UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 13 listopada 2017

2 XI 2017 w każdego z was „zainwestowałem” przelewając swoją krew.

Czwartek, 2 XI

7.00
Zapisz dziecko
Sprawdź jakie są możliwości, potem zdecydujesz.

07.17
Trudno to rozwiązać. Sprawdź teraz dokładnie.

Po ósmej.
Zapisz dziecko.
Szatan Cię zmylił. Okazało się, że miałeś pieniądze na autobus.
Winieneś pojechać wieczorem.
Teraz niech mama śpi, ja w tym pomogę, a ty przepisuj przekazy.
Umieścisz je jutro.
Amen, moje dziecko.

8.22
Zapisz dziecko
Chcę byś zrobił wszystko co potrzeba, ale nie możesz się przesilać.
Jak mówiłem, niesiesz krzyż, którego nie zamierzałem Ci dać.
wróć do przepisywania przekazów
- Chwała tobie Chryste.

08.43
Zapisz dziecko
Możesz zabrać mamie te leki uspokajające. Są za silne. A dasz jej ten lżejszy lek, który masz i którego może używać każdy.
- Dziękuję, Panie Jezu.

9.10
Ucinaj myśli, dziecko.
- Tak, Panie.

10.16
Zapisz dziecko
Odpocznij jak chcesz.
Pozwalam Ci.

10.36
To dziecko jest nadal aktualne.

11.15
Niech się zapyta.

11.50
Nie potrzebne, dziecko, myśli.
- Tak, Panie.
- :)

12.02
Nie szkodzi dziecko.
Nie poprawiaj.

Około 12.15
Dobrze dziecko
Dawaj mamie po pół tej tabletki.

14.08
Zapisz dziecko
Cóż, znów są utrudnienia.
Szatan zwykle posługuje się ludźmi, najgorzej gdy to są najbliżsi.

Zrobisz dziecko jak będziesz mógł.
Oszczędzaj się i odpocznij
jak chcesz.

14.16
Jak mówiłem, dziecko, że umieścisz jutro (przekazy) tak zrobisz. Dziś przepisuj.
- Dziękuję Panie Jezu, że przyszła, czy zadeklarowana wpłata dziś na mieszkanie.
Chwała Tobie Chryste.
- Ja nie zawodzę.
Zawieść mogą ludzie.

14.48
Nie odpowiadasz za stan ręki mamy.
Zrobisz co trzeba.
Jesteś bardzo przemęczony tą sytuacją.
Mówiłem, że należysz do pokolenia słabego i poranionego.
Robisz co możesz i przepisywaniom przekazów towarzyszy dodatkowe zmęczenie, którego nie byłoby lub byłoby w znacznie mniejszym stopniu gdybyś przepisywał coś innego. ( o tym mówiłem).
Amen.
- Dziękuję, Panie Jezu.
Zapisz dziecko
Spróbuj chwilę się zregenerować
(jeśli tak chcesz)
Chwilę.

14.55
- Później
- Panie Jezu, ja wręcz jestem przerażony Twoją miłością.
-:)

17.10
Panie Jezu czy dobrze uczyniłem?
- Ni źle ni dobrze dziecko.
- A co teraz czynić z innymi rzeczami.
- Cóż, musisz palić i podać mamie.
Pójdziesz tylko do sklepu.

10 minut później.
- Chyba źle zrobiłem, Panie Jezu.
- Nie dziecko nie zrobiłeś źle.
Bywa i tak, że rozmawia się z wrogiem gdy ten grzecznie zagaduje. Chodzi wam też o dach. Niczego sobie nie wyrzucaj. Jak ci powiedziałem nie było to źle nie było też dobre i dla niego.
Staraj się o tym zapomnieć.
- Lecz jutro dach, Panie Jezu, my mamy wyjeżdżać. Jakże mam ich wpuścić do naszego schowka.
- Ekipę możesz, jego nie.
- Ale jak pojedziemy oni nie mogą wejść.
- Nie mogą. Muszą robić na zewnątrz.

18.55
Zapisz dziecko
Sprawdzisz jutro wpływy. Jeśli będą w kwocie takiej o jakiej mówiłem wtedy opublikujesz moje Słowo (na ten temat).

20.15
Zapisz dziecko
- Kochasz mnie?
- Ty wiesz Panie.
Ale Ty ode mnie nędznego robaka nic nie potrzebujesz.
- „Zainwestowałem” w Ciebie moje dziecko, po waszemu mówiąc, lecz w każdego z was „zainwestowałem” przelewając swoją krew.
A największa moja inwestycja to Moje Ciało dane na dar dla każdego, który wierzy we Mnie i wie iż przyjmuje Moje Ciało.
Twoja mama nie daje nam spokoju.
Pójdź do niej.
- Chwała Tobie Chryste.
- Bieda Panie Jezu, środki są na twoje łaskawe słowo, za które bardzo Ci Jezu dziękuję, a bieda jest.
- Jak mówiłem: nie niewole psychiki człowieka. Tu potrzebna byłaby modlitwa o uzdrowienie.
Póki co musicie jechać w sobotę do Rzeszowa. Wyjątek stanowiłaby sytuacja w której transport do pociągu nie byłby możliwy. Wtedy pojedziecie w niedzielę.
- Chwała Tobie Chryste.
- Jak powiedziałem synu, niezależnie od tego co będzie zrobione z tego co potrzebne macie jechać w sobotę. Zwalnia was od tego tylko brak transportu do pociągu.
- Boję się Panie, że szatan tak zadziała, że mama będzie twierdzić iż się nie może ruszyć.
- Nie zważaj na to. Ostatecznie powiesz, że musi jechać, bo Ty jedziesz. Nie może być sama a tam ma przecież lepsze warunki i lepszy dostęp doi lekarzy.
- Chwała Tobie Chryste.
- Dziękuję, Panie Jezu, królu mój i nasz królu.
- Obym był królem Twojej mamy.

20.31
Zajmij się tym co masz na myśli.
- Dziękuję Panie.

- Cóż dziecko uczyń jej to i to uczyń.

Tak dziecko, zapisz
- Dobrze Panie.

23.28
Zapisz
Dobrze dziecko.
- Tak Panie?
- Rzekłem.
- A nie będzie to niewdzięczność, zwłaszcza w dzisiejszym dniu.
- Nie dziecko, nie będzie, skoro Ci pozwalam.

23.59
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
Zasługi niemniej nie masz.
Cokolwiek robisz niech będzie na chwałę Boga.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.