UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 6 sierpnia 2020

5 VIII 2020 Słowa Pana Jezusa o rzuceniu klątwy Bożej 4 sierpnia 2020 na Sanepid i jego przedstawicieli nękających sklepy i wesela oraz na policjantów i ich zwierzchników tak postępujących

Środa, 5 sierpnia


10.35


Zapisz dziecko

- Rzuciłeś wczoraj klątwę tak jak chciałem, nie zapisaną w zeszycie.

Było to w kościele, pierwszy raz zresztą w świątyni, tuż po Anioł Pański. Wcześniej nie wiedziałeś, że będziesz rzucać wtedy klątwę. Tym pokazałem, że nie należy zwlekać gdy idzie o sprawy Bożę, wszelkie, które Bóg zleca, także klątwy Boże.


Zatem nie jesteś bardzo skory do rzucania klątw, bo mogłaby ona być wcześniej.

Wczoraj to był ostatni czas na rzucenie jej i to wcześnie.

Mogłeś potem, lecz też mieć musisz Łaskę i dyspozycję do tego inną niż do przekazów.


Zatem rzuciłeś ją „ w samo południe” jak szeryf, który samotnie walczy ze złem, lecz nie walczysz samotnie, ale tylko Ty możesz rzucać klątwy Boże.


Wczoraj też Bóg Ojciec potwierdził Ci w drugim kościele gdzie byłeś na Adoracji tuż po iż możesz zabić, Bóg Ojciec Ci na to zezwala lecz tak sprawi, że nikogo nie zabijesz:) I Mój, Twój i Wasz Ojciec uśmiechnął się wtedy.

Zatem tak, dziecko będzie, choćbyś chciał nikogo nie zabijesz, bo przeszkodzi Ci w tym Mój Ojciec, choć na to zezwala.

A było to w kontekście tej osoby, która poduszczana przez diabła zrobiła to co zrobiła po wyjściu Twoim po rzuceniu klątwy, choć oczywiście:) nie doznałeś żadnego uszczerbku poza obrazą słowną.

Zostanie ukarana mocno. Bóg skręci jej kark, czyli umrze ze skręconym karkiem.

Amen.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


- Teraz pomówimy o klątwie.

Tak jak chciałem i była o tym mowa < tzn. była o tym mowa wcześniej niż w tym przekazie C.P.> rzuciłeś wczoraj klątwę na Sanepid. Klątwa dotknie go jako instytucję państwa/ publiczną i osoby, które będą nękać w jakikolwiek sposób sprzedawców w sklepach, kierowników tych sklepów, klientów tych sklepów a także tych, którzy będą nękać w jakikolwiek sposób weselników.


Podobnie klątwa dotknie tych policjantów, którzy będą dawać mandaty, spisywać czy to w sklepach czy na weselach, czy też kierować sprawy do Sanepidu. Dotknie też w taki sam sposób bezpośrednich zwierzchników tych policjantów.

Natomiast policjanci, którzy będą tylko upominać lecz nie dadzą mandatu, choć i tego robić nie mają prawa, i nie będą spisywać, inaczej mówiąc będą podchodzić do ludzi z wyrozumiałością, klątwa ich nie dotknie jak i ich zwierzchnika.

Gdyby jednak zwierzchnik oczekiwał od policjantów dawania mandatów a oni by tego nie robili klątwa dotknie tylko zwierzchnika a policjanci będą od niej wolni, nadto ich zachowanie wobec oczekiwań przełożonych będzie poczytane w Moich oczach jako zasługa i będą mieli ode Mnie, Króla Polski Łaskę.


To powiedziałem Ja, Jezus Chrystus.

Amen.

- Dziękuję Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.

-:)

 

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)



22 komentarze:

  1. + Oczywiście wszelkie sprawy związane ze spotkaniem z Bogiem Ojcem 2 sierpnia, ale i inne potrzebne sprawy komentujemy nadal pod poprzednim wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Hen???]

    Gloria Domine Jesu Christe Deo Rex Poloniae

    Najwyższy czas na tą klątwę bo organy represji ostro wzięły się do roboty.

    Jeszcze raz dziękuję Ci Panie Jezu.

    Pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. +
    Dlaczego nie słuchacie niektórzy, napisałem przecież specjalnie w pierwszym komentarzu.
    Sprawy takie jak Ukraińcy czy zawierzenie Maryi padują jak najbardziej do poprzedniego przekazu. Dajcie komentarze jeszcze raz pod poprzednim przekazem.
    Pod klątwą nie jest miejsce na dyskusję jak zawsze na wszystkie tematy.
    Na jej temat winno być tylko i związany. I to oszczędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże miej nas w opiece swojej 🤲 Ja,Twoje dziecko proszę o opiekę i miłosierdzie dla mnie, mojej rodziny, ojczyzny i świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję PANU NASZEMU JEZUSOWI CHRYSTUSOWI za tę klątwę,w październiku mam wesele,jeśli ktoś chce wysłać maila do sanepidu o konsekwencjach ich nękania Polaków zawsze jest ten sam mail psse.nazwa miasta@pis.gov.pl .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gina- poprzedni komentarz to ja tak z prędkości zapomniałam się przedstawić- przepraszam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Cyprianie, jeżeli chciałabym powiedzieć o klątwie, to jak mówić a moze4 nie mówić. Nie zawsze, wiem jak sie zachować aby nie być "mądrzejsza od radia" i aby nie sprzeciwić Bogu?
    Czasami jak daję gdzieś komentarz to staram się przytaczac Pana przekazy Boże. Jednak podaję tylko stronę bo akurat nie umiem wstawić linku do danego przekazu. Bardzo proszę niech mnie Pan pouczy. Bo krzyczeć sie głośno chce jak oni nas traktują zwlaszcza babcie. Niech będzie uwielbiony Bóg Ojciec, który wszystko tak cudownie stworzył.

    OdpowiedzUsuń
  9. [Justyna O] Szczęść Boże. Sanepid - władza absolutna. Rodzice nie mają prawa decydować o zdrowiu swojego dziecka. Masz wybór zabić swoje dziecko lub trwale je uszkodzi albo zapłacić grzywnę za nie szczepienie. To nie rodzic decyduje. Sanepid wie lepiej. Każde z rodziców płaci osobno. Niewola. Nie wolno szukać prawdy. To jest zabronione. A my szukanie prawdy we krwi,bo sam Bóg jest prawda. Dobrze że już jest bliżej końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. (Beata)
    Tak bardzo się boje, że mój ślub w połowie września w jakiś sposób będzie odwolany, albo będą jakieś przeszkody, albo rodzice nie będą mogli uczestniczyć w ceremoni. My z narzeczonym wiele lat żyliśmy bez ślubu, ale teraz już tak zyc nie chcemy. Czekamy z niecierpliwością na moment spowiedzi, komunii i sakramentu małżeństwa. Tylko strach wieleki jest w nas, zwłaszcza ze mieszkamy za granicą i nie wiemy czy nam granic nie zamkną. Ja juz Pana Boga prosiłam, aby mnie z tego świata nie zabierał póki się nie wyspowiadam, poza tym bardzo boje się prześwietlenia sumień, wiec na spowiedzi zależy mi ogromnie. Kochani, prosze Was o modlitwę, abym ja z narzeczonym mogła wziąść ślub 19 września, tak jak jest ustalone.
    Pozdrawiam Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  11. Ala - Panie Cyprianie, dzisiaj w moim kościele ksiądz ogłosił, że od jutro obowiązkowo bez żadnego tłumaczenia mamy mieć wszyscy maseczki. Boję się, że postawią kościelnego przy drzwiach i nie pozwolą wejść bez maseczki, co ja mam zrobić. Znalazłam na dodatek nowy filmik o maseczkach z dzisiejszego dnia - Nagła konferencja Szumowskiego. Wszystko wiadomo, wrócą uciążliwe obostrzenia - https://www.youtube.com/watch?v=7qGnNouJsfU
    Pozdrawiam serdecznie, z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Jeśli znajdzie pani inny to do tego chodzić. Księdzu zaś powiedzieć że zmusza panią do takiej sytuacji i powiedzieć że nie jest Bożym kapłanem tylko urzędnikiem. I wyjść.

      Usuń
    2. Szczesc Boze

      Pani Alu ja nie szczepie dzieci od 10lat bo przez szczepienia syn mial astme a corka zapalenie stawow.wiec.sie wkurzylam i powoedzialam dosc...lekarka minnagadala.ja jej tez .bo nikt za.choroby nie odpowiada tylko syf wcislaja a jak poznalam.pana Justyne Soche to pisma mi pokazala.jakie wyslac sanepidowi wiec.sie odczepili..a sama.wyleczyla.dzieci.naturalnie olekami i ziolami...kupuje na zapas olejek.pichtowy bo z wielu chorob nas wyciagnal... ja to sie ciesze ze u.nas komunia jest na kleczaco a maski jak.kaza zalozyc to przed a w kosciele.sciagam nie bede jak.debilka siedziec w.maske a kto niewolnik niech siedzi..skiac.mi sie chce .ze wiary malo w tych ludziach.co ksiadz powie to.czynia a.jak.mowie im.co Bog mowi to mnie wysmiewaja ..mnie jest szkoda naszego.Boga czuje na mszy jak Bog smutny jest a mi sie wyc chce ze tak Boga zniewazaja...

      Usuń
    3. Alu już jest nas coraz więcej osób/medyków,nawet wirusolog, dziennikarze, niektórzy kapłani/ myślących po Bożemu i sprzeciwiających się temu reżymowi przymusu i musimy protestować pokazując Prawdę.

      Usuń
  12. +
    W dniu Kiedy została rzucona klątwa na sanepid czułam się okropnie, w sensie duchowym ( ciemny smutek) ale i fizycznie w sercu takie kłucie że aż zatykało. Pracowałam w sanepidzie przez ponad trzy lata, w dziale który kontrolował szczepienia dzieci w poradniach właśnie. Stowarzyszenie Stop NOP, które być może w swoim założeniu miało pomagać rodzicom dzieci z odczynami poszczepiennymi stało się jakąś karykaturą uprawniającą swoją polityczną grę. Justyna Socha wychwalana tutaj nawet przez jedną z Czytelniczek, zbierała elektorat, pojawiała się tam gdzie można było się zysku spodziewać ( wywiady, instrukcje dla rodziców z szablonowymi pismami do poradni czy sanepidu. Jednak gdy rodzicom stopnopowcom zmarło na pnemokoki dziecko w szpitalu i gdy prokurator szarpał rodziców bo dziecka na pnemokoki nie zaszczepili, choć było obowiązkowe dla tego dziecka ( wcześniak). Wsparcia żadnego w tej tragedii nie otrzymali od p. Sochy. Dziwnie cicha była.
    Z sanepidu odeszłam cztery lata temu. Wówczas uważałam, że zostawiłam tę pracę przez konflikt z szefową, uniosłam się dumą. Teraz myślę, że to uprzedzająca Miłość Boża.
    Jednak pracują tam nadal moje koleżanki, mają rodziny, są przeciążone tym całym covidem, zgłoszeniami zachorowań; wcale nie chcą chodzić na jeszcze dodatkowe kontrole. Potwierdziła, mi ona że ostatnie zgłoszenia potwierdzonych zachorowań to Ukraińcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże. Pani Mario. Potwierdzenie szkodliwości szczepień otrzymaliśmy od Pana Jezusa o ile dobrze pamiętam w 2011 roku, przez mistyczkę Mieczyslawe Kordas. Matka Boża, również mówiła do wybranych osób negatywnie o szczepieniach. Więc proszę nie pisać pozytywnie o zbrodni szczepienia wcześniakow.

      Usuń
    2. [Justyna O] Przepraszam w pośpiechu zapomniałam podpisać.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. +
    Daj Boże Pani Justyno!
    o pneumokoki chodziło, reszta bez poprawki.
    Wcześniaki mają inny kalendarz szczepień, pediatra kwalifikuje ale nie morduje. Cały sukces to lekarz prowadzony Bożą ręką. Takiemu ufam, takiego słucham.
    Chętnie przeczytałabym co mówi Matka Boża o szczepieniach, bo tak ogólnie to tak jakoś...
    U mistyczki Mieczysławy Kordas Pan Jezus w 2016! powiedział, że szczepienia ludzi są naprawdę niepotrzebne, bo to są tylko doświadczenia na ludziach. Jezus patrzy na te wynalazki z litością.
    Zauważyłam, że Pan Jezus na medycynę w postaci tabletek mówi u Cypriana Polaka tak samo jak u Mieczysławy Kordas
    Jezus : Nie trzeba brać żadnych proszków, w każdym lekarstwie jest składnik szkodzący na inne organy. Używajcie profilaktycznie naturalnych witamin i antybiotyków, które są w owocach i warzywach, pastylkach na naturalnych składnikach.


    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.