UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 16 sierpnia 2020

9,10 VIII 2020 Możesz i nie możesz, dziecko. Wszystko jest Łaską


Dokończenie, 8 sierpnia


Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Najdroższy Panie.

- Odpisz na potrzebne listy, potem zajmiesz się domowymi obowiązkami:)

Potem przepiszesz przekaz by go dać księdzu:)

- Dziękuję Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.


........................................


Niedziela, 9 sierpnia

21.30


Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Najdroższy Panie Jezu.

- Jesteś już, dziecko, wolny dzisiaj. Ostatnie dwie i pół godziny dnia możesz spędzić jak chcesz.

- Ale jeszcze powinienem odmówić pewne modlitwy.

- Zaliczyłem je już, dziecko:)

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Niedziela, 10 sierpnia

1.30


Zapisz, dziecko

- Odzywa się Twoje wyrównanie win w czasie tych przekazów, Twoja stała choroba. To dlatego, że przemęczyłeś się i się źle poczułeś. Nie wiesz co teraz masz robić skoro zasnąłeś nieoczekiwanie, obudziłeś się, czujesz, że nie zaśniesz. Rozważasz, myślisz o Mnie o Mojej dobroci <nieczytelne trzy słowa C.P.>

Ona jest wielka, ale musi być ten krzyż. I będzie aż do czasu Prześwietlenia Sumień.


Obawiasz się w związku z ostatnim przekazem. Jak będzie odebrany jego fragment, fragment dotyczący rozmiarów Mego przyrodzenia gdy byłem człowiekiem na ziemi i Ciebie, że chcę Cię tu upodobnić w tym względzie:)

Nie przejmuj się tym, dziecko, wyślij kapłanowi ( z kilku powodów to się przesunęło, ale wyślij).

Wiedziałeś to wcześniej i Cię nie bulwersowało gdy było tylko dla Ciebie:) Myślałeś, że pozostanie tak na zawsze.

- Kładziemy się, dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu.

Chwała Tobie Chryste.


Po dziewiątej


- Cóż moje dziecko. Czasami są utrudnienia, jak te warunki.

Spędziłeś upalne dni w swoim własnym domu, bo pojechałeś na wesele, jeszcze była inna potrzeba bo dałem tam pewien dopust, dlatego trzeba było byś pojechał, choć Twój dom jest chroniony przez Anioła. I nie dozna poważniejszej szkody.

Teraz masz jechać do Wrocławia by rano być u św. Filomeny.

Jednak po przyjeździe źle się czujesz i daje znać mocno stała choroba.

Jeśli pojedziesz rano będziesz się źle czuł i też nie ma sensu abyś jechał do Rzeszowa bo tam w mieszkaniu jest klimatyzacja a tu Cię głowa boli od ciepła.


Pojedź pociągiem po piętnastej i zanocujesz we Wrocławiu.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Przed dwunastą


Zapisz dziecko

< niejasny krótki zapis. Wymiana dwóch krótkich zdań i potwierdzenie Pana Jezusa C.P.>.


15.20

- :)

Uśmiechasz się Panie Jezu.

Ja nie jestem zadowolony.

- Oczywiście, że nie jesteś. Jednakże trzeba tak było.

- Panie Jezu, wobec Twojej niezmiernej łaskawości względem Mnie. Dopiero co powiedziałeś ( 25 lipca), że jesteś dla mnie jak dla żadnego ze współczesnych <żyjących> proroków, wcześniej, że jestem w dziesiątce najbardziej przez Ciebie umiłowanych Polaków od początku chrześcijaństwa w Polsce. Jako drugiego wymieniłeś potem [ Panie] na moje pytanie św. Andrzeja Bobolę.

I cóż mogę, mogę tylko płakać.

Mogę więcej, ale..?

- ?

Możesz i nie możesz, dziecko.

Wszystko jest Łaską.

:)

- Łaską, ale jest też moja wolność, miłość.

- Jest, ale przede wszystkim jest Łaska.

- Jestem marnym prorokiem, który jest w dziesiątce najbardziej umiłowanych przez Ciebie [Panie] Polaków od początku chrześcijaństwa w Polsce i jesteś dla mnie jak dla nikogo z żyjących proroków. To bardzo zobowiązuje, bardzo, bardzo.

Chyba, że jestem prorokiem specjalnej troski, dlatego to jest takie.

- Owszem można powiedzieć, że jesteś prorokiem specjalnej troski. Jesteś jak dziecko i jak Adam i Ewa w raju.

Łaski dla Ciebie jednak są z próśb świętych Polaków, błogosławionych męczenników polskich, dzięki modlitwie żyjących, przede wszystkim księdza i prorokini.

Bóg okazuje swą wielkość wybierając kogoś takiego jak Ty. To mój wybór. Prośby były Polaków, ale wybór Mój. Zaś wybór padł na Ciebie i z tego powodu by Bóg okazał swą wielkość, by z tak marnego narzędzia na drodze Bożej uczynić to co zapowiedziałem.

Masz zdolności lecz marne na drodze Bożej. Gdybyś poszedł drogą kariery pisarskiej byłbyś cenionym pisarzem. Jeszcze lepszym reżyserem filmowym.

Takiego talentu filmowego jak masz Ty nie ma nikt z żyjących obecnie i tworzących w Polsce. Oczywiście, ten talent został w części stracony, ale mówię o tym gdybym Ci pozwolił dostać się na reżyserię filmową w swoim czasie. Masz i inne zdolności, choć w niektórych jesteś poniżej przeciętnej:), o tym już mówiliśmy, o Twoich problemach z matematyką i żeby sobie ułatwić wyobrażałeś sobie plastycznie liczby zawieszone na nieokreślonej przestrzeni, jakby kosmicznej. I zamiast ułatwić, utrudniałeś bo wyobraziłeś sobie dwójkę fizycznie większą i pękatą a piątkę mniejszą i chudszą:) Pan Jezus się śmieje.

Lecz gdy będziesz odmłodzony i odmieniony; to się zmieni. Twój umysł będzie sobie sprawnie radził i z matematyką.

< Czcionkę różnicuje blogger przy publikowaniu. W programie w którym jest przepisane jest jednakowa, jednakowa jest jej wielkość i taki jest zamysł przy publikowaniu. C.P>

- Dziękuję Panie Jezu.

Któż jak Bóg. Ale ja nie oczekiwałem nigdy wielkiej miłości ziemskiej, ani nie oczekiwałem, że Bóg będzie dla mnie jakiś szczególny, a to dostałem.

- Ponieważ nie oczekiwałeś od Boga – dostałeś.

Moje drogie dziecko. ( Westchnienie Pana Jezusa)

- Człowiek ma kochać Boga swego z całej duszy a dopiero potem siebie.

- Wszystko się zgadza, Ty kochasz Mnie bardziej niż siebie i to jeszcze przed przekazami, tylko wszystko kochasz mało, jak o tym mówiliśmy.

- Panie Jezu ten przekaz z tym intymnym szczegółem.

- Dziecko gdy było to dla Ciebie to Ci nie przeszkadzało. A, że chcę Cię upodobnić do siebie w tym względzie.

Chcę aby seksualnie wszystko u Ciebie zaczęło się od nowa. Po tej odmianie fizycznej będziesz dziewiczy a dopiero to się zmieni po nocy poślubnej. Więc skoro chcę takiej zmiany to i zmiana fizyczna Twojego przyrodzenia jest właściwa abyś pamiętał. Nie chciałem aby zostało tak jak jest, także ze względu na wzrost Twojej ukochanej, aby była w pełni usatysfakcjonowana, zatem właściwe jest aby było tak jak zapowiedziałem.

Wiem, że chodzi ci przede wszystkim o Mnie.

Dla nikogo nie będzie wątpliwością, że miałem przyrodzenie, zatem nic w tym bulwersującego.

Co do wzwodu to nigdy się on u Mnie nie zdarzył gdy czuwałem, ale jak wiecie wy mężczyźni, tak jest wasz organizm skonstruowany, że w czasie snu wasze przyrodzenie pręży się w określonej fazie snu, choć nie macie żadnych snów erotycznych wtedy. I to Mnie nie omijało, z waszej fizjologii, to co zwierzęce, co jest wynikiem pożądania przez Ewę owocu zakazanego.

Wynikiem smutnym, choć was pociągającym, gdzie z tego samego miejsca wychodzi wydzielina, mocz o brzydkim zapachu, którego się krępujecie i nasienie o woni surowicy.

Byłem człowiekiem, moje dziecko, lecz żadna myśl erotyczna nie pociągała Mnie choć przez chwilę.

Wyjaśniam to bo bulwersuje Cię, że podałem rozmiar przyrodzenia Syna Człowieczego w czasie wzwodu. Był tylko w czasie odpowiedniej fazy snu. Nigdy na jawie:)

- Och Panie.

- Zamów obiad, dziecko.

- Tak Panie Jezu.

Dziękuję.


16.07

- W oczekiwaniu na drugie danie, dziecko.

- Zaraz nam przerwą Panie Jezu.

- Twoje niedobre pragnienie - jest. Wiesz na co Ci pozwoliłem, Bóg Ojciec i na co nie. Z tego co Ci Pozwoliliśmy – zrezygnowałeś. Na cóż więc Ci potrzebna myśl. To była Twoja dobrowolna deklaracja.

Zbieraj Łaski, dziecko:)

- Tak Panie Jezu.


Przed 20 – stą

Zapomniałeś, dziecko:)

- Wspomóż Panie bym już zawsze pamiętał.

- Teraz odpocznij.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

25 komentarzy:

  1. Jak powiedziałam mamie, o czym był ostatni przekaz to się zbulwersowała ostro. I jak widać w internetach nie tylko ona :)

    Ludzie kojarzą chyba tylko "te sprawy" ze złem, z demonami, no nie wiem z czym... Przecież jesteśmy ludźmi, każda płeć ma to co ma, większość ludzi uprawia seks i wielce się obruszają jak Bóg śmie o tym mówić. Przecież to On stworzył płcie i nasze ciała - no kto jak nie On ma większe prawo o tym mówić?

    To tak jakbym wymyśliła sobie jakąś rasę, przypuśćmy z jakimś specyficznym zachowaniem, a ci rościli by sobie prawo do decydowania o czym mogę mówić w sprawie tej rasy. Bo oni wiedzą lepiej co ja jako kreator mogę powiedzieć. Postawa ludzi jest żenująca.

    Bóg jest Bogiem i będzie mówił co chce, kiedy chce i do kogo chce! Jakim prawem nakazujemy Bogu mówić czy nie mówić o czymś? Jako stworzyciel ma do nas pełne prawa autorskie co do projektu i nie będziemy Mu mówić co ma robić... Że też On ma do ludzi cierpliwość. To tak jakby mój obraz ze ściany się obruszyć że go pokazuje innym.

    Każdy ma inna wrażliwość, może się ludzie zawstydzają. Ale to jak niektórzy reagują to jest przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze posłuchać mądrej przedstawicielki płci przeciwnej. No, a myślami innych nie powinniśmy się przejmować, choć rzeczywiście bywają bardzo irytujące.

      Usuń
    2. Właśnie "te sprawy" kojarzą się przeważnie z czymś złym, a jak to mówi Nasz Pan czyli Najwyższa Świętość to czujemy jakiś konflikt. Czy słusznie? Chyba nie, bo postrzegamy te tematy przez pryzmat tego jak sami to rozumiemy, a że często jest to u nas skrzywione to później dziwimy się w takich sytuacjach.

      Usuń
    3. Marzena:Zgadzam się w zupełności Mała Iskro. Przecież to nasz Pan i Stwórca, nikt nie ma większych kompetencji by o tym mówić.Dlaczego niektórzy oburzają się, że Pan mówi o "tych" rzeczach, zamiast docenić, że Pan mimo swej Boskości podchodzi tak blisko nas ludzi? Myślę, że to wynika też z tego jaki obraz Boga mają ludzie-że jest surowym staruszkiem z siwą brodą i jakże mógłby mówić takie rzeczy. A przecież Bóg jest naszym Najukochańszym Ojcem, który z troską nam wszystko tłumaczy. Nam-swoim dzieciom, swojemu stworzeniu. A że to dotyczy seksualności ludzkiej-co w tym dziwnego? Czy lepiej wierzyć, że bocian przynosi dzieci, bo to ładniej brzmi?

      Usuń
  2. Zapada zmrok, już świat ukołysany, Znów jeden dzień odfrunął nam jak ptak.
    Panience swej piosenkę na dobranoc Zaśpiewać chcę w ostatnią chwilę dnia.
    2. I chociaż wnet ostanie światła zgasną,
    Opieka Twa rozproszy nocy mrok. Uśpionym wsiom, ukołysanym miastom, Panienko, daj szczęśliwą, dobrą noc.

    3. I ludzkim snom błogosław dłonią jasną I oddal od nich cień codziennych trosk,
    I tym, co znów nie będą mogli zasnąć,
    Panienko, daj szczęśliwą, dobrą noc.
    4. A komu noc czuwaniem jest niełatwym,
    Na czas bezsenny siłę daj i moc,
    I tym, co dzisiaj zasną raz ostatni,
    Panienko, daj szczęśliwą, dobrą noc.

    5. Zasypia świat piosenką kołysany, Odpłynął dzień, by jutro wrócić znów.
    Uśmiecham się do Ciebie na dobranoc, Piastunko moich najpiękniejszych snów.
    6. Nad Ojcem Świętym czuwaj nieustanie
    bo On swą ufność złożył w ręce Twe. I Jemu też tam Hen na Watykanie Maryjo daj szczęśliwą i dobrą noc.

    7. I daj mi sen o łąkach umajonych Gdzie jest Twój tron z Papieża złotych róż
    A Ojciec nasz różańcem Ci wyznaje Maryjo już na zawsze jestem Twój.

    8. Nad każdym z nas co stracił już nadzieję,
    Wyciągnij Matko święte dłonie Twe.
    By czując to, że jesteś zawsze z nami,
    Zwyciężał sam przez święte Imię Twe.

    9. O Matko ma, o Matko pocieszenia To On Swe życie złożył w ręce Twe
    I jego też tam Hen na wysokościach Maryjo weź w matczyne ręce Swe.

    OdpowiedzUsuń
  3. [Piotr / Gliwice] Jeśli chodzi o odbiór Orędzi o treści seksualnej, to trzeba pamiętać, że Bóg zna definicje czystości i nieczystości. I Bóg wie także, jakie rozmowy są czyste, a jakie nieczyste. Ludzie porównują proroków i mogą na przykład stwierdzić, że u Valtorty Pan Jezus tego czy tamtego by tak nie powiedział. Kościół jednak dojrzewa. Były przecież czasy biskupa Karola Wojtyły, który bardzo szczegółowo nauczał o sprawach seksualnych. Nie wypada o tym nie wiedzieć i być zbytnio zaskoczonym.

    Prorocy mają swoich poprzedników, dlatego kto zna ich pisma, nie będzie się bulwersował co drugim Orędziem. Przy okazji warto dodać, że Orędzia są darem, za który wiele pokoleń Polaków przelewało krew, lub ponosiło inne ofiary. Kiedyś Maryja podała przykład Waleriana Łukasińskiego, który 40 lat zamknięty był w twierdzy dla tej właśnie sprawy. Tym bardziej nie należy odnosić się do Objawień lekceważąco. Sędzia nie wydaje wyroku, póki nie zbada. Proroctwa też trzeba się uczyć. Sygnalizuję skrótowo to, co kiedyś Niebo przekazało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dane Prorokowi przekazy dotyczące sfery intymnej człowieka są ze wszech miar porządkujące. Skrajności w podejściu do tych spraw czynią wiele zamętu w głowach gorliwych chrześcijan, którzy z jednej strony bombardowani są przebóstwieniem seksualności i uznaniem jej jako czynnika decydującego o szczęściu i wartości człowieka. Z drugiej strony mają swoje doświadczenia wyniesione z domu lub z podwórka, które oscylują między drobnomieszczańską pruderią a traktowaniem seksualności jako obszaru nieczystego i pogardzanego przez Boga. Tym czasem Pan Jezus pokazuje nam, że intymność małżeńska jest uznaną przez Niego wartością i życzy wszystkich chrześcijańskim małżeństwom dużo satysfakcji z intymnych zbliżeń. Pokazuje również, że ciało człowieka jest piękne w każdym detalu. Szczęść Boże wszystkim czytającym. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. + Nic tylko się cieszyć.czytając te przekazy dowiadujemy się jak postępować z seksualnością,co jest czyste a co nie i najważniejsze,ze nie musimy się wstydzić Pana Boga i możemy powierzać mu wszystko,także sprawy o których myślimy ze może nie wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam ze sledze i czytam te przekazy otzrzymywane przez Cypriana od p.Jezusa.A nawet z niecierplwoscia oczekuje nowych.Do czasu kiedy zaczely sie w nich pojawiac wątki intymne osobiste nawet szokujace podawane do publicznej wiadomosci.Czy Pan Jezus mowi takie rzeczy?.Niech ktoś mnie uswiadomi. Jaka bedzie reakcja ksiedza ktory to otrzyma?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Anonimowy czytelniku bez polskich znaków tekstowych, "przekazy intymne" są od samego początku tych Orędzi tak mniej-więcej. Warto dodać, że co rusz są potwierdzane w innych Orędziach, u "bardziej klasycznych" mistyków, ale jako wytrawny czytelnik zapewne to wiesz.

      Usuń
    2. A dlaczego ma nie mówić? Co jest złego w ludzkiej anatomii czy seksie? Demon to stworzył czy Bóg?

      Usuń
    3. Czy Jan PAwel nie pisal o seksualnosci ?encyklika Humanea Vita sie klania ..

      Usuń
    4. [Justyna O] Szczęść Boże. Nie wiem jak się do Ciebie zwrócić, bo nie podałaś (eś) imienia. Jest ktoś, kto Cię może uświadomić jak mówisz. Tylko musisz codziennie do niego się modlić. Duch Święty. Zobaczysz rezultaty. Nie pożałujesz. Z Bogiem.

      Usuń
    5. Jaka jest reakcja księdza na niebocentryzm który demaskuje zakłamanie tego swiata? Tak jak że wszystkim, musi to przemodlić i rozeznać a nieodrzucać niedające nawet zadziałać Duchowi Świętemu.

      Usuń
    6. Marzena:Skoro Bóg nas stworzył, dlaczego ma nie mówić o tym, czego sam dokonał?Czy to nie cudowne, że tak blisko podchodzi Pan Jezus do człowieka, że mówi, objaśnia rzeczy, pozwala zrozumieć, uporządkować, oddzielić czyste od nieczystego? Czy to nie wspaniałe? Wielu się oburza i poddaje w wątpliwość nawet te przekazy, bo jak Pan Jezus może mówić o "tych" rzeczach. A kto ma mówić jak nie On? Kto jak nie nasz Stwórca? Czym tu się oburzać? Chwalmy Pana za to, że mimo swej Boskości tak blisko człowieka podchodzi!

      Usuń
  7. + Pewnie źle coś zrozumiałam,bo wydawało mi się ze przekazy od Pana Krzysztofa,będą dostępne w formie książki jesienią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Po zakończeniu publicznych Orędzi (panuje powszechne przekonanie, że w październiku i chyba bardziej od drugiej połowy, niż początku - to tylko przypuszczenie) miała być przez p. Krzysztofa składana książka. O tym, kiedy wyjdzie to mowy nie było, kto wie, czy nie już za rządów Namaszczonego, ale chyba jeszcze przed trzema dniami ciemności i Odnowieniem Ziemi.

      Usuń
    2. + Dziękuje bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. (Beata)
    Od kiki dni dochodza sluchy że Chiny mają problem z żywnością (wprowadzili już zasadę pustego talerza - czyli jak w restauracji jest 7 osób to dostaną tylko 6 dań - oni w restauracji dostają jedzenie i wszystkim się dzielą z innymi). Poza tym mieli powodzie i duzo upraw się zmarnowalo.
    Dodatkowo, już nawet na innych stronach w internecie piszą, że może byc problem z zywnoscia.
    Poza tym na jakims zagranicznym blogu przeczytalam ze bedzie gold, zreszta na kanale W Posludze, tez byla o tym mowa. Trochę się przestraszyłam, bo jeszcze niedawno jak rozpoczynała się pandemia to ludzie wykupowali wszystko. Mój narzeczony wieczorem po pracy, nie mógł nawet mleka kupic, bo dosłownie wszystko było wyprzedane.

    OdpowiedzUsuń
  9. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Prośba do czytelnika, p. Piotra z Gliwic w miarę możliwości o założenie Protonmaila, jeśli się da, bo jak są świeże konta typu Interia, czy WP, Onet to na nie nie idzie wysłać wiadomości, nie dostarcza ich tam wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] W najbliższym czasie nie będę miał e-maila, gdyż nie podołam odpowiadać ma maile. Założyłem zbyt dużo forów, gdyż wszelkie nauki płynące z Orędzi (a jest ich wiele) trzeba gromadzić i układać w określonym porządku. Nie robią tego inne osoby, a ktoś musi. Muszę podejmować trudne decyzje. Na forum, w miarę możliwości, porozmawiam, odpowiem.

      Usuń
  10. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Niedawno ktoś pytał, czym jest Odnowiona Ziemia po trzech dniach ciemności, a czym to Nowe Niebo i Nowa Ziemia. Znalazłem taki cytat Pana Jezusa z tych Orędzi:

    Wielki Czwartek
    29 marca 2018 roku
    "Prześwietlenie Sumień jest blisko. Każdy będzie mógł zakwitnąć i wydać owoc. Lecz niektórzy
    nie zakwitną i przeklnę ich jak drzewo figowe. Przecież powiem: Pójdźcie w ogień przeklęci.
    Zawsze i Ty się dziwisz kiedy Jezus ma być surowy. Jestem jednym Bogiem. Jestem w Ojcu a
    Ojciec we Mnie. Jedno jesteśmy. Jestem Słowem Ojca, jego Miłością i Miłosierdziem. Różne nasze
    osoby lecz jedna natura. Co chce Ojciec Ja tego pragnę. Co Ja pragnę chce tego Ojciec. On jest
    Przedwieczny. Jemu Cześć i Chwała. I Ja Mu poddam wszystko co należy do Mnie.
    Przyjmijcie nasze potrójne uświęcenie Ojca Syna i Ducha.
    Przyjmijcie wszystko co wam dajemy. I to czego chcecie i to co wydaje się lekarstwem, które
    można odrzucić.
    Nie My chcieliśmy grzechu. I nie my sprowadziliśmy go na Ziemię. Zrodziliście się skażeni
    grzechem pierworodnym i skażona jest nim cała Ziemia.
    Nie pragnijcie tego co przemijające, ale tego co wieczne.
    I Ciało wam oddamy. Ciało Błogosławione, Święte. Wszystko będzie naprawione. Będziecie
    królować z Bogiem jak był zamysł gdy powołałem do życia Adama i Ewę i gdy mieli zrodzić
    potomstwo (przed grzechem) i zaludnić Ziemię, Ziemię błogosławioną i bez cierpienia. Lecz raj ten
    za życia waszego, ni waszych dzieci, ni nigdy nie wróci taki jaki był. Pamiętajcie o tym. Inaczej
    będzie po Zmartwychwstaniu gdy będzie Nowe Niebo i Nowa Ziemia.
    Po Trzech Dniach Ciemności będzie okres pokoju i Ziemia będzie oczyszczona i odnowiona,
    lecz nie będzie to taki raj jaki był za Adama i Ewy i taka chwała jaką mieli otrzymać.
    Lecz będzie to czas na Ziemi jakiego nie było nigdy po grzechu. Duch Święty zstąpi i odnowi
    Ziemię. Aniołowie dostaną w swe ręce źródła wód i oczyszczą je.
    Nieliczni doczekają tego czasu. Nieliczni."

    OdpowiedzUsuń
  11. [Hen???]

    Witam,

    Napisano:
    "Przeto przychodząc na świat, mówił:
    Ofiary ani daru nie chciałeś,
    aleś Mi utworzył CIAŁO" (Hebr. 10, 5).

    Szanowni,
    nie powinniście się bulwersować ostatnimi przekazami Pana Jezusa dotyczącymi sfery intymnej. Jak widzicie Bóg podchodzi do CIAŁA normalnie w pełnej wolności. Mówi tak jak to przekazał św Paweł - utworzyłeś mi CIAŁO. I o tym CIELE opowiada Pan Jezus - jest takie a takie, tak mnie utworzył materialnie mój Ojciec dał tyle wzrostu i takie a takie organy, itp. Jest to jak najbardziej normalne i tak, w takiej wolności, może powiedzieć tylko prawdziwy Chrystus Pan i Bóg.

    Dlatego Mocą Boga Najwyższego, przez Ducha Świętego stwierdzam, że zarówno Prorok Cyprian jak i te przekazy są jak najbardziej wiarygodne i od Boga pochodzą.

    Pozdrowienie

    Laudetur Jesus Christus Deo Rex Poloniae

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczesc Boze
    panie Cyprianie mnie ta pAlicja meczy by zapytac pana o ten mistyczny seks .ze to Bog dal a my wolimy grzeszyc..o co jej chodzi czy jest jakis mistyczny seks .ja sie nie znam wiec pytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. PAN rzekł do swoich uczniów:,, Wiele mam wam do powiedzenia, ale jeszcze tego znieść nie możecie".My Jego pedagogiki nie ogarniemy,dziękujmy Mu za to,co otrzymujemy.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.