UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 14 października 2018

8, 9 X 2018 Dlaczego Bóg "zamknął" się w kuli?/ WKRÓTCE ŚWIAT USŁYSZY O NADEJŚCIU FAŁSZYWEGO „MESJASZA"... -- Adam-Człowiek 11 lutego 2012 r


Poniedziałek, 8 października

Około 00:15

- Tak dziecko, znów chcę abyś pisał a jesteś zmęczony i śpiący.
- :) Tak Panie Jezu:)
- O czym będziemy pisać?
- Nie ma, Panie Jezu jeszcze niczego co by interesowało wszystkich a co bym czytając mógł Tobie przedstawić.
-  A już by to mogło być, dziecko. Staraj się więc.
- Dlaczego Bóg nieskończony mieszka w materialnym pałacu – kuli?
- Jest to Boska materia, dziecko. Nie jest to zwykła materia.
Bóg nie potrzebuje materii.
Lecz człowiek potrzebuje i Bóg „zamknął się” w kuli aby być bliżej człowieka. Łatwo zobaczyć analogię do Hostii. Ta również jest okrągła.
- Chwała Tobie Chryste.

Panie Jezu chcesz bym pytał a jest to często jak jestem bardziej zmęczony a moja głowa nie pracuje. Nie zawsze po 24- tej jestem zmęczony.
- To prawda:)
Kładziemy się spać dziecko.



Około 10.00

Zapisz

- To dziecko Twój krzyż. Odezwały się problemy wrzodowe i gorzej się czujesz po obudzeniu niż wczoraj i przedwczoraj.
Nie lubię poniedziałku?...:)
Jesteś dodatkowo smutny bo wczoraj niedługo przed snem zbliżyłeś się do Mnie i jak wiesz dlatego też chciałem byś pisał. Byłeś jednak śpiący i już też źle się czułeś.
Masz dodatkowe sprawy przed wyjazdem.
Trapi Cię też sprawa ważnego dla Ciebie zeszytu, który zaginął ( nie jest to zeszyt z przekazami).



…………………………………………………………………………………………..



Wtorek, 9 października

00:36

Zapisz dziecko
Oddasz kuzynowi, przy najbliższej okazji, ile będziesz mógł.

- Chwała Tobie Chryste.

18.54

Zapisz
- Chciałem, byś dziecko jechał wygodnie i miał też dużo spokojnego czasu na modlitwę i przekazy. Jeśli jednak nie masz międzynarodowego pociągu z wagonami sypialnymi to polecisz samolotem.  I nie będzie to wcale drożej a nawet taniej niż autokarem.
- Chwała Tobie Chryste.



20.17

- Tak, przy zbyt długiej rozmowie przez telefon komórkowy jest się napromieniowanym dlatego unikaj tego. Wiem też, że nie lubisz dłuższej rozmowy przez telefon komórkowy, ale pamiętaj o tym.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

……………………………………………………………………………….



WKRÓTCE ŚWIAT USŁYSZY O NADEJŚCIU FAŁSZYWEGO „MESJASZA"... -- Adam-Człowiek 11 lutego 2012 r


Myślę, że nie warto szukać ciągle co na temat Czasów Ostatnich powiedziano tu i tam i gdzie się tylko da znaleźć i ciągle szukając i ciągle chcąc codziennie czegoś nowego tylko warto oprzeć się na tym co mamy, co jest zwłaszcza pewne i potwierdzone przez Kościół.

Oto znane Orędzie Matki Bożej do Adama Człowieka. Trzeba je często odświeżać i nawet znać na pamięć aby móc je z pamięci czy przynajmniej fragmenty komuś naprędce wyrecytować.

Matka Boża mówi w nim : „Nie idźcie za zwodzicielami, którzy podszywają się pod Mojego Boskiego Syna i oferują wam dobrobyt i złudny pokój”. Czyli ci, którzy to robią już podszywają się pod Chrystusa.

Na ten temat mówi Pismo:
·         Dzieci, jest już ostatnia godzina, i tak, jak słyszeliście, Antychryst nadchodzi, bo oto teraz właśnie pojawiło się wielu antychrystów; stąd poznajemy, że już jest ostatnia godzina. (1 Jan 2:18)[a]

·         Któż zaś jest kłamcą, jeśli nie ten, kto zaprzecza, że Jezus jest Mesjaszem? Ten właśnie jest Antychrystem, który nie uznaje Ojca i Syna. (1 Jan 2:22)

·         Każdy zaś duch, który nie uznaje Jezusa, nie jest z Boga; i to jest duch Antychrysta, który – jak słyszeliście – nadchodzi i już teraz przebywa na świecie. (1 Jan 4:3)

·         Wielu bowiem pojawiło się na świecie zwodzicieli, którzy nie uznają, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele ludzkim. Taki jest zwodzicielem i Antychrystem. (2 Jan 7)

Czy jednak fałszywy Mesjasz i Antychryst to będzie to samo?
Co mówi Matka Boża?
W tym wyjątkowym Orędziu przez Adama Człowieka mówi:

„ Bądźcie czujni gdyż wkrótce świat usłyszy o nadejściu fałszywego „mesjasza”, który będzie ogłaszał pokój i wyzwolenie z kryzysu. On będzie zwiastunem nadejścia antychrysta”.
Matka Boża mówi dalej, że syjoniści kiedy „wojska otoczą ze wszystkich stron Jerozolimę” „ogłoszą swojego „mesjasza” i wybudują ołtarz ofiarny.
Fałszywy „mesjasz” więc i antychryst to nie jest to samo, przynajmniej tak wynika ze słów Matki Bożej.


Krzysztof Michałowski








18 komentarzy:

  1. https://wiernipolsce1.wordpress.com/2018/10/14/izrael-przepowiednia-sprawdzajaca-sie-po-30-latach/
    Polska rajem obiecanym dla "chazarów". Aż się włos jeży na głowie na co nasz rząd pozwala i toleruje siły okupacyjne Izraela. Nasza wolność jest tylko z Chrystusem. Tylko dlaczego nikt nie walczy o intronizację Pana Jezusa na Króla Polski? Powyższy artykuł wyjaśnia sprawę dogłębnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli ktoś ma wątpliwości dorzucam listę biskupów z "naszego Episkopatu"?

    https://gloria.tv/article/q186kLBwwvLB6NrxEcpoScTqU

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto jeszcze nie oddał siebie i rodziny w opieke Trójcy Św. Przez Niepokalana niech zrobi to jak najszybciej:Akt Unii Świętej i oddania się Trójcy Świętej w niewolę miłości.

    O Trójjedyny Boże, oto oddaję się Tobie w niewolę miłości poprzez Niepokalaną. Zgadzam się na wszelkie cierpienie, jakie na mnie ześlesz, oraz wszelkie przeżycia. Niech nic nie znaczę od tej chwili, a Ty Sam posługuj się mną od tej pory. Oto będąc w pełni świadomości, ze skutkiem wiekuistym, wyrażam moją zgodę na zawarcie Świętej Unii z Bogiem Ojcem, Bogiem Synem i Bogiem Duchem Świętym, oraz oddanie się całkowite i nieodwracalne w wieczną Niewolę Trójcy Przenajświętszej poprzez Niepokalaną. Ty Sam wydawaj dla mnie odpowiednie dyspozycje. Powierzam się cały Twoim Świętym Osobom Bożym na całą wieczność. Prowadź mnie, kieruj mną, według Twojej Woli tak, jaka będzie potrzeba i wymogi. Chcę być doskonałym narzędziem w Twoim Świętym Ręku. Oddaję Ci Trójco Święta poprzez Niepokalaną wszystkie moje modlitwy całego mojego życia, wszystkie cierpienia, wynagrodzenia, ekspiacje, całą moją duszę i cale moje ciało na wieczność. Zechciej przyjąć o wieczny Boże moją osobę w darze do wiecznej dyspozycji. Oto niewolnik twój o Panie, czeka na polecenia i rozkazy, niech się stanie we wszystkim Boża Wola nade wszystko. Amen. Zywy Płomień.



    123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 👏🔔👏🔔👏🔔💒🔔👏🔔👏🔔👏 ZROBIONE

      14/10/2018 g.21.33

      Usuń
    2. Niech kazdy członek rodziny odda sie w niewole prze Niepokalaną odczytujac z osobna ten akt

      Usuń
  4. Budowa trzeciej świątyni.

    https://www.youtube.com/watch?v=xJiBu79Bids

    czy Jared Kushner jest fałszywym mesjaszem

    https://www.youtube.com/watch?v=fmh8zYyAgbc

    OdpowiedzUsuń

  5. Putin a za nim prawdziwa mapa globu

    https://www.ibtimes.co.uk/russia-un-ngo-crackdown-468239

    http://cdn.thefiscaltimes.com/cdn/farfuture/uaSWdR209Zhu-Diln_UqQiHmKwzUyjvMMW6pfHjEHWU/mtime:1431807187/sites/default/files/slideshows/04272012_Putin_19_slideshow.jpg


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...wydało się. Niestety ludzie i tak tego nie uznają za fakt :-(

      Usuń
  6. Jezus powiedział,że nie ma przypadków i zbiegów okoliczności,że wszystko jest zaplanowane,a w tym roku 2018,w styczniu Izrael ogłosił,że zostanie odbudowana Trzecia Świątynia Salomona w Jerozolimie,potem miała przyjść na świat w Izraelu jałówka maści czerwonej,ma być nie skazitelna ,dlatego jest badana,bo jest niezbędna dla żydowskiego rytuału oczyszczającego miejsce pod budowę świątyni,żydzi czekali na tą jałówkę,która jest potencjalną kandydatką do tego rytuału 2000 lat,a kilka tygodni temu,Jezus podał C.P.W. imię i nazwisko antychrysta,jak na jeden rok ,to wydarzyło się dużo .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydarzenia Na Świecie Czasy Końca Apokalipsa-Film Dokumentalny Lektor:
    https://www.youtube.com/watch?v=6VvzMopGx90

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=XpsssVLXgo0&feature=share

    Przepowiednia Ezechiela. nigdy nie była tak aktualna jak dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. 15 PAŹDZIERNIKA 2018 AUTOR: JULIE WHEDBEE
    Słowa grozy dla Ameryki

    Yahuszua mówi:
    "Córko, Pismo mówi samo za siebie, do tych, którzy mają uszy, aby słuchać tego, co mówiłem i ostrzegać od pewnego czasu. Wyrok nie jest już w drzwiach. Wyrok jest tutaj, nadszedł, a to, co zostało uruchomione, nie zostanie zatrzymane. To jest początek końca. Ten niegdyś piękny naród Ameryki upadnie, a jej upadek będzie wspaniały. Bo powiadam wam, rzucę ją na kolana w zaledwie godzinę. Zrobię dla niej spektakl i przykład jej nierządu i bałwochwalstwa. Zanieczyściła wszystko, co jej tak niewymuszenie dałem, a ona zapłaci wysoką cenę.
    Ciemność narasta jeszcze bardziej, tak jak powiedziałem, ale Moja Oblubienica wie, że jest chroniona i jest wezwana do działania w autorytecie teraz znacznie mocniej. Słowa kłamstwa są tutaj i nie wolno wam nigdy zawahać się używać waszego miecza ducha, Mojego świętego Słowa, przeciwko wszelkiemu złu, które was nienawidzi, a teraz otacza was, pragnąc jedynie waszej śmierci. Nauczyłem was wszystkiego, co musicie wiedzieć. Przechodzicie w Moją moc i władzę, a od was wymaga się odważnego władania.
    Wiele rzeczy stanie się teraz tak bardzo szybko, a jak już mówiłem wcześniej, będzie za późno, aby przemyśleć twoją odpowiedź. Kiedy jesteście w pełni podporządkowani i Moje Słowo jest zapisane w waszych sercach, natychmiast odpowiecie Moimi słowami, które niosą moc życia nad śmiercią, i to będziecie mówić wszędzie, gdzie Ja was posyłam. Dzięki Mej obecności w tobie i przez ciebie, ciemność musi uciekać.
    Tak jak z kobietą w ciąży, gotową do porodu, tak te osądy następować będą jedno po drugim, coraz bliżej siebie i z większą intensywnością. Czy nie powiedziałem ci, że tak powinno być?
    Wiele jest teraz tutaj. Już to widziałaś. Burze o jeszcze większej skali będą następowały po tych, których już byłaś świadkiem. Z góry będzie ogień, głód wzrośnie na ziemiach, a choroby będzie następować. Twoi wrogowie zaatakują, kiedy najmniej się tego spodziewacie, wykorzystując twoją słabość. Zobaczysz dużo.
    Skupiajcie się intensywnie na Mnie i na niczym innym, bo wszystko inne przemija. Jutro nie będzie taki sam jak wczoraj czy dziś. Przychodzi tak szybko teraz moi kochani. Bądźcie gotowi. Trzymajcie się blisko Mojego serca, a wszystko będzie dobrze z wami. Wykorzystam was potężnie wśród burzy, która jest tutaj.
    Cieszcie się, że wasz król nadchodzi !!!
    JEZUS

    OdpowiedzUsuń
  10. CHWAŁA PANU PANÓW>JEZUSOWI CHRYSTUSOWI,ZBAWICIELOWI,KRÓLOWI KRÓLÓW...🎺🎺🔔💒🔔🎸🎸

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz rozumiem ,dlaczego Chrystus na starych malowidłach przedstawiany jest w mandorli,co prawda to nie okrąg,ale napewno chodzi o pałac duchowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. PONIEDZIAŁEK, 15 PAŹDZIERNIKA 2018 R
    Jeden po drugim
    Moje dzieci, inny sposób myślenia będzie potrzebny, aby przetrwać nadchodzące czasy, niż to, w co teraz wchodzisz. Teraz koncentrujesz się na tym, co jest przed Tobą. Wtedy będziesz musiał być bardziej świadomy tego, co się dzieje z każdą minutą.
    Twój umysł nie jest w stanie pojąć wielu niebezpieczeństw, które będą wtedy obfitować i jak szybko się zdarzą jeden po drugim. Wróg spróbuje cię złapać zaskoczonego, żeby cię zniszczyć, ale jeśli zaczniesz teraz skupiać się bardziej na Mnie, mogę prowadzić cię minuta po minucie.
    Jesteś w stanie przejść przez te nadchodzące dni, tak jak ja wybrałem ciebie i przygotowałem cię na to. Jeśli będziesz Mi posłuszny, wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, czy ktoś zwrócił na to uwagę... W mobilnej wersji Wikipedii pod nazwiskiem Antoniego Tajaniego widnieje włoski polityk, a nie jak wcześniej - Nieprzyjaciel. Ktoś musiał to zmienić, tylko po co?
    Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie wiem ... bylo już o tym mowione w komentarzach, dwom osobom nie pasowało i probowano zmieniać pomimo uwag od pana Krzysztofa.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.