UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 kwietnia 2020

Rzucenie Klątwy Bożej na Episkopat w Polsce, w I dzień Wielkiej Nocy 2020

+++

Z Woli Bożej wyrażonej przez Pana naszego Jezusa Chrystusa, Króla Polski od 20 lutego 2020 na zasadach na jakich nie był nigdy do tej pory w Polsce, z wielką przykrością i bólem lecz z życzenia Jezusa Chrystusa, przekonany też do słuszności tej decyzji, rzucam klątwę Bożą na Episkopat w Polsce.

Episkopat przekroczył limit Bożego Miłosierdzia – powiedział Jan Paweł II przez Marię Michalinę od Apokalipsy 5 kwietnia tego roku.

Winy wasze są znane, teraz. Nie będę ich wyliczał. Winy wasze są nie od dziś o pasterze służący dwóm panom, w zdecydowanej większości tego Episkopatu, wilki w owczych skórach, które rozpraszają trzodę i podstępnie ją pożerają.
Lecz przekroczyliście limit Bożego Miłosierdzia i ono zostaje wam odjęte.

Gdy go ujrzałem do stóp Jego upadłem jak martwy pisze Jan w Apokalipsie co stało się gdy ujrzał swego Pana Jezusa Chrystusa. Jan, który jako jedyny miał przywilej kładzenia głowy na piersi Jezusa, a wedle prawdziwych, mistycznych przekazów także po Zmartwychwstaniu.

A jak będzie z Wami?
Przyjacielu, jakże tu wszedłeś nie mając stroju weselnego? Lecz on oniemiał. Wtedy król rzekł sługom: Zwiążcie mu ręce i nogi i wyrzućcie go na zewnątrz, w ciemności! Tam będzie płacz i zgrzytanie zębów. Bo wielu jest powołanych, lecz mało wybranych.

Wielu powie Mi w owym dniu: "Panie, Panie, czy nie prorokowaliśmy mocą Twego imienia, i nie wyrzucaliśmy złych duchów mocą Twego imienia, i nie czyniliśmy wielu cudów mocą Twego imienia?" .Wtedy oświadczę im: "Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości!"


…………

Za winy wasze, szczególnie teraz gdy przekroczyliście limit Bożego Miłosierdzia przeklina was Bóg ( Anatema) !

Przeklina was Bóg ( Anatema) !

Przeklina was Bóg (Anatema) !

I niech się tak stanie . Amen!
I niech się tak stanie. Amen!
I niech się tak stanie. Amen.

Odtąd nie jesteście już Kościołem a zaczynem Wielkiej Nierządnicy co pijana będzie krwią świętych. Wasza władza może być już tylko z nadania tego świata, choćbyście mówili co innego.

Amen!
Amen!
Amen!

……………

Klątwę rzucił z Woli Bożej, z polecenia Jezusa Chrystusa Króla Polski, który panuje nad nami na zasadach na jakich nigdy nie był do tej pory (czego daje widome znaki - brak chemtrails poprzez które chciano na Polskę zrzucać coronawirus i Polska miała najbardziej ucierpieć), Cyprian Polak, (Krzysztof Michałowski ) nędzny sługa Chrystusa Króla i Matki Bożej Ostrobramskiej, Niewiasty obleczonej w słońce pod której stopami księżyc a na Jej głowie wieniec z gwiazd dwunastu.

2 komentarze:

  1. +JMJ

    Tutaj nie komentujemy.

    Komentarze nadal pod:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2020/04/czwartek2-kwietnia-przed16.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję najslodszy Jezu ,że jesteś nas niegodnych -Krolem -kocham Cię.Przepraszam że moja miłość jest tak słaba .Ratuj mnie z nałogu nikotynizmu.Przebacz że kiedyś zaprzepascilam Twój dar.Uczyń mnie pożytecznym narzędziem i ratuj moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.