UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 24 października 2018

16- 19 X 2018 Prawda o reptilianach/ Anioł z kadzielnicą




Wtorek, 16 października

17.44

- Zrobiłeś to przez zapomnienie dlatego nie gniewa się na Ciebie Trójca Święta, którą przyjąłeś, ale uważaj. Zawsze gdy wychodzisz z Kościoła po Komunii i chcesz Mnie adorować abyś się nie rozpraszał, czy to pod wpływem osoby, która z Tobą jest czy pod innym wpływem.

- Tak, Panie Jezu, dziękuję, przepraszam.


..............................................................................................................................................


Środa 17 października
11.03
Zapisz
- Jak pojedziesz spotkać się z księdzem gdy będzie dobra pogoda zostaniesz do środy lub czwartku (wyjazd z rowerem).
- Chwała Tobie Chryste.

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Czwartek, 18 października
Zapisz
- Tak dziecko, daję a równocześnie utrudniam?
Tak też musi być.
Zachowaj spokój.
- Chwała Tobie Chryste.

 19.20
- Trudno dziecko. Masz niedyspozycję organizmu, tak, że musisz dzisiaj zrezygnować z kursu szermierki.
- Dziękuję Panie Jezu.

 22.15.
-  Co to się, Panie Jezu słodki, ze mną dzieje, że się tak źle czuję?
- Jak się domyślasz szatan chce nie dopuścić do spotkania. Ja je zlecam i to najważniejsza przyczyna.
- Ale nie mogę się nawet modlić.

 ……………………………………………………………………..


Piątek, 19 października
9.47
Zapisz
- Poszedłem, Panie Jezu, do przodu i znów regres?
- Bardziej próba moje dziecko.
- Chyba niezbyt dobrze przez nią przechodzę.
- Staraj się dziecko.
- Daj Panie Jezu jakiś znak, że ta rozmowa jest od Ciebie.
- Chciałem żebyś to zapisał, znak teraz dostaniesz.
- Nie gniewaj się o to, Panie Jezu, na mnie.
- Nie gniewam się, Twoja ostrożność  nie jest mi niemiła.
 11.15
Zapisz
- Jak mówiłem wpływa to na Ciebie i psuje Ci. Nie możesz być zobligowany żadnymi wyjazdami poza tymi, które ja Ci zlecam. To samo dotyczy przyszłej wiosny i lata.
- Chwała Tobie Chryste.

16.45
Zapisz dziecko:)
- Wiesz dlaczego się uśmiecham?
- Z powodu tego reptiliaństwa i że dawniej o to pytałem i chciałeś, Panie, bym to omodlił, a teraz modliłem się, ale wydawało mi się, że to krótko. Ty chcesz bym pisał i „boję się’, że to na ten temat.
- :)
Tyle Ci, dziecko, zdradzałem i przez Ciebie innym. I będę jeszcze zdradzał jeśli będziesz na mojej drodze.
Teraz się módl:)
17.08
Zapisz:)
-:)
- Chcesz zapytać dziecko o tak zwanych reptilian?
- Chcę się, Panie Jezu, jeszcze w tej intencji pomodlić jeśli pozwolisz.
- Pozwalam dziecko:)
Niedługo później

Zapisz dziecko
- Znów się lękasz?
- Tak.
- :)
- Pytaj dziecko.
- Czy to prawda, że istnieje na Ziemi rasa jaszczurów zmiennokształtnych, które przybierają postać ludzi a czasami zdradzają swe kształty.
- To diabelska sztuczka, dziecko. Nie ma żadnej rasy jaszczurów, dziecko.
Sugerowałoby to, że przybyli z innej planety a o tym już mówiliśmy. Są to ludzie, którzy zaprzedali się diabłu, lecz są zwykłymi ludźmi z krwi i kości.
- A, Panie Jezu, ci synowie Boga, którzy brali sobie za żony córki człowiecze bo były piękne.
- O tym porozmawiamy, dziecko innym razem.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste. Dziękuję Panie Jezu.
 Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////

Anioł z kadzielnicą
Rozmawiałem z Bożym kapłanem mającym i Ducha i bardzo dużą wiedzę na temat Czasów Ostatnich, Apokalipsy. Potwierdził przekonanie ks. Skwarczyńskiego. 
https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2018/10/13/ks-adam-skwarczynski-aniol-z-kadzielnica/.
W tej chwili, jego zdaniem znajdujemy się w czasie owej półgodzinie ciszy opisanej w Apokalipsie. Od października mniej więcej. Pół godziny to pół roku. Te pół roku ciszy to też zamknięcie ust księżom, którzy mówią o Czasach Ostatnich i niewygodnych rzeczach. To było zwłaszcza w tym roku w pierwszym półroczu i do października ( Pelanowski, Murziński, dobieranie się do ks. Glasa, poważne nowe obostrzenia wobec ks Małkowskiego i na pewno innych).
Ten okres ciszy może zakończyć się w Wielki Czwartek 2019 ohydą spustoszenia czyli czymś niedobrym dotyczącym Przenajświętszego Sakramentu,  Komunii Świętej. Częściowo lub całkowicie. Komunia dla żyjących w związkach niesakramentalnych lub jeszcze coś innego, lub i jedno i drugie.
C. P.

20 komentarzy:

  1. Kiedyś przyszła mi do głowy myśl o ,,czasie, dwóch czasach i pół czasu"
    Czas - okres od wybuchu IWŚ do zakończenia IIWŚ.
    Dwa czasy- od zakończenia IIWŚ do wybuchu kryzysu w 2007 roku.
    Pół czasu - od kryzysu w 2007 roku do marca 2023 roku.
    W marcu 2007 roku miałby nastąpić koniec tego świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie na temat ale równie ważne. Jak się chronić przed szkodliwym promieniowaniem pochodzących z routerów wifi i telefonów komórkowych powodujących raka mózgu https://www.youtube.com/watch?v=XIHqFW7icVI

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie co Pan Jezus powie o upadłych aniołach, którzy płodzili dzieci ludzkie z pięknymi mieszkankami ziemi. Świetnie to opisuje księga Henocha (niestety poza kanonen ksiąg biblii). Było ich podobnież około 200 a ich przywódcą był Szemihaza a miejscem przebywania góra Hermon.
    Wiem już, że plemię jaszczurowe to tylko nazwa dla upadłych ludzi, oddanych lucyferowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To księga Henocha jest autentyczna i można ja uważać na godna zaufania? Pytam bo zdania sa poszielome

      Usuń
  4. A ja mam pytanie odnośnie książki Uwolnijcie Nas Stąd o duszach czysccowych z Marią Simmą. Czy duszę czyśćcowe są naprawdę tak blisko nas? Czy czytał Pan może tą książkę? A jeśli tak to co Pan myśli na temat Pani Marii?
    Szczęść Boże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o tę książkę i Marię Simmę.

      Usuń
    2. A propos dusz czyścowych. Dzisiaj przyśniła mi się Anna German.

      Usuń
  5. Kiedy czytałam to przesłanie... Ogarnął mnie lęk, strach, smutek. Jak wielu jest ludzi nie nawroconych, nie mówię że jestem idealna, a tym bardziej nie jestem godna spotkania z Panem Jezusem On najwspanialszy, najukochanszy, milujacy każdego, a ja nędza i pustka która nawet nie odważyła by się spojrzeć naszemu Panu w oczy. Tak mnie to wszystko Przeraża boję się o rodziny w tych ostatnich czasach o męża że nie wróci do domu i będzie sam, że mu się coś stanie. Kiedy mówię o tych wszystkich rzeczach bliskim jedni wierzą a inni mówią że naczytam się głupot i w to wierzę. Ale przecież i tak prędzej czy później tak się stanie.
    Chroń nas Panie Jezu od złego i bądź zawsze przy nas w tych dobrych jak i złych chwilach. Bądź przy nas nigdy nas nie zostawiaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Karolino - trzeba zaufać Panu Jezusowi . W tej sytuacji na miejscu są słowa modlitwy ks Dolindo " Jezu tym się tym zajmnij"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej modlitwie. Może mnie uspokoi

      Usuń
    2. Jezu ty się tym zajmij.
      Ja też ją stosuję. Od początku przekazów nawet bardziej niż przedtem

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Szczesc Boze
      Wie pani od kiedy mam.7 dzieci wszystko w domu ku zlemu idzie
      Nie.mam.sil.do.zycia przy starszych chlopakach 16 i15 lat
      Wagaruja nie chca sie uczyc .mlodszy 8 lat tyz.ciagle.nerwy pedagog do.sadu nas oddala super serio.mam.juz dosc
      Heszcze.maz.obraza.mnie z.eto.moja wina ale.on.pic.moze.i drec ryja jak.juz cos narobia ale uczyc ich milosci do.Boga czy obowiazkow to.nie .
      Jeszcze.dwoje maluskich dzieci
      Dla.mnie to.kara boza zeby sama.musiala.znosci wsio .nie.mam.sil.do.zycia co tydz sie spowoadam.a z nerwow klne.juz

      Usuń
    2. Trudna i ciężka sytuacja. Ja mam dziecko które ma dopiero 4 latka. Staram się go dobrze wychowywać ale nie wiem co bedzie za 10 czy 20 lat. Ciągle wierzę że Bóg ma dla nas konkretny plan i musimy nieść swoje krzyże. A nie ma Pani jakiegoś dobrego księdza z którym mogłaby pani porozmawiać tak porostu twarzą w twarz i powiedzieć co na sercu leży.? Albo zamknąć się samej w miejscu w którym nikt pani nie usłyszy 8 wykrzyczec wszystko co Panią dręczy i wyzalic Naszemu Panu? Dobry sposób naprawdę

      Usuń
    3. Tak, to bardzo trudna sytuacja.
      Pan bóg wie ile kto może znieść.
      Ja na przykład tej sytuacji zapewne bym nie sprostał.
      W sprawach beznadziejnych warto do św. Rity.
      I proszę modlić się o wypełnienie Woli Bożej w Pani życiu. Pan Bóg na pewno nie chce aby było tak jak było, nie jest to jego wolą.
      Nie trzeba nic więcej. O wypełnienie Woli Bożej w swoim życiu,

      Usuń
    4. L.J.Chr.et M.I.
      Polecam wszystkim "Modlitwę z Mocą".

      AKT ZAWIERZENIA SIEBIE I SWOJEJ RODZINY NIEPOKALANEMU SERCU MARYI, KRÓLOWEJ POLSKI
      Matko Boża, Niepokalana Maryjo! Królowo Polski! Pani Jasnogórska!
      Ja,…stoję przed Twoim Obliczem, w obecności wszystkich Aniołów i Świętych, aby dokonać aktu zawierzenia siebie i mojej rodziny, Twojemu Niepokalanemu Sercu Maryjo, w zjednoczeniu z Sercem Twojego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa. Twojemu Niepokalanemu Sercu, Królowo Polski zawierzam siebie, moich bliskich, całe nasze życie, plany, zamiary, czas, pragnienia, wszystko co robimy, nasze cierpienia, dobra duchowe i doczesne, materialne i ekonomię, moment poczęcia, przeszłość, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną, duszę i ciało, wolę i wolność, każdą chwilę naszego życia, całe nasze jestestwo, uzdrowienie wewnętrzne, uzdrowienie na ciele i duszy, wieczność, uświęcenie i świętość mojej rodziny, wszystkie konsekwencje grzechu, zniewolenia demoniczne, i obszary naszego życia, nad którymi Zły duch dostał władzę oddaję je pod panowanie Twojego Niepokalanego Serca i Jezusa Chrystusa, Jedynego Pana naszego, uzdrowienie wewnętrzne, uzdrowienie i uwolnienie międzypokoleniowe, dzieci nienarodzone i wszystko co jeszcze nie należy do Ciebie Maryjo i Twojego Syna Jezusa Chrystusa.
      Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także (inne imiona) ……………………………………………...…………………………
      O Niepokalane Serce, naszej Najczystszej Matki, Pani Jasnogórskiej - roztocz nad nami swoje, władne panowanie, rozporządzaj nami i
      naszą ofiarą według zamiarów i planów Bożych.
      O Serce Nieskalane, naucz nas za Twoim przykładem unikać wszelkiego grzechu i niedoskonałości, które jak ostre kolce mogłyby Ciebie ranić. Proszę Cię, uczyń każdą chwilę naszego życia, jednym czystym aktem miłości do Jezusa w zjednoczeniu z Twoim, Maryjo, Niepokalanym Sercem. Pragniemy pracować, modlić się i cierpieć, walczyć i umierać dla przyspieszenia nadejścia Królestwa Najświętszego Serca Jezusowego przez królowanie Twojego Niepokalanego Serca.
      O Serce Panny Wiernej i Ucieczki Grzeszników, uczyń nas swoimi niewolnikami Miłości, wiernymi uczniami i naśladowcami Jezusa. Wzbudź w nas wstręt do grzechu i mentalności tego świata, obdarz nas duchem dziecięctwa Bożego, stwórz w nas serce czyste, mężne i pokorne.
      Pomnażaj w nas życie Boże zjednoczone z Trójcą Przenajświętszą, abyśmy pod Twoim orędownictwem osiągnęli, już tu na ziemi, taki
      stopień chwały, jaki Bóg zgotował nam od wieków.
      O Najczystsze, Niepokalane Serce Maryi, Pani Jasnogórskiej przepełnione dobrocią i miłością, okaż nam Swoją Miłość, wpajaj ją w nasze serce tak, abyśmy tęsknili za Tobą.
      Bądź nam Matką! Spraw, byśmy kochali Ciebie nieskończenie. O Matko łagodnego i pokornego Serca, niech Twoje Serce przemieni i uświęci serce nasze, aby było odbiciem Najświętszego Serca Pana Jezusa, Twojego Syna. Wspomagaj nas, gdy zgrzeszymy i wychowuj w Twojej szkole Miłości.
      Spraw, byśmy przez Twoje Najczystsze, Matczyne Serce pragnęli być cali Twoi - Totus Tuus, i wszystko czynili z Tobą, przez Ciebie, dla Ciebie i w Tobie. O Niepokalane Serce Maryi, Pani Jasnogórskiej uproś nam wszelkie łaski potrzebne do rozpoznawania i wypełniania woli Twojego Syna. W Twoim Niepokalanym Sercu pragniemy kochać Boga w Trójcy Świętej Jedynego, Kościół, Polskę i im wiernie służyć. Przez Niepokalane Serce Maryi zawierzam siebie i moją rodzinę Najświętszemu Sercu Pana Jezusa i obieram Świętego Michała Archanioła za naszego patrona. Amen.

      Ten Akt działa z Mocą Ducha Świętego! Sam odmawiam ten akt raz w tygodniu w sobotę, ciągle dodając nowe imiona osób. Daj ę przy każdej okazji ludziom przeżywającym trudności w rodzinie, i nie tylko. Polecam i ogarniam modlitwą wszystkich, którzy czytają te orędzia z Panem Krzysztofem oczywiście na czele.

      x.n.

      Usuń
  8. + L.J.Chr.et M.I.

    Podaję jeszcze jedną modlitwę tak zwany "krótki egzorcyzm" podany nam przez Jezusa na wszelkie ataki zła.
    Nauczyć się go na pamięć, i w każdej sytuacji można tę modlitwę odmówić po cichu lub głośno. Można to użyć wobec ludzi lub rzczy, jako poświęcenie miejsca, pokoju, budynku, a także jako modlitwa oczyszczająca telefon (!), telewizor(!). Wszystko skąd następuje atak zła.
    Zły wścieka się przy tej modlitwie, ale musi ustąpić. Ważne!!! Bądź w STANIE ŁASKI UŚWIĘCAJĄCEJ! CODZIENNIE!

    z modlitewnym pozdrowieniem
    x.n.

    OdpowiedzUsuń
  9. + LJCHetMI
    Zapomniałem wyżej umieścić tekst modlitwy egzorcyzmowej. sŁOWA PODANE PRZEZ JEZUSA osobie "wybranej"przez Pana

    KRÓTKI EGZORCYZM

    W Imię Jezusa Chrystusa +(uczyń znak krzyża) związuję i unicestwiam wszystkie duchy złe i Mocą Krwi Jezusa Chrystusa odsyłam do piekła na zawsze, aby nie szkodziły, nie zniewalały, i nie dręczyły; by w miejscu tym (by w sercu N.) nastało Królestwo Jezusa Chrystusa i Niepokalanej Maryi. Amen.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.