UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 18 sierpnia 2020

18 VIII 2020 Słowa Pana Jezusa o rzucanych do tej pory klątwach i dlaczego nie na masonerię, Izrael, Putina itd. / Rzucane klątwy działają - wojska amerykańskie, Donald Trump, Szumowski, Sanepid

 

18 sierpnia 2020


11.32


Zapisz dziecko

- Wszystkie klątwy, które rzucałeś są rzucane na ludzi, którzy pozornie służą Polsce lub jej sprzyjają.

Na nieuczciwego sojusznika Donalda Trumpa, na premiera i ministra zdrowia, na instytucję Sanepidu, na Episkopat, który w swej przeważającej większości a nawet miażdżącej, przez przynależność do masonerii, uleganie złu, szkodzi Memu Kościołowi, na policjantów i ich zwierzchników, którzy wykonywali i będą wykonywali działania złe pod pozorem dobra.

Podobnie z wojskami amerykańskimi w Polsce.

Rzuciłeś wreszcie klątwę na przeora Jasnej Góry i paulinów tam posługujących, dlatego, że są krzewem z pozoru zielonym, który jednak nie wydaje owoców, a taki krzew Ja za swego życia na ziemi – przekląłem.

Nie rzucisz jednak klątwy na oczywiste zło: na masonerię, na państwo Izrael, na światowych bankierów, na City of London, itd.

I tak ma zostać.

Gdyż rzucanie klątw na jawne sługi szatana mija się z celem. Podobnie nie rzucisz klątwy na samego Antychrysta.

Dlatego też nie rzucisz klątwy na kryptożydów jak Śpiewak, obywatel polski, który za polskie, publiczne pieniądze oskarża Polaków o zbrodnie na Żydach, oczywiście kłamliwie, a czyni to głównie za granicą, na przykład w Czechach.

Klątwa jest, jak powiedziała Moja Matka, dobrem gdy jest Boża, a takim ludziom, którzy jawnie występują przeciw Polsce dobra czynić nie będziemy, My Trójca Święta. Nie rzucisz też dlatego klątwy na Putina, czy na Łukaszenkę, tym bardziej, że nie jest Polsce nieżyczliwy. Na Łukaszenkę rzucić jej nie miałbyś zamiaru. Podaję tylko jako dodatkowy przykład dla nie rozumiejących tej sytuacji.

Gdyby jednak taki Łukaszenka udawał wielkiego przyjaciela Polski a jej szkodził, klątwę byś rzucił, podobnie jak na innych, podobnie postępujących.

Putin nie udaje przyjaciela Polski a znacie może znane powiedzenie: „ Od fałszywych przyjaciół zachowaj mnie Panie, z wrogami sobie poradzę”.

Podobnie nie rzucasz klątw na oficjalnych Żydów w Polsce zapisanych do gmin żydowskich i nie rzucasz na rabina Polski Michaela Schudricha bo ci ludzie nie prezentują się nigdy jako służący [Polsce] i kochający Polskę i Polaków, polską tradycję i kulturę.

Polscy Żydzi, w swojej większości Litwacy, kochać mogą najwyżej miejsce a Polaków obok tolerować jak ludzi gorszej kategorii i podludzi.

Amen.

Opublikuj.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Rzucane klątwy działają.


Wojska amerykańskie - Doniesiono o tajemniczym wypadku w wojskach amerykańskich w Polsce, chyba w kondukcie pojazdów, szybko to ukryto, może i jeszcze były inne rzeczy wśród nich, nie pamiętam z podawanych informacji.

Odnotowałem natomiast katastrofę okrętu wojennego w samych Stanach Zjednoczonych, tajemniczy pożar  dużego i kosztownego okrętu stojącego w porcie gdzie jak podawano nie udało się znaleźć przyczyn katastrofy.  Okręt ten był w prawdzie w USA ale nie ma pewności, że nie miał być transportowany do Polski tym bardziej, że miał już 25 lat, choć jak podano był świeżo po gruntownym remoncie. ( intuicja mi mówi, że miał być).

Nic o tym nie słyszę, albo nie natrafiłem, ale trudno sądzić aby Amerykanie nie chcieli zawłaszczać również naszego morza i aby nie było tam żadnych okrętów pod ich dowództwem.

Donald Trump – Świeżo zmarł jego młodszy brat. Chorował, ale z tego co podawano wydawało się, że jeszcze może pożyć czy też całkowicie zwalczyć chorobę. Donald Trump jak podają media jest wstrząśnięty śmiercią.

Szumowski – Prokuratura coraz bardziej dobiera się do niego i grozić mu ma nawet 10 lat więzienia. Oczywiście trudno się spodziewać aby taki mason poszedł do pudła, ale fakt jest faktem.

Sanepid – Są już i oficjalne głosy, które pokazują „ indolencję” a nawet więcej dziwne bardzo zachowania tej instytucji. To w wersji łagodnej bo są to głosy oficjalne. I artykuły już w dużych mediach i głosy profesorów specjalistów w potrzebnych tu sprawach.

Sprawa próbki z wymazem gdzie ktoś miał pozytywny wynik, czyli stwierdzono, że jest zarażony gdy tymczasem Sanepid próbkę omyłkowo zostawił w domu badanego. I inne.

Tak mi się wydaje, że to wszystko wyszło teraz od czasu rzucenia klątwy. Choć klątwa miała być rzucona nawet więcej niż tydzień wcześniej, więc nie jestem pewny czy nawet nie od czasu gdy Pan powiedział abym rzucił tu klątwę.

...................................................................................

Równocześnie, niektórzy muszą zrozumieć, że klątwa Boża nie zmiata delikwenta z powierzchni ziemi, czy instytucji. Oczywiście może się tak zdarzyć, ale zazwyczaj nie jest. Nie jestem specjalistą w klątwach, w Bożych ani także w innych. Nie analizowałem tego nigdy dogłębnie a i teraz nie było czasu na to.

Wiem jednak i wy znacie takie przypadki i podam to jako przykład, że wisiała klątwa nad jakimś zamożnym rodem. Kolejno członków rodu w każdym pokoleniu dosięgały różne nieszczęścia i przedwczesne zgony a przecież ród trwał i nie tracił majątku, nie zubożał, nie niknął.

To jako przykład, przykład nie tożsamy bo to nie Boże sprawy ale jakiś przykład jest dobry.

Zatem, myślę, że klątwa Boża zwykle nie blokuje wykonywania niedobrych działań przez obłożonego nią, ba nawet może je zwiększać, ale to zwiększenie, nie kontrolowane przez niego samego może przyśpieszyć jego upadek, spowodować złe decyzje dla siebie i jeszcze większe trudności.

Zatem ja widzę działanie w klątwie jako utrudnione, gdzie wszystko się sypie, ale z pozoru nawet nie ma związku z klątwą i gdzie zaślepiony widzi to i nie widzi i dalej brnie aż w końcu może się zatrzymać jak czołg, któremu skończyło się paliwo i jest bezużyteczny w szczerym polu czy na skraju lasu.


44 komentarze:

  1. Tak się zastanawiam...
    Od początku mnie wkurzaly te maski i inne wynalazki, bo wiedziałam co jest grane i mimo, że kupiłam tą półprzyłbice to moja niepokorna natura nie może się pogodzić z tym ,że mam nosić na twarzy jakiś kaganiec.
    Z drugiej strony nie chce narażać na działanie klątwy osób, które być może będą mnie przez to atakować, bo już się zdarzyło. (O zgrozo! Kierowniczka sklepu ,która sama maski nie miała)
    Już nie wiem co mam robić z tym.
    Wiem też ,że bunty niczego nie zmienia ,bo oni i tak będą realizować swój plan choćby bezprawnie ,jak teraz.
    Protest w Warszawie bardzo piękny, ale niestety nic to nie da :(

    Pytanie do czytelników:
    Ulegliście nakazom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] W kościele nie noszę maseczki, bo politycy w Kościele nie rządzą. Sprzedawcy to inna sprawa. Nie wymyślili tych przepisów. Niestety wielu Polaków nadal bardzo boi się wirusa i chcą być ostrożni, nawet w domu, wśród krewnych.

      Usuń
    2. Szczesc Boze .ja na mszy nosic nie bede ani na dworxe u nas jest tak duszno na mszy ze ledwo zyje i slabo mi jest a jeszcxe maski..a mnie jakis sanepid i policja nie interesuje bo ja bedac policjantka nie dawalabym mandatow bo ustawa mowi ze Chorzy maja nosic maski a nie zdrowi..a Konstytucja mowi o Wolnosci a nie moga nam nie sprzedac bez maski sa na to art.ja tez buuntownik bo nie bede jak reszta zarazac sie gronkowcem siedzac godzine w masce na mszy ..powiem glupio jeden pan mowi ze snilo mu sie stado swin i te swinie zamienialy sie w ludzi w Polakow .tak wygladamy jak nierozumne swinie jak to ujal..nie wiem czy to nie obrazi nikogo
      bunt by zmienil jakby kazdy wyrzcil w kosciele maski i co nam zrobia mandatu nie przyjme.

      Usuń
    3. Ja na razie nie noszę nigdzie, dopóki sprzedawca mnie nie upomni. Ale to nie znaczy, że już ciągle będę nosiła.

      W Kościele nie założę za Chiny, niech spadają! Najwyżej będę stała na zewnątrz.

      Usuń
    4. (Wioleta) Ja od poczatku epidemi nie nosiłam maseczki w orędziu wyczytałam, że kto przyjmuje Ciało Jezusa Chrystusa na kleczaco i do ust ten się nie zarazi. Ksiądz w parafi do której uczeszczam nigdy nie zwrócił mi uwagi. Mam zawsze na ławce lub w torebce maseczke gdyby jakąś kontrola była noezapowiedziana tylko że względu na to żeby ksiądz nie miał problemu. Nikogo nie wygonil nawet jak były limity do 5 osób. Modlilismy się aby Pan Jezus okryl swoją drogocenna krwią ten Kościół. Nie było żadnej kontroli. Ludzie mają świra że tak pozwolę sobie to nazwać. W sobotę Pan na nas wrzeszczal że my bez maseczki. Ja się tylko uśmiechnęłam i powiedziałam że wiem o tym. Mi za teraz nie na temat znajoma pracuje w dużej firmie i powiedziała, że dziwne u nich sami Ukraińcy mają koronawirusa. Szkoda że publicznie nie ma takiej informacji. Z Panem Bogiem naszym ukochanym Tatusiem i kochana Matka Boża.

      Usuń
    5. [Paweł]

      Szczęść Boże

      Jak idę do Kościoła nie zakładam maseczki i w Kościele jestem bez niej przez całą Mszę Świętą. Niestety większość podczas Mszy ma ubrane maseczki. Co więcej, w mojej parafii jest nagminnna profanacja. Co więcej, Chwała Panu Bogu W Trójcy Jedynemu, że wczoraj dnia 18.08.2020 obejrzałem film proroka Grzegorza, kanał W Posłudze. Mianowicie, zacząłem się bardziej interesować przebiegiem i w ogóle Mszą Świętą. Obejrzałem dnia 16.08.2020 filmik z Medjugorie, gdzie tematem było przeżywanie Mszy Świętej sercem. Dnia 18.08.2020 obejrzałem filmik proroka Grzegorza pt. "Największa tajemnica Mszy Świętej i odpowiedzi" i dowiedziałem się w nim, że Komunia Święta przyjęta do ust i na klęcząco jest właściwa. Tylko jak przyjmujemy Pana Jezusa Chrystusa do ust i na klęcząco. Wtenczas Pan Jezus Chrystys prawdziwie wchodzi do nas i może w nas działać. Nie inaczej. Teraz w mojej parafii jest przyjmowanie na stojąco, to trwa już kilkanaście lat. Wcześniej było na klęcząco i do ust. Nawet ja chociaż uklęknę (tak zwane na małysza), ale też niestety wstaję i na stojąco do ust. Okazuje się, że nawet tak nie powinno być, ponieważ to jest przyjmowanie pustej Hostii. Tego właśnie dowiedziałem się z filmu proroka Grzegorza kanał W Posłudze. Wszystko mi się zawaliło, do tego, mam przed sobą dużo pracy nad Modlitwą Różańcową.

      Z Panem Bogiem

      Usuń
  2. (Grzeszna Dusza )
    Bądź uwielbiony Jezu Chryste Królu Polski za to , że opiekujesz się razem z Twoją Matką, Królową Polski, naszym Narodem. Dzięki składam Ci Boże Ojcze za Intronizację Niebianską Twojego Boskiego Syna na Króla Polski. Nie zasłużylismy na to jako Naród, który tak bardzo Cię obraża. ..Kochamy Cię Jezu Chryste nasz Królu razem z Panem Krzysztofem i innymi prorokami my maluccy. Ratuj nas, nasze rodziny i nasza Polskę, bo w tylko w Tobie nasza nadzieja. ..

    OdpowiedzUsuń
  3. (Agnieszka) Chwała Tobie Panie Jezu Chryste! Pan Szumowski podał się do dymisji, co ogłosił na konferencji prasowej, która zakończyła się o 15.50.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski!
    I stało się właśnie Pan minister Szumowski podał się do dymisji!
    Widać, że klątwy rzucone przez Pana Krzysztofa zaczynają działać. Polska się oczyszcza widać to już teraz. Modlę się za wszystkich Polaków, aby w końcu nawrócili się do naszego Stwórcy!
    Chwała Tobie Chryste na wieki wieków amen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szumowski właśnie zrezygnował z funkcji ministra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Szumowskim to mam takie dziwne wrażenie, że po bardzo nieudolnym słudze masonów jakim niewątpliwie był Szumowski ,może przyjść gorszy minister.

      Usuń
    2. +JMJ Cóż jak śpiewał Grzegorz Ciechowski w piosence "Republiki" : Nie strzelajcie do orkiestry, jeśli oni zginą przyjdą lepsi.

      Usuń
  6. + Umieściłem Słowa Pana Jezusa. Tuż po świeży News. Szumowski składa oficjalnie dymisję. Nieco wcześniej złożył ją wiceminister zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. +
    JMJ
    Ile razy trzeba przypominać, że komentarze muszą być podpisane. Regulamin jest na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  8. MSW Jako wierny sługa Boży nie mogę nosić maseczki.Łk 21 - 18 Lecz nawet włos wam z głowy nie spadnie. 19 Przez swoje wytrwanie zapewnijcie sobie życie. Bóg decyduje o moim życiu o ile pełnię Jego wolę. "Jezus uczył, że stworzony przez siebie świat Bóg otacza ciągłą opieką: żywi ptaki, obdarza pięknem lilie polne, bez Jego woli nie spadnie na ziemię ani wróbel, ani włos z głowy (Mt 6,25-34; 10,29), od Niego zależy wszystko, bez Jego woli człowiek nie potrafi jednej chwili dodać do swego życia ani jednego włosa uczynić białym lub czarnym (Mt 6,27; 5,36)." A lepiej słuchać Boga niż człowieka - centrum Biblii - Psalm 118. Wstyd mi za księży i braci franciszkanów, gdy namawiają wiernych do brania komunii na rękę. Przepraszam Boga, Najlepszego Ojca za tę profanację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gina- ani nawet żaden listek z drzewa bez WOLI BOŻEJ nie spadnie.

      Usuń
  9. + Pan Jezus podał tą informację idealnie w czas bo akurat dzisiaj apostoł Szumowski podał się do dymisji. Jak widać klątwy są w mocy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczesc Boze wybaczy pan Cyprian ze znow ja.ale mam pytanie jak to jest z tym naszym kosciolem i rzadzeniem w nim jesli chodzi wlasnie o epidemie rozne .czy Rzad ma prawo nas ograniczac co maja biskupi robic jesli chodzi o epidemie ?czy oni maja prawo do ,,ludzi w kosciele" bo mi mowia ze jak ksiadz sie zarazi to zamykaja mu kosciol z sanepidu ..ciekawe jakim prawem przecie z mysle ksiadz je chory moze byc na kwarantannie .moze inny przyjechac ..
    mnie to drazni ze sanepidu sie ksieza musza bac ..o co to chodzi bo nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Z tego co wyczytałem w konkordacie i co mnie zbulwersowało to wyszło, że wedle niego iż rząd ma prawo w sytuacjach które uzna za nadzwyczajne dysponować wnętrzem kościoła. Co jest jawną zdradą podpisujących konkordat. Tylko, że o tym nikt nie mówi.
      Ale to wedle konkordatu naszej autonomii jako wiernych itd i nienaruszalności wykonywania praktyk religijnych jak chcemy itd.

      Usuń

    2. Napisałem: "Ale to wedle konkordatu naszej autonomii jako wiernych itd i nienaruszalności wykonywania praktyk religijnych jak chcemy itd."
      Wyszło niejasno z pośpiechu: Chodzi o to, że tak jest wedle konkordatu i to niejasno sformułowane, ale tak wynika z zapisów, natomiast wedle naszej wielowiekowej autonomii jako wiernych, jako Kościoła, nienaruszalności wykonywania praktyk religijnych jak chcemy nie może być o czymś takim mowy.
      Tu widać typowo masońskie zachowanie biskupów bo żaden nie miał odwagi powiedzieć wprost: Z konkordatu wynika, że państwo kiedy to uzna i stwierdzi, że sytuacja jest nadzwyczajna to może nakazywać ludziom zachowywać się w kościele jak władza każe.
      Ale jak widzimy, nie uznaje tego zdradzieckiego prawa, którego nikt nie wyartykułował: ani biskupi ani rząd od marca, Pan Jezus co podawał w polskich Orędziach.

      Usuń
  11. + Tak. Pan Jezus podał na czasie. Nawet opublikowane byłoby godzinę wcześniej gdyby nie mój dodatek, w części pokazanie jak u Trumpa bo nie wszyscy to na pewno wiedzą w części rozumowe małe dociekanie.
    Ale się zmieściło. Jak napisała czytelniczka konferencja skończyła się o 15.50 a więc trwała przynajmniej w części i skończyła się w godzinie Miłosierdzia. Tym lepiej dla byłego ministra bo ja powiedział Pan Jezus:
    " I pamiętaj: im więcej zakarbujesz, jak dawniej mawiali Polacy, tym sowitszą otrzymasz zapłatę.".
    Nie wiem czy to jest przypadkiem czy nie bo Bóg mi nie daje wglądu w duszę, co mają nieliczni (a wymaga to dużej czystości wewnętrznej aby mieć taki dar), ale jest tak jakby "ewangelista Łukasz" skorzystał z tej rady Pana Jezusa czy to świadomie, czy nie. Tym lepiej dla niego.
    I powiem wam, że ja po rzuceniu klątwy mam bardziej łaskawy stosunek do obłożonego nią czy też grupy i bardziej mi jego, ich szkoda i jest mi przykro. I wcale nie chcę widzieć takiego czy innego delikwenta sponiewieranego jak świnię.

    A jeszcze co do wzięcia sobie do serca. Te środowiska są przesądne i masoni zwłaszcza. Paradoksalnie więc słowa Pana Jezusa taki może sobie wziąć bardziej do serca niż "obły" katolik.
    Pamiętam w jakim popłochu zmiatał tvn gdy na nich ks. Natanek rzucał klątwę gdy wtargnęli. Zmiatali w takim popłochu bardziej niż gdyby wyszedł do nich z karabinem maszynowym a przecież to zrobił przedstawiciel "ciemnogrodu, najbardziej ciemnego kleru" :) Nie zlekceważyli tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + No i Pan Jezus powiedział : "opublikuj", a to oznacza opublikuj zaraz, bo wszystko co zapisane na papierze jest publikowane. Trochę się nawet dziwiłem czemu mam to zaraz publikować.

      Usuń
    2. Może być coś na rzeczy, bo gdy widziałam twarz Szumowskiego w wiadomościach to był jakby głęboko smutny, przejęty, może nawet przerażony. Ma dość specyficzny wyraz twarzy, lecz dzisiaj to miałam wrażenie jakby przepłakał pół dnia.

      Usuń
  12. Krzysztofie, szkodzą nam Polakom i katolikom biskupi Gądecki (z domu Hartmann, syn rabina) oraz Polak. Czemu oni jeszcze nie są objęci klątwą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ???

      Przecież klątwa na cały Episkopat była jeszcze na Wielkanoc. A teraz było tego przypomnienie.

      Usuń
    2. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Klątwa Boża na Episkopat:

      https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2020/04/rzucenie-klatwy-bozej-na-episkopat-w.html?m=1

      Usuń
  13. +Zatem dziękujmy Bogu i chwalmy go. Każdy niech odmówi jakiś Psalm dziękczynny.
    Niech będzie ten, który był czytany na spotkaniu z bogiem Ojcem. Pieśń trzech młodzieńców w piecu ognistym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie jest to Psalm w sensie ścisłym z księgi Psalmów

      Usuń
    2. (Agnieszka) jest to fragment z Księgi Proroka Daniela z rozdziału 3 wersety 52-90

      Usuń
  14. Błogosławiony jesteś, Panie Boże naszych ojców -
    pełen chwały i wywyższony na wieki.
    Błogosławione niech będzie Twoje imię
    pełne chwały i świętości -
    chwalebne i wywyższone na wieki.
    Błogosławiony jesteś w przybytku
    świętej Twojej chwały -
    chwalony, sławiony przez wieki nade wszystko.
    Błogosławiony jesteś na tronie Twego królestwa -
    chwalony, sławiony przez wieki nade wszystko.
    Błogosławiony jesteś Ty, co spoglądasz w otchłanie,
    co na Cherubach zasiadasz -
    pełen chwały i wywyższony na wieki.
    Błogosławiony jesteś na sklepieniu nieba -
    pełen chwały i sławny na wieki.
    Wszystkie Pańskie dzieła, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Aniołowie Pańscy, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Niebiosa, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wszystkie wody pod niebem, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wszystkie potęgi, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Słońce i księżycu, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Gwiazdy nieba, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Deszcze i rosy, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wszystkie wichry niebieskie, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Ogniu i żarze, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Chłodzie i upale, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Rosy i szrony, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Mrozy i zima, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Lody i śniegi, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Dni i noce, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Światło i ciemności, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Błyskawice i chmury, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Niech ziemia błogosławi Pana,
    niech Go chwali i wywyższa na wieki!
    Góry i pagórki, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wszystkie rośliny ziemi, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Źródła, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Morza i rzeki, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wieloryby i stworzenia morskie, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Wszelkie ptaki powietrzne, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Zwierzęta dzikie i trzody, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Synowie ludzcy, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Izraelu, błogosław Pana,
    chwal i wywyższaj Go na wieki!
    Kapłani Pańscy, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Słudzy Pańscy, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Duchy i dusze sprawiedliwych, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Święci i pokornego serca, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki!
    Chananiaszu, Azariaszu, Miszaelu, błogosławcie Pana,
    chwalcie i wywyższajcie Go na wieki,
    bo wybawił nas z otchłani
    i z mocy śmierci ocalił nas,
    wyrwał nas spośród płonącego żarem ognia.
    Wychwalajcie Pana, bo łaskawy,
    bo na wieki Jego łaskawość.
    Wszyscy bogobojni,
    błogosławcie Pana, Boga bogów,
    chwalcie i wysławiajcie,
    bo na wieki Jego łaskawość.


    Tu też w wersji dźwiękowej
    http://www.biblijni.pl/modlitwy/242_piesn_trzech_mlodziencow_dn_3_52_90.html

    OdpowiedzUsuń
  15. [Hen???]

    Witam,

    Maseczka jest symbolem niewolnika a proces ma być taki:

    Maseczka-->Szczepionki-->Chppy666-->Piekło

    Dzięki Bogu szkodnik Szumowski i jego zastępca zrezygnował ale na ich miejsce przyjdą jeszcze większe mendy bo proces musi być kontynuowany.

    To tyle na szybko.

    Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic mnie tak nie ucieszyło jak to, ze Szumowski juz nie będzie Ministrem Zdrowia. Ale boję się czy nie teafi nam się gorszy. Wymieniany byl Sosnierz i Karczewski. Oczywiście Sośnierz Starszy. A co do maseczek to zakładam szaliczek tylko gdy ide do sklepu, bo mi szkoda tych sprzedawczyń. Ponadto wg starych zarządzeń nie musiałam. Wszystkich bardzo serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. + Przy okazji. Grzegorz niegdy nie mówi konkretnie, że on nie nosi maseczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęść Boże. Błagam z calego serca o modlitwę za mojego tatę, zdiagnozowano u niego nowotwór złośliwy płuc, o łaskę uzdrowienia i nawrócenia oraz o siłę dla rodziny, szczegolnie dla mamy. Proszę przekazać dalej. Szczere Bóg zaplac+
    Pozdrawiam, Natalia Gajos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. {Leszek}
      "Któregoś Ty o Panno w świątyni znalazła" - pisząc o łasce nawrócenia Pani Ojca i sile dla Mamy, natychmiast pojawiło się u mnie takie skojarzenie. Dalej nie rozważałem, tylko oddałem Pani Rodziców w modlitwie Matce Bożej Fatimskiej, której obraz dzisiaj zdjąłem z szyby okna, zawieszony przed Świętem Bożego Ciała i ustawiłem na kredensie, aby jutro go schować. Przypadek? Myślę, że nie i wierzę, że Nasza Wstawienniczka będzie miała Pani Rodziców w opiece. Z Panem Bogiem.

      Usuń
  19. [Konrad]
    Czy oni zdają sobie sprawę z tego nie postępują logicznie a tym bardziej nie po Bożemu? Niby służą elicie która jest od pokoleń umoczona w satanizmie. Ale co im to da jak To Pan Bóg jest ponad wszystkim i za zdradę oraz spiskowanie z synagogą szatana nie wejdą oni do Odnowionej Ziemi! Czy politycy nie zdają sobie sprawy że zostało im już "nic" z czasu na ziemi?! Czy oni to rozumieją zwłaszcza ludzie którzy dzisiaj rządzą krajem. Jak jest cena układu z SS? W najlepszym radzie stracą możliwośc wejścia do Odnowionego Raju na ziemi i tyle sobie narobili. Kogo sę bardziej powinni bać hierarchii wyznawców szatana, czy Sprawiedliwości Bożej, wolą układ ze złymi ludźmi. Co im da układ że będą gnębić zwykłych ludzi, a tym bardziej Polaków. Przecież są policzeni za to, i czas ich jest policzony i czy warto było?!
    Pan Bóg daje tylko możliwość dokonania wyboru i dlatego wydaje im się że są bezkarni że się nic nie dzieje. Nie chcieli Intronizować Pana Jezusa Chrystusa na Króla Polski, ale sami w układzie z masonerią swiatową trują chemitrailsami a teraz czekali aż wirus z Wuhan obejmie nasz kraj. Komu służą i czy to się opłaci ministrom zdrowia, premierowi, prezydentowi, posłom, sanepidowi. Nie rozumieją że obietnice SS są bez pokrycia i tylko na papierze a oni im wierzą bezgranicznie i są wstanie zaatakować poniżyć naród z powodu swoich prywatnych celów, interesów. Wypuszczają obligacje w celu załatania dziury w budżecie państwa i jeszcze sobie 50% podwyzki brutto przegłosowali. Widać cynizm i ośmieszanie, kpienie sobie z Nas na każdym niemal kroku pokazują jak się z nami ( nie )liczą. Liczy się pieniądz i układy miedzynarodowe. My potrzebni byliśmy aby dać im mandat w wyborach na tyle nas znali i traktowali jak ludzi. Dzisiaj znowu twarde lądowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Magdalena P] Panie Konradzie, rozumiem brak zgody i spokoju, ale proszę uwierzyc- szkoda energii, czasu i zdrowia na te rozważania...Jak mamy doszukiwać się logiki czy Bożej myśli w postępowaniu decydentów, gdy ogromna większość rodaków, naszych rodzin jest znieczulona, zniewolona demonicznie...? To jak kopanie się z koniem. Jest tak dlatego, że walka jest ostateczna i idzie o wszystko. Najbardziej racjonalnym zachowaniem jest modlitwa i spokój ducha, choć wiem, że to trudne. Tego sobie i Panu życzę:). Niech się święci Imię Pana w naszych potrzebach...

      Usuń
  20. +
    Natalio podaj nam imię taty

    OdpowiedzUsuń
  21. [Joanna J.] Niech będzie wywyższony, uwielbiony Bóg Wszechwiedzący który nam daje w Swej Dobroci i Miłości odpowiedzi na nasze wątpliwości i poucza nas niegodnych w Swojej Wspaniałomyślności.
    Dziękuję Ci o mój Najdroższy Jezu Królu mojego nędznego serca i Królu Polski od 2.02.2020 r, o te wyjaśnienia dotyczące klątwy. Niejednokrotnie zapytywałam Jezusa, dlaczego nie zostaje rzucona klątwa na masonerię świata. Nie zdawałam sobie sprawy, że poprzez ich przeklęcie właściwie dajemy im jeszcze większe wspieranie złych mocy.
    Dziękuję za oczyszczanie mojego ukochanego narodu.
    Niepojęty jesteś w Swej Mądrości Boże Wszechwiedzący. Wychwalam i kocham Cię Boże w każdym dniu mojego życia za wielkie dary, które na mnie wylewasz w Swojej przeobfitej łaskawości.
    Dziękuję również Panu Cyprianowi za podawane już przykłady działania przekleństwa gdyż nie wszystko wyłapię i śledzę z braku czasu.
    Pozdrawiam w Panu.

    OdpowiedzUsuń
  22. [Joanna J.] Do P. Natalii G.
    Łączę się w cierpieniu i modlitwie. Chciałabym polecić wiadomości zielarki p. Fiedorowny Zajewy , a które stosuję od 10 miesięcy również w chorobie raka. Lekarze tylko chcą operacji za które dostają duże pieniądze mówiąc, że mnie wyleczą, a której nie poddałam się gdyż ufam tylko jednemu lekarzowi którym jest Jezus Chrystus. Widzę u siebie poprawę. Usunięcie piersi w moim przypadku to wg mnie okaleczenie, a nie wyleczenie.
    Jeśli u pani ojca nie jest ostatnie stadium to można wyleczyć. Jest to terapia długotrwała do roku czasu. Bardzo przepraszam, że umieszczam na blogu te informacje być może są inni którzy również skorzystają. Resztę można poczytać w załączonych linkach zestawy na raka płuc i nie tylko.
    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/recepty-slynnej-zielarki-j-f-zajcewej-2016-12

    Chleb na zakwasie kontra chlebowi na drożdżach! ( bardzo ważna informacja, reszta w artykule)
    (Podaję przykład. Mój mąż zaczął niespotykanie puchnąć. Lekarze chcieli leczyć krążenie, serce bo tak jest wyuczony. Lecz po jakichkolwiek tabletkach mąż się bardzo źle czuł. Oparło się o szpital. Wszystkie badania dobre serce jak dzwon, on ponownie puchł z nadmiaru wody. Lekarze swoje bo trzeba leczyć serce. Zrobiliśmy badania na uczulenie pokarmowe i okazało się, że najbardziej uczulony na drożdże. Wszystkie chleby zakupione są albo na drożdżach lub mają mieszaninę zbóż. Postanowiliśmy piec chleb tylko na zakwasie mąki żytniej i jest dobrze bo miał duszności.)
    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/wazne-przetrwac-warunkach-apokaliptycznych-zastosowanie-ziol-dla-zdrowia-leczenia-spozycia-video-2016-10
    podaję również link
    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/badzcie-zdrowi-zeby-dozyc-az-bedzie-podagrycznik-2017-11

    OdpowiedzUsuń
  23. takaprawda
    Droga Pani, ja mam namiary na leczenie zestawem grzybów, to od poradni w Czechach, bo sama mam problem nowotworowy, chętnie prześlę linka do rozważenia leczenia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.