UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 1 sierpnia 2018

23, 24, 25 VII 2018



Poniedziałek, 23 lipca



00:50



Zapisz

- Módl się dzisiaj dużo do Ducha Świętego.



11.40

- Nie będzie skokowej poprawy, dziecko. Lecz nie zaniedbuj niczego, wtedy odniesiesz sukces, utrzymasz się na Mojej Drodze i postąpisz w Łasce.

Ufaj dziecko.

- Ufam Panie, ale nie ufam sobie.

- To jest słuszne, lecz pamiętaj by nie było tak, że dajesz w ten sposób przyzwolenie na rzeczy, które Mi się nie mogą podobać.



Tak dziecko, odnośnie Twojej myśli, wiele jest rzeczy, które ludzie powinni robić a nie robią.

(pauza)

Piszmy dziecko.

- Cóż pisać Panie?

  (nic)

13.40

Pisz dziecko

- Nie masz na nic ochoty. Na przejażdżkę rowerem i pływanie kajakiem też nie. Popatrzy czy nie jest dobra pogoda dla Ciebie, nie ma upału.

Nie bądź gnuśny.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Chwała Tobie Chryste.



……………………………………………………………………..



Wtorek, 24 lipca



Zapisz dziecko

- Czy coś Ci się, dziecko, złego dzieje? Przeciwnie.

A więc?

Wykonuj to co Winieneś dla Mnie… i nie eksperymentuj ze swoim duchem. Nic po tym.

Bądź obowiązkowy, a ja Ci to wynagrodzę, że robisz to wbrew aktualnemu swemu ja.

Dobrze dziecko?:)

- Tak Panie.

- Błogosławię Ci na ten dzień. W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.



…………………………………………………………….



Środa, 25 lipca



Zapisz

- Cóż dziecko, nie najlepiej się czujesz. Dziś są Twoje imieniny. Chciałem byś pojechał do Krakowa, tam poszedł do muzeum i w miejsca święte (Łagiewniki, inne jak dałbyś radę). Chciałem też abyś dziś pościł i wypraszał Łaski. Położyłeś się jednak nieco zbyt późno spać a i wcześniej niż planowałeś obudziła Cię maszyna do cięcia żywopłotu.

To jednak nie jest jedyna przyczyna, że się źle czujesz. Teraz jesteś w pociągu i zapłaciłeś za bilet.

Cóż czynić?

Post w tej sytuacji nie ma dużego sensu.



11.50



Zapisz

- Nie pragnij.



14.00

- I cóż dziecko, jesteś już bardziej zadowolony?

- Tak Panie, lecz cóż moje zadowolenie.





- Spróbuj z tym malarzem.



14.35

- I cóż dziecko.

Sam widzisz.

- Tak Panie, przepraszam.

- :) Smutny uśmiech.



20.45



Zapisz

- Niepotrzebnie się tym dziecko smucisz.

Tak jak mówię. Nie trać czasu na przekonywanie kogokolwiek przy okazji podróży czy przypadkowych spotkań.

Masz dość potrzebnych rzeczy w tym lekturę i modlitwę.

No dziecko, głowa do góry.



Dzisiejszy dzień nie uznajesz za udany. Mimo wszystko był taki do momentu gdy nasiliło się Twoje złe pragnienie. Nie możesz żyć w rozdwojeniu.

Spędź resztę dnia jak tego chcesz.

Tak.





23.55

- Co powiedziałem to powiedziałem.

Musisz być odpowiedzialny za swoje czyny.

Staraj się dziecko.

Kochaj Mnie dziecko.

I siebie też.

Wszystko Ci daję.

Postępuj naśladując moje serce.

- Chwała Tobie Chryste.

1 komentarz:

  1. Życzenia imieninowe zdrowia szczęścia poJezusmyślności🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🎺🎺🎺🎺🎺🔔🔔🔔🔔🔔🎺🎺🎸🎹🎸🎹🎻🎹🎻🎹🎸🎹🎸🎹🎻🎹🎻🎹

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.