UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 29 października 2018

27 X 2018



Sobota, 27 października
- Rób, dziecko, wszystko jak chcesz.
Wiem, że o Mnie pamiętasz i adorujesz w duchu.
- Panie Jezu to wszystko marne. Mogę więcej. Nie dlatego, że ja mogę, ale tak jak każdy przeciętnie.
- Dobrze byłoby dla Ciebie napisać opowiadanie. Oderwać się od wszystkiego. Wyrzucić to co boli i siedzi.
- Chwała Tobie Chryste.
Jesteś niezwykły Panie Jezu.
-:)
- Błogosławię Ci, dziecko, na ten dzień.
W Imię Ojca  i Syna i Ducha Świętego.
    Amen.

Około dwudziestej trzeciej
Zapisz
- Posłuszeństwo jest ważniejsze niż modlitwa więc ćwicz.
- Ale Panie, w tym wypadku.
- Jestem Panem wszystkiego i prawodawcą. Będzie to tak liczone jakbyś modlił się to co miałeś się modlić.
- Panie...
-:)

Otrzymał Cyprian Polak

4 komentarze:

  1. Jakie to wspaniałe, że Pan Jezus tak Cię prowadzi w każdej dziedzinie życia. Jest jak najlepszy tata, który trzyma za rękę dziecko i prowadzi je w bezpieczne miejsce...do domu :-) A w czasie tej drogi chroni je przed niebezpieczeństwem czyhającym dookoła...
    Chwała Panu Jezusowi ❤ i Niepokalanej Dziewicy Maryji 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Cyprian jak mam.adorowac w.mysli Pana.Jezusa.? Czy rozwazanie meki pJezusa.tylko.wlasnie onczym myslec bo boje sie ze tylko.patrze jakby z dala jak przybija Jezusa do krzyza np

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adorować poprzez Jego przymioty. Miłość, Miłosierdzie, Jego Dary, Jego obecność w Przenajswiętszym Sakramencie. Przez rozważanie, adorowanie Jego pięciu ran. Adorować w różańcu od kolebki po Wniebowstąpienie.
      Adorować ukryte męki w ciemnicy.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.