UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 17 kwietnia 2020

Piątek Oktawy Wielkiej Nocy, 17 IV 2020, Komentarz Pana Jezusa do nieuwzględnienia postulatu wyrażonego przez abp Gądeckiego

Piątek, 17 kwietnia

22. 18

Zapisz
- Tak się kończy współpraca z nieprzyjaciółmi Kościoła Świętego.
Jakże ktoś kto posyła dzieci do rabinicznej szkoły może liczyć się z Kościołem, zwłaszcza gdy ma możliwość okazania swej władzy?
Nie nacieszy się długo swoją władzą. Lecz dopust musi trwać. Nie chcę by przyjmowano Mnie na rękę. Zaś decyzja premiera, choć ze złej woli, zmniejsza profanację. I w piekle za to będzie miał ulgę czyli mniejsze cierpienie, że ograniczył profanowanie Mojego Ciała i Krwi.
Amen.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////

Regulamin komentowania jest na stronie. To co jest przekraczane to najczęściej brak podpisu przed wypowiedzią, przez co komentarz zgodnie z Regulaminem nie ukazuje się.


////////////////////////////////////////////

Zatem mamy z jednej osoby na 9 m2 jak postulował abp Gądecki jedną osobę na 15 m2, zrównane ze sklepem powyżej 100 m2, zwykle zresztą niepolskim,
Wcześniej zrównane z jakimkolwiek zgromadzeniem, teraz ze sklepem, na przykład budowlanym, dodatkowo otwartym w niedzielę.

Jak to wygląda w praktyce jeśli chodzi o te metraże?

Największy stary kościół w Polsce to Bazylika Mariacka w Gdańsku.
Zarazem największy ceglany kościół na świecie.
Największy stary, bo teraz największa jest Bazylika w Licheniu gdzie ma być zresztą wybierany papież.

Tu są rozbieżności bo czytam o 5 tys. m2 „powierzchni użytkowej” i 6,7 tys. i że zmieści się z nim 20 tysięcy ludzi i 25 tysięcy. Licząc 5 tys. m.2 to będzie wedle tego przepisu około 333 osoby.
Już jednak w największym kościele w Warszawie, (nowym), tym co wybudowano a nazwano Świątynią Opatrzności Bożej jest 3 tys. m 2. Zatem tu już tylko 200 osób.
W Warszawie jest na przykład też kościół który ma mieć 100 m2. Zdaje się Jana Bożego. Czyli 6, 2/3 wiernego
W Rzeszowie największy (nowy) kościół – katedra, twierdzą, że 180 osób.
Jednakże już w Bazylice gdzie jest Sanktuarium Matki Boskiej Rzeszowskiej, a ma mieć powierzchni 500 m2 już tylko 33 osoby.

Podobnie inny duży kościół w Rzeszowie (nowy) Saletynów, wedle tego co podali - 35 osób.

Zaś kościół Świętego Krzyża na 3 maja w Rzeszowie gdzie odbywały się msze trydenckie w niedzielę 225 m2 - 15 osób. Nie pamiętam tylko czy podano mi to razem z kaplicą do której wejście jest przy ołtarzu czy bez.

Nie mały kościół wiejski ma zwykle taką powierzchnię jak ten dawny pijarów, wtopiony w zabudowę ul. 3 maja. Czyli jeśli ksiądz odprawi dwie msze, wioska przykładowo liczy 800 mieszkańców, niech będzie, że połowa tylko idzie na mszę jak to już ostatnimi laty bywa i na wsiach, a ksiądz odprawia w niedzielę dwie msze, to z 400 -stu wedle przepisu skorzysta tylko 30.
To tak przykładowo aby sobie wyrobić większą orientację.
Informację o powierzchniach i osobach "wedle nowego przepisu" w Rzeszowie zdobyłem dzwoniąc do kościołów, pozostałe w internecie.


Zatem wedle tego nie ma możliwości normalnego uczestnictwa we Mszy Świętej, zwłaszcza w niedzielę. Bo w tygodniu to wiemy że bywało pustawo przed coronawirusem. Oczywiście jak postąpią wierni tego nie wiemy, może dla każdego chętnego nie będzie żadnego problemu z dostaniem się na msze w niedzielę, wedle tego co teraz się dzieje. ( Oczywiście jeśli podejście się nie zmieni to chrzest będzie ostrzejszy. Jesteśmy Królestwem Chrystusa od 20. 20. 2020 i nic tego nie zmieni tylko może bardziej boleć). Jednakże w normalnej sytuacji nie ma możliwości uczestnictwa we mszy niedzielnej dla 90 procent.

Dla porządku
Grupa posłów PiS wystosowali list do premiera:

19 komentarzy:

  1. Ludwik Błaszczak **Panie Jezu Chryste Królu Polski! O, jaka niewysłowiona radość ogarnia mnie, że w Swej Łaskawości
    Jesteś Królem naszego narodu! Chcę być mój Panie i Królu- Twym niewolnikiem. Dziękuję za bezmiar Twoich Łask. Oddaję się Tobie Panie mój i Królu, całym sercem za wstawiennictwem Matki Bożej Królowej Polski! Pragnę swym życiem i gorliwością dawać świadectwo wiary bliźnim. Zamówiłem w swej parafii Mszę Św. Nowenny wg.Św.F.Kowalskiej. Wydrukowałem Litanię do Pana Jezusa Chrystusa Króla Polski i na miarę swych skromnych możliwości,rozdaje wśród parafian i znajomych.Informuję o codziennej modlitwie o godz. 20-tej różańcem-Tajemnicami Chwalebnymi i koronką do Miłosierdzia Bożego, w intencji powstrzymania zarazy i naszej Ojczyzny o co prosi nas, sam nasz Pan Jezus Chrystus Król. Propaguję i zachęcam do zapoznania się z Orędziami- Pouczenia Pana Jezusa, W posłudze, Orędzia- Alicja MM od Apokalipsy, Orędzia- Anna od Jezusa. Wiadomości tam zawarte są w tym trudnym okresie, zachętą do całkowitej ufności Panu Bogu i nadziei w całkowitą odnowę Rodaków w budowaniu Królestwa Bożego. Pokój i Dobro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu to takie smutne co co się dzieje a u nas w parafii komunia tylko na rękę i choć może być aż 45 osób to niestety nie będę mogła Cię przyjąć do swojego serca w mojej parafii. Oto część ogłoszenia:
    Od poniedziałku (20 kwietnia) wracamy do stałego planu odprawiania Mszy świętych w tygodniu oraz w niedziele. W naszym kościele w czasie liturgii będzie mogło przebywać 45 osób. Miejsca dla wiernych są oznaczone kolorem pomarańczowym. Pierwszeństwo udziału w liturgii w kościele mają wierni, którzy zamówili intencję mszalną. W kościele należy mieć zasłonięte usta i nos. Komunię świętą przyjmujemy na rękę. Przyjmując komunię należy odsłonić usta nie dotykając zewnętrznej części maseczki. Znak pokoju przekazujemy przez ukłon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to smutne co się teraz dzieje. Do tej pory udawało mi się przyjmować Pana Jezusa w sposób godny czyli na kolanach i do ust. Mam nadzieję że teraz mimo to że będzie więcej ludzi nie będzie przymusu na rękę od 20 kwietnia. Jeżeli zdarzy się taka sytuacja to nigdy na rękę jeśli kapłan nie da do ust ukłonić się i przyjąć komunię duchowo i odejść bo jak było w oredziu teraz nie pamiętam czy u Cypriana czy kogoś innego bo dużo już tego jest Pan Jezus mówi że lepiej jest nie przyjść do kościoła niż sprofanować Jego Najświętsze Ciało . Trzymajcie się kochani w Bogu siła i nadzieja. Miejmy nadzieję że ludzie przejza w końcu na oczy i zwrócą się do Miłosiernego Boga.

      Usuń
    2. [Dorota]
      U mnie też tak było w ogłoszeniach wcześniej i że tylko tak i tak...bla bla. Chyba ktoś inny nawet stronką się zajmuje bo u mnie podpisany jest ks o imieniu, którego nie ma w parafii. Pamiętam, że poszłam do Kościoła, no straszne że ludzie przyjmują Pana Jezusa na dłoń 95% oj płakać mi się chce jak to widzę...ja powiedziałam, że proszę o godne przyjęcie Pana Jezusa i odrazu wiedział o co chodzi i jak się zachować. Potem jeszcze wysłałam na maila ks proboszcza filmiki z Panem Grzegorzem od wposłudze i Pana Cypriana i pisałam i w ogóle:)) więc też trzeba księży uświadamiać i ożywić ich wiarę, bo trochę w tych pałacykach się pozamykali na ludzi i Słowo Boże. Ja mam duszę wojownika i ciągle myślę z której strony "uderzyć" aby dotarło. Staram się też to robić tak by widzieli we mnie chrześcijana, który kocha Boga. A wiecie, gdyby taki ksiądz wytłumaczył ludziom z Eucharystia dodał jakiś krótki filmik bo fajnie to wyjaśnił Pan W.Cejriwski i ktoś z czytelników dodał link do filmiku z profanacją Eucharystii, to by ludzie też zrozumieli. Trzeba się modlić za księży, parafię i działać jednocześnie. Ja nie zostawię moich księży letnimi:))

      Usuń
  3. [Iwona] Dziś przed przeczytaniem orędzi przeczytałam w tel. fragment Pisma Swietego losowo '
    NOWY TESTAMENT
    1 List św. Piotra


    Adres

    11 Piotr, apostoł Jezusa Chrystusa, do wybranych1, przybyszów wśród rozproszenia w Poncie, Galacji, Kapadocji, Azji i Bitynii1, 2 którzy wybrani zostali według tego, co przewidział Bóg Ojciec, aby w Duchu zostali uświęceni, skłonili się do posłuszeństwa2 i pokropieni zostali krwią Jezusa Chrystusa. Łaska wam i pokój niech będą udzielone obficie!

    Nadzieja i jej podstawa

    3 Niech będzie błogosławiony Bóg i Ojciec Pana naszego Jezusa Chrystusa. On w swoim wielkim miłosierdziu przez powstanie z martwych Jezusa Chrystusa na nowo zrodził nas do żywej nadziei: 4 do dziedzictwa niezniszczalnego i niepokalanego, i niewiędnącego, które jest zachowane dla was w niebie. 5 Wy bowiem jesteście przez wiarę strzeżeni mocą Bożą dla zbawienia, gotowego objawić się w czasie ostatecznym. 6 Dlatego radujcie się, choć teraz musicie doznać trochę smutku z powodu różnorodnych doświadczeń. 7 Przez to wartość waszej wiary okaże się o wiele cenniejsza od zniszczalnego złota, które przecież próbuje się w ogniu, na sławę, chwałę i cześć przy objawieniu Jezusa Chrystusa3. 8 Wy, choć nie widzieliście, miłujecie Go; wy w Niego teraz, choć nie widzicie, przecież wierzycie4, a ucieszycie się radością niewymowną i pełną chwały 9 wtedy, gdy osiągniecie cel waszej wiary - zbawienie dusz.
    10 Nad tym zbawieniem wszczęli poszukiwania i badania prorocy - ci, którzy przepowiadali przeznaczoną dla was łaskę. 11 Badali oni, kiedy i na jaką chwilę wskazywał Duch Chrystusa, który w nich był5 i przepowiadał cierpienia [przeznaczone] dla Chrystusa i mające potem nastąpić uwielbienia. 12 Im też zostało objawione, że nie im samym, ale raczej wam miały służyć sprawy obwieszczone wam przez tych, którzy wam głosili Ewangelię mocą zesłanego z nieba Ducha Świętego. Wejrzeć w te sprawy pragną aniołowie.

    Upomnienia dotyczące osobistej świętości

    13 Dlatego przepasawszy biodra waszego umysłu6, [bądźcie] trzeźwi, miejcie doskonałą nadzieję na łaskę, która wam przypadnie przy objawieniu6 Jezusa Chrystusa. 14 [Bądźcie] jak posłuszne dzieci. Nie stosujcie się do waszych dawniejszych żądz, gdy byliście nieświadomi, 15 ale w całym postępowaniu stańcie się wy również świętymi na wzór Świętego, który was powołał, 16 gdyż jest napisane: Świętymi bądźcie, bo Ja jestem święty7. 17 Jeżeli bowiem Ojcem nazywacie Tego, który bez względu na osoby sądzi według uczynków każdego, to w bojaźni spędzajcie czas swojego pobytu na obczyźnie8. 18 Wiecie bowiem, że z waszego, odziedziczonego po przodkach, złego postępowania zostali wykupieni nie czymś przemijającym, srebrem lub złotem, 19 ale drogocenną krwią Chrystusa, jako baranka niepokalanego i bez zmazy. 20 On był wprawdzie przewidziany przed stworzeniem świata, dopiero jednak w ostatnich czasach się objawił ze względu na was. 21 Wyście przez Niego uwierzyli w Boga, który wzbudził Go z martwych i udzielił Mu chwały, tak że wiara wasza i nadzieja są skierowane ku Bogu. 22 Skoro już dusze swoje uświęciliście, będąc posłuszni prawdzie9 celem zdobycia nieobłudnej miłości bratniej, jedni drugich gorąco czystym sercem umiłujcie. 23 Jesteście bowiem ponownie do życia powołani nie z ginącego nasienia, ale z niezniszczalnego, dzięki słowu Boga, które jest żywe i trwa. 24 10 Każde bowiem ciało jak trawa, a cała jego chwała jak kwiat trawy: trawa uschła, a kwiat jej opadł, 25 słowo zaś Pana trwa na wieki. Właśnie to słowo ogłoszono wam jako Dobrą Nowinę.

    OdpowiedzUsuń
  4. [Paulina]
    Witam Panie Cyprianie czy mogę poprosić o stronę na temat AUSTRALIJSKI KANGUR 1 UNCJA SREBRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczesc Boze .panie Cyprianie jak isc na msze w maseczkach i patrzec na te profanacje
    a nie wierze by komunie u mnie byly na kolanach i do ust a ja wredna malpa moge po mszy calej parafi nagadac w kosciele bo juz mnie to wkurza..potem my wierni mamy najgorzej ,bo tez beda nasze dzieci male

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj doczytałam "zarządzenie" mojego biskupa. Oczywiście maseczki obowiązkowe. Sa to suche informacje, jakie podaje się w zarządzeniach np. o kupnie kartofli. Zero troski, dodania otuchy wiernym. Nie ma nic, czego człowiek powinien oczekiwać od arcypasterza, który jest odpowiedzialny za diecezję. Bardzo smutne.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Dorota]
    Bądź pochwalony Panie Jezu Chryste Królu Polski, słodyczy nasza i nadziejo nasza!
    Czyli będę mogła codziennie uczestniczyć we Mszy Św. :)) Ja chodzę bez maseczki, tylko do sklepu, bo inaczej nie wpuszczą. Do Kościoła też nie pójdę z maseczką i mam nadzieję, że ksiądz nie będzie znowu głosić przed Mszą, że episkopat to i tamto, a w szczególności przyjmowanie Eucharystii, że tylko na stojąco i na dłonie. To był bardzo duży błąd a ludzie, prawie wszyscy starsi, posłuszni są, bo tak ich uczono, że co ksiądz powie to święte. Powinni pomyśleć, że ich słowo ma ogromne znaczenie dla wielu ludzi, a wynika to z nabytego przez lata posłuszeństwa wśród wiernych.
    Muszę jeszcze poczekać na decyzję biskupa diecezji, bo u mnie do tej pory Kościół był zamknięty, nie tak jak większość Kościołów Msza do 5 osób. Księża powinni robić wszystko tak by to Panu Bogu miłe było a nie ich przełożonym, a i niektóre sprawy przemilczeć np sprawy Eucharystii. A wiecie, że jak nie było Mszy św zn była tylko online a potem przyjmowanie Komunii Swiętej to wszyscy na klęcząco i do ust. Pewnie dlatego, że ludzie zapomnieli a i ksiądz nic nie mówił. I to było piękne. Jej mam nadzieję, że teraz też tak pozostanie. Nie oszukujmy się ale trochę ich te tytuły naukowe zjadły...jak to wierny może być mądrzejszy ode mnie itp. Trochę duma, trochę pycha...uswiadomilam sobie jak ważna jest modlitwa za kapłanów, bo przecież są bardzo narażeni. Teraz zawsze pamiętam o nich w moich modlitwach. Tak, to też nasza wina:(

    OdpowiedzUsuń
  8. #antymarksista
    Na salonie24 admini się niestety starają i jak spróbowałem dodać wpis to zmienili tytuł mojego wpisu na odciągający od meritum. I ludzie myślą, że to, co czytają jest w takiej formie jak ktoś coś napisał...
    Na niepoprawnych admini muszą ustawić uprawnienia ręcznie i raczej nie zamierzają mi ich dać.
    Jakie jeszcze znacie tego typu serwisy do publikacji własnych wpisów?

    Na takich serwisach blogerskich powinno być przynajmniej po kilkunastu tutejszych czytelników, którzy powinni wrzucać jakieś materiały z różnych dziedzin. Nawet jeśli się nie da odesłać do Orędzi, to żeby przynajmniej znaczna część czytelników miała szansę trafić na coś pożytecznego pomiędzy tamtejszym bełkotem. I nie byłoby zbędnych obaw, że komuś usuną konto, bo inni będą działać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyt.:
      "Jakie jeszcze znacie tego typu serwisy do publikacji własnych wpisów? "

      Forum Kafeteria. Tam też panuje cenzura lewacka (jak wszędzie w antychrześcijańskich portalach) ale wpisy przed opublikowaniem można sobie skopiować i na innych tematach wrzucać.

      Usuń
    2. [Dorota]
      Ja rozsyłam pocztą pantoflową (tel mail i inne komunikatory). Mam trochę znajomych...
      Kiedyś na stronce plotkarskiej w komentarzach znalazłam urywek słów Pana Jezusa, bardzo pięknych, chwytajacych za serce, bez autora tytułu itd i długo szukałam skąd to jest, aż znalazłam i okazało się, że jest to Księga Prawdy. Ale ja bardzo chciałam znaleźć to czego szukałam...
      Tutaj trafiłam pocztą pantoflową a wiadomo znajomych ma się z różnych rejonów Polski, świata:) i ta opcja też jak widać świetnie się sprawdza.
      Fakt, że mamy coraz mniej czasu ...
      Myślę, że trzeba też na inne sposoby działać, np komentarze...tak jak Księgę Prawdy szukałam...jakiś urywek wrzucić słów Pana Jezusa do ludzi i na końcu podać stronkę albo samą stronkę wrzucić, wtedy z ciekawości każdy wejdzie. Ja tak mam, bo ciekawi mnie wszystko.. i ostatnio podałam tylko stronkę i poszło, więc tak też zamierzam działać (Np POLSKO PRZEBUDŹ SIĘ i link).
      Po prostu komentować oblgane strony plotkarskie, YT itp. dodając link. Ludzie często wchodzą tylko dla samych komentarzy nie czytając artykułów.

      Usuń
  9. Ja miałam konto na salon24, które dziś zostało skasowane po tym jak umieściłam aktualne orędzie, mam teraz jeszcze profil na https://niepoprawni.pl/blog/pokrzywa/oredzie-anny-od-jezusa#comments. Jeśli macie cierpliwość do hejterów to polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszedłem tam i faktycznie ... to zawsze walka z wiatrakami jest, widzę też, że znają tematy.

      Usuń
    2. jedne i te same osoby sobie odpowiadają i toczą spory, zawodowi komentatorzy

      Usuń
  10. [Bożena]
    Szczęść Boże. Z całego serca dziękuję Bogu, że dokonał intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Dziękuję Panie Jezu za Twoje miłosierdzie opiekę i miłość Dziękuję, że zatrzymałeś tą chmurę z Czarnobyla. Nie potrafię mojej wdzięczności wyrazić słowami.
    Do tej pory przyjmowałam komunię na klęcząco i do ust, niestety byłam w tygodniu na mszy św. w mojej Parafii i Ks. rozdawał Komunię Św. tylko do ręki, dzisiaj tj. w niedzielę Bożego Miłosierdzia pojechałam do sąsiedniej Parafii z nadzieją, że przyjmę komunię do ust niestety tak się nie stało. Przeczytałam jeden z komentarzy gdzie ktoś pisze, że wobec takiej sytuacji lepiej nie przyjmować komunii.

    Panie Cyprianie proszę odpisać czy to prawda, czy będąc na mszy św. lepiej jest nie przyjmować komunii, czy jeżeli nie ma wyboru to można przyjmować na rękę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Elwira]
      Szczęść Boże! Pozwoliłam sobie Pani odpowiedzieć. Komunia Św. "na rękę" to profanacja. Pan Jezus nie chce, by przyjmowano Go w ten sposób. Było o tym i w orędziach i pod orędziami. Matka Teresa z Kalkuty powiedziała, że Komunia Św. "na rękę" jest gorszym złem niż aborcja. Proszę szukać Kościoła, gdzie można przyjąć Komunię Św. do ust i na klęcząco. Jeśli to trudne, proszę poprosić księdza o takie przyjęcie (np. na końcu). Można powiedzieć, że to jest jedyny godny sposób, że na imię Jezus zgina się każde kolano (Flp 2, 10), że tylko kapłan ma ręce konsekrowane, godne trzymania w dłoniach Ciała Chrystusa. Jeśli to nic nie da, proszę przyjąć Komunię Św. duchowo. Lepiej nie przyjąć, niż sprofanować.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  11. Ela z WKC blogspot19 kwietnia 2020 12:50

    Ja mamy bloga i staram się wrzucić coś. Nie bardzo wiem jak to jest z czytaniem. Ale zachęcam was do rozsyłania linku znajomym to moze się uda udostępnić bwielu osobom. Nie zawsze wrzucam bo nie mam wprawy ale wspólnie moze sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam bloga i tam wrzucam cos nie coś. Zapraszam do zaproponowania znajomym to moze wspólnie bedzie łatwiej. Nie zawsze umiem ale może razem? elawkch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.