UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 18 października 2018

13, 14 2018


Sobota 13 października



15.15

Piszmy dziecko

- Dzisiaj 13 października. Będzie to dzień raczej nieudany?..)
- Nie wiem Panie Jezu. Jeśli diabeł będzie psuł?..:)
- Nic strasznego się jednak nie stanie:).
- To pewne Panie Jezu!
- Tak jesteś pewien mojej opieki?:)
- Tak, Panie Jezu:)
- To dobrze moje dziecko.

- Dziękuję Ci, Panie Jezu za ten pobyt.
- Tak dziecko, trzeba było chociaż raz odwiedzić miejsce gdzie mieszkała i zmarła, pójść na cmentarz gdzie została pochowana.
Trochę Ci to, dziecko, nie pasuje, że za to co wydasz przede wszystkim na noclegi, które tutaj są drogie, włącznie z podróżą i innymi wydatkami wydasz tyle, że mógłbyś za to w górach w Polsce spędzić dwa tygodnie i jeszcze by może zostały Ci pieniądze w porównaniu do tego ile tu wydasz od czwartku do poniedziałku (i podróż). Takie są jednak ceny.
Po powrocie (lub teraz) skontaktujesz się z księdzem. Jeśli będzie to możliwe  po treningu pojedziesz się z nim spotkać. Jeśli nie, pojedziesz najpierw do domu.

- Dobrze, Panie Jezu. Dziękuję.
Wiewiórka, Panie Jezu, dziękuję. U nas w miasteczkach nie ma wiewiórek zwykle. Zawsze chciałem mieć oswojoną wiewiórkę.
- :)
- A dlaczego, Panie Jezu, cztery noce.
- To wcale nie za dużo. Jeszcze nie byłeś nad rzeką. A w poniedziałek rano wyjeżdżasz. Zostaje Ci jutrzejszy dzień. Gdybyś jechał jutro byłbyś zbyt zmęczony. Zawsze jest to też zmiana klimatu.
- Tak Panie Jezu, klimat jest tu raczej dobry, ale też nieźle na nich sypią (chemtrails).
- Jak jednak mówiłem. Tobie on nie szkodzi choć fizycznie odczuwasz.
- Dzisiaj go nie ma.
- Tym lepiej dziecko.
- Chciałbym, Panie Jezu, oswojoną wiewiórkę.
- Nie masz dziecko głowy do zajmowania się zwierzętami. Chciałem zwierzęcia dla Ciebie, ale teraz często wyjeżdżasz i będzie tak jeszcze w przyszłym roku na wiosnę o ile stan Twojego gardła się nie poprawi.



22.20

Zapisz dziecko

- Tak, nie zakładaj konta w ten sposób. I teraz zawsze ucinaj rozmowę. Grzecznie, ale stanowczo.

O to się nie martw. Wybierzesz (dobierzesz) pieniądze w poniedziałek. Nie pozwolę byś miał tu duży kłopot.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
A jednak diabeł pod koniec dnia trochę popaskudził.
- Tak, nic jednakże bardzo dolegliwego się nie stało. Nie dopuściłbym dużej biedy na Ciebie dziecko:)

- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.



……………………………………………………………………………………….

Niedziela 14 października

20.20

Zapisz

- Panie, czy to od diabła teraz, dlatego, że rozmawiałem z tą Polką i mówiłem jej co mówiłem.
- A jak myślisz?
- Myślę, że tak.
- I tak jest dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.