UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 6 sierpnia 2018

28 VII 2018 Stowarzyszenie i Centrum Smoleńskie

<Przekaz ten był publikowany poza kolejnością. Teraz chronologicznie.Dobrze jednak z innych powodów, moim zdaniem oczywistych, ze jest ponownie. C. P.>

Sobota, 28 lipca
10.04
Słuchaj dziecko.
- To Ty Panie?, dlaczego mówisz do mnie inaczej?
- To ja Twój Bóg, Jezus Chrystus. Zatem pisz.
Nie jesteś dziecko odpowiedzialny za powstanie Stowarzyszenia, które ma powołać Centrum Smoleńskie ani za inne działania z tym związane jak i potem wykup budynku, jego adaptacja, gospodarowanie finansami. To czym masz być wyraziłem w Orędziu.
Winieneś bardziej modlić się o to dzieło, pościć w tej intencji, ofiarować codzienne trudy i cierpienia nie zaś angażować się w powstanie.
Owszem, możesz być członkiem – założycielem Stowarzyszenia. Możesz być w jego Radzie jeśli taka będzie. Ale Twój głos winien być taki jak kilku innych osób. Natomiast jeśli ja czegoś zechcę przez Orędzie winno to być traktowane jako obowiązujące. Tak, że módl się o to, ale nie chcę byś był organizatorem nim wszystko będzie gotowe do pracy.
To tyle moje dziecko i moje dzieci.
20.45
Zapisz
Podobnie Jerzy z Rzeszowa. Wyznaczyłem mu zadanie. On też nie będzie głównym organizatorem pierwszego spotkania Stowarzyszenia.
21.40
Zapisz

Co do Grzegorza Brauna.
Niechaj czyni to co czyni.
- Chwała Tobie Chryste.
- Panie to stanie wszystko.
- Potrzeba modlitwy.
Czyż dla dzieci Bożych winno być problemem powołanie Stowarzyszenia w którym będzie dziesięć osób (na początku?)
- Chwała Tobie Chryste.
Zapisz
Jeśli zechcesz opublikujesz jutro dzisiejszy przekaz dotyczący Centrum Smoleńskiego.
Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski).

3 komentarze:

  1. Trochę o Anotnim Macierewiczu.
    https://www.youtube.com/watch?v=QjkFNHq2kgs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. +JMJ
      Czy te materiały na pewno są wartościowe?
      po tym co wstępnie zobaczyłem to wątpię, ale może się mylę
      Z przekazów wiemy o Macierewiczu.

      Usuń
    2. To tylko potwierdza to co jest w tych przekazach powiedziane o Macierewiczu.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.