UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 8 sierpnia 2018

29, VII 2018

Niedziela, 29 lipca

17.23

Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- Potrzeba wynagradzania i umartwienia. Zatem.

21.00
Zapisz
- Wystarczy postu na dzisiaj. Tym bardziej, że jak to Cię nauczyła Twoja mama mówić: ” Chlebek Cię w ząbki kłuje „.
Sam chleb zupełnie Ci nie idzie i wolisz nic nie jeść i za cały dzień zjadłeś pół kromki. A powinieneś w czasie tego postu jeść pięć razy po pół kromki ze względu na Twoje problemy wrzodowe. Zatem wystarczy.
- Przecież mogę Panie.
- Możesz, ale trudno Ci się już skupić. Nie będziesz się już ani dobrze modlił ani czytał z należytym skupieniem Pismo.
- Chwała Tobie Chryste.
A jak zrobię po swojemu Panie?
- Pozwól mi, dziecko, być dla Ciebie dobrym:)
- Żartujesz, Panie a ja już jestem czerwony.
- To żart, ale pół żart, pół serio.
- Dobrze Panie Jezu najsłodszy, nasz najlepszy Władco i Królu naszych serc.
- Oby dziecko.
- No tak Panie.
- Oby..
- Oby Panie Jezu jak najwięcej.
- I o to dziecko chodzi. O każdą ocaloną duszę i o taką, która się Mnie oddaje. Jest wtedy wielka radość w Niebie.
A z Ciebie, dziecko, czy jest radość?:) Trudny z Ciebie, dziecko, przypadek.
- Tak Panie, obym był wedle upodobania twego i Ojca.
- Podaję Ci, dziecko, co trzeba, co musisz robić. Mówię do Ciebie. Stosuj się a będziesz zwycięski.
- Chwała Tobie Chryste.
Przepraszam Cię o Jezu,dziękuję Ci o Jezu.
- Znam Twoją przyszłość dziecko. Nie będzie taka jak Judasz. <Zapisane jest „jak Judasz”. Nie wiem czy miało być tak jak jest czy „jak Judasza” i zjadło literkę. C. P.>
- Chwała Tobie Chryste.
- Ale jesteś bardziej skłonny do złego, znów to powtórzę, bardziej niż przeciętny Polak i inteligent, by zostać przy ludziach Twego narodu i podobnego wykształcenia.
Kocham Cię moje dziecko.
- Zamień mi, Panie Jezu, moje serce na Twoje.
- To niełatwe zadanie. Mało jesteś dziecko poczciwy.
Ale ja wszystko mogę a w stosunku do człowieka i Jego Wolnej Woli gdy jest współpraca człowieka.
- Najwspanialszy Panie. Jednak moje winy są wielkie. Jeśliby to miało służyć Twej chwale odbierz mi Twe dary.
- Nie odbiorę, dziecko, bo nie będzie to służyć Mojej Chwale.
Moja Chwała będzie większa (choć powtarzam Bóg niczego nie potrzebuje) jeśli dojdziesz moją drogą do swego ostatniego tchnienia.
Tak jak dla Ciebie chcę. I tak umrzesz jak dla Ciebie chcę przelewając krew za Mnie ( w starości).
- To cudownie Panie.
- Cóż dziecko, nie będzie to przyjemne doświadczenie przecież. Do tego zginie z Tobą towarzyszka życia. I wasze dzieci. Teraz Ci to powiedziałem (o dzieciach) bo wcześniej nie mówiłem o nich, nie wspominałem.
- Panie Jezu w alternatywnej wersji mego życia, która miała się wydarzyć gdybym posłuchał Twego głosu w końcu studiów, miała zginąć w katastrofie lotniczej moja żona wraz z trójką dzieci. Teraz zginie żona wraz z dziećmi tym razem jednak wraz ze mną. Jakie to dziwne:).
- Ty jesteś dziwny moje dziecko, że się uśmiechasz.
Ale cóż, taki jesteś. Stworzony przeze Mnie, po części ukształtowany, bo szedłeś swoją drogą. Geny też są istotne. I dzieciństwo.

Spożyj teraz, dziecko coś i wypij. Pamiętaj jednak, że masz pusty żołądek, musi to być niewiele.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.



Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)














7 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale ja przy tym orędziu to wymiękam...

    OdpowiedzUsuń
  2. pochłaniam słowa Pana,chcialabym,żeby rozmowy byly dluższe....

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 lipca dane mi było odkryć dowód na to, iż Ziemia jest nieruchoma,
    a Słońce się porusza. Mam nadzieję, iż 8 września opublikuję tą rewelację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy po trzech dniach ciemności też będziemy przelewać krew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być tak tylko pod koniec, a potem zaraz będzie Sąd Ostateczny.

      Usuń
    2. Potwierdzilo sie rowniez iz zyjemy we wnetrzu Ziemi.Jest to hyba Niebocentryzm.

      Usuń
    3. Ostatnio rozmyślałem na temat tego przelewu krwi. Z tego co pamiętam bo 1000 letnim okresie pokoju szatan ma być zwolniony ze swojego więzienia na jakiś czas by ostatecznie skusić ludzi i wystąpuc przeciwko Bogu i po tym wydarzeniu zło ma zostać na zawsze zniszczone wraz z Ziemia i wszyscy zamieszkają w Niebie. Może o tym momencie mówił Pan Jezus mówiąc gdy pan Krzysztof bedzie miał już żonę i dzieci. A jeśli nie o to chodziło to jak te słowa odebrać w kontekście istniejącego już Antychrysta i bliskiego powrotu Pana Jezusa kiedy pan Krzysztof jeszcze nie poznał swojej żony?

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.