UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 sierpnia 2018

15,16,17 VIII 2018, 18 VIII 2018- Co do pieniędzy w bankach nie należy ich tam trzymać/ (.) czasu jest niewiele

Środa,15 sierpnia
- Jesteś chory i nie możesz sobie miejsca znaleźć a zaległości narastają.
Przejmuj się swoją duszą a resztę rób co możesz i należy w miarę rozsądku. Sił i pokrzepienia szukaj w modlitwie.
- Chwała Tobie Chryste.

.................................................................................

Czwartek, 16 sierpnia

Około pierwszej w nocy

Pisz dziecko
- Czujesz się winny, prawda?
- Tak Panie.
- Wszystkiemu nie jesteś winny. A winy mogą prysnąć jak bańka mydlana gdy w sercu jest prawdziwa miłość do swego Pana.
- Właśnie.
- :)

Dobrze dziecko.
O czym chcesz pisać?
- Lękam się Twojej dobroci Panie.
- Lękasz się dobroci dziecko? To dlatego, że zakładasz, że możesz źle na nią odpowiedzieć. Kochaj a nie będzie tego problemu.
- Nie wiem o czym chcę pisać Panie.
- Zastanawiasz się co dalej z Centrum Smoleńskim. Mówiłem już o tym i to nie jest Twoje zadanie. Powołanie Stowarzyszenia. Ty i Jerzy przyprowadzicie osoby na spotkanie z którymi o tym rozmawialiście, ale zorganizować spotkanie i zadbać o rejestrację muszą inni. ( A ci inni czekają na innych:).
Tak, że dziecko, módl się o to, ofiaruj cierpienia, ofiaruj resztę przeziębienia bo dzisiejsze już ofiarowałeś.

Zostaw inne rzeczy. To wszystko złuda. Tylko Ja jestem ważny. Twój Bóg. W Trójcy Jedyny. Ja, Twój Mistrz, który Cię prowadzę.
- A jak jestem zniewolony teraz przez złego ducha?
- Trzeba unikać wszelkich złych rzeczy, wtedy nie będzie takich obaw.


(Pauza, trwanie w Panu, ale nie pytam)
- Nie pytasz dziecko? Śpij zatem.

..............................................................................
Piątek, 17 sierpnia

Tuż po dwudziestej czwartej

- Czego oczekujesz moje dziecko!


Około czternastej

Zapisz
- Interesuje Cię to dlaczego nie dane jest Valtorcie zwrócić uwagę na rasę Filistynów, jak wyglądają. Martwi Cię to też.
< Poemat Boga Człowieka. Ks 3, część 1-2, s. 469- 448. C. P>.
Jak się domyślasz tak to dałem by rzeczy wyjawiły się w Czasach Ostatnich.
Jak zawsze powtarzam. To wszystko jest ważne, ale nie najważniejsze. Najważniejsza jest dusza każdego z was i jego relacja z Bogiem.

..................................................................................

Sobota, 18 sierpnia

Około 14- tej
Zapisz (dziecko)
- Musisz bardziej wymagać od siebie niż od innych.
Dostajesz wszystko co Ci potrzeba a resztą przejmuj się tylko o ile wypełniasz moją Wolę.
Stowarzyszenie i Centrum Smoleńskie. Nic się nie dzieje w tej sprawie a przynajmniej nic o tym nie wiesz. Ofiaruj to mi. Nie wymagam od ciebie tutaj dziecko nic aż gdy prace Centrum ruszą. Wiem, że pomożesz, ale to ma być Twoja pomoc nie organizowanie czy współorganizowanie. Podobnie wszystkie inne sprawy. Komentarze pod Orędziami czy korespondencja to są sprawy drugorzędne. Powinieneś to robić gdy Ci starczy czasu. Starczy czasu ponadto co wielokrotnie mówiłem.

Zapisz
- Co do pieniędzy w bankach nie należy ich tam trzymać.
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz (dziecko)
- Staraj się dziecko bo czasu jest niewiele.
Skup się na mnie a nie na tym co dzieje się czy aktualnie może dziać się w Polsce. Twoja modlitwa więcej tu zdziała niż Twoje „główkowanie' czy tym bardziej gniew na tę sytuację. Jak już kiedyś mówiłem są tacy co mają większe niż Ty możliwości ludzkiego działania a nic lub niewiele mogą zrobić.
Patrz zatem na to. Działaj realnie, inaczej mówiąc bądź realistą. Odjąłem ci troszczenie się o sprawy egzystencjalne, ale w innych bądź realistą. Poza swoim bezpieczeństwem bo ja tu czuwam. Ale znów, gdy będziesz na mojej drodze lub się nie znieprawisz.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


 Koniec przekazu

..................................................................

Pan Jezus wspominał już wcześniej o tym, że nie należy trzymać pieniędzy w bankach.
Według tego " co w trawie piszczy" już wrzesień może być miesiącem gdy można stracić własny, realny, a w bankach wirtualny pieniądz.
C.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.