UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 15 sierpnia 2020

15 VIII 2020 Porady Pana Jezusa dla mężów, których żony unikają aktu miłosnego.

 

Są „oczywiście” :) jeszcze wcześniejsze przekazy. Ten publikowany zaraz po otrzymaniu.

Poniższy fragment Pisma jest też dany w sytuacji tej, że w początkowej części tekstu zmienia zapis kursywą i czcionką prostą. Gdy przed przekazem jest dłuższy fragment tekstu ten problem znika. Ale może i tak mam być, że teraz może będą przed fragmenty z Pisma Świętego czego też wcześniej i dawniej nie czyniłem aby ktoś nie sugerował, że nachalnie podpieram się Pismem Świętym:)

Czytanie z Księgi Syracydesa:

Szczęśliwy mąż, który ma dobrą żonę, liczba dni jego będzie podwójna.
Dobra żona radować będzie męża, który osiągnie pełnię wieku w pokoju.
Dobra żona, to dobra część dziedzictwa i jako taka będzie dodana tym, którzy się boją Pana.

Wtedy to serce bogatego czy ubogiego będzie zadowolone i oblicze jego wesołe w każdym czasie.
Wdzięk żony rozwesela jej męża, a mądrość jej orzeźwia jego kości.
Dar Pana, żona spokojna i za osobę dobrze wychowaną nie znajdziesz nic na zamianę.

Wdzięk nad wdziękami skromna kobieta i nie masz nic równego osobie powściągliwej.
Jak słońce wschodzące na wysokościach Pana, tak piękność dobrej kobiety między ozdobami jej domu.

..................................................................

Pieśń nad Pieśniami, początkowe ustępy ( Biblia Wujka)


Niech mię pocałuje pocałowaniem ust swoich; bo lepsze są piersi twe nad wino.

Woniające olejkami najwyborniejszemi: olejek wylany imię twoje: dlatego panienki umiłowały cię.

Pociągnij mię, za tobą pobieżemy do wonności olejków twoich. Wprowadził mię król do pokojów swoich, rozradujem się i rozweselemy w tobie, pamiętając na piersi twoje nad wino: prawi miłują cię.

Czarnaciem ale piękna, córki Jerozolimskie: jako namioty Cedar, jako skóry Salomonowe.

Nie patrzajcie na mię, żem jest śmiada; bo mię opaliło słońce: synowie matki mojéj walczyli przeciwko mnie, postawili mię stróżem w winnicach: winnice mojéj nie strzegłam.

Oznajmijże mi, którego miłuje dusza moja, kędy pasiesz? kędy odpoczywasz w południe? abych się nie poczęła błąkać za trzodami towarzyszów twoich.

Jeźli się nie znasz, o najpiękniejsza między niewiastami! wynidź a idź za stadem trzód, a paś koźlęta twoje przy budkach pasterskich.

Jeździe mojéj w woziech Pharaonowych przyrównałem cię, przyjaciółko moja!

Piękne są jagody lica twego jako synogarlice, szyja twoja jako klejnoty.

10 Łańcuszki złote uczynimy tobie śrebrem nakrapiane.

11 Kiedy król był na pokoju swoim, szpikanard mój wydał wonność swoję.

12 Snopek mirrhy jest mi miły mój, między piersiami mojemi mieszkać będzie.

13 Grono cypru mi miły mój, w winnicach Engaddy.

14 Otoś ty piękna, przyjaciółko moja! otoś ty jest piękna: oczy twoje jako gołębice.

15 Otoś ty jest piękny, miły mój! i wdzięczny. Łóżko nasze kwiecia pełne: balki domów naszych cedrowe, stropy nasze cyprysowe.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Tu jeszcze jedno zdjęcie z Mielna - Unieście, port rybacki. Jest jeszcze kilka ale na aparacie z innym systemem gdzie nie opanowałem jeszcze ściągania materiałów z niego.




15 sierpnia

21.47

-:)

Tak Panie Jezu?

-:) Widzisz swoją małość na Mojej Drodze.

- Bardzo Panie Jezu.

- Miłość wszystko pokonuje. Kochasz Mnie coraz więcej, ale gdybyś kochał bardzo jak są i tysiące w Polsce to z miłością byś się modlił, mimo nijakiego samopoczucia, to znaczy złego, ale < „pozwalającego” ? C.P. > się modlić.

< Jak widać "wybieg" nie do końca pomógł. Te Słowa Pana Jezusa uporczywie kursywą mimo poprawiania, a przy usilnym poprawianiu czcionka bez powodu jest większa C.P.> 

Widzisz, dziecko, nie pojechałeś do Meksyku, teraz Twój stan organizmu na to nie pozwala. Jednak jak organizm będzie w lepszej formie to pojedziesz.

- To już będzie, Panie Jezu, po Prześwietleniu Sumień?

- Tak, dziecko.

- To chyba będę w bardzo dobrej formie.

- Może nie będzie tak od razu?

- Może Panie Jezu, ale wystarczy forma jak jaką miałbym gdybym był całkowicie zdrowy, bez dodatku nawet.

- Po Prześwietleniu Sumień dostaniesz też dar języków. Będziesz mógł się tam bez problemu porozumieć.

- O Panie.

- Wiem, dziecko z czego cieszysz się najbardziej co obiecałem:) Pan Jezus się śmieje.

- Tak Panie Jezu:)

-:)

- Co chcesz abym Ci powiedział, dziecko.

- Nie wiem Panie Jezu, tyle jest ważnych rzeczy.

-:)


- Co może zrobić mężczyzna gdy kobieta unika bez powodu lub bojąc się zajścia w ciążę, tak zwanych obowiązków małżeńskich czyli seksu.

- Widzę, dziecko, że pytasz nie dla siebie, bo nie bardzo Cię ten problem interesuje, ale dla kogoś i dla wielu przecież.

- Kobieta jest bardziej złożona w tych sprawach i ma delikatniejszą strukturę. Inaczej to przeżywa niż mężczyzna.

Jest to jednak teraz wynik wypaczeń w psychice kobiet i wpływów świata.

Mężczyzna jednak winien też uczyć się skupiać na czułości i móc spać z żoną i tulić ją bez pragnienia odbycia aktu miłosnego lub stłumić go w sobie.

Gdy żona unika seksu a widzi, że mężowi nie o to przede wszystkim chodzi i okazuje jej czułość i jemu też wystarcza ( choćby trochę udawał:) czułość i bliskość bez seksu, otwiera się wtedy i powodowana impulsem serca może nawet dążyć do aktu miłosnego choćby tego wcześniej nie chciała.


Mąż musi się wysilić i okazać trochę finezji w okazywaniu czułości.

Gdy żona widzi te starania może być jej nawet głupio, że odmawia mężowi pełnego zespolenia.

Gdy żona nie chce aktu miłosnego nie należy sięgać do jej piersi czy intymności aby w ten sposób ją zachęcać.

Dobre jest rozbrojenie żartem i śmiechem żeby wasza żona była właśnie bezbronna i zapragnęła cielesnego zjednoczenia.

Musicie nieraz udawać jak za czasów narzeczeństwa, gdy poznawaliście jakąś kobietę, że nie o to wam chodzi.

Nigdy nie można mówić, że są inne kobiety i przy żonie patrzeć na inne z zainteresowaniem. Kobiety są bardzo czułe na tym punkcie, łatwo czują się tu zranione, słabe i bezbronne.

Równocześnie mimo dobroci kobiecego serca skłonność do zła jest odziedziczona po Ewie. A jak ta postąpiła – wiecie.

Nie należy zbytnio przepraszać swojej żony

gdy nie ma za co, ani kupować machinalnie kwiatów, trzeba to przemyśleć.


Jednakże gdy mąż i żona są jednakowo zakochani w Bogu, w Chrystusie to problemy mają inny wymiar.


Trzeba odkrywać nowe rzeczy w erotycznej stronie małżeństwa, które może przez męża zostały przeoczone czy pominięte.

Dobre są wspólne wyjazdy, choć małe wypady, jak to nazywacie i niezbędne jest to sam na sam choć raz w tygodniu jak o tym wspominałem.


Kobieta naturalnie pragnie rozkoszy, bo jej rozkosz seksualna i erotyczna jest silniejsza i bogatsza niż mężczyzny co możecie choćby poznać po tym, że kobieta często nie może powstrzymać jęku czy krzyku w trakcie szczytowania, a może to prawie zawsze mężczyzna który nie zatraca się w akcie miłosnym w taki sposób jak ona. W taki sposób was stworzyłem mimo, że jest to akt zwierzęcy po grzechu.

Zatem mężu wysil swą inwencję i inteligencję i pamiętaj, że to Twoja druga połówka. Zaś problemy oddaj Mi, Chrystusowi.

Amen.

Opublikujesz.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

37 komentarzy:

  1. [Izabela]
    Dziękuje Ci Panie Jezu za ten przekaz.
    Ty wiesz.. kocham Cię..
    Chwała Tobie Chryste Królu

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak: wkurzające jest to, że się tego chce, a nie ma z kim :P
    Ehh... pozazdrościć tu małżeństwom.

    Gdyby przyszedł do mnie facet, który chciałby seksu, a na co dzień by mnie olewał i nawet dobrego słowa by nie powiedział to oczywiste, że z kimś takim nie chciałabym pójść do łóżka. Kobieta pragnie mieć naturalną, głęboką, emocjonalną i bliską więź z mężczyzną - jeżeli tego nie ma, to seks z kimś 'obcym uczuciowo' jest nienaturalny.
    Dla mnie to jest sytuacja chora.

    Seks jest fajny, kobieta go bardzo pragnie, lecz nie z górą lodową... Nie chciałabym, by mój facet umiał okazywać mi miłość i uczucie tylko przez seks. To jest bardzo piękne i fajne, ale ZA MAŁO. Wachlarz okazywania czułości kobiecie powinien być większy niż tylko w łóżku, a poza nim nic.

    Lecz jest wiadome też że są kobiety, które szantażują swoich facetów "karą na seks" za byle co. Są przesadnie zazdrosne lub mściwe. Od takich bab jako facet bym uciekała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewolnik MILOSCI 3CY SWIÉTEJ i NMP16 sierpnia 2020 01:27

    Dziekuje CI JEZU.
    CO zrobic w przypadku,gdy mojá dziewczyny uslyszala w Sanktuarium "glos BOGA", ze ma byc DLA mnie DOBRA,POMOCNA i nienarzekac.
    Bóg Jej przekazal slows odnosnie mnie" bym dziékowal z té MILOSC".

    OCZYWISCIE,NATYCHMIAST DZIÉKOWALEM.

    BYLO CUDOWNIE.....
    PO CZASIE STALA SIE WULGARNA,zapomniala o tych slowach,zaatakowala mnie ze znajomymi i naklamala o mnie innym.
    Bylem czuly,delikatny,ze wzglédu na CHRYSTUSA...a Ona wciáz okazywala te sklonnosc do zla po Ewie.
    Modle sie o Niá od ponad roku,msze sw.,modlitwy wstawiennicze.....a Ona chodzi z innym.
    Owszem,byla na mnie "napalona", ale tlumaczylem Jej,ze pelny akt,to po slubie.
    Nic,beton.
    Tak podeptala BOGA perfidnie.
    Panie JEZU,PROSZÉ,nawróc JÁ TY,odpédz od Niej demony.
    💗😇💗😇💗😇💗😇💗😇💗
    Chwala TOBIE Chryste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem glupio daj sobie spokoj z nia .znajdz inna .moja corka poznala tez wielu mezczyzn dopiero po dwuch latach chyba znalazla tego ktory jest czysty na sercu i duszy i seks po slubie chce .no zpbaczymy.wielu jest katolikow jak mowia ale maja swe widzimisie i prawa boze maja gdzies.ja jej mowie aha to nie uda mi sie z jednym i drugich i z kazdym bede szla do lozka to ja bede byle kim .jak nie chce mnie bez seksu przed slubem to jak bedzie mnie traktowal po slubie

      Usuń
    2. Niewolnik MILOSCI 3CY SWIÉTEJ i NMP16 sierpnia 2020 22:43

      Dziekuje Bernadetto.
      Sprawa jest bardziej skomplikowana,i POBOZNA.

      ONA nienawidzi swego TATY od.ok15-20 lat.

      Rozmawialem z Nim osobiscie.On jest chétny do rozmów,normalnosci.
      Ona,Nie.❗
      Jest zawziéta w zlosliwosci,ale wierzé,ze Já OSWIECI i padnie na twarz przed BOGIEM MILOSCI.

      💗✋💗✋💗✋💗✋💗✋💗✋💗
      Cudnej nocy wszystkie

      Usuń
    3. Niewolnik MILOSCI 3CY SWIÉTEJ i NMP17 sierpnia 2020 09:33

      Sympatyczna Bernadeto👼
      Zaczélas od slów:"powiem glupio"...
      Tu i zawsze trzeba mádrosci.

      Prosze BOGA,by obdarzyl CIE hojnie SWÁ MÁDROSCIÁ,jesli bédzie,to zgodne z JEGO Doskonalá Wolá.
      wszystkim blogoslawié😇

      Usuń
  4. [Sabina]
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski!

    Apropos tematu współżycia małżeńskiego -chciałbym się zapytać co robić w przypadku, gdy kobieta jest w ciąży? Jeżeli dobrze zrozumiałam naukę św. Jana Pawła II, to w tym stanie nie można współżyć, ponieważ cel - tj.poczęcie dziecka został już osiągnięty.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Justyna O] Szczęść Boże.
      Skoro łono kobiety jest od momentu poczęcia świątynią Ducha Świętego, to odpowiedź jest prosta.

      Usuń
  5. +
    Zły nie może znieść.
    Był tu komentarz krótko, może ktoś przeczytał. Z początku niby ok, potem coraz bardziej mi nie grało, potem przeczytałem „Maryjka” i wtedy już wszystko było jasne.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zastanawia co można, a czego nie można bez ślubu. O stosunku intymnym nie mówie bo to oczywiste, ale całowanie czy dotykanie się nieco bardziej namiętne itp.
    Z Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Karolina] było kiedyś w przekazach u Pana Krzysztofa co można a czego nie podczas współżycia małżonków trzeba poszperać w przekazach z poprzednich lat, tam było wszystko dobitnie opisane
      😉

      Usuń
    2. https://przymierze-milosci.weebly.com/aktualno347ci/dla-malzonkow

      Usuń
  7. Szczesc Boze
    a ten ktos kto napisal" Maryjka "to nie byla p Alicja Surazynska ?ona mi ciagle pisze o seksie mistycznym o tym ze nie powinnismy juz wspolzyc bo to grzech i zyc z Bogiem ..i rodzic mistycznie dzieci jak Maryja Jezusa ..ze ona ma w brzuchu Jezusa i Maryje ze ona to ta Ewa z raju i krolowa ma byc z namaszczonym..no mowi mi ze moj maz powinien z Bogiem sie zjednoczyc a nie o seksie myslec..Dziwne to co gada bo my nie zyjemy jeszcze w raju .ani nie mozna chyba nosic w brzuchu Boga no..ona dziwna baba albo jest chora albo cos z nia nie tak mi nie osadzac jej.Ze niby dostaje od Boga slowa ..pisala mi ze skasowal pan jej komentarz ..ona podobnie pisze jak u pani Kordas ze trza zyc bez seksu.
    panie Cyprianie ja to samo mowilam mezowi co pan Jezus tu mowi ale sie zdziwil ze gadam to..bo jesli chodzi o wspolzycie to dla mnie tego nie musi byc a dobrze mi nawet nie jest z mezem i mam to gdzies ..robie to dla niego ale on wie Ze nie ma w domu picia ani glupiego dogadywania.a ja dzieci wiecej nie chce wiec chyba wspolzycie w dni nie plodne to nie grzech .bo ja tylko 3 razy w miesiacu a nie jak Jezus mowi kazdy tydzien bo to u kobiet ktore stosuja Npr nie mozliwe zeby wspolzyly co tydzien ..aha jesli chodzi o seks w ciazy to Bog uwaza ze nie powinnismy wspolzyc ze to grzech bo Duch sw dziala w lonie kobiety a my grzesznymi popedami sie zywimy.potem te nasze dzieci sa nieczyste za zycia i grzesza a my nie wiemy czemu..a ja nawet doktor ginekologi opierniczylam ze ciazy wspolzyja a potem poronienia sa bo szyjka macicy same sobie kobiety oslabiaja i nawet lekarze o tym pisza ..Ja ufam w pana przekazy i wiele sie nauczalam ale sam Jezus pokazuje w snach mezowi jakie grzechy czynimy i kurcze musze jezor na wodzy trzymac ..z calego serca dziekuje Jezusowi za te slowa, bo serio myslalam ze mam spac osobno i ze nic nam kobietom nie wolno z mezem.

    OdpowiedzUsuń
  8. takaprawda
    (O 6.30 rano 13 sierpnia miałam wizję Conchity z Garabandal . Miała rany Jezusa. Powiedziała mi, że wkrótce nadejdzie Wielkie Ostrzeżenie).
    https://littlepebble.org/2020/08/16/message-813-15-august-2020/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      A tutaj jest ta wizja, przetłumaczona przez translator Google
      https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=https://littlepebble.org/2020/08/16/message-813-15-august-2020/&prev=search&pto=aue

      Usuń
    2. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Nie wiem, co tam publikują, ale generalnie mistyk Mały Kamyk został w Oławie potępiony bardzo mocno, już w 1987r. Ja nie wiem, czy nie został zrehabilitowany, ale bardzo długie lata w Oławie były ostrzeżenia przeciw niemu, stąd bym tych orędzi nie proponował, bo nie spotkałem się, żeby ktoś wskazał na jego rehabilitację.
      Chodzi mi o Williama Kamma – Małego Kamyka (ang. „Little Pebble”).

      Usuń
  9. [Kalina] Uwielbiam te przekazy;) Ale fakt jest taki, że jakbym dopiero zaczynała je czytać, to pewnie bym odrzuciła z racji na niestandardową tematykę:) Co do kontaktów damsko-męskich, i to nie tylko tych sypialnianych, fajnie jak facet tylko trochę udaje, bo my kobiety jesteśmy baaardzo wyczulone na manipulacje, wszelkie manipulacje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam :)

      No ja jestem bardziej przyziemna więc takie tematy mnie interesują. Tyle pytań, tyle niejasności... Mnie nadal zastanawia, co mają robić tzw. single, przecież nie da się zamknąć seksualności na amen. Nie wiadomo co z nią robić.

      Usuń
    2. Mała Iskro może Pan Jezus z czasem postawi nam na drodze swoje połówki :)...

      Usuń
    3. [Karolina] Od razu mi się nasunęła odpowiedź taka, że kiedy czujemy pożądanie a jesteśmy singlami trzeba takie myśli oddalać i zająć się pracą albo modlitwą i być wstrzemięźliwym wszak wszelkie dogadzanie sobie jest grzechem jak i myśli grzeszne w tych tematach to jest trudne do opanowania ale to jest walka...trzeba nauczyć się wygaszać to w sobie kiedyś myślałam ,że taka samowystarczalność jest mniejszym złem niż współżycie z przypadkowym mężczyzna na jedną noc ale potem dotarłam do tego, że jest to jakaś forma opętania przez złego ducha które działa jak uzależnienie... Pan nasz Jezus Chrystus też był wstrzemięźliwy a napewno był kuszony było w poprzednim przekazie co nieco 😉

      Usuń
    4. Czytałam tylko nie mogę sobie przypomnieć o jakiego mistyka chodziło że człowiek przed grzechem nie czuł takiego popędu jak teraz, a że Pan Jezus był bez grzechu pierworodnego więc nie mógł czegoś takiego odczuwać.Trzeba poczytać mistyków zatwierdzonych dawno temu przez kościół a potem wierzyć we wszystko inne

      Usuń
  10. sebastian co ztego jak jest wszystko w obcym jezyku

    OdpowiedzUsuń
  11. kobiety tez manipulują Sebastian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Kalina] Masz rację Sebastian, kobiety też, wogóle ludzie są bardzo dwulicowi teraz... już ciężko znieść te wszystkie manipulacje, gierki, kłamstwa osób, które dla własnych ambicji są w stanie bez miary wykorzystywać innych ... ech już niedługo... po Prześwietleniu Sumień spadnie zasłona...

      Usuń
  12. Jak już powiedziane było by nie wstawiać raz ze strony little pueble to powiedziane
    . Ja nie dojrzałem skąd link. I jeden czytelnik nie może wrzucać ciągle linki w osobnych komentarzach kilkanaście nawet pod jednym Orędziem tylko winno to się zmieścić jeśli nie w jednym to w dwòch , trzech maksymalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. {Leszek]
      Pierwszy raz słyszę o William'ie Kamm – Małym Kamyku (ang. „Little Pebble”), więc dałem link z tłumacza Google do jego wizji. Nie wiedziałem też, że jest zastrzeżone przekazywanie czegokolwiek z nim związane, bo też i skąd, jeżeli widocznie ta konkretna informacja mi umknęła? Wszedłem więc po przestrodze na różne strony, aby zasięgnąć informacji o tym facecie i włos się zjeżył. Mea culpa, mea maxima culpa!!!

      Usuń
    2. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Te informacje z internetu mogłyby być zwykłym obrażaniem proroka i oczernianiem, takim "oskarżeniem o pedofilię". Jedyny twardy powód jest taki, że w Oławie wielokrotnie od 1987r. (wcześniej był prawowitym prorokiem, w tamtym roku ogłosił bez poparcia z Orędzia, że będzie papieżem w przyszłości) było powtarzane, że do Małego Kamyka wdarł się zły duch i budowana jest sekta.

      Usuń
  13. takaprawda
    Nie wiem czy jest roztropne aby zaprzeczyć tym objawieniom do tzw. Małego Kamyka. Oława też była krytykowana i do tej pory Kościół nie daje jej wiary. Mnie przekonuje to iż. np. w marciu 2013 roku po usunięciu Benedykta XVI z urzędu właśnie ten prorok tak pisał, co stało się potem tealnością :
    JEZUS : „Nikt nie powinien być zdezorientowany, ten 'papież' nie jest Moim Wyborem. Stolica Apostolska została przywłaszczona i teraz wierni z resztą świata są katapultowani w te ciemne dni...Biorąc to, co jest znane i rozumiane w Kościele, jego tradycje, jego święta, jego pory roku i jego przepisaną procedurę, i powoli, ale (Jezus podnosi lewą rękę i wskazuje palcem wskazującym) z pewnością je przekręcając ....Nie do Boga należy dostosowywanie się do ludzi. Nie dajcie się zmylić, kiedy Bóg przebacza, nie usprawiedliwia grzechu - On go wybacza! To dwie BARDZO różne rzeczy! ....
    „Nie do Mojego Kościoła należy jednoczenie się z muzułmanami, Jestem zazdrosnym panem młodym...
    https://littlepebble.org/2013/03/30/q-a-the-little-pebble-and-yellow-lily-2013-30-march-2013/#more-2501
    Każdy niech rozważy w swoim sercu ale dawać tamę dla różnych informacji i objawień to jest gest na który mnie osobiście nie byłoby stać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + 1. Nie jest miejsce pod Orędziami na dawanie różnych jakichkolwiek Orędzi które są, które można znaleźć w internecie dlatego, że osobie czytającej je wydają się dobre i chce się nimi podzielić. Może są dobre może nie , wszystkie nie mogą być. Jak ktoś chce niech robi to na swojej stronie. Pokazuje jakie chce Orędzia i zaleca je jak chce.
      1. Robi to zamieszanie bo jeśli są tu pokazywane to ktoś może sądzić, że i ja je akceptuję. Nie jest właściwe aby na każdą rzecz , która się pojawia znajdować jakieś współczesne Orędzie, które się do tematu odnosi bo po prostu tego jest za dużo. Mamy sześć Orędzi związanych ,mamy uznane z Trevignano, mamy teraz kolejne grupy z Wyszkowa, mamy uznane polskie : Zofia Nosko, Anna Dąmbska innev i tego już jest bardzo dużo.
      prosiłem Cię wielokrotnie o dawanie w jednym komentarzu i ograniczanie się gdy idzie o różne Orędzia.
      co do Małego Kamyka jeśli nazywa się tak samo jak ten mały kamyk z Oławy, który wbrew Matce Bożej twierdził, ze będzie papieżem i nie było to odwołane z jego strony i inne potrzebne rzeczy to nie można przyjmować tego choćby były tam najcudowniejsze rzeczy.
      Ja Ci dziękuję za dotychczasowe komentarze i na tym kończymy Twoje komentowanie tutaj.

      Usuń
  14. https://www.facebook.com/Orędzia-Czasów-Ostatecznych-2020-101828344864709/
    A ja zapraszam na moją stronę na FB
    Jeśli ktoś (lub sam prorok może) dostrzeże na niej coś niepokojacego to proszę o wiadomość:)

    Co Do przekazu ,dałam przeczytać mężowi...hihi 🤭
    Nie będę tu poruszać tych spraw ,ale super ,że sam Pan Jezus, autorytet największy, zabrał głos w tej sprawie:)
    Mój mąż oczywiście najwięcej się obruszyl przy tym ,co po Ewie kobiety mają😅
    No ciężki człowieczy żywot w tym ciele dziwnym 🤔 chętnie bym to zrzucił już 🤣
    Pozdrawiam wszystkim i Pana Krzysztofa :)
    Chwała i część i uwielbienie naszemu Panu , Jezusowi Chrystusowi ❤✝️🙏🕊

    OdpowiedzUsuń
  15. Adam. Panie Krzysztofie jestem po przeszczepie nerki muszę brać lekki do końca życia jak sobie poradzić ztym problemem kiedy nie będzie można nic kupić proszę zapytać Pana Jezusa dla mnie to ważne Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po Prześwietleniu Sumień już nie będzie pan musiał brać leków.

      Usuń
  16. + A co jeżeli kobieta (żona)nie potrafi podjąć obowiązków małżeńskich latami,nie chce mieć dzieci i nie wie na czym polega Sakrament małżeństwa,czy takie małżeństwo jest ważne?

    OdpowiedzUsuń
  17. [Wioletta D.]

    Chwała Ci Jezu za ten przekaz, ponieważ pewne sprawy Ty wiesz Jezu jakie w tym temacie mnie nurtowały i tu przyszła odpowiedź.Jeszcze raz dziękuję Ci Jezu. Tak to jest Święta prawda jak Nasz Pan pisze, kiedy Mąż potrafi okazać czułość Żonie,trwać w miłosnym uścisku lecz bez aktu miłosnego. To jeszcze bardziej zbliża i "otwiera" Kobietę na Swojego Mężczyznę. Dziękuję Ci Jezu,że mogę tego doświadczać we własnym małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwała niech będzie zawsze i wszędzie Jezusowi-Jemu Chwała i Cześć.
    Pan uzdrowił mnie z wielu uzależnień takze tychm seksualnych a mimo to za mało kocham, nie doceniam, za mało się staram, szybko zniechęcam!
    Jestem po spowiedzi generalnej, czuje jak zły manipuluje, zniechęca mnie do modlitwy poprzez wymówki bo dzieci bo to,tamto! W kwietniu zostałam niewolnikiem Trójcy Przenajświętszej przez serce Maryi i odczuwam większy napór zła, dużo ciężej mi się modlić. Wiem Kochany Panie Jezu że Ty znasz każdego z nas oddaje Ci wszystko, nawet moje ułomności, czekam na Mały sąd Ducha Świętego, bo Świat jest już do szpiku zepsuty, ostatnio byłam na 1 Komunii Świętej i serce mi pękło jak proboszcz uczył jak przyjmować Eucharystię na rękę, nie przyjęłabym tak Komunii, a że byłam Matką Chrzestną zależało mi na tym aby przyjąć Pana Jezusa w Intencji tego dziecka, poszłam do księdza, który gościnnie był w parafii i godnie przyjęłam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.