skłóconym Polskim narodzie po wyborach ludzie dalej skaczą sobie kto lepiej wybrał jestem z Lubelszczyzny i część tej Polski zawsze była mniej zamożna od zachodu a pozatym uważam że u nas nie ma tak zepsutych ludzi im bedniej tym społeczeństwo bardziej myśli Bogobojnie i chcą nas upodlić bo zagłosowaliśmy inaczej nic część zachodu.

    https://m.telewizjarepublika.pl/quotglupie-polaczki-was-tylko-do-auschwitz-zaprowadzicquot-tak-wyglada-quotusmiechnieta-polskaquot-szokujaca-petycja-w-internecie,98388.html
    A drugi link że Lubelszczyzna ma przetrwac
    oczywiście jeśli będzie modlitwa
    https://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/pol/oczysczenie_przygotowujace.html
    Pozdrawiam wszystkich Jezus Chrystus Król Polski i całego Świata!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lukas
      U nas od początku plandemi w domach po wsiach i miastach po domach w oknach są ustawione najświętsze wizerunki Pana Jezusa i Matki Bożej.

      Usuń
  18. Lukas
    Modlitwa leżąc krzyżem bardzo pomaga uspokaja w swoim domu w własnym pokoju.
    Tak jak Mojżesz i wielu innych Bożych osób upaść uniżyć sie i prośić bo sami nie damy rady
    Może tak powinnyśmy się modlić za Polskę Polaków za nas samych i rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  19. [Konrad]
    Proceder z fałszowaniem podpisów trwa w najlepsze, nie było to tak widoczne w 2015 roku jak obecnie. Ale jednak! Praktycznie żaden sztab wyborczy w czasie objazdu kandydatów po Polsce nie udowodnili że zebrali, cała 11-stka po 100 tys podpisów! Przecież w moim mieście do sztabu kandydata Hołowni, nikt nie podchodził aby się podpisac na liście, żadnych kolejek, skąd i jak oni zebrali wymaganą liczbę to samo dotyczy pozostałych w tym: Żółtka, Jakubiaka, Tanajno, Witkowskiego i Piotrowskiego. Jak ci ludzie zebrali 100 tys podpisów skoro żaden w głosowaniu nie dostał nawet 90 tys., ba, nawet 50 tys poparcia! To spore odchylenie od normy. Podobnie na mniejszą skalę było w 2015 doku. To co służby współdziałające z PiS, po pozorem demokracji, podali wytypowanym kandydatom jakieś nazwiska i pesele ludzi którzy może nawet nie wiedzą, że ich dane ( w dobie rodo :-))) ) zostały wykorzystane aby uzasadnić start w wyborach 11 kandydatów na urząd prezydenta RP. To jest wszytko ułożone, a 97% społeczeństwa nie zadaje pytań. A kto mówi o możliwych przegięciach jest traktowany jako poszukiwacz sensacji, wietrzy jakiś spisek. Ale to samo się nasuwa że jest coś nie tak. System wytypował ludzi pewnych i uległych pod pozorem demokratycznych wyborów dali im możliwość startu aby Polacy, myśleli że nawet ci z ulicy mogą się poszturchać z wielką polityką. Ale piękna reżimowa ściema na zamówienie. Stąd będą posuwali sie dalej w swojej antypolskiej polityce, zauważyli że przechodzi im to płazem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gina-jak mówi przysłowie nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka, ufajmy BOŻEJ OPATRZNOŚCI i czekajmy cierpliwie na Namaszczonego.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.