UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 23 sierpnia 2020

23 VIII cz. 2 " Lecz potem będzie pokój i miłość między Ukraińcami i Polakami do końca. Miłość, serdeczność"

 

Niedziela, 23 sierpnia cz. 2


14.34


Zapisz dziecko

- Cóż zapisać mój jedyny Panie?

- Tak, dziecko, jestem Twym jedynym Panem, mój malutki:)

( Pan Jezus się śmieje)

- Chcę być malutkim, słodki Jezu, Twoją małą ptaszynką.

- Będziesz ptaszynką, dziecko, ale i eksterminatorem, by użyć dość brzydkiego słowa. Siedemnaście milionów ludzkich istnień na Twojej głowie, można rzec i to tylko jednego narodu.

Lecz potem będzie pokój i miłość między Ukraińcami i Polakami do końca. Miłość, serdeczność.

Tak, usłyszysz, wychodząc z domu, bo siedzibę będziesz miał także na Ukrainie: „Wyprahajti chłopczi koni” tę piękną, świecką pieśń.

Ukraina to część waszej kultury.

Znak tego miałeś na spotkaniu z Bogiem Ojcem gdzie podeszli do Ciebie osobno przedstawiciele obojga płci, jedna prawosławna a druga zasymilowana w Polsce, przybyła z Ukrainy, lecz wcześniej niż te przyjazdy od kilku lat a nawet kilkunastu.

I taki będzie polski naród.

Będzie jedna wiara, gdzieniegdzie jednak dawni prawosławni i grekokatolicy.

Oni też zaznaczą swój udział w Nowym Kościele gdy będzie wiosna Kościoła.

U Boga nic nie ginie a i Ty masz tylko nikłe o tym pojęcie.

- Na szczęście mamy Panie Jezu, Ciebie, Człowieka.

- Na całe szczęście, dziecko :) ( Pan Jezus się uśmiecha i bardzo lekko śmieje).

Mój Ty ptaszku mały.

- Tobie trzeba mówić ładnie, Panie Jezu.

- Trzeba, dziecko, przede wszystkim. Mój skarbie na tej ziemi.

Oczyścisz się, dziecko, i będziesz jak diament. O zaletach fizycznych i duchowych. Spocznie na Tobie Duch Święty jak na Salomonie.

- Jestem marne nic na Twojej drodze [Panie].

- Mniej niż nic:) dziecko, ale jesteś Moją ziemską miłością w tym narodzie. Niewielu tak kocham i kochałem.

- Panie, < prawdopodobnie „czysty” C.P.> czytelnicy a zwłaszcza kobiety, które Cię bardzo kochają, też chcą słyszeć tak słodkie Twoje słowa dla siebie.

- Nikomu nie skąpię Miłości. Po Prześwietleniu Sumień będę do nich mówił. I będą, jak mówiłem, czytelnicy tych przekazów, którzy będą większe cuda czynić niż Ty.

Więc nie poskąpię im Łaski.


- Mój ukochany Jezu, to straszne. Podczas i po Oświeceniu Sumień ludzkość zamiast się nawrócić pójdzie w świadome zło. To straszne.

- Prawda, dziecko, dla wielu daremna Moja Łaska i Hojność. Ale cóż, wasz Pan przyzwyczaił się do niewierności ludzkiej. Dzieci, które chcą wybrać wieczność z szatanem wybiorą ją.


- Panie, jak najwięcej dusz uratować.

- I o to właśnie chodzi, dziecko. Lecz na twojej głowie są tylko polskie sprawy. Ile z Polski skorzysta świat i Zachód zwłaszcza, to jego sprawa. A skorzysta niewiele poza wsparciem materialnym i <nieczytelne słowo C.P> z waszej strony.

:)

- Że też Bóg musi cierpieć, przykrości znosić.

- Nawet greccy bogowie znosili przykrości:) (Pan Jezus się śmieje). Przez te symbole pokazywałem wam, że Bóg będzie cierpieć przykrości od ludzi.

- Lecz gdy będzie Nowe Niebo i Nowa Ziemia to wszystko się skończy. Będzie tylko radość i „dalej wzwyż i dalej w głąb” jak to trafnie ujął autor „Opowieści Narnijskich”.


- Lecz słuszny i surowy jest Sąd Boży.

Oto teraz jesteście tuż przed aktem Bożego Miłosierdzia, jedynym takim w dziejach.

Bóg zrobił co mógł.

Reszta jest ludzką wolną wolą.

Amen.


- Dziękuję mój Najsłodszy Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Już nie będziemy tak rozmawiać Panie Jezu. Ty [Panie] powiesz, jak powiedziałeś: Rozwydrzyłeś się, dziecko!

A ja odpowiem butnie trochę: Tak Panie Jezu!

A Ty [Panie] się uśmiechniesz.

- Wszystko ma swój czas, dziecko. Ty dostaniesz nowy czas gdy idzie o małżeństwo i ukochaną niewiastę. Lecz duch musi przejść nowy etap.

Dziękujesz codziennie za wszystko co było i jeszcze bardziej za to co będzie. Widzisz więc jak to jest słuszne.

- Mój Królewiczu Najlepszy, Boski Panie, doskonałości wcielona, któremu chce się skłonić serce na piersi jak św. Jan czy św. siostra Faustyna a ponieważ czuję się niegodny tulić, do Twych ukochanych stóp.

- Ale nie masz, dziecko, długich włosów:) (Pan Jezus się śmieje)

Pomyślimy o tym, dziecko:)

Amen, moje dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


- :)


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


31 komentarzy:

  1. (Beata) Jak zawsze nasz Pan z nieskończoną miłością i cierpliwością zajmuje się nami niewdzięcznymi ludźmi. O Boska Miłości ogarnij nasze serca i wyciągaj z ziemskiego bagna. Chwała Ci Panie, Królu wszechświata, bądź uwielbiony...

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Krzysztofie wielkie Bóg zapłać za wspaniałą misję,i ogromna chwała Panu Jezusowi Królowi Polski,ośmielam się zadać pytanie co stanie się z malutkimi dziećmi w trakcie prześwietlenia sumień ,takimi 1,2 latami kto się nimi zajmie na tę chwilę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne pytanie było pod jednym z poprzednich przekazów - będą na czas sądu zabrani do Nieba.

      Usuń
    2. + Najlepsza opiekunka i matka na świecie czyli Maryja 😊

      Usuń
    3. + Jednak coś w tym było co pisałem pod poprzednim przekazem. Pan Jezus sypie żartami. Normalnie uwielbiam to jak Bóg sobie rzuci żartem bo wtedy czuję to co my chrześcijanie powinniśmy robić nawet w cierpieniach, czyli uśmiech od ucha do ucha bo Bóg jest z nami 😄

      Usuń
    4. Szczesc Boze, urodzil mi sie wnuk 22.07.2020 ale nie planuja chrztu w tym roku, mi jeszcze nie pozwolono go nawet zobaczyc...

      Usuń
    5. takaprawda

      Nie wiem, czy to rzetelna odpowiedź, ale przyszło mi do głowy, że można dziecko ochrzcić w kontakcie z nim symbolicznie jak dzieci w szpitalach a potem potwierdzić to w ceremonii kościelnej.
      https://www.niedziela.pl/artykul/61300/nd/Chrzest-%E2%80%9Ez-wody%E2%80%9D

      Usuń
  3. Powiem tak... To mnie nie uspokoiło ':)

    Fajnie by było mieć przed Prześwietleniem Sumień żal doskonały. Oby nasze dusze były gotowe znieść prawdę o sobie, brutalną prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bóg zapłać Ci Boże Trójjedyny Boże Ojcze Wszechmogący,Jezu Chryste i Duchu Święty za wszystko co na mnie zsyłasz,za wszystko co nam objawiasz,niech usta moje zawsze wielbią Ciebie, a serce moje niech zawsze bije tylko dla Ciebie ,kocham Ciebie Boże całą swoją mocą ,całym moim umysłem duszą i ciałem .Bóg zapłać Ci Jezu za wszystko,za słuch ,za wzrok i wszystkie zmysły moje,za każdy oddech,że możemy Ciebie adorować w Przenajświętszym Sakramencie i ciało Twoje w komunii św. przyjmować błogosław Panie Jezu naszej ojczyźnie Polsce ,najbliższym,wszystkim czytelnikom i Cyprianowi, Bóg zapłać Panie Jezu Chryste za wszystko,a wola Twoja Jezu Chryste niech się pełni ,a nigdy nie moja,bądź miłościw mnie grzesznemu .JEZU UFAM TOBIE.Przepraszam Ciebie Panie Jezu i za tych co Ciebie nie kochają i nie ufają Tobie Jezu Chryste ,a sami unoszą się pychą,żyją w błocie grzechów i nieodrzucają tego co błyszczy,a dusze rani

    OdpowiedzUsuń
  5. Gina-jak to kto NAJŚWIĘTSZA PANNA MARYJA NASZA NAJUKOCHAŃSZA MAMUSIA.

    OdpowiedzUsuń
  6. (Marta)
    Z każdego słowa Pana Jezusa płynie spokój, każde ze słów nawet to pozornie zwyczajowe jest niezwykłe, wszystkie razem po prostu piękne. Takie Słowa mógłby pewnie słyszeć każdy człowiek gdyby wciąż nie upadał. Kornie i z miłością na nie czekam... Bądź uwielbiony Boże w Trójcy Świętej Jedyny, bądź wywyższony, bądź błogosławiony, bądź wychwalony we wszystkich stworzeniach swoich !

    OdpowiedzUsuń
  7. [Piotr / Gliwice]
    "Najwartościowszym elementem cywilizacji katolickiej jest kultura polska" - w ten sposób, myśl Feliksa Konecznego, streściła kiedyś Encyklopedia Powszechna PWN. W tym określeniu zawartych jest wiele odpowiedzi.
    Dlaczego zatem tylu Polaków naśladuje śląskich Piastów, "którzy kochali Niemców i wszystko co niemieckie."? To dotyczy także fascynacji całym Zachodem, USA. Temat rzeka.
    Drugi ważny punkt rozważań nad kulturą polską to Unia Lubelska: "Kiedy na sejmie lubelskim 1569 roku wielmożowie litewscy zerwali rokowania, czekała ich niespodzianka niemiła, a dla Polski wielce zaszczytna: przedstawiciele Podola, Wołynia, Podlasia i Kijowszczyzny, czyli Ukrainy, oświadczyli, że nie chcą nawet należeć do Wielkiego Księstwa Litewskiego, lecz proszą, żeby ich ziemie bezpośrednio wcielić do Korony polskiej." (Feliks Koneczny, "Dzieje Polski opowiedziane dla młodzieży")
    Dlaczego ten fakt jest tak ważny? Kultura, która jest źródłem szczęścia, powoduje zbliżenie ludzi. Nie chcą oni dłużej żyć w dwóch różnych państwach. Nie było wtedy żadnej aneksji. Również temat rzeka.

    OdpowiedzUsuń
  8. AgaD. Ze słów, które czytam wylewa się miłość, dobroć, troska, sama słodycz. To prawda, każdy z nas chciałaby usłyszeć takie słowa od drugiego człowieka. A co dopiero od Samego Boga? Bądź uwielbiony Najcudowniejszy Panie, Najmilszy,Najsłodszy,Najcierpliwszy,Najsprawiedliwszy. To, że żyję w czasach, kiedy mogę czytać słowa Pana i oczekiwać Jego przyjścia jest niepojętą Łaską. Bądź uwielbiony Jezu Chryste w Trójcy Jedyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. [Milena]
    Panie jak my Ciebie pragniemy abys byl w nas, dziekuje Ci Jezu, ze jestes

    OdpowiedzUsuń
  10. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Wartość tych Orędzi jest nieoceniona, za co wypada co dzień dziękować Panu Jezusowi.
    Wątek Krzyża na niebie był także poruszany w Oławie, podam poniżej te Orędzia:

    „Moje dzieci, czyńcie pokutę. Nawracajcie się, bo czas jest krótki. Żyjecie już w dniach, w których są dawane znaki na niebie i ziemi. Przez te znaki narody mają się nawrócić. Bóg da znak na niebie w postaci Krzyża. A jeśli ludzkość się nie nawróci, to nastąpi nawałnica z piorunami i błyskawicami, ziemia zacznie pękać. Już były trzęsienia ziemi w niektórych krajach, bo ludzie za dużo grzeszą. Te narody, które zwracają się do mego Syna i do Mnie, będą ocalone. A te, które oddały się szatanowi, zginą. (...) Jeżeli cały naród polski będzie gorąco prosił Boga o Miłosierdzie, to będzie ocalony. Wszystkie narody świata będą brały przykład z Polski, jak należy wielbić Boga. Będą otrzymywać liczne łaski uzdrowienia duszy i ciała, gdy będą przybywać [do Oławy], do kaplicy Bożego Pokoju.”
    (Matka Boża, 1 XI 1985r.)


    „Pamiętaj, że gdy narody się nie nawrócą, będzie dany znak Krzyża na niebie w złocistym kolorze. Krzyż ten będzie otoczony promieniami ognia, które będą spadać na ziemię i na tych, którzy go odrzucili. Wiele narodów walczy z Krzyżem, one będą zniszczone. Ziemia będzie zamieniona w popiół.”
    (Matka Boża, 25 III 1986r.)

    OdpowiedzUsuń
  11. [Hen???]

    Małym dzieciom nic się nie stanie, to tylko 15 minut a prześwietlenie dotknie ludzi od siódmego roku życia.

    Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że małym dzieciom nic się nie stanie bo to tylko 15 min ma odbyć się w czasie nocy (info z objawień) więc dzieci będą spały. Poza tym każdy od urodzenia ma swojego Anioła Stróża i Oni pokierują każdym i będą się opiekować w tej szczególnej chwili również malutkimi dziećmi. Nasz Ojciec Niebieski nie Robi nic szkodliwego dla Swoich dzieci tym bardziej w momencie okazywania Swojego Miłosierdzia dla każdego człowieka i dobrego i złego. Dzieci będą pod szczególną opieką. Pozdrawiam Wszystkich czytających.

      Usuń
  12. takaprawda
    PILNE ! Pomóż Radiu Chrystusa Króla .
    Radio Chrystusa Króla wyszło z inicjatywa umieszczenia w Polsce bilbordów Jezusa Króla. Od 1-go sierpnia umieszczono 20 bilbordów w dużych miastach: Warszawie, Częstochowie, Łodzi, Lublinie, Gdańsku, Rzeszowie, Białymstoku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie. Inicjatorzy proszą o wsparcie finansowe akcji bilbordowej celem utrzymania bilbordów do święta Chrystusa Króla. Dobrowolne wpłaty proszą o przesyłanie tytułem:”zrzutka na utrzymanie bilbordów Jezusa „na konto w Euro dla przesyłających z Europy PL51 1140 2017 0000 4812 0059 6924 oraz konto w zł 24 1140 2017 0000 4402 0430 6338 Szczegóły na stronie radia Chrystusa Króla pod linkiem www.radiochrystusakrola.com oraz pod nr tel 0032 483 26 42 43 Sponsorom Bóg zapłać!Kóluj nam Chryste !
    https://gloria.tv/post/djL4yZL9ezjm12cq6QxufYT2T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Leszek]
      Przelałem. Jezus Chrystus Królem Polski!!!

      Usuń
    2. [Wioletta D.]
      Ja również zrobiłam przelew. Niech żyje Jezus Chrystus !!!

      Usuń
  13. [Asia] Szczęść Boże wszystkim. Czytam codziennie orędzia i czasem sie boje. Jestem też smutna , bo chciałabym zobaczyć tę odnowioną ziemię ,ale boję sie że nie jestem godna. A co to bedzie jak nie bedzie orędzi??? Oj to bedzie dla mnie straszne. Wygląda to tak jakbym sie uzależniła od tych orędzi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani w Chrystusie! jest kolejne porywające kazanie ks. prof. Koczwary: Rok 1920 - zalew bezbożnego lewactwa dawniej i teraz. Zachęcam do wysłuchania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Panie Jezu tak jak prorok Cyprian, za wszystko co dałeś mi i za wszystko co dasz. Nie pojęte jest Twoje miłosierdzie względem człowieka.
    Zwłaszcza, że na nie nie zaslugujemy.
    Przepraszam za wszystkie moje błędy i wszystko czym Cię Panie obrażam. Dziś też to zrobiłam chociaż bez większego namyslu, z uprzedzenia do cyganów... przebacz mi najlitosciwszy Panie.

    Jedno słowo Panie Jezu od Ciebie ,uleczyloby moja duszę. Będę czekać i modlić się by je usłyszeć🙏

    Pytanie mam odnośnie prześwietlenia sumien.
    Czy tak jak w niektórych proroctwach czy tam wizjach ,po 6 tyg od Prześwietlenia mamy pozbyć się telefonów i telewizorow?( nawet jeśli nie są podłączone do anteny i sieci ? Nurtuje mnie to bo muszę męża psychicznie przygotować xD i siebie też 😅
    Będę wdzięczna za odpowiedź, jeśli ktoś wie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] Prześwietlenie Sumień będzie pełnym światłem, także odnośnie tego, co oglądamy, a dla twórców - wyrzutem sumienia odnośnie tego, co emitują. Rewizji wymaga także to wszystko, co czytamy, gazety i książki. Niewłaściwe trzeba usuwać. Nie należy jednak czekać na Prześwietlenie Sumień, tylko ćwiczyć się w oczyszczaniu życia już teraz.
      Z oglądania telewizji rezygnowałem stopniowo. 15 lat temu zaprzestałem oglądać stację, w której wyśmiewano osobę niepełnosprawną. To był wystarczający argument, aby nie oglądać. Potem usuwałem kolejne kanały, bo widziałem, że nie pasują do mojego świata wartości. Inaczej jest na Youtube, są tam różne treści, wiele jest odgórnie podsuwanych, ale przekaz filmowy, wizualny nie jest sam w sobie zły, jeśli potrafimy wybierać.

      Usuń
    2. (Adrian) Słyszałem o tym w pewnym proroctwie własnie. I było wytłumaczenie, nie wiem czy trafne. Po krótkim czasie po Prześwietleniu, szatan zrobi wszystko, by ludzie myśleli, że im się to zdawało, że było to działanie słońca lub kosmitów. A zrobi to przy pomocy internetu, tv czy smartfonów, na których będą się wyświetlać subtelne sugestie, potem coraz bardziej promowane przes masonów, np. G####LE, aż do umysłowego przeświadczenia "tak, to było złudzenie"

      Usuń
    3. [Konrad]
      Wyłączenie komórek, internetu, telewizorów 6 tygodni po Prześwietleniu Sumień spowodowane jest tym,że antychryst będzie miał możliwość czarowania-zahipnotyzowania ludzi przez środki masowego przekazu. On... jest diabłem wcielonym, ma moc wpływania na ludzki umysł poprzez internet, komórki, telewizory. Możecie odwrócić się od Boga, aby chwalić ponieważ będzie on występował w wielu stacjach telewizyjnych i miał wiele wejść w programach na żywo. Ta więc wykorzysta swoja demoniczną moc aby wpływać na umysły ludzi którzy będą go w tym czasie oglądać. Stąd zalecenie aby nie patrzeć mu w oczy zwłaszcza w czasie kiedy on dostanie swój czas aby dzielić i rządzić ( pełna władza ) na ziemi.

      Usuń
    4. Do [Piotr Gliwice] wiem , ze wszystkiego praktycznie zrezygnowałam. Telewizji nie mam wogole ,filmów nie oglądam, zrezygnowałam z seriali itd w Internecie oglądam i czytam praktycznie tylko rzeczy związane z Bogiem,czasami ostatecznymi i orędzia. Przez FB staram się uświadomić znajomych co się tak naprawdę dzieje.
      Do (Konrad) i (Adrian) właśnie o to mi chodziło, że ponoć będzie antychryst się wszędzie włączal i pokazywał i zeby to nie słychać i nie oglądać i dodatkowo urządzenia takie tak telefon są śledzone A na tym nam nie będzie zależało.
      Ja takie dość radykalne rozwiązanie słyszałam, żeby nie tylko wyłączyć ale wyrzucić wszystkie urządzenia elektroniczne dlatego pytam ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

      Usuń
  16. [Wioletta D.]

    Bądż pochwalony Jezu Chryste Królu Polski! Niech Dobry Bóg obdarzy szczególnymi łaskami wszystkich Czytelników!

    Zwracam się z ogromną prośbą o modlitwę za Mojego Męża i Moją Mamę z którymi mieszkam a których to ciężko mi
    przekonać zarówno do spowiedzi jak i do zdarzeń jakie wkrótce będą mieć miejsce,od Mojego Męża raz usłyszalam,że jestem nawiedzona
    a wczoraj usłyszałam,że jestem szalona bo za dużo się modlę... Moja Mama natomiast twierdzi, że nie chce znać przysłości...
    proszę poradźcie mi co robić, tak bardzo się martwię o nich. Pytałam Księdza, pytałam też Ojca Karmelitę w kwestii spowiedzi, jak nakłonić,
    oboje powiedzieli, żebym to zostawiła, że Oni potrzebują czasu bo mają inną wrażliwość. Tylko,że tego czasu już nie wiele zostało...
    Mój Mąż od lat choruje na nerwicę lękową, owszem radzi sobie teraz bardzo dobrze ale nie mam pojęcia jak zareaguje
    kiedy Go to wszystko zaskoczy...

    Jeszcze raz gorąco proszę Was o modlitwę ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  17. [Wioletta D.]

    Dziękuję Ci Panie Jezu za łaskę czytania orędzi, przekazów. Dziękuję Ci za życie, tyle razy byłam bliska śmierci a Ty mnie przy życiu
    utrzymałeś, dziękuję Ci o Kochany Jezu za to ,że dałeś mi Anioła Stróża który mnie strzegł. W tylu sytacjach mi pomogłeś a ja głupia tego wtedy nie dostrzegałam. Kochany Jezu żałuje moich wszystkich złych czynów.Gdybym tylko mogła cofnąć czas...

    OdpowiedzUsuń
  18. [Elwira]
    Szczęść Boże! W kontekście Prześwietlenia Sumień poniżej umieszczam link do pobrania opracowanej "Książeczki Maryi, Matki Bożej przygotowującej na Czasy Ostatnie" wg przekazów otrzymanych przez Patricię Mundorf. Są tam opisane po kolei nadchodzące wydarzenia. Plik to 10 stron w formacie pdf.
    https://we.tl/t-WaczwfxtsX
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.