UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 2 sierpnia 2018

26 VII 2018

Czwartek, 26 lipca

10.56

- To dobrze, że się o to martwisz.
Nie ma tu dobrego rozwiązania. Mama Twoja jednak nie może wpływać na słabniecie Twego ducha na Mojej Drodze. Tylko Ty sam możesz być za to odpowiedzialny. Zatem niech na razie (przynajmniej) zostanie.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

- A w swoje sprawie trzymaj się tego co (najbardziej) skuteczne. Jeśli widzisz, że gdy mówisz: „I nie wódź nas na pokuszenie, ale nas zbaw ode złego amen” i jest to najbardziej skuteczne w odganianiu niedobrego pragnienia wynikającego z pokusy, to najbardziej stosuj te podstawowe słowa, podstawowe dla każdego chrześcijanina, jaką jest modlitwa „Ojcze nasz”.

23.12
- Napiszesz, dziecko, do przełożonego O. Augustyna Pelanowskiego. Co i jak napisać – wiesz. I nie bój się nie będzie to żadna pycha.
Upomnisz go. Bo nie ma w nim prawdy.
To będzie też wynik mojej miłości do Ciebie.
Okazuję Ci ją na różne sposoby.

- Przepraszam i dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- :)

Później.
- Nie dziecko, dopiero jak powstanie Centrum Smoleńskie i pamiętaj, że muszą to być praktykujący katolicy, regularnie przystępujący do Komunii Świętej, kochający Chrystusa i jego Kościół.

6 komentarzy:

  1. +
    JMJ
    W związku z listem do przełożonego O Augusta Pelanowskiego mam prośbę aby czytelnik na ochotnika ( najlepiej zgłosił się do mnie e-mailowo) poszukał o O. A. Pelanowskim. Posprawdzał co się da w Internecie. Jak się zgłosi to powiem co potrzeba. Najlepiej niech się zgłosi ktoś kto potrafi szukać i jest dociekliwy. Myślałem, że dociekliwość to powszechna cecha wśród ludzi, którzy czytają niszowe treści, ale okazuje się, że wcale tak nie jest. I proszę aby to był czytelnik, który tylko czyta ewentualnie przekazuje dalej.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy treści jakich poszukujecie będą udostępnione również tutaj na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. +
    Tak sobie spoglądając co może być dot. Pelanowskiego od czasu "przeniesienia", na youtube popatrzyłem czy czasem Gadowski o tym nie pisze. Na to nie natrafiłem ,ale włączyłem na materiał ew którym jest o wysypiskach śmieci. Przypomniały mi się radioboje na wysypiskach śmieci w Lęborku. Kedyś o tym wspominałem, ale kto pamięta.
    Komentarz Tygodnia: Fałszywa hrabina i inne historie
    https://www.youtube.com/watch?v=Ij76-NikQ70

    Otóż taka radioboja nie odezwała się w momencie "katastrofy" tupolewa 10.04 2010. Nie odezwała się bo ją wcześniej wymontowano. Za to bodaj w lutym 2012 odezwała się taka na wysypisku śmieci z Lęborku. I zaalarmowała całe NATO. Przyszły spece ze służb nic nikomu nie mówiły teren ogrodziły, radioboje zabrały. ktoś jednak miał jeszcze większe poczucie humoru niż się może wydawać bo niedługo potem odezwała się na innym wysypisku inna radioboja.
    Oj to już musiało ciśnienie podskoczyć tym do których to było adresowane.
    Oczywiście media wykazały tylko do dziś konieczne minimum zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz Tygodnia: Mafia, pieniądze i ...śmieci
      https://www.youtube.com/watch?v=jnQWB9gAbk0

      Usuń
  4. Polska zaatakowana bronią biologiczną
    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/polska-zaatakowana-bronia-biologiczna-rozsylajcie-poki-nie-usuna-2018-07

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.