UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 7 sierpnia 2020

25 VII 2020

 +JMJ

 

Zdjęcie wklejam ponieważ blogger zmienia od pewnego czasu w początkowej części prostą czcionkę na kursywę, a jak jest jakiś materiał to tego nie ma przed. Spróbujemy zatem w ten sposób. ( Zmienia tylko w wersji na komputer. W wersji na komórki jest jak powinno być. Większość wejść jest ze smartfonów)

Nie wklejam zdjęć z wyjazdów, zresztą niewiele ich robię, to wyjątek. Mielno - Unieście, mini port rybacki, późny zachód słońca ( czy ściśle słońce już zaszło). Zdjęcie robione telefonem, jak na obecne standardy aparat w telefonie raczej skromny - 21 megapikseli, ale jak na telefon tu uważam zupełnie wystarczy, nie odczuwam potrzeby posiadania lepszego aparatu w telefonie. Oczywiście zdjęcie można powiększyć klikając nań. A potem po otwarciu jeszcze.

Tutaj mimo późnego zachodu słońca, dla wprawnego oka widoczne chemtrails, choć jest go znacznie mniej niż w dzień. Wtedy gdy pisałem, że tam gdzie jestem mocno sypią to było właśnie w Mielnie, konkretnie Unieście. Nie wiem tym razem czy tylko sypali tam tak dużo przypadkowo czy także ze względu na mnie, co już bywało przez Pana Jezusa w przeszłości potwierdzane.

 

 

 

25 lipca


Około 10.00

- Dziś są Twoje imieniny:) smutny uśmiech Pana Jezusa.

- Tak Panie Jezu.

- Gorzej ich zacząć nie mogłeś:) surowy uśmiech Pana Jezusa.

- Przepraszam Panie Jezu.

- Dziecko, to o Ciebie chodzi, nie o Mnie. Ja zdjąłem z Ciebie winę, ale Ty w ciągu tych trzech miesięcy potrzebujesz maksimum Łask.

- Pytałem przed Twoim zaśnięciem jakiego prezentu chcesz w dniu imienin. Wiedziałeś, że dostaniesz piękne spędzenie dnia i różne nieoczekiwane Łaski gdy przyjmiesz to co ode Mnie.

Twoja choroba wzmogła się też wczoraj późno w związku z tym czego chcesz a co nie jest dobre.

Dodatkowo nie <nieczytelne słowo C.P.> by to załatwić, choć możesz.

- Może miejsce dla mnie niedobre, Panie Jezu.

- Po to jesteś za Mną aby przezwyciężyć to co w Tobie leży, to co kiedyś było. Lecz Ty wybrałeś swój „stary sposób”.

Naprawdę wolę już żebyś kogoś zranił nożem niż to co najbardziej chcę byś Mi oddał:) surowy uśmiech Pana Jezusa.

- Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie Panie Jezu.

- Oczywiście, że nie masz.

Wiesz kim masz być.

Co Ty sobie wyobrażasz, jak wy to mówicie. Cóż sobie wyobrażasz moje dziecko (Pan Jezus jest zagniewany).

Trzy miesiące moje dziecko, niecałe. Czasu jest niewiele. Możesz, ale nie dajesz mi tutaj minimum. Dalej stoimy w miejscu w pewnej sprawie. Nie możesz mieć żadnego złego przywiązania. Nie możesz.

Wyniosłem Cię wysoko i nadal wyniosę wyżej. A Ty szukasz… młodości i czucia się jak smarkacz, jak to mówicie. Chcesz się czuć jak smarkacz, niedojrzale i wtedy będzie ci dobrze na krótko.

Bóg jest młody, chce by człowiek czuł się młody. Będziesz młody, przecież wiesz, ale z Bogiem.


Myślałeś, że będę dla Ciebie łagodniejszy:) Uśmiech Pana tu już „normalny”.

- Tak myślałem, Panie Jezu, ale wszystko co czynisz jest dobre. Widocznie tak trzeba, nawet powiedzieć więcej, ale się powstrzymujesz.

- I chcesz bym Ci, dziecko, skręcił kark jak zającu, zającowi, jak się bawisz grą słów korzystając z pewnego dość znanego polskiego filmu.

- To by było cudowne, Panie Jezu.

-:)

Moje Ty zakręcone, dziecko.

Jezus tak nie każe za niewierność, jednak Ty jesteś zwolniony od winy. Wiesz przecież, że przy różnych Twoich myślach uśmiecham się. Które by ludzi bulwersowały a gdybyś je zrealizował, w świetle ludzkiego prawa i obyczaju groziłoby ci wieloletnie więzienie. A w tej jednej rzeczy, która niczym nie grozi nie uśmiecham się.

Na wszystko Ci pozwalam oprócz jednej rzeczy choć i tu zwalniam Cię od winy.

Jak Adam i Ewa. Tylko jedna rzecz. Czy jeszcze tego nie rozumiesz?

- Rugaj mnie jeszcze mocniej Panie Jezu.

- Lubisz być rugany ostro, moje dziecko? Tak, trochę jesteś masochistą. Różne rzeczy w tobie siedzą moje dziecko. Lubisz być uległy i dominować zarazem, albo często, jesteś dobry i wrażliwy ponad przeciętnego mężczyznę a równocześnie mógłbyś „rezać” jak Azja Tuhajbejowicz związanego Nowowiejskiego zaciskając przy tym zęby i mając radość w oczach i dzikość w twarzy.

Lubisz to wszystko.

Wszystko „lub” oprócz jednej rzeczy. Amen.

- Dziękuję Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.

- Widzę, że Ci mało Moje dziecko. Chcesz być jeszcze rugany aż ci ślina zebrała się w ustach jakby z łakomstwa:) (Pan Jezus się śmieje).

Jezus mówi tyle ile trzeba. Jednak kiedy Mój uśmiech jest surowy to choć jestem dla Ciebie jak dla nikogo w tej chwili z żyjących proroków na świecie, to jest surowy:)


Krew szybciej krąży w Tobie, dziecko:)

Jakby nie chodziło o rzecz bardzo ważną u Ciebie, która Mnie teraz rozgniewała to rzekłbym: siedem pociech z Tobą, dziecko wedle waszego powiedzenia.

-:)


Dziecko moje wybrało ruganie z rana na imieniny.

Po tym lepiej się poczuło.

Ja jednak wiedziałem, że lepiej się poczujesz.

Cóż, nie ratuje to sytuacji, ale lepsze to niż nic.

Daj Mi tę jedną rzecz i pozostań wolny:) proszący uśmiech Pana Jezusa.

- Panie Jezu nie uśmiechaj się tak, bo się < Nie do końca czytelne słowo, prawdopodobnie <wstydzę. C.P > , że Ty masz prosić bo tyle mi dałeś.

- Tak dziecko, proszę Cię jedną rzecz. Wszystko inne możesz, nawet to co zhańbiłoby Cię w oczach ludzi. To możesz, tę jedną rzecz Mi daj. Proszę Cię Ja, Jezus Chrystus, Twój Bóg. Dobrze, dziecko? :) Trochę żartobliwy uśmiech Pana Jezusa.

- Dobrze Panie Jezu.

- Obiecujesz?

- Obiecuję Panie Jezu.

Jak mnie jednak rugałeś to lepiej się poczułem, a teraz <nieczytelne słowo C.P.> gorzej.

- Dziecko, zawsze jesteś osłabiony jak jakiś czas już zapisujesz przekaz.

-:)


Około 22- giej


Zapisz, dziecko

- Jak będzie dobra pogoda to zostaniesz tutaj jeszcze dwa, trzy dni.

- Dziękuję Panie Jezu.

Chwała Tobie Chryste.

- A teraz, dziecko, spędź ten czas jak chcesz.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

 

14 komentarzy:

  1. + Uwaga techniczna. Blogger zmienił interfejs potrzebny do umieszczania i edycji postu, gorzej się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] Są porady w sieci, że wystarczy kliknąć "przywróć starszą wersję bloggera" gdzieś w lewym dolnym rogu panelu bloga.

      Usuń
    2. + Jest i tak tylko do 24 sierpnia. Na razie nie udało mi się jej znaleźć

      Usuń
  2. Pan Jezus wybrał dla mnie też Mielno Unieście na miejsce do umocnienia w nawróceniu się do Niego. Dobrze wspominam miejsce i czas.
    Czy intencja mszy św. "O potrzebne łaski dla Cypriana do wypełnienia Woli Bożej" może być? Czy jakoś inaczej sformułować?

    OdpowiedzUsuń
  3. [Olga] Szczęść Boże. W Bazylice Najświętszego Serca Jezusowego w Warszawie przy ul. Kawęczyńskiej jest zamówiona Msza Święta 10 sierpnia godz. 8.00 rano w intencji zadośćuczynienia za nieprzestrzeganie Dekalogu w naszej parafii i naszej Ojczyźnie. 11 sierpnia godz 8.00 rano (wtorek) Msza Święta o błogosławieństwo i łaski Boże dla Cypriana Polaka przez wstawiennictwo Matki Bożej i Jezusa Chrystusa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gina- czy można zamówić Mszę Świętą wieczystą - za Pana o potrzebne Łaski w wypełnieniu BOŻEJ WOLI i w intencji zadośćuczynienia za nieprzestrzeganie Dekalogu w
    naszej parafii i naszej Ojczyźnie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby się, żeby ktoś przygotował zbiór plików z dobrze sformatowanymi modlitwami, nowennami do wydrukowania sobie w domu na czasy bez internetu. Tylko nie byle jak, ale z dbaniem o takie szczegóły typu co powinno się zmieścić na pojedynczej kartce, żeby można ją było zabrać gdzieś luzem i mieć z niej pożytek itp. Byle jak to mogę skopiować z internetu i chociaż większość źle sformatowana, to przynajmniej mniej czasu bym poświęcił. Ja mam natchnienia, żeby osobiście zaczekać z tym na gotowe, chyba że nikt nie zrobi, a w międzyczasie zająć się czymś innym.

    #antymarksista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] Jednak nie krytykujmy innych za to, że tworzą coś połowicznego, bo każdy wkład pracy jest cenny. Każde opracowanie można rozwinąć. Różne moje opracowania stoją w miejscu, gdyż nie zawsze mam coś gotowego.

      Jeśli chodzi o modlitwy, to gotowy i bardzo dobry modlitewnik na czasy ostateczne nosi tytuł "Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa", wydany przez Arkę Wrocław. W modlitewniku jest wiele obietnic z Nieba. Modlitwy do Boga Ojca, Duchowa Adopcja dzieci nienarodzonych, Pasyjny Krzyż Serca Jezusowego Końca Czasów i wiele innych, na ponad 300 stronach. Format kieszonkowy. Modlitewnik tak dobry, że doczekał się pirackich kopii, a oryginał musi mieć hologram.

      Usuń
    2. No niestety, tak z ludźmi bywa.

      Ja sama wszystkiego nie dam rady zrobić. Zatem mogę jedynie zaproponować, by ktoś kto ma trochę czasu mógł chociaż wrzucić różne informacje w jeden plik tekstowy (niech się ktoś też wysili) i chociażby wysłać go mi - ja już mogę pobawić się w formatowanie.

      Jednak ja zajmuję się stroną, dużo jeszcze muszę na niej zrobić zrobić i jest z tym trochę pracy, a z każdym wydarzeniem dochodzą nowe tematy. O pomoc innych nie będę wiecznie prosić... Na stronie dałam info z prośbą o pomoc, tutaj też pisałam swego czasu. Trudno, ja wszystkiego sama nie ogarnę, bo zwyczajnie nie dam rady. Co dopiero zbierać teksty i jeszcze robić z nich pliki do druku (choć niektóre są na stronie i można je pobrać).

      Tylko czekając pan niczego się nie doczeka...

      Usuń
  6. Jak byłam w weekend nad morzem niedaleko trójmiasta to sypali niemiłosiernie. Nad samą wodą wiatr zaraz to sprzątał, jednak jak gdzieś wyjeżdżaliśmy z pensjonatu to niebo było w pajęczynkę... aż foty robiłam bo to co się działo to istny cyrk, jakby się rozwścieczyli wtedy.

    Zaczynam się martwić co będzie na małym sądzie. Pewnie też mi się dostanie :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
    W parafii św Stanisława w Jelczu-Laskowicach rozpoczęła się dziś Nowenna 9 Mszy św o "Wylanie Ducha świętego..."
    Daty poszczególnych Mszy św nowenny : 7,8,11,12,13,18,19,20 i 21 sierpnia.
    Serdecznie zapraszamy. Obyśmy jak najliczniej stawili się u stóp Tronu Bożego..
    Z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. [Magdalena P] Cudne zdjęcie...jak góry są przepiękne, tak morze całe przepełnione jest melancholią..:). A słowa Pana Jezusa...uśmiechnęłam się tylko z tego masochizmu:), oj wielu, wielu znam ludzi tych o skomplikowanej osobowości, którzy i katem i ofiarą bywają zarazem :)). Takich lubię, choć nie są łatwi w "obsłudze" :)). Serdecznie pozdrawiam Proroka i wszystkich czytających , z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. [FILIP] W Święto w Wniebowzięcia Najświętszej Maryji Panny a także następnego dnia w niedziele. Niebo było zupełnie czyste od chemtrailsów przynajmniej w miejscowości gdzie spędziłem wakacje nad morzem. Jednakże w następnych dniach pryskano nagminnie tak, że większość nieba była pokryta mleczną trucizną i dawno od 20 lutego 2020 niebo nie było aż tak bardzo pokryte smugami.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.